SPECJALISTA DS. ZGODNOŚCI O KONTROLI RYZYKA OPERACYJNEGO Zabierzów oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZGODNOŚCI O KONTROLI RYZYKA OPERACYJNEGO

Wynagrodzenie: od 6 000 PLN

Zakres obowiązków: - monitorowanie oraz ocena ryzyka związanego z praniem pieniędzy (AML), tożsamością klienta (KYC), Sankcjami oraz Korupcją- ocena danych dotyczących tożsamości klienta oraz weryfikowanie ich z wymaganiami programu Identyfikacji Klienta UBS (CIP) oraz identyfikacja kluczowego ryzyka związanego z praniem pieniędzy oraz z ewentualnymi niedoskonałościami procesu- zbieranie, porównywanie, analizowanie i raportowanie informacji na temat elementów programu AML- monitorowanie transakcji klienta i raportowanie potencjalnej aktywności niezgodnej z prawem

Data publikacji: 2018-12-07

Lokalizacja: Zabierzów (małopolskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Zabierzów, powiat: krakowski, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- monitorowanie oraz ocena ryzyka związanego z praniem pieniędzy (AML), tożsamością klienta (KYC), Sankcjami oraz Korupcją- ocena danych dotyczących tożsamości klienta oraz weryfikowanie ich z wymaganiami programu Identyfikacji Klienta UBS (CIP) oraz identyfikacja kluczowego ryzyka związanego z praniem pieniędzy oraz z ewentualnymi niedoskonałościami procesu- zbieranie, porównywanie, analizowanie i raportowanie informacji na temat elementów programu AML- monitorowanie transakcji klienta i raportowanie potencjalnej aktywności niezgodnej z prawem

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ZGODNOŚCI O KONTROLI RYZYKA OPERACYJNEGO

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zabierzów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krakowski

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista zarządzania ryzykiem (underwriter)

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019

Data zakończenia pracy: 31.01.2022

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: Finanse, Administracja biznesu; umiejętności: wiedza z zakresu KYC, AML, dogłębne zrozumienie tematu zapobieganie praktykom korupcji, umiejętność pracy pod presją czasu z jednoczesnym wymogiem szybkiego podejmowania bezbłędnych decyzji, zdolności analityczne, min. rok doświadczenia zawodowego w pracy w dziedzinie finansów/bankowości, bardzo znajomość języka angielskiego w mowie oraz piśmie

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego

Adres pracodawcy:
Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: małopolskie

Powiat pracodawcy: m. Kraków

Gmina pracodawcy: Kraków

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Kraków

Ulica pracodawcy: Mazowiecka

Numer budynku pracodawcy: 21

Profil działalności pracodawcy: FIRMA ZAJMUJĄCA SIĘ ZARZĄDZANIEM

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista zarządzania ryzykiem (underwriter)

Data dodania oferty pracy: 07.12.2018

Oferta pracy ważna do: 21.12.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 07.12.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 07.12.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. HANDLU I MARKETINGU. - od 2 000 PLN

Aktualizacja firmowego fanpagu, stron internetowych, marketing na Google Adwords, wdrażanie promocji.
kontakt przez OHP - 2017-07-03 - Krzeszowice (małopolskie)

SPECJALISTA DS. PRODUKCJI ZWIERZĘCEJ - od 2 000 PLN

Specjalista ds. produkcji zwierzęcej
"FERMAPOL" Sp.z o.o. Smardzko 41 - 2016-12-12 - Smardzko (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH - 1 017,4 PLN

organizowanie pracy biura
kontakt przez PUP - 2018-11-30 - Piła (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - do 4 940 PLN

Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 774,96 PLN

Specjalista do spraw sprzedaży
Przedsiębiorstwo Handlowe Gemax - 2016-03-10 - Bolesławiec (dolnośląskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY TECHNOLOGII I USŁUG INFORMATYCZNYCH - 2 000 - 2 500 PLN

Kontrola i dbanie o rozwój wdrażanych technologii informatycznych i teleinformatycznych
Groborz Piotr Firma SKORPIO - 2015-12-30 - Wodzisław Śląski (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 1 850 PLN

