SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY PALIW (O) Tarnów oferta pracy Firma Handlowa WITOSPOL Wierzchosławice Józef Szwiec
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY PALIW (O)
Wynagrodzenie: do 3 000 PLN
Zakres obowiązków: rozwój sieci sprzedaży przez aktywne poszukiwanie nowych klientów, prowadzenie rozmów handlowych, przygotowywanie ofert sprzedaży i podpisywanie umów, utrzymywanie kontaktów handlowych z obecnymi klientami, sporządzanie raportów i zestawień, analiza rynku i konkurencji, dbałość o utrzymanie marki i renomy przedsiębiorstwa
Data publikacji: 2017-12-29
Lokalizacja: Tarnów (małopolskie)
Pracodawca: Firma Handlowa WITOSPOL Wierzchosławice Józef Szwiec
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:-, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
rozwój sieci sprzedaży przez aktywne poszukiwanie nowych klientów, prowadzenie rozmów handlowych, przygotowywanie ofert sprzedaży i podpisywanie umów, utrzymywanie kontaktów handlowych z obecnymi klientami, sporządzanie raportów i zestawień, analiza rynku i konkurencji, dbałość o utrzymanie marki i renomy przedsiębiorstwa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY PALIW (O)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tarnów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: przedstawiciel handlowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2018
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: zasadnicze zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: prawo jazdy kat. B, doświadczenie w handlu w sprzedaży bezpośredniej (mile widziana branża motoryzacyjna, transportowa, paliwowa), łatwość w nawiązywaniu kontaktów, samodzielność, zaangażowanie, systematyczność, prawo jazdy kat. B. Praca na terenie woj. małopolskiego w godz. 7.00-15.00 ( zapewniony samochód służbowy); wynagrodzenie 3 000 zł brutto. Kontakt: Firma Handlowa WITOSPOL Wierzchosławice Józef Szwiec, 33-150 Wola Rzędzińska 487d, wcześn. kontakt telefoniczny 14 631 88 11 ( w godz. 7.00-15.00), e-mail: rekrutacja (at) witospol.pl
Nazwa pracodawcy:
Firma Handlowa WITOSPOL Wierzchosławice Józef Szwiec
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Adres pracodawcy:
33-150 Wola Rzędzińska 478d, powiat: tarnowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: wcześn. kontakt telefoniczny, Godziny : 7.00-15.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: tarnowski
Gmina pracodawcy: Tarnów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wola Rzędzińska
Numer budynku pracodawcy: 478d
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: przedstawiciel handlowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 29.12.2017
Data dodania oferty pracy: 28.12.2017
Oferta pracy ważna do: 18.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 28.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie średnie lub wyższe; znajomość j. rosyjskiego w stopniu zaawansowanym; praca w dziale handlu i marketingu; obsługa klientów; prace związane z administracją biurową; prowadzenie korespondencji w j. rosyjskim; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
ZAKŁAD DZIAŁALNOŚCI INNOWACYJNEJ "INNOVATOR" Sp.zo.o. - 2016-03-10 - Gliwice (śląskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Wola Zaradzyńska (łódzkie)
Rozliczanie kosztów budow.Wystawianie faktur sprzedaży.Przygotowanie umów i zamówień.Księgowanie dokumentów.
DROMIL Sp. z o.o. - 2016-09-28 - Żywiec (śląskie)
Prowadzenie teczek akt osobowych pracowników, prowadzenie spraw związanych z zatrudnieniem i rozwiązaniem stosunku pracy z pracownikami szkoły, prowadzenie spraw socjalnych pracowników i emerytów szkoły, prowadzenie spraw związanych z Awansem Zawodowym Nauczycieli, przygotowanie danych do sprawozdawczości dla jednostek nadrzędnych i wprowadzanie do programu SIO, GUS, przygotowywanie wniosków o nagrody i odznaczenia, przygotowywanie dokumentach do emerytur i rent pracowników szkoły
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 - 2018-02-01 - Siedlce (mazowieckie)
Współpraca z szeroko pojętymi mediami"Zarządzanie firmowymi kanałami mediówspołecznościowych""Dbanie o bieżącą aktualizację kanałów w mediówspołecznościowych"Rozpowszechnianie udanych pomysłów i rozwiązań do innych zespołów w firmie
Spartez sp. z o.o. sp.k. - 2018-07-31 - Gdańsk (pomorskie)
Opieka nad zamówieniami, identyfikacja zapotrzebowania na towar, przekazywanie zleceń zakupu towarów, kontakt z dostawcami ( obcojęzycznymi). Wspomganie żądania zwrotu produktów, analiza faktur, sprawozdania finansowe.
