SPECJALISTA DS ZAOPATRZENIA Toruń oferta pracy TOFAMA SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS ZAOPATRZENIA
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: koordynowanie i weryfikowanie potrzeb oraz zamawianie towarów na potrzeby oddziałów, prowadzenie procesów zakupowych, celem zoptymalizowania kosztów i zapewnienia ciągłosci operacyjnej Spółki, ciągła kontrola i analiza różnic w cenach zakupu od dostawców, negocjowanie warunków współpracy z dostawcami, monitorowanie rynku w celu poszerzenia bazy potencjalnych dostawców i towarów, zlecanie robót podwykonawcom oraz zamawianie materiałów, sporządzanie raportów i analiz na potrzeby Zarządu.
Data publikacji: 2020-02-17
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: TOFAMA SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Marii Skłodowskiej-Curie 65, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
koordynowanie i weryfikowanie potrzeb oraz zamawianie towarów na potrzeby oddziałów, prowadzenie procesów zakupowych, celem zoptymalizowania kosztów i zapewnienia ciągłosci operacyjnej Spółki, ciągła kontrola i analiza różnic w cenach zakupu od dostawców, negocjowanie warunków współpracy z dostawcami, monitorowanie rynku w celu poszerzenia bazy potencjalnych dostawców i towarów, zlecanie robót podwykonawcom oraz zamawianie materiałów, sporządzanie raportów i analiz na potrzeby Zarządu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS ZAOPATRZENIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: zaopatrzeniowiec
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.02.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Zaopatrzeniowiec (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: czytanie rysunku technicznego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doswuiadczenie w branży technicznej, znajomość funkcjonowania programów ERP, umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych, dyspozycyjność, odporność na stres, umiejetność pracy pod presja czasu
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: TOFAMA SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
Marii Skłodowskiej-Curie 65, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV należy wyslac na adres: kadry (at) tofama.eu lub praca (at) tofama.eu
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Adres strony pracodawcy: www.tofama.com.pl
Ulica pracodawcy: Marii Skłodowskiej-Curie
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy:
produkcja pomp, zaworów, odlewów z tworzyw sztucznych i żeliwnych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: zaopatrzeniowiec
Data dodania oferty pracy: 17.02.2020
Oferta pracy ważna do: 17.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 17.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 17.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5701fd7bae859119d7aecf455b105597
Podobne oferty pracy
Nadzór i kontrola produkcji pod kątem jakościowym, współpraca z kontrolą jakości, tworzenie rysunku tecznicznego (Możliwość przyuczenia). Praca na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Jedna zmiana 7.00- 15.00
"APANA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-12 - Miasteczko Krajeńskie (wielkopolskie)
Prowadzenie dokumentacji kontrahentów zagranicznych, kontrola dokumentacji IKEA, nadzór badań i wzorów IKEA, wprowadzanie danych do systemu
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-11 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
ewidencjonowanie czasu pracy, zwolnień lekarskich i urlopów wypoczynkowych, prowadzenie akt osobowych, wydawanie zaświadczeń i upoważnień, ustalanie wymiarów urlopów wypoczynkowych, stażu pracy
WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W BYDGOSZCZY - 2018-03-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SA - 2016-10-03 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Współpraca z dostawcami, kompletowanie zamówień, składanie zleceń transportowych, wprowadzanie towarów na stan magazynowy, kontrolowanie i optymalizowanie stanów magazynowych, negocjowanie i składanie zleceń transportowych, obsługa reklamacji
DOMUS IWONA MÓŁKA JERZY BŁUŚ SP. J. - 2017-03-24 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Kompleksowa obsługa klientów w zakresie doradztwa technicznego i projektowego, analiza zapytań ofertowych pod kątem technicznych możliwości wykonania oferty, sporządzanie ofert zgodnie z obowiązującymi procedurami, projektowanie konstrukcji, zleceń produkcyjnych, zamawianie materiału, przygotowywanie ofert i kosztorysów stolarki okiennej, budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
BAŁTYCKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ BALTICA - 2017-12-15 - Gdańsk (pomorskie)
Zadania: - wykonywanie dokumentacji technicznych i prowadzenie uzgodnień do projektów,- charakter pracy: na powierzchni przy pracach projektowych, rozwojowych i okresowo pod ziemią podczas wizji lokalnych, przeprowadzaniu testów i uzgodnień.
