SPECJALISTA DS. OCHRONY ŚRODOWISKA Suszec oferta pracy Pracownia ŻYWOKOST Waldemar Szendera
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OCHRONY ŚRODOWISKA
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: • Wykonywanie specjalistycznych analiz, ekspertyz oraz opracowań z zakresu ochrony środowiska, • Opracowywanie wniosków o wydanie pozwoleń na wycinkę drzew i krzewów,• Nadzór i kontrola parametrów środowiskowych wynikających z przepisów prawa,• Współudział w opracowywaniu raportów o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, • Opracowywanie kart informacyjnych przedsięwzięcia, • Współpraca z właściwymi urzędami i instytucjami, przygotowywanie dokumentów do uzyskania uzgodnień i zezwoleń.
Data publikacji: 2018-12-07
Lokalizacja: Suszec (śląskie)
Pracodawca: Pracownia ŻYWOKOST Waldemar Szendera
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kolonia Podlesie 5, 43-267 Suszec, powiat: pszczyński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
• Wykonywanie specjalistycznych analiz, ekspertyz oraz opracowań z zakresu ochrony środowiska, • Opracowywanie wniosków o wydanie pozwoleń na wycinkę drzew i krzewów,• Nadzór i kontrola parametrów środowiskowych wynikających z przepisów prawa,• Współudział w opracowywaniu raportów o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, • Opracowywanie kart informacyjnych przedsięwzięcia, • Współpraca z właściwymi urzędami i instytucjami, przygotowywanie dokumentów do uzyskania uzgodnień i zezwoleń.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OCHRONY ŚRODOWISKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Suszec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pszczyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Suszec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista ochrony środowiska
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa programu QGIS
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programów do projektowania
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Pozyskiwanie i analiza danych przestrzennych do opracowań z zakresu ochrony środowiska
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, znajomość przepisów prawa ochrony środowiska obowiązujących w Polsce oraz przepisów unijnych
Nazwa pracodawcy: Pracownia ŻYWOKOST Waldemar Szendera
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie
Adres pracodawcy:
Kolonia Podlesie 5, 43-267 Suszec, powiat: pszczyński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: pszczyński
Gmina pracodawcy: Suszec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Suszec
Ulica pracodawcy: Kolonia Podlesie
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista ochrony środowiska
Data dodania oferty pracy: 07.12.2018
Oferta pracy ważna do: 28.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 07.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- zapoznanie się ze strukturą i organizacją pracy,- zapoznanie się i pracą w systemach komputerowych, w tym w programie SAWA,- praktyczne zastosowanie zasad obiegu dokumentacji,- uczestniczenie w rozprawach,- sporządzanie projektów pism,- wykonywanie czynności zleconych przez opiekuna praktyki,- wykonywanie innych prac zleconych przez Kierownika i Przewodniczącego Wydziału,
SĄD REJONOWY W ZABRZU - 2018-05-02 - Zabrze (śląskie)
dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za porządek w dokumentach chińskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prowadzenie rejestru wagonów zarejestrowanych w TDT.Prowadzenie rejestru wagonów wyłączonych do napraw bieżących przez KPP.Współpraca z klientami w zakresie eksploatacji wagonów - obsługi technicznej.Zlecanie napraw okresowych i bieżących.Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji TDT dla wagonów, cystern.
DB CARGO SPEDKOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-14 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Sporządzanie list płac, sporządzanie dokumentów związanych z zatrudnieniem, naliczanie i sporządzanie deklaracji podatkowych.
BUDKOM Sp. z o.o. - 2018-10-17 - Wieliczka (małopolskie)
obsługa urządzeń wykorzystujących technologię CNC
POLSKI HR-A-TRYBUT SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-06 - Klaudyn (mazowieckie)
Oferujemy:- praca od poniedziałku do piątku- wolne weekendy- jedna zmiana- umowa zlecenie/o prace- atrakcyjny system wynagrodzeń podstawa + prowizja + premia + nagrodyWymagania:- łatwość w nawiązywaniu kontaktów - wysoka motywacja do pracy - dobra organizacja pracy- nastawienie na osiąganie wyznaczonych celów- konsekwencja i skuteczność w działaniu Szukamy osoby do stałej współpracy.
