SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA I UTRZYMANIA RUCHU Łańcut oferta pracy "BESTER SKLEJKI" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA I UTRZYMANIA RUCHU
Wynagrodzenie: od 3 700 PLN
Zakres obowiązków: - Organizacja i nadzór nad stanem technicznym zakładu i infrastruktury,- Utrzymywanie sprawności infrastruktury technicznej zakładu,- Planowanie i nadzór nad przeglądami infrastruktury technicznej zakładu,- Nadzór nad środkami transportu będącymi w użytkowaniu zakładu.- Prowadzenie wymaganych przeglądów stanu technicznego obiektu,- Prowadzenie wymaganych kontroli urządzeń dozorowych, energetycznych i elektrycznych,- Przeprowadzanie diagnostyki i napraw systemów elektro- energetycznych, wentylacji, klimatyzacji, hydraulicznych,- Usuwanie awarii, wykonywanie prac remontowych,- Zapewnienie surowców i materiałów w ilościach niezbędnych do realizacji planów sprzedażowych- Kontrola stanów magazynowych i i list zamówień- Wyszukiwanie i wybór dostawców- Usprawnienia w łańcuchu dostaw
Data publikacji: 2020-05-20
Lokalizacja: Łańcut (podkarpackie)
Pracodawca: "BESTER SKLEJKI" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kolejowa 5A, 37-100 Łańcut, powiat: łańcucki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Organizacja i nadzór nad stanem technicznym zakładu i infrastruktury,- Utrzymywanie sprawności infrastruktury technicznej zakładu,- Planowanie i nadzór nad przeglądami infrastruktury technicznej zakładu,- Nadzór nad środkami transportu będącymi w użytkowaniu zakładu.- Prowadzenie wymaganych przeglądów stanu technicznego obiektu,- Prowadzenie wymaganych kontroli urządzeń dozorowych, energetycznych i elektrycznych,- Przeprowadzanie diagnostyki i napraw systemów elektro- energetycznych, wentylacji, klimatyzacji, hydraulicznych,- Usuwanie awarii, wykonywanie prac remontowych,- Zapewnienie surowców i materiałów w ilościach niezbędnych do realizacji planów sprzedażowych- Kontrola stanów magazynowych i i list zamówień- Wyszukiwanie i wybór dostawców- Usprawnienia w łańcuchu dostaw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wysokość wynagrodzenia 2700,00 zł netto + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA I UTRZYMANIA RUCHU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łańcut
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łańcucki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1810
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łańcut
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik mechanik urządzeń przemysłowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.06.2020
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe, techniczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- Wykształcenie minimum średnie techniczne, lub wyższe techniczne,- Doświadczenie na podobnym stanowisku - Umiejętności obsługi komputera,- Umiejętność negocjacji z dostawcami- Umiejętność podejmowania szybkich decyzji- Umiejętność pracy w zespole- Systematyczność, dokładność oraz samodzielność- Prawo jazdy kat. B
Nazwa pracodawcy: "BESTER SKLEJKI" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
danePracodawcy_nip: 8151548740
danePracodawcy_regon: 690672854
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie
Adres pracodawcy:
Kolejowa 5A, 37-100 Łańcut, powiat: łańcucki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: łańcucki
danePracodawcy_kodPowiatu: 1810
Gmina pracodawcy: Łańcut
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Łańcut
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0974529
Ulica pracodawcy: Kolejowa
Numer budynku pracodawcy: 5A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|311511
Zawód wykonywany przez pracownika: technik mechanik urządzeń przemysłowych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 20.05.2020
Oferta pracy ważna do: 19.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 20.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 20.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?060cd163bac74c71837f5ca59dad29ae
Podobne oferty pracy
tworzenie angażujących treści tekstowo-wizualnych na profile w social media( FB, Istagram, Pinterest YouTube, Twitter), udział w opracowaniu i tworzeniu strategii e-marketingowej i prowadzenie komunikacji z klientami, angażowanie społeczności wokół profili social media poprzez kreowanie i planowanie akcji , konkursów , aplikacji w social media i zarządzanie stronami internetowymi, przygotowywanie raportów z prowadzonych działań oraz analizowanie efektywności prowadzonej komunikacji, lekkie pióro, umiejętność planowania i organizacji pracy, bardzo dobrze rozwinięte zdolności komunikacyjne, umiejętność pracy w zespole
MULTI-FORM II Sp. z o .o. - 2017-01-23 - Tychy (śląskie)
Wykonywanie kosztorysów w programie Norma Pro, weryfikacja dokumentacji projektowo-kosztorysowej, przygotwanie i nadzór nad czynnościami okresowych kontroli budynków, uczestnictwo w wizjach technicznych. Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą - 71 777 84 36.
