SPECJALISTA DS. WYNAGRODZEŃ K/M Warszawa oferta pracy Państwowa Szkoła Muzyczna I st. nr 5 im. H. Wieniawskiego
Stanowisko: SPECJALISTA DS. WYNAGRODZEŃ K/M
Wynagrodzenie: od 2 310 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-09-28
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Państwowa Szkoła Muzyczna I st. nr 5 im. H. Wieniawskiego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Globusowa 24, 02-428 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 310 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Dodatek stażowy, premia przyznawana okresowo, dodatkowe wynagrodzenie roczne, pakiet świadczeń socjalnych.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. WYNAGRODZEŃ K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw wynagrodzeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 310 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw wynagrodzeń (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Program finanse Optivum Vulcan
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: System Trezor
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Program Płatnik
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe, 5 lat doświadczenia zawodowego.Obowiązki: sporządzanie list wynagrodzeń wraz z pochodnymi oraz świadczeń z tytułu ubezpieczeń społecznych. Sporządzanie przelewów wynagrodzeń do poszczególnych banków i przelewów wynikających z listy płac, wystawianie zaświadczeń o dochodach pracowników, obsluga programów: Płatnik, Płace Vulcan, Trezor, SIO, bankowość elektroniczna.Zgłoszenia: ul. Globusowa 24, Warszawa, tel. 22 863 73 02, CV na e-mail: wieniawski5 (at) gmail.com (istnieje możliwość przeprowadzenia wstępnej rozmowy z pracodawcą przed wysłaniem dokumentów aplikacyjnych zawierających dane osobowe).
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
Państwowa Szkoła Muzyczna I st. nr 5 im. H. Wieniawskiego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Globusowa 24, 02-428 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Globusowa
Numer budynku pracodawcy: 24
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw wynagrodzeń
Data dodania oferty pracy: 01.10.2018
Oferta pracy ważna do: 28.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 01.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 28.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych i utrzymaniowych, kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami Spółki w kanale telefonicznym oraz innych kanałach zdalnych,realizacja procesu sprzedaży, umawianie spotkań, badanie opinii Klientów.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-09 - Tajęcina (podkarpackie)
Wykonywanie wszelkich prac technicznych i specjalistycznych związanych z remontami.Praca na terenie całego kraju.
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, obsługa procesów związanych z zatrudnieniem oraz rozwiązywaniem umów o pracę, ewidencja czasu pracy, kontrola uprawnień pracowniczych niezbędnych do wykonywania zawodów wymagających specjlanych uprawnień, certyfikatów, prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy, kontorlowanie aktualności obowiązkowych badań lekarskich, uczestnoictwo w opracowywaniu regulaminów i procedurzwiązanych z zatrudnieniem
Firma"Roko" Małgorzata Bąk - 2017-12-07 - Mielec (podkarpackie)
PO UMOWIE NA OKRES PRÓBNY ZATRUDNIENIE NA CZAS NIEOKREŚLONY.Wypisywanie dokumentów sprzedaży, kierowanie zamówień do firm współpracujących, bezpośredni kontakt z klientem.
