SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA ( 83 OP) Józefów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA ( 83 OP)
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Współpraca w tworzeniu sezonowych i długoterminowych planów produkcji, współpraca z Działem Projektowym i Kierownikiem Wzorcowni. Koordynacja i bezpośredni nadzór nad zabezpieczeniem spółki w materiały do produkcji, składanie zamówień na tkaniny i dodatki. Kontrola i pilotaż realizacji terminów dostaw. Negocjowanie cen i warunków współpracy. Nadzór nad racjonalną gospodarką magazynową, jakością otrzymywanych towarów i załatwianie reklamacji. Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji. Dbałość o dobre relacje z partnerami handlowymi. Przygotowywanie raportów i zestawień.
Data publikacji: 2020-02-26
Lokalizacja: Józefów (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Józefów, powiat: otwocki, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Współpraca w tworzeniu sezonowych i długoterminowych planów produkcji, współpraca z Działem Projektowym i Kierownikiem Wzorcowni. Koordynacja i bezpośredni nadzór nad zabezpieczeniem spółki w materiały do produkcji, składanie zamówień na tkaniny i dodatki. Kontrola i pilotaż realizacji terminów dostaw. Negocjowanie cen i warunków współpracy. Nadzór nad racjonalną gospodarką magazynową, jakością otrzymywanych towarów i załatwianie reklamacji. Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji. Dbałość o dobre relacje z partnerami handlowymi. Przygotowywanie raportów i zestawień.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA ( 83 OP)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Józefów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: otwocki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: zaopatrzeniowiec
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.04.2020
Data zakończenia pracy: 06.04.2023
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
ukraiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: H/M) umiejętność negocjacji z dostawcami
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : gotowość do wyjazdów służbowych, znajomość angielskiego, rosyjskiego i ukraińskiego[Umiejętność 1] : dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, komunikatywność, zaangażowanie, znajomość branży odzieżowej
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Adres pracodawcy:
Górna 11, 05-400 Otwock, powiat: otwocki, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: otwocki
Gmina pracodawcy: Otwock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Otwock
Ulica pracodawcy: Górna
Numer budynku pracodawcy: 11
Profil działalności pracodawcy: Krawiectwo - szycie odzieży damskiej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: zaopatrzeniowiec
Data dodania oferty pracy: 26.02.2020
Oferta pracy ważna do: 06.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 26.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 26.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4ee8ccaeaebda70aad9a6a9804071519
Podobne oferty pracy
Doradztwo ubezpieczeniowo- finansowe, aktywna sprzedaż produktów, organizacja i prowadzenie spotkań z klientem.
NATIONALE NEDERLANDEN USŁUGI FINANSOWE S.A. - 2016-10-27 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
- kominukatywność i umiejętność łatwego nawiązaywania kontaktów,- umiejętność pozyskiwania nowych widzów i utrzymywanie długofalowych kontaktów z potencjalnym klientem,- obsłga widzów podczas rezerwacji biletów, informacja o repertuarze, dostępność wolnych miejsc i wydarzeniach, które odbywają się w Teatrze.