Zarząd Zasobu Komunalnego - 2018-04-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Kontakt z pracownikami z Baiłorusi, Ukrainy, Rosji, prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Łódź (łódzkie)
- ścisła współpraca z klientami firmy,- udział w targach krajowych i zagranicznych,- pozyskiwanie nowych klientów,
POM Ltd. Spółka z o.o. - 2016-04-21 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-10-25 - Zwoleń (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem
BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-03-08 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
Wykształcenie: średnie lub wyższe; min. 5 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku; obsługa komputera, sumienność, zaangażowanie w wykonywaniu zleconych zadań, umiejętność koordynowania pracą zespołów, uprawnienia SEP do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacja- mile widziane; zakres obowiązków: określenie potrzeb w zakresie działalności inwestycyjnej, nadzór nad legalizacją i sprawdzaniem przyrządów pomiarowych, realizacja zakupów na bieżące potrzeby, nadzór nad pracownikami firm zewnętrznych, organizowanie i rozliczanie usług transportowych, udział w odbiorach zakończonych prac inwestycyjnych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH "OBRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-09 - Gliwice (śląskie)
poszukiwanie nowych partnerów do współpracy ,arynku tureckim, promowanie firmy, tworzenie strategi marketingowych
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Rzeszów (podkarpackie)
Wystawianie dokumentów księgowych, wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu Subiekt GT/Symfonia, redagowanie pism, kompletowanie dokumentów do Biura Rachunkowego, prowadzenie dziennika korespondencji, segregowanie i archiwizowanie dokumentacji firmowej, sporządzanie zestawień.
MAY.PL Sp. z o.o. - 2018-09-05 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Wykonywanie prac biurowych polegających na dokumentacji zamówień wychodzących. Sporządzanie etykiet. Prowadzenie dokumentacji magazynowej i obsługa programu. Kontakt z firmą kurierską dotyczący odbiorów zamówień, ustalania terminów odbioru zamówień, ilości transportu. Kontrola dokumentacji przewozowej. Komunikacja z działem obsługi klienta i działem reklamacji.
FM WORLD LOGISTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-08 - Szewce (dolnośląskie)
przewóz towarów powierzonym środkiem transportu na terenie kraju
"PASSA" SPÓŁKA CYWILNA SEBASTIAN ZIÓŁKOWSKI,SYLWIA ZIÓŁKOWSKA - 2016-11-10 - Koniecpol (śląskie)
Obsługa tokarki manualnej przy produkcji wyrobów formowanych na zimno, toczenie w metalu.
MBTools Mateusz Baranowski - 2017-09-21 - Lublin (lubelskie)
przywożenie towaru, wystawianie faktur, pakowanie i wysyłanie towaru, obsługa klienta internetowego
EUFORIA Izabela Rurarz - 2016-12-02 - Gubin (lubuskie)
Sprawdzanie sald, obsługa klientów ukraińskojęzycznych
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Łódź (łódzkie)
Pielęgnacja i upiększanie dłoni oraz stylizacja paznokci
kontakt przez PUP - 2019-09-10 - Dębogórze (pomorskie)
Współpraca z firmami z rynków UE i Europy Wschodniej, praca z kierowcami, sczytywanie kart kierowców, kompletowanie dokumentacji przewozowej i organizacja techniczna transportu w przewozach międzynarodowych. Wymagania pracodawcy: wykształcenie wyższe, znajomość programów MS OFFICE, TACHO SPEED, znajomość dokumentacji transportowej, bardzo dobra znajomość prawa transportowego, prawo jazdy kat B, min 6 lat doświadczenia na podobnym stanowisku, biegła znajomość jęz. ukraińskiego, podstawowa znajomość jęz. rosyjskiego i angielskiego.
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Lublin (lubelskie)
1.Informowanie o możliwościach i zasadach korzystania z usług szkoleniowych świadczonych przez OHP.2.Diagnozowanie zapotrzebowania na zawody i specjalności na lokalnym rynku pracy oraz potrzeb szkoleniowych osób uprawnionych do szkolenia.3.Sporządzanie i upowszechnianie planu szkoleń.4.Prowadzenie zajęć.5.Rekrutacja osób uprawnionych do udziału w szkoleniach.6.Monitorowanie prawidłowości realizacji umów oraz przebiegu szkoleń.7.Terminowe przygotowywanie informacji dla potrzeb statystyki i analiz.
