SPECJALISTA DS.PLANOWANIA I ROZLICZANIA CZASU PRACY KIEROWCÓW Jarosław oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ JAROSŁAW SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS.PLANOWANIA I ROZLICZANIA CZASU PRACY KIEROWCÓW
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Planowanie czasu pracy kierowców sporządzanie grafików, przyjmowanie zleceń transportowych.WYMAGANIA:wykształcenie minimum średnie, prawo jazdy kat. B, obsługa MS Office.Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.Praca na okres próbny 3 miesiące z możliwością przedłużenia.KONTAKT z PRACODAWCĄ: 668157686.
Data publikacji: 2019-09-12
Lokalizacja: Jarosław (podkarpackie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ JAROSŁAW SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 15, 37-500 Jarosław, powiat: jarosławski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Planowanie czasu pracy kierowców sporządzanie grafików, przyjmowanie zleceń transportowych.WYMAGANIA:wykształcenie minimum średnie, prawo jazdy kat. B, obsługa MS Office.Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.Praca na okres próbny 3 miesiące z możliwością przedłużenia.KONTAKT z PRACODAWCĄ: 668157686.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS.PLANOWANIA I ROZLICZANIA CZASU PRACY KIEROWCÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jarosław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jarosławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jarosław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: dyspozytor transportu samochodowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.09.2019
Data zakończenia pracy: 27.12.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Dyspozytor transportu samochodowego
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera (MS OFFICE), Internet
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ JAROSŁAW SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 15, 37-500 Jarosław, powiat: jarosławski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: jarosławski
Gmina pracodawcy: Jarosław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jarosław
Adres strony pracodawcy: www.pks-jaroslaw.pl
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: dyspozytor transportu samochodowego
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.09.2019
Data dodania oferty pracy: 12.09.2019
Oferta pracy ważna do: 26.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?52bf79561381b6d95f9b32eb533ce284
Podobne oferty pracy
wystawianie i redagowanie na portalach społecznościowych ogłoszeń dotyczących poszukiwania pracowników, kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Lubin (dolnośląskie)
Sporzadzanie deklaracji podatkowych, przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych, obsługa rachunków klientów tureckojęzycznych (kontakt z klientem mailowy, telefoniczny), przygotowywanie faktur dla klientów.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Łódź (łódzkie)
Monitorowanie statusu projektów, zadań, itp.Obsługa procesu fakturowania, zamówień i innych spraw związanych z finansami projektuGromadzenie danych i metryk projektowych i tworzenie raportów
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Łódź (łódzkie)
- kompletowanie i prowadzenie dokumentacji księgowo-kadrowej- prowadzenie sekretariatu- prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem produkcji i sprzedażyGodziny pracy 8-16
CSM ZBROJARNIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-21 - Wrocław (dolnośląskie)
planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Sosnowiec (śląskie)
praca biurowa,
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Przygotowanie do wysyłki i rejestracja korespondencji, przepisywanie na komputerze pism zleconych przez dyrektora, przyjmowanie i łączenie telefonów, prowadzenie kalendarza spotkań dyrektora, obsługa interesantów i gości dyrektora, dbałość o ład i porządek w sekretariacie, wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych
Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna - 2018-12-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
analiza ofert ubezpieczeniowych dla klientów; pozyskiwanie i ofertowanie nowych klientów w zakresie produktów ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Udział w przygotowaniu modeli, analiz i prognoz finansowych dla projektów inwestycyjnych; uczestnictwo w procesie wdrażania nowych projektów; rozwijanie nowych narzędzi analitycznych.
SMB Consulting - 2016-05-18 - Lublin (lubelskie)
Nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami pochodzenia wietnamskiego, obsługa poczty elektronicznej z Wietnamu, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku wietnamskim
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakt z klientem zagranicznym, bieżąca obsługa biura. praca 8-16
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-25 - Opole (opolskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych kontaktów z Klientami, aktywna sprzedaż produktów
kontakt przez OHP - 2016-05-05 - Kielce (świętokrzyskie)
prasowanie odzieży damskiej: sukienki, bluzki, spódnice
PPHU EWAX Grzegorz Zięba - 2017-09-13 - Szadek (łódzkie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER & SUDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-18 - Krasne (podkarpackie)
Praca w dziale sprzedaży: obsługa klientów, fakturowanie.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "RAJ" Władysław i Ewa Radzio - 2017-08-25 - Grajewo (podlaskie)
odbiór problemów zgłaszanych przez użytkowników, dotyczących funkcjonowania lub interpretacji jednej lub większej liczby informacji systemowych, koordynacja szybkich i trafnych odpowiedzi zawierających: kierowanie próśb o pomoc do osób odpowiedzialnych za rozstrzygnięcia, monitorowanie postępu bieżące informowanie użytkowników o postępach, inwentaryzacja sprzętu obsługiwanego przez Help Desk wraz ze szczegółami logowań użytkowników, problemów i rozwiązań, w celach administracyjnych i planistycznych
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Realizacja zamowień z karty , wypelnianie pizzy, dbanie o porządek w miejscu pracy.