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Łódź (łódzkie)
-Nadzór nad jakością komponentów, pomiary zgodnie ze specyfikacjami,-Kontakt telefoniczny: 601-963-293-Kontakt e-mail: tczew (at) grupaprogres.pl
"PROGRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-12-19 - Tczew (pomorskie)
Prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z zatrudnieniem i zwalnianiem pracownika oraz w trakcie jego zatrudnienia;Ewidencjonowanie, kontrola i rozliczanie czasu pracy Ewidencjonowanie i rozliczanie absencji chorobowych, urlopowych i związanych z rodzicielstwem;Sporządzanie list płac;Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach (w tym ZUS Rp-7);Przygotowywanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych;Sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej z ZUS;Sporządzanie deklaracji dot. PIT
ORGANIC Sp. z o.o. - 2019-02-19 - Sieniawa (podkarpackie)
Zakres obowiązków: audyt i reorganizacja promocji ofert na portal allegro.pl, organizacja i rozpoczęcie sprzedaży na portalach ebay.co.uk i ebay.de oraz promocja e-sklepu, monitoring rynku, typowanie i wdrożenie nowych produktów do sprzedaży
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA PROGRESS - 2019-01-02 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
-projektowanie i wdrażanie biznesowych rozwiązań informatycznych przy pomocy technologii Microsoft i Java- udoskonalanie, wspieranie i zachowanie istniejących juz aplikacji EASY DMS i DMP w oporaciu o Microsoft Dynamics CRM oraz Intranet w oparciu o aplikację SharePoint- uczestniczenie w projektach jako speclaista w obszarze technicznym- przeprowadzanie różnych zadań w celu wsparcia rozpoczętych procesów pełnienie roli drugiej linii wsparcia- wykonywanie różnego rodzaju zadań związanych z administrowaniem bazy danych- zapewnienie cyklicznych oraz ad hoc raporty do menadżera- wspieranie biznesu poprzez wprowadzanie operacyjnych oraz ad hoc zmian- upewnianie się, że wswzytskie usługi, cele i zamierzenia są osiągnięte
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Zabierzów (małopolskie)
• aktywne pozyskiwanie nowych klientów i możliwości biznesowych w zakresie złomu stalowego (również wsparcie metali nieżelaznych)• współpraca z dostawcami firmy i budowanie długotrwałych relacji• realizacja wyznaczonych planów• przygotowywanie ofert handlowych• sporządzanie raportów z bieżącej aktywności handlowej• uczestniczenie w spotkaniach handlowych• analiza sytuacji na rynku i obserwacja działań konkurencjiwynagrodzenie zasadnicze plus premia uznaniowa uzależniona od realizacji wyznaczonych celów
TSR POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:prowadzenie wyodrębnionej ewidencji księgowej projektu zgodnie zobowiązującymi przepisami, dokonywanie płatności w projekcie, opisywanie dokumentów księgowych, księgowanie dokumentów finansowo-księgowych zgodnie z montażem finansowym projektu.- Wynagrodzenie: 1462,50 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony do 31.08.2018r. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy po rozstrzygnięciu naboru od września 2017r.- Praca: 7:30-15:30 - wg. harmonogramu. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne (rachunkowość, finanse, księgowość). Doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy w księgowości, przy wyższym 4 lata pracy w księgowości. Znajomość zasad księgowania projektów unijnych, znajomość programów księgowych, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, doświadczenie w prowadzeniu ewidencji księgowej projektów oraz w przygotowaniu dokumentacji finansowej wniosków o płatność projektów unijnych, doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-09-06 - Katowice (śląskie)
Brak danych
Przedsiębiorstwo Turystyczne "SZOT" Agnieszka Maria Zyzało - 2017-10-23 - Augustów (podlaskie)
Kontakt z klientem ukraińskojęzycznym, przygotowanie raportów i analiz dla zarządu, ocena ryzyka handlowego.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Łódź (łódzkie)
realizacja bieżących zamówień firmy, ogólny nadzór nad procesem zakupów i magazynem
Przedsiębiorstwo Robót Specjalistycznych w Przemyśle i Budownictwie Jan Hutnik - 2017-04-24 - Głogów (dolnośląskie)
- ANALIZA RYNKU, - PRZYJMOWANIE I REALIZOWANIE ZAMÓWIEŃ,- DBANIE O WIZERUNEK FIRMY ORAZ BUDOWANIE I UTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI,- PRZYGOTOWYWANIE OFERT DLA KLIENTÓW,- PROWADZENIE SKLEPU INTERNETOWEGO,- POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW,- WSPÓŁPRACA Z DYSTRYBUCJAMI,- WSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM SERWISU.
"ASCAD" ADAM SKARBIECKI - 2016-06-02 - Rzeszów (podkarpackie)
zamówienia publiczne (praca na okres ok. 2 lat)
Dom Pomocy Społecznej Dla Dorosłych - 2020-01-31 - Bytom (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Warszawa (mazowieckie)
organizacja prac inwestycyjno-remontowych teatru
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Legnica (dolnośląskie)
Ciągłe badanie i monitoring rynku surowców kosmetycznych, doradztwo z zakresu zastosowań, oraz aktywne rozwijanie sprzedaży surowców kosmetycznych; uczestnictwo w targach branżowych.