KUJAWSKO-POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W TORUNIU - 2019-05-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Budowanie stabilnych relacji z obecnymi klientami firmy oraz pozyskiwanie nowych, obsługa klientów zagranicznych, głównie z rynku rosyjskiego, ukraińskiego, białoruskiego oraz klientów anglojęzycznych, gromadzenie i analizowanie informacji rynkowych, tworzenie raportów sprzedaży, realizacja sprzedaży na rynku wschodnim, monitorowanie działań konkurencji.
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Bielsko-Biała (śląskie)
Według zakresu czynności
Ośrodek Rehabilitacyjno Wypoczynkowy "SYRENA" - 2016-01-04 - Mielno (zachodniopomorskie)
- Opis stanowiska: Opieka nad funkcjonowaniem biura (odbieranie poczty, maili, telefonów, skanowanie dokumentów). Współpraca oraz stały kontakt z filiami z całej Europy. Wspieranie klienta polskiego w sprawach delegacji odbywających się na terenie Francji : kontakt z klientem, zarządzanie dokumentami dot. delegacji, wspieranie klienta w przypadku kontroli (sporządzanie wyjaśnień, zbieranie dokumentów, itp.). Redagowanie wniosków, sprawdzanie / wypełnianie formularzy dot. delegacji. Drobne tłumaczenia.- Firma oferuje: Ciekawą pracę w szybko rozwijającej się międzynarodowej firmiePraca w młodym i dynamicznym zespole; Stały kontakt z językiem francuskim / angielskim; Bardzo dobre warunki i narzędzia pracy; Atrakcyjne wynagrodzenie.- Wynagrodzenie: 2775 do 3490 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, a następnie umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Bardzo dobra organizacja czasu pracy, sumienność i dokładność. Motywacja do pracy. Znajomość narzędzi MS Office (Word / Excel) oraz przeglądarki internetowej. Bardzo dobra znajomość języka francuskiego (warunek konieczny). Osoby zainteresowane stanowiskiem prosimy o kierowani aplikacji (CV) na adres e-mail: adolski (at) asd-int.com
A.S.D. WORLD TAX ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-04-14 - Katowice (śląskie)
pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie BIP https://www.bip.wrzesnia.powiat.pl/179,ogloszenia-i-komunikaty.html?tresc=3238 lub w AKTUALNOŚCIACH------------------------Udzielanie pomocy bezrobotnym i wsparcia pracodawcom z wykorzystaniem instrumentów rynku pracy:* jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej* refundowanie kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego...
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Września (wielkopolskie)
obsługa klienta organizacja dostaw półproduktów, opakowań oraz zlecanie transportu towaru
kontakt przez PUP - 2020-07-17 - Pajęczno (łódzkie)
Realizacje zakupów i idostaw, obsługa dokumentów handlowych, analiza i bieżąca ocena stanów magazynowych.
Zakłady Odzieżowe Wybrzeże Gdynia - 2016-06-21 - Gdynia (pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Warszawa (mazowieckie)
wprowadzanie i rozlczanie faktur, redagowanie pism, analiza, obsługa korespondencji.
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Kraków (małopolskie)
Administracja dokumentów księgowych oraz pracowników, obsługa klienta, poznanie programów specjalnych w fimie.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Kalisz (wielkopolskie)
- rejestracja dokumentów w wewnętrznym systemie informatycznym,- prowadzenie procesu rekrutacji,- udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i e-maile klientów,- przygotowanie zestawień i raportów na potrzeby klientów i przełożonych,
Berendsen Textile Service Sp.z o.o. - 2018-07-10 - Mutowo (wielkopolskie)
Kontrola i nadzór nad procedurami księgowo-finansowymi, koordynacja obiegu dokumentów, współpraca z osobami zarządzającymi, obsługa programu sprzedażowo-magazynowego, prowadzenie bieżących spraw administracyjnych, obsługa sekretariatu. Wymagania: wykształcenie wyższe (w tym licencjat), znajomość zasad księgowości, znajomość pakietu MS OFFICE, samodzielność oraz dobra organizacja pracy, sumienność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań, biegła znajomość języka angielskiego, nienaganna prezencja. Miejsce wykonywania pracy Luzino.
1. INVESTO Tomasz Muszkiewicz 2. TBM TOMASZ MUSZKIEWICZ (WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ) - 2017-02-27 - Luzino (pomorskie)
prowadzenie działu kadr
Pavimental Polska Sp. z o.o. - 2016-07-15 - Trzebinia (małopolskie)
obsługa programów biurowych do prowadzenia dokumentacji bibliotecznej, pomoc w opracowywaniu nowości wydawniczych, kontrola prawidłowej prezentacji księgozbioru, współprowadzenie zajęć dla dzieci (upowszechnianie czytelnictwa)
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Komorów (mazowieckie)