SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY Radzymin oferta pracy AWAR WARDAK - Spółka Jawna
Stanowisko: SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: 3 500 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: PO UMOWIE NA OKRES PRÓBNY ZATRUDNIENIE NA CZAS NIEOKREŚLONY.Wypisywanie dokumentów sprzedaży, kierowanie zamówień do firm współpracujących, bezpośredni kontakt z klientem.
Data publikacji: 2017-04-06
Lokalizacja: Radzymin (mazowieckie)
Pracodawca: AWAR WARDAK - Spółka Jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:WETERANÓW 65, 05-250 Radzymin, powiat: wołomiński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
PO UMOWIE NA OKRES PRÓBNY ZATRUDNIENIE NA CZAS NIEOKREŚLONY.Wypisywanie dokumentów sprzedaży, kierowanie zamówień do firm współpracujących, bezpośredni kontakt z klientem.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Radzymin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wołomiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Radzymin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.04.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw sprzedaży
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość branży narzędziowej, wiedza z zakresu obróbki skrawaniem; wymagane doswiadczenie jako specjalista ds sprzedaży w branży narzędziowej
Nazwa pracodawcy: AWAR WARDAK - Spółka Jawna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wyszkowie
Adres pracodawcy:
WETERANÓW 65, 05-250 Radzymin, powiat: wołomiński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: wołomiński
Gmina pracodawcy: Radzymin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Radzymin
Ulica pracodawcy: WETERANÓW
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: handel
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wyszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 06.04.2017
Oferta pracy ważna do: 30.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 06.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 06.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Budowanie i rozwijanie relacji hadlowych zklientami, kolportowanie materiałów promocyjnych, realizacja akcji promocyjnych. Praca na umowę o pracę w godz. 10-18 w miejscowości Pyszka koło Dygowa. Giełda Pracy odbędzie się 17.02.2017 w PUP Kołobrzeg w godz. 8-15 w pokoju nr 5
MARKHEN + P.U.B Pomerania Fun Park - 2017-01-27 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Mile widziane doświadczenie w pozyskiwaniu funduszy uniknych, wykształcenie min. średnie, umiejętność pracy w zespole.
REDGREY Andrzej Ochman - 2017-03-31 - Krzyżanowice (śląskie)
Opracowywanie dokumentacji BHP, diagnozowanie zagrożeń w zakresie BHP występujących na stanowiskach pracy, organizacja i zapewnienie szkoleń wstępnych dla pracowników, analiza BHP oraz raportowanie, analiza wypadków oraz sporządzanie dokumentacji powypadkowej.
Regionalne Centrum Rehabilitacji i Pomocy Społecznej w Borzęcinie - 2017-07-11 - Borzęcin (małopolskie)
Identyfikowanie wymogów, ograniczeń i przesłanek rekrutacji ze strony podmiotu zatrudniającego. Stosowanie właściwych technik doboru pracowników. Prowadzenie procesu rekrutacji. Kontakty z kontrahentami z Niemiec, Ukrainy. Praca w Jarosławiu.
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Jarosław (podkarpackie)
- zawieranie i przedłużanie umów na usługi Netia Internet, Telewizja,Telefon - doradztwo w zakresie oferowanych usług, - budowanie iutrzymywanie relacji z Klientem - udział w akcjach marketingowych -obsługa klientów
Calipso.pl Haber Robert - 2017-07-24 - Opole (opolskie)
Rozpisanie zleceń programów wg zaznaczonych receptur. Zamykanie zleceń procedur produkcyjno i informatycznych na bieżąco, informowanie przełożonego o wszystkich nieścisłościach, sporządzanie zestawień służących do rozliczania kierunków rozbioru.
ZM Peklimar Sp. z o.o., Sp., K., - 2017-10-18 - Umienino-Łubki (mazowieckie)
Zapewnienie prawidłowej dokumentacji kadrowej,Obsługa finansowa pracowników w zakresie wynagrodzeń,Obsługa ZUS.
KPPD Szczecinek S.A. Zakład Przemysłu Drzewnego Drawsko Pom - 2017-05-08 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
Organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą,codzienny kontakt z klientem niemieckojęzycznym
Promedica24 Care Team De Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2016-07-28 - Opole (opolskie)
prowadzenie archiwum, archiwizacja dokumentów medycznych i zakładowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadzenie korespondencji w sprawie udostępniania dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami
Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego, Sp. z o.o. - 2016-02-04 - Żyrardów (mazowieckie)
Ogólny zakres obowiązków: przygotowywanie zadań inwestycyjnych i remontowych do realizacji, szacowanie kosztów, sporządzanie opłacalności przeprowadzania inwestycji i remontów obiektów budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami w informatorze w sprawie realizacji inwestycji i remontów budowlanych w PGL LP, sporządzanie opinii dotyczącej kwalifikowania robót do inwestycji i remontów, sporządzanie planów finansowo-gospodarczych w zakresie dotyczącym utrzymania infrastruktury nadleśnictwa, remontów, nakładów na środki trwałe (inwestycje), zlecanie prac remontowych, konserwacyjnych i nadzór nad ich realizacją, prowadzenie spraw technicznego związanych z utrzymaniem i remontami budynków, budowli, dróg (przeglądy i ocena stanu), prowadzenie spraw związanych z przeglądami obiektów budowlanych, prowadzenie książek obiektów okresowymi budynków oraz przygotowanie i kompletowanie dokumentacji niezbędnej do wpisów w książki, wystawianie dokumentów PZ, RW, MM, ZW i WZ, prowadzenie centralnego rejestru umów, prowadzenie dokumentacji sprawozdawczej.