M.W.M. Sp. z o.o. - 2016-04-01 - Osmolice Pierwsze (lubelskie)
- Przyjmowanie zamówień od Klientów;- Wystawianie faktur, paragonów, listów przewozowych;- Wykonywanie prac biurowych;- Obsługa zwrotów od Klientów;- Kontakt z Klientem.Wymagania:- wykształcenie min. średnie;- komunikatywna znajomośćjęzyka angielskiego;- łatwość szybkiego uczenia się;- umiejętność pracy pod presją czasu;- doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
DONACO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-04 - Racibórz (śląskie)
- Kompleksowa obsługa międzynarodowych klientów, - Prowadzenie i terminowe rozpatrywanie zgłoszeń klientów, - Wspieranie zespołu przy tworzeniu materiałów marketingowych, - Korzystanie z portali społecznościowych, - Koordynowanie procesu tworzenia produkcji video. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą: 71 757 20 30.
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2016-02-11 - Wrocław (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-05-13 - Ostrołęka (mazowieckie)
Praca salowej na BLOKU OPERACYJNYM, dokładne z zachowaniem określonych zasad sprzątanie pomieszczeń bloku operacyjnegoOKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na okres próbny 3 m-ceMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:MikołówPRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn-ndz
"SZPITAL ŚW.JÓZEFA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-01 - Mikołów (śląskie)
Wykształcenie średnie, znajomość programu EXCEL, NORMA, procedur FIDIC i ustawy o zamówieniach publicznych. Charakterystyka pracy: sporządzanie ofert przetargowych, rozliczanie kontrahentów, kosztorysowanie w programie NORMA, korespondencja z zamawiającymi na bazie procedur FIDIC. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mailowy biuro (at) budexim.com.pl
BUDEXIM SP. Z O.O. - 2018-08-14 - Rybnik (śląskie)
Opracowywanie technologii kosmetycznych
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie kadr i rozliczeń z ZUS.
Biuro Rachunkowe sp. z o. o. - 2017-09-27 - Otwock (mazowieckie)
Prowadzenie szkoleń wprowadzających kadrę w zagadnienia pracy z osobami z autyzmem, aktywny udział w tworzeniu narzędzi do pracy z osobami z autyzmem, służących wypracowaniu modelu wsparcia dla osób pracujących z osobami niepełnosprawnymi, weryfikacja programów szkoleniowych prowadzonych dla kadry, prowadzenie konsultacji i poradnictwa dla kadry w zakresie wykonywania zadań, szczególnie w sytuacjach trudnych wynikających z pracy z osobami z autyzmem, wypracowanie, wraz z zespolem, modelu wsparcia osób z autyzmem w placówkach dziennych, koordynowanie prac merytorycznych związanych z testowaniem i doskonaleniem modelu wsparcia dla osób z autyzmem, opracowanie i zredagowanie dokumentu zestawiającego słabe i mocne strony wypracowywanego modelu, wskazującego problemy, zagrożenia, korzyści oraz szanse z realizacji modelu wsparcia osób z autyzmem.
Wspólnota Nadziei Fundacja - 2015-12-08 - Więckowice (małopolskie)
monitorowanie umów zawartych z osobami, którym przyznano środki na działalność gospdoarczej na etapie rozliczenia przyznanego dofinansowania, sporządzanie ankesó o dofinansowanie, sporządzanie zaświadczeń o odbytym stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Lubań (dolnośląskie)
pozyskiwanie klientów rosyjskojęzycznych i nowych rynków zbytu
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Głusko Duże (lubelskie)
obsługa klienta w biurze oraz przez telefon
BIG PLAST Michał Kolad - 2017-05-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
zawieranie umów z klientami, przygotowywanie grafiku zajęć, segregowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Izabelin (mazowieckie)
Nawiązywanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami muzułmańskimi, oferowanie produktów jako zgodnych z zasadami islamu, analiza potrzeb klienta z uwzględnieniem specyfiki rynku i wpływu religii na zwyczaje zakupowe klientów, asystowanie przy zawieraniu umów, realizacja zamówień, wystawianie faktury, nadzór nad stanem rozrachunków z klientem.
FITNESS AUTHORITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-20 - Gdańsk (pomorskie)
kompleksowa obsługa przetargów organizowanych przez Zakład Zamówień Publicznych przy Ministerstwie Zdrowia na dostawy leków do publicznych jednostek ochrony zdrowia, opracowanie analiz i raportów dotyczących sprzedaży, stanów magazynowych, poziomu realizacji przetargów, wykonywanie analiz rentowności oferty przetargowej
Neuca S.A. - 2018-08-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)