- sporządzanie umów do pracy, świadectw pracy;- zakładanie akt osobowych pracowników;- sporządzanie list płac, list obecności
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY/ DORADCA DS. KLIENTA BIZNESOWEGO - 2 500 - 5 000 PLN

Kontakt telefoniczny i mailowy ze swoją grupą klientów, sprzedaż oprogramowania z zakresu bezpieczeństwa, wyszukiwanie nowych szans sprzedażowych, badanie potrzeb potencjalnych klientów i przygotowywanie indywidualnych ofert handlowych, dbanie o wizerunek firmy, realizowanie planów sprzedażowych i bieżące raportowanie swojej pracy, udział w szkoleniach produktowych i technicznych
MARKEN Systemy Antywirusowe - 2016-03-03 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW UNIJNYCH I ZEWNĘTRZNEGO FINANSOWANIA - od 4 000 PLN

realizacja inwestycji, modernizacji i remontów,zarządzanie projektami inwestycyjnymi, finansowanymi z zewnętrznych środków finansowych,przekazywanie zakończonych inwestycji do eksploatacji, realizowanie zadań związanych z pozyskiwaniem środków z funduszy pomocowych na dofinansowanie projektów inwestycyjnych,opiniowanie projektów inwestycyjnych pod kątem możliwości uzyskania dofinansowania ze źródeł zewnętrznych, przygotowywanie projektów oraz dokumentacji aplikacyjnej niezbędnej do pozyskania środków pomocowych na projekty inwestycyjnewspółpraca z instytucjami wdrażającymi w zakresie pozyskiwania środków finansowych,rozliczanie projektów dofinansowywanych ze środków pomocowych
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Police Sp. z o.o. - 2019-05-07 - Police (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA WSPARCIA W PROJEKCIE "RODZICE NA START" - od 1 687,5 PLN

1. Aktywizacja zawodowa uczestników projektu.2. Organizacja działań informacyjno-promocyjnych projektu.3. Przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych z uczestnikami projektu.4. Prowadzenie rejestrów dokumentujących realizację projektu.5. Przygotowywanie raportów i analiz związanych z realizacją projektu.6. Prowadzenie ewaluacji projektu.7. Przygotowywanie danych do sprawozdań okresowych.8. Przygotowywanie do archiwizacji wypracowanych dokumentów.9. Współpraca z Dyrekcją WCI, Koordynatorem, oraz kadrą projektu w zakresie realizacji projektu.Wymagane dokumenty: 1. Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny.2. Informacja w zakresie ochrony danych osobowych w związku z rekrutacją pracowników prowadzoną przez Wrocławskie Centrum Integracji opatrzona własnoręcznym czytelnym podpisem kandydata - dostępne na stronie bip.wci.wroclaw.pl w zakładce oferty pracy.3. Podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem.4. Kserokopie dokumentów potwierdzajacych posiadanie wymaganego wykształcenia. 5. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego.6. Kserokopie dokumentów, lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE.7. Oświadczenie o niekaralności.8. Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych. 9. Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku.10. Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy na stanowisku objętym naborem.Forma i termin składania ofert: Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście, lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: specjalista wsparcia w projekcie Rodzice na start, w terminie do dnia 28.03.2019r. do godziny 13:00. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje: Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). Po upływie okresu, o którym mowa w ptk.2 dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół. Dodatkowych informacji udziela: p. Natasza Marcinkierwicz - tel. 717823516 w godzinach : 9:00-15:00Umowa na czas określony. Praca jednozmianowa.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2019-03-20 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DZIAŁU KSIEGOWOŚCI - od 1 850 PLN

