SPECJALISTA DS. ZGODNOŚCI O KONTROLI RYZYKA OPERACYJNEGO Zabierzów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZGODNOŚCI O KONTROLI RYZYKA OPERACYJNEGO
Wynagrodzenie: od 6 000 PLN
Zakres obowiązków: - monitorowanie oraz ocena ryzyka związanego z praniem pieniędzy (AML), tożsamością klienta (KYC), Sankcjami oraz Korupcją- ocena danych dotyczących tożsamości klienta oraz weryfikowanie ich z wymaganiami programu Identyfikacji Klienta UBS (CIP) oraz identyfikacja kluczowego ryzyka związanego z praniem pieniędzy oraz z ewentualnymi niedoskonałościami procesu- zbieranie, porównywanie, analizowanie i raportowanie informacji na temat elementów programu AML- monitorowanie transakcji klienta i raportowanie potencjalnej aktywności niezgodnej z prawem
Data publikacji: 2018-12-07
Lokalizacja: Zabierzów (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Zabierzów, powiat: krakowski, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- monitorowanie oraz ocena ryzyka związanego z praniem pieniędzy (AML), tożsamością klienta (KYC), Sankcjami oraz Korupcją- ocena danych dotyczących tożsamości klienta oraz weryfikowanie ich z wymaganiami programu Identyfikacji Klienta UBS (CIP) oraz identyfikacja kluczowego ryzyka związanego z praniem pieniędzy oraz z ewentualnymi niedoskonałościami procesu- zbieranie, porównywanie, analizowanie i raportowanie informacji na temat elementów programu AML- monitorowanie transakcji klienta i raportowanie potencjalnej aktywności niezgodnej z prawem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ZGODNOŚCI O KONTROLI RYZYKA OPERACYJNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zabierzów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krakowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista zarządzania ryzykiem (underwriter)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Data zakończenia pracy: 31.01.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: Finanse, Administracja biznesu; umiejętności: wiedza z zakresu KYC, AML, dogłębne zrozumienie tematu zapobieganie praktykom korupcji, umiejętność pracy pod presją czasu z jednoczesnym wymogiem szybkiego podejmowania bezbłędnych decyzji, zdolności analityczne, min. rok doświadczenia zawodowego w pracy w dziedzinie finansów/bankowości, bardzo znajomość języka angielskiego w mowie oraz piśmie
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Adres pracodawcy:
Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Ulica pracodawcy: Mazowiecka
Numer budynku pracodawcy: 21
Profil działalności pracodawcy: FIRMA ZAJMUJĄCA SIĘ ZARZĄDZANIEM
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista zarządzania ryzykiem (underwriter)
Data dodania oferty pracy: 07.12.2018
Oferta pracy ważna do: 21.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 07.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 07.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
Państwowa Szkoła Muzyczna I st. nr 5 im. H. Wieniawskiego - 2018-09-28 - Warszawa (mazowieckie)
Aktualizacja firmowego fanpagu, stron internetowych, marketing na Google Adwords, wdrażanie promocji.
kontakt przez OHP - 2017-07-03 - Krzeszowice (małopolskie)
Specjalista ds. produkcji zwierzęcej
"FERMAPOL" Sp.z o.o. Smardzko 41 - 2016-12-12 - Smardzko (zachodniopomorskie)
organizowanie pracy biura
kontakt przez PUP - 2018-11-30 - Piła (wielkopolskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Kraków (małopolskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
Przedsiębiorstwo Handlowe Gemax - 2016-03-10 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Kontrola i dbanie o rozwój wdrażanych technologii informatycznych i teleinformatycznych
Groborz Piotr Firma SKORPIO - 2015-12-30 - Wodzisław Śląski (śląskie)
- sporządzanie umów do pracy, świadectw pracy;- zakładanie akt osobowych pracowników;- sporządzanie list płac, list obecności
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Kontakt telefoniczny i mailowy ze swoją grupą klientów, sprzedaż oprogramowania z zakresu bezpieczeństwa, wyszukiwanie nowych szans sprzedażowych, badanie potrzeb potencjalnych klientów i przygotowywanie indywidualnych ofert handlowych, dbanie o wizerunek firmy, realizowanie planów sprzedażowych i bieżące raportowanie swojej pracy, udział w szkoleniach produktowych i technicznych
MARKEN Systemy Antywirusowe - 2016-03-03 - Gdynia (pomorskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-02-09 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Brak danych
Przedstawiciel sieci PLUS Eurocom Eugeniusz Szmagliński - 2017-04-24 - Kościerzyna (pomorskie)
realizacja inwestycji, modernizacji i remontów,zarządzanie projektami inwestycyjnymi, finansowanymi z zewnętrznych środków finansowych,przekazywanie zakończonych inwestycji do eksploatacji, realizowanie zadań związanych z pozyskiwaniem środków z funduszy pomocowych na dofinansowanie projektów inwestycyjnych,opiniowanie projektów inwestycyjnych pod kątem możliwości uzyskania dofinansowania ze źródeł zewnętrznych, przygotowywanie projektów oraz dokumentacji aplikacyjnej niezbędnej do pozyskania środków pomocowych na projekty inwestycyjnewspółpraca z instytucjami wdrażającymi w zakresie pozyskiwania środków finansowych,rozliczanie projektów dofinansowywanych ze środków pomocowych
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Police Sp. z o.o. - 2019-05-07 - Police (zachodniopomorskie)