INOVA Centrum Innowacji Technicznych Sp. z o.o. - 2019-04-04 - Lubin (dolnośląskie)
- kontakt z ukraińskimi agencjami pracy- zamieszczanie ogłoszeń na strochach ukraińskich- kontakt z potencjalnymi pracownikami z Ukrainy
SERWIS-PERSONEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg. program stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Czerwonka (mazowieckie)
realizacja planów sprzedażowych, poszukiwanie możliwości rozwoju i zwiększenie sprzedaży, budowanie długotrwałych relacji biznesowych, kompleksowa obsługa i wsparcie klientów, raportowanie wyników
Skan Sp zo.o. - 2016-02-04 - Przasnysz (mazowieckie)
Doradztwo w zakresie rozliczenia projektów , przeprowadzenie procesu naboru wniosków , monitorowanie wdrożenia LSR oraz przeprowadzenie działań ewaluacyjnych.
STOWARZYSZENIE "DOLINA NOTECI" - 2018-06-11 - Chodzież (wielkopolskie)
przygotowywanie sprawozdań finansowych zgodnych z krajowymi standardami rachunkowości, -przygotowywanie rozliczeń miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych podatków dochodowych, prognoz podatkowych, raportów statystycznych; - zamykanie okresów rozliczeniowych i innych czynności finansowych w wyznaczonym terminie; - odpowiadanie na zapytania od firm współpracujących przez e-mail, telefon w związku z obsługą zarządzanego procesu; - wykonywanie czynności z zakresu rachunkowości: działania w zakresie sprawozdań podatkowych oraz podatków dochodowych ; - współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi audytorami; - dzielenie się własną wiedzą procesową z innymi członkami firmy - utrzymywanie i rozwijanie współpracy z lokalnymi zespołami firm współpracujących i innymi kluczowymi interesantami w ramach wewnętrznej polityki firmy; - konsekwentne przestrzeganie przepisów i wytycznych firm współpracujących i wewnętrznych dotyczących ulg podatkowych itp.
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Kraków (małopolskie)
obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjowanie ofert handlowych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-08-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Zakup surowców i koordynacja dostaw, kontrola stanów magazynowych, negocjacje handlowe w zakładzie przetwórstwa rybnego. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kukinii, praca w soboty.
KORAL S. A. - 2016-11-08 - Kukinia (zachodniopomorskie)
Kontrola jakości surowca i wyrobu gotowego, kontrola stanu sanitarno-technicznego, weryfikacja znajomości procedur, szkolenie z obowiązujących procedur, monitoring CCP, prowadzenie audytów wewnętrznych, nadzorowanie działań korygujących.
POLMLEK Raciąż Sp. z o.o. - 2019-07-25 - Raciąż (mazowieckie)
Praca w branży meblowej, obsługa klienta. Praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku między godzinami 8:00-18:00 (według grafiku). Pierwsza umowa na okres próbny (1 miesiąc) po okresie próbnym podwyżka.