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Kraków (małopolskie)
- Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało diagnozowanie usterek oraz ich naprawa.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zasadnicze zawodowe typ: mechaniczne. Doświadczenie nie jest wymagane -> istnieje możliwość przyuczenia. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (507-071-276) (8:00-16:00) lub e-mail: interauto-sc (at) o2.pl
FHU INTERAUTO S.C. PAWEŁ FABIŚ, MARCIN WILUSZ - 2017-05-09 - Katowice (śląskie)
rekrutacja i selekcja personelu opiekuńczego w języku niemieckim, weryfikacja języka niemieckiego, obsługa bieżących klientów, pozyskiwanie kandydatów
PFLEGE MIT HERZEN 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KATOWICE - 2016-04-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów (telefoniczna, korespondencyjna, mailowa) czytanie korespondencji i odpowiadanie na nią wprowadzanie iprzetwarzanie danych w systemie komputerowym prace ogólneadministracyjne i biurowe inne związane ze specyfiką firmy.
Fundacja Football Academy Group - 2018-02-02 - Opole (opolskie)
Planowanie audytów, archiwizacja dokumentów, katalogowanie danych.
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Kraków (małopolskie)
Zakres obowiązków- wystawianie faktur dla klientów zagranicznych i krajowych;- przyjmowanie faktur zakupu na materiały na magazyn główny i produkcyjny;- generowanie dokumentów magazynowych i zestawień księgowych;- nadzorowanie płatności od naszych klientów i ich rozliczanie;- wystawienie dokumentów księgowych np. noty komensacyjne, korygujące;
MWH MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ & CO. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-13 - Zator (małopolskie)
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży bezpośredniej mile widziane; komunikatywność; kreatywność; dwie zmiany; cały etat; miejsce pracy: Gliwice;
PURE HEALTH AND FITNESS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-11-16 - Gliwice (śląskie)
Praca w biurze rachunkowym, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów zleceń i list płac, deklaracje ZUS. Wymagania: wykształcenie min. średnie (rachunkowość/finanse), staż pracy min. 1 rok, obsługa komputera, urządzeń biurowych, znajomość rozliczeń z ZUS oraz prawa pracy. Forma kontaktu z Pracodawcą: e-mail justyna (at) taxinfo.eu
DORADCA PODATKOWY Justyna Mielewska Wejherowo - 2016-02-08 - Wejherowo (pomorskie)
Dostarczanie najwyższej jakości w obsłudze pasażerów Cathay Pacific, maksymalizowanie zysków Cathay Pacific przez efektywne używanie narzędzi sprzedaży, osiąganie celów i monitorowanie swojej pracy.
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Kraków (małopolskie)
przyjmowanie zgłoszeń, wprowadzanie danych do systemu SAP Basis, opracowanie grafiku pracownikom, wydawanie dyspozycji i kart drogowych, obsługa reklamacji, raportowanie kart drogowych, ewidencja odpadów, wystawianie potwierdzanie kart przekazu, sporzadzanie sprawozdań
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Kutno (łódzkie)
PROCESOWANIE ZAMÓWIEŃ W SYSTEMIE SAP; KONTAKT Z PRACOWNIKAMI ORAZ ZEWNĘTRZNYMI DOSTAWCAMI; KOORDYNOWANIE PROCESU DOSTARCZENIA TOWARU DO JEDNOSTKI ABB; WSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM FINANSOWYM I BIUREM FIRMY W INDIACH.- praca w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Łódź (łódzkie)
Wsparcie infrastruktury IT, różnorodnych aplikacji, przygotowywanie stacji roboczych, bieżąca obsługa zgłoszeń w ITSM. Wykorzystywane technologie: AD, SCCM, Virtualizacja, Windows Server 2008/2012, VNC, RDP i inne.
