SPECJALISTA DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU Gorzów Wielkopolski oferta pracy Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowanie do wysyłki i rejestracja korespondencji, przepisywanie na komputerze pism zleconych przez dyrektora, przyjmowanie i łączenie telefonów, prowadzenie kalendarza spotkań dyrektora, obsługa interesantów i gości dyrektora, dbałość o ład i porządek w sekretariacie, wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych
Data publikacji: 2018-12-07
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Pracodawca: Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:SIKORSKIEGO 107, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowanie do wysyłki i rejestracja korespondencji, przepisywanie na komputerze pism zleconych przez dyrektora, przyjmowanie i łączenie telefonów, prowadzenie kalendarza spotkań dyrektora, obsługa interesantów i gości dyrektora, dbałość o ład i porządek w sekretariacie, wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: godziny pracy 7.30-15.30
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gorzów Wielkopolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sekretarka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera, MS Office
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), humanistyczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie mile widziane. Mile widziana znajomość języka niemieckiego lub angielskiego. Dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy pod presją czasu.
Nazwa pracodawcy: Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
SIKORSKIEGO 107, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Gorzów Wielkopolski
Gmina pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Ulica pracodawcy: SIKORSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 107
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
Data dodania oferty pracy: 07.12.2018
Oferta pracy ważna do: 23.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 07.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 07.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sporządzanie mieszanek zapachowych wód toaletowych, koordynacja zakupów składników, koordynacja sprzedaży wyrobów gotowych
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Kobyłka (mazowieckie)
Wyszukiwanie kontahentów zakupu samochodów ciężarowych (Kraje arabskie - Palestyna, UE).Szykowanie zakupinych samochodów ciężarowych do sprzedaży.Przygotowywanie dokumentów celnych.
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Łódź (łódzkie)
Rekrutacja pracowników
TGS Przemysław Stoń - 2018-02-05 - Ruda Śląska (śląskie)
Wykonywanie przeglądów technicznych; dokonywanie czynności związanych z przyjmowaniem/zdawaniem lokali, w tym ocena stanu technicznego, ustalanie stopnia zużycia wyposażenia, sporządzanie protokołów i zakresów prac remontowych; sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykonywaniu programu NORMA PRO; zbieranie ofert na roboty budowlane i usługi niezbędne do właściwego funkcjonowania nieruchomości oraz przygotowywanie projektów umów w powyższym zakresie; nadzorowanie, kontrolowanie, odbiory prac remontowych i realizowanych usług niezbędnych do właściwego funkcjonowania nieruchomości; prowadzenie i przechowywanie dokumentacji w tym Książki Obiektu Budowlanego; przygotowanie dokumentacji technicznej w ramach procedur zamówień publicznych
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-25 - Leźnica Wielka (łódzkie)
Organizowanie imprez branżowych, tworzenie ofert edukacyjnych oddziału, budowanie relacji z potencjalnymi klientami
Centrum Nauki i Biznesu "ŻAK" Sp. z o.o. - 2017-05-31 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
• PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI DO PROJEKTÓW ZAGRANICZNYCH ZGODNIE Z WYMAGANIAMI NA TERENIE FRANCJI,• POMOC PRZY ORGANIZACJI WYJAZDÓW PRACOWNIKÓW DO FRANCJI – ZAKWATEROWANIA, SAMOCHODY ITP.,• TŁUMACZENIA POLSKO-FRANCUSKIE,• WSPARCIE W CODZIENNEJ PRACY OSOBĘ ODPOWIEDZIALNĄ ZA REKRUTACJĘ,• INNE ZADANIA ADMINISTRACYJNE POJAWIAJĄCE SIĘ W ZAKRESIE ADMINISTRACJI,
GLOBALE RESSOURCE HUMAINE - 2016-05-31 - Rzeszów (podkarpackie)
Koordynacja upraw, wdrażanie nowych technologii, pilnowanie zabiegów.
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Koskowice (dolnośląskie)
- nawiązywanie kontaktów- prowadzenie negocjacji na terenie Armenii- współpraca z kontrahentami z Armenii- przygotowywanie ofert handlowych- gotowość do zagranicznych podróży służbowych
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Łódź (łódzkie)
jw.