PIZZERIA "PALERMO" - 2016-06-28 - Trzebnica (dolnośląskie)
-sprawowanie kontroli nad jakością wykonywanych robót, wybudowanymi elementami i stosowanymi materiałami w celu prawidłowego wykonania inwestycji;-sprawowanie kontroli nad zgodnością wykonywanych robót z projektem budowlanym, pozwoleniam na budowę, aktualnymi przepisami techniczno-budowlanymi oraz umowami i harmonogrami, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań;-sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji technicznej wykonywanej w trybie zleconym, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadania;-kontrolowanie ilości i wartości materiałów uzyskanych z rozbiórki, w celu ich prawidłowego zagospodarowania i rozliczenia;-dokonywanie okresowych kontroli budynków i obiektów budowlanych zgodnie z aktualnymi przepisami, w celu zapewnienia bezpieczeństwa ich użytkowania; -opracowywanie wniosków i kompletowanie dokumentacji niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę, zgłoszenia zakońzenia robót lub uzyskania pozwolenia na użytkowanie oiektów w celu prawidłowego przebiegu procesu inwestycyjnego;-opracowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów niezbędnych do Europejskich Funduszy, w celu uzyskania dodatkowych środków finansowych na inwestycję;-udział w planowaniu, opracowywaniu i przygotowywaniu dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia procedury dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia procedury zamówienia publicznego oraz w pracach komisji przetargowej, w celu przygotowania prawidłowego zakresu postępowań przygotowawczych oraz oceny złożonych ofert
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-06-22 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej, płacowej, obsługa programu PŁATNIK, programu kadrowego STREAMSOFT, prowadzenie dokumentacji związanej z PFRON
P.P.U.H. "BARBARA" Kurzelewscy i Niedźwiedź Sp.J. - 2015-12-28 - Człuchów (pomorskie)
PRACA NA LINNI PRODUKCJI OKIEN PCV ,ALU I PRODUKCJI ROLET CAŁKOWICIE ZAUTOMATYZOWANEJ , MOŻLIWOŚC PRZYGOTOWANIA DO PRACY NA DANYM STANOWISKU.
FER-PLAST SP.J - 2019-04-08 - Lubartów (lubelskie)
obsługa urzązden biurowych, obsługa systemu CRM/CMS, obsługa dokumentacji dotyczącej aktualnie obsługiwanych klientów, rozpoznawanie i anlizowanie, nawiazywnaie kontaktów z nowymi klientami
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Sztumskie Pole (pomorskie)
bieżąca obsługa klientów z rynku czeskiego, kontakt z klientami z rynku czeskiego oraz sprzedaż produktów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-01-30 - Warszawa (mazowieckie)
- tworzenie dokumentacji technicznej- nadzór i optymalizacja procesów produkcyjnych- rekomendowanie nowych wzorów produktowych- kosztorysowanie konstrukcji spawanychnadzór nad wyposażeniem technicznym i pomiarowym
WOJSKOWE ZAKŁADY INŻYNIERYJNE S.A. - 2015-11-17 - Dęblin (lubelskie)
programowanie maszyn CNC, prowadzenie niezbędnej dokumentacji
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ROLTEX Sp. z o.o. - 2018-10-10 - Brzezie k. Sulechowa (lubuskie)
Wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowej firmy, kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, wspieranie sprzedaży, nawiązywanie kontaktów z nowymi potencjalnymi klientami, zbieranie ofert, negocjacje z kontrahentami.
GMK ŁOBEZ Spółka Akcyjna - 2018-01-15 - Łobez (zachodniopomorskie)
Sprzedaż ubezpieczeń
Michalski Wiesław 1.Michalski Motors 2.Autopol - 2017-09-22 - Płock (mazowieckie)
prowadzenie akt osobowych pracowników
kontakt przez PUP - 2019-09-27 - Ustroń (śląskie)
- Śpiewanie w zespole na scenie, w studio w języku SUAHILI, LINGALA i po angielsku. Koncerty na żywo na terenie całej Polski.- Wynagrodzenie: 300 zł/brutto/jeden koncert. Praca na umowę o dzieło na 3 lata. Umowa podpisywana co miesiąc.- Wykształcenie BEZ znaczenia. Wymagane doświadczenie sceniczne na stanowisku wokalisty min. 1 rok. Wymagana znajomość języka SUAHILI, LINGALA w mowie w stopniu biegłym. Wymagana znajomość języka angolskiego w mowie w stopniu biegłym oraz w piśmie w stopniu biegłym.
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Katowice (śląskie)
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna m.in. za:zarządzanie oraz emisję dokumentacji technicznej,koordynacja przepływu dokumentacji na projekcie,nadzór nad terminowym przekazywaniem dokumentacji,sprawdzanie dokumentacji technicznej pod względem kompletności, z uwzględnieniem standardów i procedur przyjętych na projekcie,archiwizację dokumentacji w systemie Project Wise,
E003B7 Sp. z o.o. - 2016-04-13 - Jaworzno (śląskie)