Qumak S.A. - 2017-02-07 - Lublin (lubelskie)
j.w.
JM DATA S.C. ŻEBROWSKI JAROSŁAW, RYCIAK MACIEJ - 2016-01-11 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie, dystrybucja korespondencji, koordynacja obiegu dokumentów, obsługa centlai telefonicznej, zaopatrzenie biur w niezbędne artykuły biurowe
OKECHAMP S.A.-Poznań - 2017-01-09 - Borucino (wielkopolskie)
zakup materiałów, surowców wg zapotrzebowania, zapewnianie transportu, prowadzenie dokumentacji, wyjazdy po zaopatrzenie, tłumaczenie dokumentów obcojęzycznych
METAL-GUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-25 - Zielona Góra (lubuskie)
Doczyszczanie posadzek.
kontakt przez OHP - 2016-07-04 - Łódź (łódzkie)
ADMINISTROWANIE STRONĄ INTERNETOWĄ
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Rzeszów (podkarpackie)
przyjmowanie dostaw, przygotowanie towaru do sprzedaży, wykładanie towaru, dbanie o estetykę i prawidłową ekspozycję, obsługa klienta, kasy fiskalnej, programu PC Marekt, organizowanie zaopatrzenia
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Chorzów (śląskie)
Brak danych
KERMAAN S.C. - 2017-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
praca w markecie dekoracyjno-budowlany PSB Mrówka, sprzedaż materiałów ogólnobudowlanych, przyjmowanie i układanie towarów
ARTEKS SP Z O O - 2016-07-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
-Prowadzenie dokumentacji w zakresie przyznanych zasiłków pieniężnych z pomocy społecznej-Analiza projektów decyzji o przyznaniu lub odmowie świadczeń z pomocy społecznej;-Sporządzanie list wypłat zasiłków pieniężnych z pomocy społecznej; -Prowadzenie sekretariatu Ośrodka;-Wykonywanie innych zadań z zakresu pomocy społecznej;-Prowadzenie dokumentacji spraw załatwianych na stanowisku pracy; -Przestrzeganie obowiązującej instrukcji kancelaryjnej, instrukcji w sprawie zasad obiegu dokumentów finansowo-księgowych i przestrzeganie drogi służbowej w zakresie sporządzania, sprawdzania i kontroli dokumentów przedstawianych do podpisu;-Sporządzanie planów, analiz i sprawozdań związanych z wykonywanymi zadaniami; -Sporządzanie informacji statystycznych i opisowych związanych z działalnością Ośrodka na potrzeby Urzędu Gminy, Urzędu Wojewódzkiego; -Organizowanie pracy na stanowisku pracy w sposób zapewniający sprawną i terminową obsługę interesantów oraz terminowe wykonywanie nałożonych zadań; -Wydawanie, przyjmowanie i weryfikacja wniosków oraz załączonej dokumentacji, przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach dotyczących dodatku mieszkaniowego i dodatku energetycznego, stypendiów szkolnych oraz karty dużej rodziny pod nieobecność pracownika obsługującego zadania.-Wykonywanie innych zadań, doraźnie zleconych, których wykonanie jest niezbędne dla zapewnienia sprawnego funkcjonowania Ośrodka- Zamówienia publiczne.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SULIKOWIE - 2018-06-24 - Sulików (dolnośląskie)
sprzedaż produktów z działu DAGD tj. akcesoria kuchenne, produkty do domu, kuchni i pielęgnacji urody (np. odkurzacze, żelazka, golarki, depilatory i wiele innych).
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizację planów sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
Media Expert - 2016-04-08 - Poznań (wielkopolskie)
-DOKUMENTACJA WYNIKÓW OCENY RYZYKA-PROWADZENIE PROCESU CERTYFIKACJI, AUDYTÓW W ZAKRESIE OCENY ZGODNOŚCI MASZYN Z DYREKTYWAMI
AUTOPROCES Bogdan Mazur - 2016-09-14 - Dębica (podkarpackie)
Zakup towarów, Utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi dostawcami i poszukiwanie nowych dostawców.
AGNEX Krzysztof Wierzbicki - 2016-01-15 - Białystok (podlaskie)