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego - 2018-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
Doradztwo Sprzedaż pakietów ochronnych, zdrowotnych dla firm
PZU na Życie S.A. - 2017-01-12 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
pozyskiwanie klientów,archiwizacja dokumentów,obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Warszawa (mazowieckie)
weryfikacja i ewidencja dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Lubin (dolnośląskie)
bieżąca obsługa klientów w siedzibie pracodawcy, obsługa zapytań mailowych i telefonicznych, sprzedaż wycieczek i usług turystycznych, obsługa posprzedażowa klienta,
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Piła (wielkopolskie)
obsługa sekretariatu, sporządzanie umów, nadzór nad pracownikami porządkowymi, odczyt wodomierzy, rozliczenie wody
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Legnica (dolnośląskie)
Zapewnianie zaopatrzenia w zakresie surowców i produktów. Dokonywanie zakupów komponentów oraz półfabrykatów. Rozwijanie współpracy z dostawcami. Tworzenie oraz poszerzanie bazy dostawców. Prowadzenie negocjacji w kwestiach zakupowych oraz raportowanie ich wyników przełożonemu. Kontrolowanie stanów magazynowych oraz realizacji list zamówień.Raportowanie wniosków płynących ze współpracy z dostawcami.
TALEX Sp. z o.o. Spółka Komadytowa - 2016-10-13 - Borzytuchom (pomorskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Warszawa (mazowieckie)
organizowanie i nadzorowanie działalności dystrybucyjno-logistycznej na podległym terenie; kontrola kosztów zbytu i eksportu; odpowiedzialność za stan floty transportowej; nadzorowanie gospodarki magazynowej, a także koordynowanie przepływu towarów na podległym terenie; analizowanie, kontrolowanie i prowadzenie negocjacji z klientami
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Gliwice (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-10-19 - Warszawa (mazowieckie)
Frezer / Wytaczarz
Z.P.H.U. "Regsonik" Tomasz Zygarlicki - 2016-03-07 - Rzemień (podkarpackie)
Kontakt z klientami, przygotowywanie ofert
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "KUNSZT" S.C., I DULIŃSKA, J. DULIŃSKI - 2016-09-23 - Kraków (małopolskie)
specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Obowiązki związane z obsługą i administracją obsługiwanego systemu. Tworzenie i rozwijanie standardów bezpieczeństwa informatycznego (IT), kontrolowanie przestrzegania standardów i polityk bezpieczeństwa IT, współudział w tworzeniu lub opiniowanie projektów teleinfromatycznych pod kątem zgodności z obowiązującymi standardami bezpiczeństwa IT, identyfikacja i ocena ryzyka związanego z bezpiczeństwa systemów IT oraz proponowanie sposobu zarządzania nimi, monitorowanie (audytowanie) bezpieczeństwa systemów IT oraz przedstawienie wniosków pokontrolnych; udział w tworzeniu regulacji wew. związanych z procesami zarządzania tożsamością i uprawnieniami; wspracie klientów w zakresie wdrożenia i utrzymania systemu zarządzania bezpiczeństwem informacji zgodnego z ISO 27001.
ADVICOM Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
-instalacje i konfiguracje sprzętu i oprogramowania -instalacje okablowania oraz konfigurację sieci LAN, WAN -pomoc przy wszelkich pracach działu IT
"Elbest" Sp. z o.o. - 2018-07-18 - Słok (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta w sklepie LEWIATAN, obsługa kasy fiskalnej, sprzedaż artykulów ogólnospożywczych w markecie
VATRAX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-23 - Lubin (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Kraków (małopolskie)
nadzór nad utrzymaniem obiektów budowlanych wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi w należytym stanie technicznym, nadzór nad utrzymaniem obiektów budowlanych wpisanych do rejestrów zabytków, przeprowadzenie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych, instalaci sygnalizacyjnych, przeciwpożarowych, wyłączników prądu a także wykonanie eksploatacyjnych pomiarów instalacji elektrycznych
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2016-11-14 - Zielona Góra (lubuskie)
Koordynowanie współpracy z biurem rachunkowym, ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, kontakty z współpracującymi firmami (m.in. rozliczanie umów, weryfikacja danych zawartych w umowach i dokumentacji związanej z umowami), organizacja podróży służbowych i przygotowywanie raportów wydatków służbowych (kosztów podróży i innych zestawień), wsparcie administracyjne zespołu w codziennej pracy, wystawianie i ewidencja faktur sprzedażowych oraz windykacja pzreterminowanych należnosći, monitorowanie i ewidencja faktur kosztowych oraz ich opisywanie, zapewnienie zaopatrzenia biura w materiały biurowe, eksploatacyjne, spożywcze. Praca na pełen lub pół etatu. Mile widziane również osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Admotion Sp. z o. o. - 2017-09-14 - Wejherowo (pomorskie)
SPECJALISTA DS. RYNKU MOTORYZACYJNEGO-ANALIZA RYNKU MOTORYZACYJNEGO-ROZWÓJ PRODUKTÓW-SEZONOWA ANALIZA BRANŻY MOTORYZACYJNEJ-KOORDYNOWANIE SPRZEDAŻY-WSPÓŁPRACA Z DOSTAWCAMI W ZAKRESIE PRODUKTU
ARKUS & ROMET GROUP SP. Z O.O. - 2017-08-18 - Podgrodzie (podkarpackie)