AWAR WARDAK - Spółka Jawna - 2017-04-06 - Radzymin (mazowieckie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-03-21 - Warszawa (mazowieckie)
- Wstępna kontrola jakości. Przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych. Wsparcie techniczne. Kontakt z producentami z Japonii. Sprawdzanie poprawności etykiet.- Znajomość języka japońskiego jest wymagana do kontaktu i konsultacji z producentami części motoryzacyjnych z Japonii.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 2058 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00 + soboty. Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość części motoryzacyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Katowice (śląskie)
Specjalista ochrony środowiska- staż POWEr 110
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Września (wielkopolskie)
przygotowanie ofert przetargowych, przygotowanie kosztorysów, wykonywanie wyceny robót, przygotowanie zapytań ofertowych
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Uniszki Zawadzkie (mazowieckie)
przeprowadzanie rozmów handlowych, umawianie spotkań biznesowych w terenie, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klientów, wypisywanie wniosków
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Oława (dolnośląskie)
-pomaganie w dochodzeniu praw w sprawach zwiazanych z przyjeciem, leczeniem, warunkami pobytu i wypisaniem ze szpitala psychiatrycznego-wyjasnianie i pomoc w wyjasnianiu skarg pacjetów-współpraca z rodziną, przedstawicielem ustawowym, opiekunem prawnym lub faktycznympacjeta-inicjowanie i prowadzenie działalności edukacyjno-informacyjnej-wykonywanie innych poleceń słuzbowych zleconych przez przełozonego
BIURO RZECZNIKA PRAW PACJENTA - 2017-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
PRZEPROWADZANIE ANKIET
kontakt przez OHP - 2017-09-08 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej, naliczanie płac
KONO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością numer ewidencyjny 14844 - 2017-11-04 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż stolarki okiennej i drzwiowej
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Sokółka (podlaskie)
Doradztwo Sprzedaż pakietów ochronnych, zdrowotnych dla firm
PZU na Życie S.A. - 2017-03-08 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- przygotowanie ścian pod ułożenie glazury lib innych płytek,- ustalanie lica okładzin ściennych- sortowanie płytek ściennych wg odcieni zabarwienia, jakości szkliwa, kształtu i zwichrowania powierzchni- przycinanie płytek i wycinanie w nich otworów, układanie płytek szkliwionych przy użyciu zaprawy lub kleju na ścianach płaskich- formowanie spoin między płytkami- układanie okładzin ściennych z witromozaiki itp.
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Warszkowo (zachodniopomorskie)
przygotowywanie ofert dla klientów, uzupełnianie systemów rezerwacji w oparciu o zadane kryteria, przygotowywanie i rezerwacja oferty grupowej, poszukiwanie klientów, uzupełnianie firmowej strony internetowej, znajomość przepisów prawnych, praca 40 godzin tygodniowo od poniedziałku do piątku w godz. 8-16
GOLD WAY PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-06 - Jaworowa (mazowieckie)
aktywna sprzedaż produktów i usług , prowadzenie postępowania przetargowego ( kalkulacja cen ) , przygotowanie ofert oraz doradztwo techniczne , budowanie bazy nowych klientów , analiza rynku sprzedaży
ZAKŁAD MECHANIKI PRECYZYJNEJ "KRYZBYT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-17 - Bieruń (śląskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-07-27 - Katowice (śląskie)
wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Kraków (małopolskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-03-06 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Warszawa (mazowieckie)
Ocena modeli biznesowych, kontrola finansowa wszystkich transakcji klienta. Bezpośredni kontakt z klientem arabskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Łódź (łódzkie)
Obsługa procesów księgowych, kontrola dokumentów finansowych, sporządzanie i analiza raportów, obsługa bieżących zapytań i zleceń ze strony klientów wewnętrznych.
Bayer Sp. z o.o. - 2018-01-24 - Gdańsk (pomorskie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; zakres obowiązków: sprzedaż usług firmy, telefoniczna obsługa klienta; prace biurowe; branża: reklama; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; oferta także dla osób z orzeczonym st. niepełnosprawności; umowa zlecenie;
WYDAWNICTWO MT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-04 - Gliwice (śląskie)