PRACA W FABRYCE URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH
Fabryka Urządzeń Mechanicznych CHOFUM - 2016-03-22 - Chocianów (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS TURYSTYKI (1/2 ETATU) - od 2 000 PLN

wynajem mieszkań i apartamentów dla pracowników w Niemczech. miejsce pracy: pracodawca posiada biura w Tychach, Rudzie Śląskiej, Rzeszowie ( praca w zależności od miejsca zamieszkania pracownika)
Portal Turystyczny WASZE MARZENIA.PL Barbara Madeja - 2018-01-10 - Tychy (śląskie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNO - HANDLOWYCH - od 4 000 PLN

sprzedaż produktów z branży świetlików dachowych, profesjonalna, kompleksowa obsługa handlowa
FIRMA GULAJSKI RAFAŁ GULAJSKI - 2018-07-18 - Kopienica (śląskie)

LABORANT CHEMICZNY - 997,4 PLN

Staż w firmie: Przedsiębiorstwo Naukowo-Techniczne "EKOTERRA" Sp. z o. o. Program stażu do zapoznania w pokoju nr 56 (II piętro).
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA - od 1 850 PLN

Oferta dla osób do 30 roku życia. Obsługa klienta, przyjmowanie zamówień, obsługa kasy, obsługa dostaw, zamówień. Praca w godzinach: 06:00-14:00, 10:00-18:00. Miejsce pracy Konstantynów Łodzki ul;. Łaska 11 oraz w Łodzi ul. Przełajowa 6 lok. 5
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)

SPECJALISTA DZIAŁU TECHNICZNO-ADMINISTRACYJNEGO ( 170J) - 2 000 - 2 300 PLN

Administrowanie, zarządzanie nieruchomościami i lokalami , obsługa klientów.Przygotowanie i nadzór nad remontami.
SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Otwocku - 2017-03-14 - Otwock (mazowieckie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ / E-COMMERCE ASSISTANT - od 1 770 PLN

obsługa klienta przez email, telefon i skype - w języku polskim i angielskim, pakowanie i wysyłka zamówień, przyjmowanie dostaw, zarządzanie stanami magazynowymi- współpraca z pozostałym działami w celu utrzymania ciągłości dostaw i terminów zamówień, dodawanie produktów do sklepu, wprowadzanie poprawek, obsługa pozostałych kanałów sprzedaży online, wykonywanie fotografii produktów
kontakt przez PUP - 2015-12-31 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

sprzedaż usług księgowych, kontakt z klientem, działania marketingowe
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 3 000 PLN

praca jako specjalista do spraw kadr
DALC I OCHOCKI-DORADCY SP. Z O.O. Sp. K. - 2018-08-27 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA - od 2 500 PLN

Obsługa i administrowanie systemami i sieciami informatycznymi
Jednostka Wojskowa nr 3918 - 2017-06-14 - Jarocin (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS ZAMÓWIEN PUBLICZNYCH - od 2 200 PLN

– PRZEPROWADZANIE POSTĘPOWAŃ W RAMACH USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH,– KOMPLEKSOWA OBSŁUGA ZAMAWIAJĄCEGO POD WZGLĘDEM FORMALNYM I PRAWNYM (W POROZUMIENIU Z KANCELARIĄ PRAWNĄ ZAMAWIAJĄCEGO) W ZAKRESIE WYMAGANYM PRZEZ USTAWĘ PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.
PODKARPACKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ CARPATIA - 2017-10-02 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. SERWISU TECHNICZNEGO - od 3 500 PLN

regularne kontakty z osobami zarządzającymi placówkami handlowymi (sieciowe sklepy odzieżowe) na podległym rejonie, wykonywanie zleconych prac remontowych, drobnych napraw elektrycznych, hydraulicznych, stolarskich oraz malarskich. Dbanie o najwyższą jakość usług serwisowych.
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Zabrze (śląskie)

SPECJALISTA DS DETAILINGU - od 1 860 PLN

korekta i zabezpieczanie lakieru, czyszczenie wnętrza
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Jaworzno (śląskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

Obsługa podmiotów gospodarczych w zakresie księgowości. Wymagania: wykształcenie min. średnie - rachunkowość-finanse, min. 1 rok doświadczenia, obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość przepisów podatkowych.
DORADCA PODATKOWY Justyna Mielewska Wejherowo - 2016-08-25 - Wejherowo (pomorskie)


Wybierz powiat