1. Aktywizacja zawodowa uczestników projektu.2. Organizacja działań informacyjno-promocyjnych projektu.3. Przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych z uczestnikami projektu.4. Prowadzenie rejestrów dokumentujących realizację projektu.5. Przygotowywanie raportów i analiz związanych z realizacją projektu.6. Prowadzenie ewaluacji projektu.7. Przygotowywanie danych do sprawozdań okresowych.8. Przygotowywanie do archiwizacji wypracowanych dokumentów.9. Współpraca z Dyrekcją WCI, Koordynatorem, oraz kadrą projektu w zakresie realizacji projektu.Wymagane dokumenty: 1. Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny.2. Informacja w zakresie ochrony danych osobowych w związku z rekrutacją pracowników prowadzoną przez Wrocławskie Centrum Integracji opatrzona własnoręcznym czytelnym podpisem kandydata - dostępne na stronie bip.wci.wroclaw.pl w zakładce oferty pracy.3. Podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem.4. Kserokopie dokumentów potwierdzajacych posiadanie wymaganego wykształcenia. 5. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego.6. Kserokopie dokumentów, lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE.7. Oświadczenie o niekaralności.8. Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych. 9. Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku.10. Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy na stanowisku objętym naborem.Forma i termin składania ofert: Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście, lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: specjalista wsparcia w projekcie Rodzice na start, w terminie do dnia 28.03.2019r. do godziny 13:00. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje: Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). Po upływie okresu, o którym mowa w ptk.2 dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół. Dodatkowych informacji udziela: p. Natasza Marcinkierwicz - tel. 717823516 w godzinach : 9:00-15:00Umowa na czas określony. Praca jednozmianowa.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2019-03-20 - Wrocław (dolnośląskie)
j/w
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
PRACA W FABRYCE URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH
Fabryka Urządzeń Mechanicznych CHOFUM - 2016-03-22 - Chocianów (dolnośląskie)
wynajem mieszkań i apartamentów dla pracowników w Niemczech. miejsce pracy: pracodawca posiada biura w Tychach, Rudzie Śląskiej, Rzeszowie ( praca w zależności od miejsca zamieszkania pracownika)
Portal Turystyczny WASZE MARZENIA.PL Barbara Madeja - 2018-01-10 - Tychy (śląskie)
sprzedaż produktów z branży świetlików dachowych, profesjonalna, kompleksowa obsługa handlowa
FIRMA GULAJSKI RAFAŁ GULAJSKI - 2018-07-18 - Kopienica (śląskie)
Staż w firmie: Przedsiębiorstwo Naukowo-Techniczne "EKOTERRA" Sp. z o. o. Program stażu do zapoznania w pokoju nr 56 (II piętro).
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Kielce (świętokrzyskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Obsługa klienta, przyjmowanie zamówień, obsługa kasy, obsługa dostaw, zamówień. Praca w godzinach: 06:00-14:00, 10:00-18:00. Miejsce pracy Konstantynów Łodzki ul;. Łaska 11 oraz w Łodzi ul. Przełajowa 6 lok. 5
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
Administrowanie, zarządzanie nieruchomościami i lokalami , obsługa klientów.Przygotowanie i nadzór nad remontami.
SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Otwocku - 2017-03-14 - Otwock (mazowieckie)
obsługa klienta przez email, telefon i skype - w języku polskim i angielskim, pakowanie i wysyłka zamówień, przyjmowanie dostaw, zarządzanie stanami magazynowymi- współpraca z pozostałym działami w celu utrzymania ciągłości dostaw i terminów zamówień, dodawanie produktów do sklepu, wprowadzanie poprawek, obsługa pozostałych kanałów sprzedaży online, wykonywanie fotografii produktów
kontakt przez PUP - 2015-12-31 - Kraków (małopolskie)
sprzedaż usług księgowych, kontakt z klientem, działania marketingowe
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Kraków (małopolskie)
praca jako specjalista do spraw kadr
DALC I OCHOCKI-DORADCY SP. Z O.O. Sp. K. - 2018-08-27 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa i administrowanie systemami i sieciami informatycznymi
Jednostka Wojskowa nr 3918 - 2017-06-14 - Jarocin (wielkopolskie)
– PRZEPROWADZANIE POSTĘPOWAŃ W RAMACH USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH,– KOMPLEKSOWA OBSŁUGA ZAMAWIAJĄCEGO POD WZGLĘDEM FORMALNYM I PRAWNYM (W POROZUMIENIU Z KANCELARIĄ PRAWNĄ ZAMAWIAJĄCEGO) W ZAKRESIE WYMAGANYM PRZEZ USTAWĘ PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.
PODKARPACKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ CARPATIA - 2017-10-02 - Rzeszów (podkarpackie)
regularne kontakty z osobami zarządzającymi placówkami handlowymi (sieciowe sklepy odzieżowe) na podległym rejonie, wykonywanie zleconych prac remontowych, drobnych napraw elektrycznych, hydraulicznych, stolarskich oraz malarskich. Dbanie o najwyższą jakość usług serwisowych.
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Zabrze (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Warszawa (mazowieckie)
korekta i zabezpieczanie lakieru, czyszczenie wnętrza
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Jaworzno (śląskie)
jw.
SZPITL GROCHOWSKI IM. DR MED. RAFAŁA MASZTAKA SPÓLKA Z O.O. - 2018-04-25 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa podmiotów gospodarczych w zakresie księgowości. Wymagania: wykształcenie min. średnie - rachunkowość-finanse, min. 1 rok doświadczenia, obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość przepisów podatkowych.
DORADCA PODATKOWY Justyna Mielewska Wejherowo - 2016-08-25 - Wejherowo (pomorskie)