Stanowisko Specjalista usytuowane jest w Sekcji Nadzoru Inwestorskiego Wydziału Budownictwa. Specjalista podlega bezpośrednio Kierownikowi Sekcji (NIS OW001000800010).Specjalista odpowiada za:1) realizację powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;2) przyjmowanie dokumentacji od jednostek projektowych, sprawdzanie jej pod względem zgodności z zamówieniem oraz formy projektu dokumentacji odpowiednio do właściwych przepisów;3) przekazywanie dokumentacji do ODBW, celem zaewidencjonowania;4) prowadzenie ewidencji uzgadnianej dokumentacji projektowej;5) realizację zatwierdzonych przez Szefa RZI wniosków zgłaszanych przez inspektorów nadzoru na protokołach konieczności, o uzupełnienie dokumentacji projektowej;6) opracowywanie opinii fachowych do spraw arbitrażowych bądź wynikłych z kontroli różnych organów;7) przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych, przepisów BHP i służby, przepisów bezpieczeństwa pożarowego oraz ochrony środowiska w zakresie pełnionych zadań i obowiązków;8) utrzymanie we właściwym stanie powierzonego mienia.Do obowiązków specjalisty należy:1) znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z realizowanym zakresem czynności;2) zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz systematyczne i bezzwłoczne wnoszenie ewentualnych uwag do koordynatora;3) udział w posiedzeniach KOPI i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach;4) przygotowanie materiałów formalno - prawnych, celem uzyskaniu decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego i warunków zabudowy;5) przygotowywanie materiałów formalno - prawnych dla Projektanta, celem uzyskania pozwolenia na budowę;6) zdawanie do ODBW, po zakończeniu zadań remontowych lub inwestycyjnych, teczek z dokumentami zadania;7) udział w naradach technicznych, naradach i konferencjach organizowanych przez biura projektowe oraz organizowanych przez kompetentne instytucje wojskowe;8) wykonanie analizy niewykorzystanej dokumentacji projektowej i dalsze postępowanie zależne od przydatności opracowań;9) sprawdzania na bieżąco ewidencji rozliczeniowej zadań projektowych;10) wysyłania interwencji do wykonawców dokumentacji projektowej i ich organów założycielskich w przypadku opóźnień w realizacji, złej jakości prac projektowych;11) uczestniczenie w naradach i szkoleniach organizowanych przez RZI i przełożonych wyższego szczebla;12) Bieżąca aktualizacja ZKZ wg następujących etapów realizacji procesu inwestycyjnego:a) po opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej;b) po przetargu;c) po wystąpieniu robót dodatkowych;d) po zakończeniu i rozliczeniu zadania;13) właściwe postępowanie z dokumentacją stanowiącą materiałyarchiwalne i dokumentacją niearchiwalną zgodnie ustawą z dnia14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.Specjalista jest uprawniony do:1) występowania o udostępnienie przez właściwe komórki wewnętrzne informacji niezbędnych dla terminowej realizacji przydzielonych zadań;2) kontaktowania się z użytkownikami oraz właściwymi wojskowymi i cywilnymi instytucjami, w celu uzyskania niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji, akceptacji i zatwierdzeń związanymi z zadaniami realizowanymi przez sekcję.Specjalista współuczestniczy w:1) rozpatrywaniu opracowań projektowych w oparciu o Regulamin ZUD RZI;2) przygotowywaniu materiałów wyjściowych i propozycji doplanowania budżetu na rok następny w zakresie zadańinwestycyjnych i remontowych;3) tworzeniu propozycji planu na rok następny przy współpracyz użytkownikami;4) zlecaniu nadzorów autorskich i zawieranych umów na robotybudowlane;5) zlecaniu i uzyskiwaniu pomiarów geodezyjnych lub wtórników planów sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych;6) uzyskiwaniu decyzji środowiskowych i o lokalizacji inwestycji celu publicznego;7) uzyskiwaniu warunków technicznych dostawy wody, ciepła, gazu, energii elektrycznej oraz odprowadzenia ścieków od dostawców dla realizowanych inwestycji i remontów,8) zlecaniu do biur projektów lub innych wyspecjalizowanych firm badań geologicznych, inwentaryzacji, opinii technicznych, raportów oddziaływania na środowisko itp.;9) zlecaniu opinii i ekspertyz technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-06-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Główne zadania:- rejestracja danych produkcyjnych w programie hodowlanym- kontakt z administratorem i fermami oraz wsparcie techniczne w zakresie programu hodowlanego- opracowywanie zestawień, raportów produkcyjnych- rozliczanie i kontrola danych dot. obrotu zwierząt- współprowadzenie baz danych działu administracji produkcji zwierzęcej
POLDANOR S.A. Przechlewo - 2017-04-10 - Przechlewo (pomorskie)
Specjalista ds. turystyki
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
praca w terenie i na wodzie, utrzymanie sieci stacji hydrologicznych , wykonywanie kontroli i remontów, prace geodezyjne, wykonywanie pomiarów natężenia przepływu, wykonywanie sprawozdań, protokołów
Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy w Warszawie Oddział w Krakowie - 2017-08-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Działoszyn (łódzkie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Zielona Góra (lubuskie)