EUROPEJSKIE CENTRUM WSPIERANIA MARKETINGU PIOTR LYP - 2015-12-29 - Rybnik (śląskie)
staż - pozyskanie wiedzy z zakresu ubezpieczeń majątkowych, komunikacyjnych, osobowych, na życie, analiza rynku ubezpieczeń, pozyskanie wiedzy z zakresu funkcjonowania zakladu ubezpieczeń, obsługa klienta- rozmowy telefoniczne oraz w biurze, informowanie o zakresie ubezpieczeń, opłacaniu składek, przygotowywanie propozycji ubezpieczeń klientów indywidualnych oraz dla firm, wykorzystanie poczty e-mail do w/w zadań, Komputer: ilość godzin 3
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
zbieranie zamówień z regionu
ITALMEX WARSZAWA Sp. z o.o. - 2018-04-23 - Poznań (wielkopolskie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu wsparcia przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami. Pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu standardowych i niestandardowych ofert zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi. Bezpośredni kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie - brak wymagań; min. roczne doświadczenie zawodowe; prawo jazdy kat. C+E; kurs na przewóz rzeczy; transport węgla, złomu, mat. budowlanych; odpowiedzialność; rzetelność; brak nałogów; miejsce pracy: teren kraju/ trasy międzynarodowe; baza: Pyskowice
TRANSPORT HANDEL MAREK HAWRYLAK - 2018-01-19 - Gliwice (śląskie)
Specjalista d/s technicznych
Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2018-02-13 - Gorzyce (podkarpackie)
W/G POTRZEB
"MARBO" S.C. - 2018-08-24 - Kielce (świętokrzyskie)
Uruchomienie działu sprzedaży. Budowa stoku oferty, pozyskiwanienowych partnerów biznesowych b2c,b2b, kontakty zagraniczne,rozbudowa portfela dostawców/odbiorców, monitoring rynkubranżowego, bieżące sporządzanie ofert negocjacje, analizazapotrzebowania rynkowego oraz zarzadzanie stokiem pojazdów. Praca od 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2017-12-07 - Opole (opolskie)
- Instytut Ekologii Terenów Uprzemysłowionych ogłasza nabór na stanowisko: inżynieryjno-techniczne w Centralnym Laboratorium (1 etat).- Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie pełniła funkcję Kierownika ds. Jakości w Centralnym Laboratorium z następującymi powinnościami:1. Nadzór i odpowiedzialność za prace związane z działaniem systemu zarządzania jakością.2. Wykonywanie prac analitycznych.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania stawiane kandydatom na stanowisko specjalisty inżynieryjno-technicznego: Dyplom ukończenia studiów o profilu chemia. Wymagane doświadczenie zawodowe w laboratorium chemicznym. Dobra znajomość normy PN-EN ISO/IEC 17025 i systemu zarządzania; potwierdzona szkoleniami i posiadanie uprawnień audytora wewnętrznego ds. jakości. Umiejętność współpracy z partnerami, a także umiejętność zarządzania zespołem pracowników. Znajomość statystyki stosowanej przy walidacji metod badawczych, w tym oceny uzyskiwanych wyników testami statystycznymi. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym.
INSTYTUT EKOLOGII TERENÓW UPRZEMYSŁOWIONYCH - 2017-04-27 - Katowice (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Białystok (podlaskie)
kontraktowanie oferty produktowej zTurcją
NOWA ITAKA SP. Z O.O. - 2016-01-08 - Opole (opolskie)
PROWADZENIE PROCESÓW REKRUTACYJNYCH.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Wrocław (dolnośląskie)
przygotowanie technologii i wdrażanie do produkcji nowych wyrobów, analiza istniejących rozwiązań technologicznych, przygotowanie dokumentacji technologicznej, wspracie techniczne procesu produkcyjnego, analiza zdolności technologicznych, analiza przyczyn odchyleń i wprowadzanie planów poprawczych, wykonywanie specyfikacji materiałowo-technicznych, tworzenie i nadzór nad dokumentacją technologiczną
ODLEWNIA ŻELIWA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-30 - Zawiercie (śląskie)