Renal S.C - 2018-01-08 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
- Przyjmowanie i rejestrowanie umów kupna i sprzedaży płodów rolnych- Prowadzenie rejestrów obrazujących realizację umów- Rejestrowania odbiorców i dostawców w systemie- Sprawdzanie poprawności cen sprzedaży i zakupu ich zgodności z umowami- Sprawdzanie poprawności danych na fakturze w tym ceny sprzedaży, terminu płatności- Kontrola realizacji umów kupna i sprzedaży- Wystawianie niezbędnych dokumentów sprzedaży i zakupu (FV, WZ, PZ,MM) zgodnie z obowiązującymi instrukcjami.- Przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji od klientów
Agrochem Puławy Sp. z o.o. - 2018-02-27 - Człuchów (pomorskie)
• Wykonywanie specjalistycznych analiz, ekspertyz oraz opracowań z zakresu ochrony środowiska, • Opracowywanie wniosków o wydanie pozwoleń na wycinkę drzew i krzewów,• Nadzór i kontrola parametrów środowiskowych wynikających z przepisów prawa,• Współudział w opracowywaniu raportów o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, • Opracowywanie kart informacyjnych przedsięwzięcia, • Współpraca z właściwymi urzędami i instytucjami, przygotowywanie dokumentów do uzyskania uzgodnień i zezwoleń.
Pracownia ŻYWOKOST Waldemar Szendera - 2018-12-07 - Suszec (śląskie)
- obsługa telefoniczna i bezpośrednia Pacjentów- praca z lekarzem w poradni w charakterze asystentki/asystenta medycznego- przyjmowanie wpłat od Pacjentów- wpisywanie do systemu komputerowego informacji medycznych - praca z wykorzystaniem wewnętrznego systemu komputerowego
SCANMED SPORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-10-09 - Żory (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-10-11 - Warszawa (mazowieckie)
1) wykonywanie określonych przepisami prawa obowiązków w zakresie rachunkowości,2) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,3) właściwe sporządzanie, przyjmowanie, kontrola i archiwizacja dokumentów księgowych,przygotowywanie projektu budżetu, zmian w budżecie i sporządzanie sprawozdań z jego realizacji,4) nadzór i kontrola realizacji budżetu,5) kontrola legalności dokumentów finansowo-księgowych,6) prawidłowe prowadzenie księgowości i ewidencji majątku Świetlicy Środowiskowej,7)kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (Urząd Skarbowy, Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Główny Urząd Statystyczny, bank).
Świetlica Środowiskowa Gminy Sławno - 2018-09-05 - Żukowo (zachodniopomorskie)
nauka przygotowywania ofert pod względem formalnym w oparciu o obowiązujące przepisy prawa o zamówieniach publicznych
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Kwidzyn (pomorskie)
świadczenie usług opiekuńczych
kontakt przez PUP - 2019-05-15 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
współpraca z dostawcami, kontrahentami; sporządzanie sprawozdań, zestawień i rozliczeń; bieżące rozliczanie faktur i projektów; ewidencja zdarzeń gospodarczych ; kontroling finansowy, praca na okres probny na 3 m-ce, następnie na czas określony na 1 rok, praca w godz. 8-16
REMONDIS OPOLE SP. Z O. O. - 2020-08-31 - Opole (opolskie)
praca w programach Progman, SIO, PABS, Płatnik, GUS, sporzadzanie listy płac wynagrodzeń pracowników, sporządzanie dokumentów rozliczeniowych do ZUS, US, sporządzanie sprawozdań dot. wynagrodzeń do GUS, SIO, PABS
Zespół Szkół Specjalnych nr 105 - 2020-05-08 - Poznań (wielkopolskie)
-
Eurasia Placement Sp. z o.o. - 2017-07-17 - Poznań (wielkopolskie)
zarządzanie zamówieniami klientów, -utrzymywanie dobrych relacji z klientami amerykańskimi, -przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami klientów, -współpraca z innymi działami formy: transportu, zaopatrzenia, fabrykami, produkcji -ustalanie strategii i współpraca z działem sprzedaży, -odpowiadanie na zapytania ofertowe w języku angielskim nowym i stałym klientom, -praca w godzinach 14:00-23:00
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-12-13 - Warszawa (mazowieckie)
Szycie pokrowców meblowych
GREGOR GRZEGORZ DĄBROWSKI - 2019-09-18 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
analiza rynku branżowego na Ukrainie i w Rosji, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych z podmiotami mającymi siedzibę na Ukrainie i w Rosji, budowanie korzystengo wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Dynów (podkarpackie)