Nadleśnictwo Bydgoszcz - 2018-05-07 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Opole (opolskie)
efektywna organizacja pracy własnej pod presją czasu, nadzór nad zapewnieniem prawidłowości składanych zamówień, odpowiedzialność za dostępność towaru w jednostce, monitorowanie statusu zamówień towarowych, nadzór nad prawidłowością przesunięć i zwrotów
kontakt przez OHP - 2018-07-26 - Krosno (podkarpackie)
obsługa klienta zagranicznego, tłumaczenia
MK OKNO Sp. z o.o. - 2017-09-28 - Pleśna (małopolskie)
Obsługa klientów oraz dystrybutorów paliwowych, dbałość o porządek stanowiska pracy, przyjmowanie dostaw paliw i towarów, bieżąca konserwacja i dbałość o stan urządzeń Stop Cafe i Stop Cafe Bistro, przygotowywanie gorących posiłków i napojów, układanie towarów i ekspozycja według planogramów, obsługa kasy fiskalnej i urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Tarnów (małopolskie)
Działania sprzedażowe; pozyskiwanie klientów poprzez kontakt telefoniczny, mailowy, wizyty u klientów; aktualizowanie treści reklamowych w serwisach branżowych i szkoleniowych; bieżąca obsługa klientów w zakresie sprzedaży; udział w branżowych konferencjach i targach. Obowiązki dotyczące planowania i organizacji szkoleń; planowanie kampani szkoleniowych; obowiązki związaną z organizacją szkoleń; kontakt z trenerami; współpraca z hotelami i ośrodkami szkoleniowymi; rejestracja uczestników na szkolenia; przygotowywanie materiałów szkoleniowych; obowiązki dotyczące administracji i organizacji biura; zakup materiałów biurwch, negocjacje cenowe, obieranie telefonów i kontakt telefoniczny z klientem. Praca w godzinach 8-16
CERT PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-12-22 - Opole (opolskie)
kompleksowa obsługa przetargów, organizaowanych przez Zakład Zamówień Publicznych przy Ministerstwi Zdrowia na dostawy leków do publicznych jednostek ochrony zdrowia, opracowanie analiz i raportów, dotyczacych sprzedazy, stanów magazynowych, poziomu realizacji przetargów, wykonywanie analiz rentowności oferty przetargowej;Wymagania :konieczne 5-letnie doswiadczenie w obsłudze przetargów w obszarze UPZP, doskonała znajomość Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych, zaawansowana znajomość arkusza kalkulacyjnego oraz systemu SAP, wysokie kompetencje analityczne, zdolności komunikacyjne
Neuca S.A. - 2016-03-02 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie dokumentacji kadrowej, wprowadzanie danych do systemu, ewidencja i rozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich, rozliczanie delegacji, sporządzanie raportów i zanaliz kadrowych, pracodawca wymaga nim. roku doświadczenia w zawodzie, wynagrodzenie do negocjacji
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE AMJADI INTERNATIONAL - POL Sp. z o.o. - SPÓŁKA KOMANDYTOWA KASZCZOR - 2018-02-28 - Kaszczor (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Współpraca z firmami transportowymi, prowadzenie negocjacji cenowych, poszukiwanie nowych firm transportowych, bieząca obsługa transportów, obsługa przewozów kontenerowychpraca w godz. 8-16.Dodatkowo do wynagrodzenia premia. uznaniowa
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Opole (opolskie)
sporządzanie raportów żywnościowych w języku ukraińskim, prowadzenie dokumentacji żywienia, odpowiedzialność za odpowiednią kaloryczność żywienia zbiorowego, dbałość o należyte i zgodne z normami zapasy magazynowe, prowadzenie zaopatrzenia placówki w artykuły gospodarcze, żywnościowe, chemiczne, prowadzenie kasy, dokonywanie operacji kasowo- gotówkowych
AdinPol s.c. Alicja Kałużna Natalia Wierzbicka - 2016-09-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
Przedsiębiorstwo Elementów Betonowych ELBET Matuszewski Zenon - 2016-02-15 - Konieczno (świętokrzyskie)
poszukiwanie oraz selekcjonowanie kandydatów chętnych na kursy (ilość godzin pracy zależy od organizacji pracy własnej)
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-06 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
- praca w księgowości - rozliczenia podatkowe
P.H.U. "DanJar" Danuta Jarczok - 2018-02-01 - Gogołowa (śląskie)
Zakres obowiązków:Doradztwo techniczno-handlowe przygotowywanie ofert, dobór urządzeń. Obsługa klientów w siedzibie firmy oraz w terenie (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17).Budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy.Rodzaj umowy:Umowa o pracę.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2017-05-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2015-04-30 - Warszawa (mazowieckie)
kuchnia polska
BETA ADAM STULGIS SPÓŁKA JAWNA - 2017-06-06 - Białystok (podlaskie)
Zamawianie komponentów do produkcji asortymentu Firmy Wosana, współpraca z zagranicznymi kontrahentami. Import surowców potrzebnych do produkcji, negocjacje cenowe surowców.
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Andrychów (małopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-10-18 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór nad pracami wykonywanymi przez podwykonawców, tworzenie dokumentacji warsztatowej, udział w radach budowy, spotkaniach koordynacyjnych
ATREM S.A. - 2016-04-06 - Złotniki (wielkopolskie)
do uzgodnienia
Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Łupkowa i Okolic - 2017-04-21 - Nowy Łupków (podkarpackie)