1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)obsługa finansowo-księgowa placówki, prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomocą programu finansowo - księgowego pod nazwą finanse firmy VULCAN Sp. z o.o.3)regulowanie w terminie zobowiązań jednostki z tytułu dostaw i usług4)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzaniedeklaracji cząstkowej VAT-7C5)rozliczaniew księgach rachunkowych przeprowadzonej w jednostce inwentaryzacji6)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków7)przestrzeganie dyscypliny budżetowej8)zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń oraz kart podatkowych dla pracowników9)dokonywanie zmian po otrzymaniu dokumentacji w zakresie: wysokości wynagrodzeń, wypłat jednorazowych naliczania potrąceń, zasiłków płatnych ZUS10)sporządzanie list plac dla pracowników oraz potrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawali ) sporządzanie przekazywanie dokumentów zgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych wynikających z przepisów o ubezpieczeniach społecznych12)naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej (13-stka) i innych etc. 13)prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczeniami z Urzędem Skarbowym i PFRON 14)wykonywanie czynności związanych przeprowadzeniem regulacji płac pracowników. sporządzanie sprawozdań statystycznych w zakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotycząc spraw pracowniczych15)wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków dla pracowników16)stale podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzez samokształcenie 17)bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności18)przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych w określonej w jednostce etc. Praca w Publicznym Gimnazjum nr 16 w Łodzi.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-05-16 - Łódź (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w dziale handlowym
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Wiechlice (lubuskie)
ewidencja dokumentów zakupu (typ zakupu WZ), wysyłanie ofert, odpowiedzi na zapytania klienta, fakturowanie
PW LEMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-01-18 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Pozyskiwanie zleceń oraz klientów w Polsce, Europie oraz Azji. Wymaganer wykształcenie wyższe techniczne, doświadczenie na podobnym stanowisku, prawo jazdy kat. B. Praca w siedzibie firmy, na terenie Polski, Europy oraz Azji.
kontakt przez PUP - 2016-12-15 - Mysłowice (śląskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-12-12 - Kraków (małopolskie)
Telefoniczny i mailowy kontakt z klientem w celu potwierdzenia dokonanego przez niego zamówienia i weryfikacji adresu do wysyłki, jak również dosprzedaż (zaproponowanie klientowi dodatkowego produktu).
BPO EMPLOYMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-18 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż samochodów nowych, pozyskiwanie klientów, obsługa dokumentacji sprzedażowej i kredytowej.
AMS Chróścicki Sp. z o.o. - 2016-10-28 - Siedlce (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Obsługa sklepu internetowego oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne, moderacja i wprowadzanie zmian, tworzenie kampanii allegro, przygotowanie opisu, zdjęć, grafiki; WYMAGANIA: wykształcenie średnie - informatyka, biegła obsługa komputera, znajomość serwisu allegro, photoshop, kreatywność, zaangażowanie
Joanna KACZMARCZYK F.H.U. "OXIDE" - 2018-02-21 - Lubliniec (śląskie)
Przygotowyanie ofert handlowych, aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie klientów, szukanie przetargów. Reprezentowanie firmy na przetargach, koordynowanie przepływu informacji w firmie, reklamowanie firmy. Opieka nad realizowanymi kontrakatami w zakresie gospodarki odpadami, przygotowywanie dokumentów, rozliczenie kierowców obsługujących transport odpadów.
BIOTRANS Sp. z o. o. - 2016-04-22 - Starogard Gdański (pomorskie)
sprzedaż, obsługa sieci handlowej,eksportu,poszukiwanie nowych kanałów dystrybucji
kontakt przez PUP - 2018-10-24 - Kraków (małopolskie)
- tłumaczenie ustne i pisemne dokumentów oraz rozmów z języka rosyjskiego lub ukrainskiego na j. polski,- tłumaczenia ustne i pisemne dokumentów oraz rozmów z języka polskiego na język rosyjski lub ukraiński,- bierząca obsługa pracowników z Ukrainy i Białorusi,- praktyczna znajomość procedur związanych z pobytem i zatrudnieniem oraz otrzymaniem wizy w celu zatrudnienia cudzoziemców z Ukrainy i Białorusi i obowiązujących oraz praktyczne zajmowanie się wszelkimi obowiązkami z tego wynikajacymi, osobisty i telefoniczny kontakt z urzędami,- przygotowanie dokumentacji rekrutacyjnej oraz związanej z pobytem i zatrudnieniem cudzoziemca,- kontakt z agencjami zatrudnienia na terenie Ukrainy i Białorusi,- pomoc w tłumaczeniu spraw związanych ze spedycją i transportem w relacji spedytor kierowca, sprawozdawczość wewnętrzna, inne polecenia wykonywane na polecenie pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Świebodzin (lubuskie)