SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Bytom oferta pracy Dom Pomocy Społecznej Dla Dorosłych
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: zamówienia publiczne (praca na okres ok. 2 lat)
Data publikacji: 2020-01-31
Lokalizacja: Bytom (śląskie)
Pracodawca: Dom Pomocy Społecznej Dla Dorosłych
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dworcowa 7, 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: zamówienia publiczne (praca na okres ok. 2 lat)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie + wysługa lat
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bytom
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bytom
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bytom
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
kwalifikacje dotyczące zamówień publicznych: szkolenie lub doświadczenie lub wykształcenie kierunkowe
Nazwa pracodawcy: Dom Pomocy Społecznej Dla Dorosłych
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
Adres pracodawcy:
Dworcowa 7, 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: dokumenty aplikacyjne
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Bytom
Gmina pracodawcy: Bytom
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bytom
Ulica pracodawcy: Dworcowa
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil działalności pracodawcy:
Pomoc społeczna z zakwaterowaniem dla osób z zaburzeniami psychicznymi
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 31.01.2020
Oferta pracy ważna do: 29.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 31.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 31.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?48197080793e2df5546a805a130b0990
Podobne oferty pracy
Zakres obowiązków:• nadzór nad obiegiem i archiwizacją dokumentów,• obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej,• realizacja zamówień na potrzeby firmy i bieżące uzupełnianie zasobów biura (art. biurowe/spożywcze )• obsługa Sali konferencyjnej podczas spotkań• obsługa kart Edenred• zamawianie i wydawanie odzieży roboczej• rezerwacje hoteli i samochodów• organizacja posiłków dla gościGodziny pracy 8:00 - 16:00Praca na okres próbny: po okresie próbnym czas określony 33 miesiaceKontakt z pracodawcą: rekrutacja (at) jotul.com
JOTUL POLAND Sp. z o.o. - 2021-05-10 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)
zarządzanie sklepem internetowym, wprowadzanie danych do systemu e-commerce, opracowywanie opisu produktów usług do sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Częstochowa (śląskie)
• obsługa mailowa oraz telefoniczna klienta• rozwiązywania bieżących problemów z zamówieniami• kontrola stanów magazynowych• wystawianie faktur - system Comarch Optima
SkupSzop Sp. z o.o. - 2019-06-05 - Straszęcin (podkarpackie)
-bezpośrednia sprzedaż samochodów w Salonie PEUGEOT,-aktywne pozyskiwanie klientów,-analiza potrzeb klientów,-prezentacja samochodów,-przeprowadzanie jazd próbnych,-budowanie pozytywnego wizerunku salonu i marki na rynku lokalnym godziny pracy: system równoważny czasu pracy
Polski Związek Motorowy OZDG Sp. z o.o. - 2017-05-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
badanie kotłów, pilnowanie parametrów, podpinanie do instalacji, wprowadzanie danych, odważanie próbek paliwa
Centrum Badań Środowiska Sorbchem Sp. z o.o. - 2019-08-02 - Ruda Śląska (śląskie)
- sprawowanie administracyjnej obsługi w ramach kompetencji działu;- obsługa przydzielonych do stanowiska zleceń umów sprzedaży, szczególnie w zakresie sporządzania dokumentów oraz działań związanych z obsługą systemu informatycznego spółki;- koordynowanie realizacji zleceń umów sprzedaży w okresie od przyjęcia zlecenia po realizację do zakończenia okresów gwarancyjnych i rękojmi oraz przygotowanie do archiwizacji i zdanie do archiwum przygotowanych wcześniej kartonów z pełną dokumentacją budów;- uczestnictwo w procesie przygotowania do realizacji zlecenia umów sprzedaży;- uczestnictwo i przygotowanie procesu wyłonienia podmiotu, któremu powierzone będzie podwykonawstwo robót lub wykonanie usługi;- prowadzenie procesu realizacji zleceń umów sprzedaży od momentu otrzymania zadania do wystawienia karty gwarancyjnej. - współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi spółki. Umowa o pracę na czas określony, następnie na czas nieokreślony. Praca w godz.: 7:30-15:30. Pracodawca oferuje: - pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie,- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,- szeroki wachlarz świadczeń pozapłacowych:ubezpieczenie zdrowotne,pakiety medyczne,ulgi na przejazdy kolejowe do 99%,karty multisport,dofinansowanie do wczasów i wycieczekOferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą e-mail: kariera (at) dolkom.pl
Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOLKOM Sp. z o.o. - 2021-05-17 - Wrocław (dolnośląskie)
Zapoznanie z procesami występującymi w dziale (transport krajowy, międzynarodowy, transfery międzymagazynowe), zapoznanie z procesem komunikacji i obiegiem dokumentów, zapoznanie z wymogami dotyczącymi rozliczania faktur transportowych, zapewnienie prawidłowego przebiegu procesu realiacji dostaw towarów i surowców, weryfikacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Leszcze (świętokrzyskie)
Obsługa klienta, tworzenie aukcji internetowych.
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Słupca (wielkopolskie)
- Księgowanie dokumentów sprzedaży i zakupu usług, prowadzenie ewidencji środków trwałych, rozliczanie VAT i PIT. sporządzanie sprawozdań GUS, rozliczeń rocznych.- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie kierunkowe: księgowość, rachunkowość. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok w pracy w księgowości. Mile widziany udział w kursach doszkalających. Praktyczne i teoretyczne umiejętności w zakresie prowadzenia obsługi księgowej firm. Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu A1 w mowie i piśmie. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (Tel.502-208-473) w godzinach 8:00-16:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Dąbrówki 10, 40-081 Katowice) lub e-mail: zarzadzanie (at) kancelaria-expert.pl
KANCELARIA FINANSOWO KSIĘGOWA "EXPERT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-26 - Katowice (śląskie)
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem chińskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami chińskimi, obsługa maili od klientów z Chin, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku chińskim
kontakt przez PUP - 2017-12-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Montaż sieci i przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych.
P.P.U.H. Sękowski Sp. z o.o. - 2018-04-30 - Tarnowiec (małopolskie)
Obsługa maszyn budowlanych : koparka, koparko-ładowarka. Utrzymanie maszyn budowlanych w należytym stanie oraz konserwacja.
Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Handlowe "KanVex" Alexander Alva - 2019-12-20 - Chodzież (wielkopolskie)
sporządzanie list płac oraz wprowadzanie danych osobowych w programie RAMZES Kadry i Płace; sporządzanie deklaracji podatkowych oraz dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do instytucji takich jak: ZUS, US, PFRON; sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy i zaświadczeń pracowniczych; prowadzenie administracji personalnej (teczki osobowe, karty wynagrodzeń , zasiłki chorobowe, ewidencja czasu pracy); pomoc w prowadzeniu rachunkowości spółki; prowadzenie ilościowej i wartościowej ewidencji zapasów materiałów, tj. wprowadzanie PZ i WZ do programu magazynowego, przygotowywanie rejestru płatności,
Stalmit Murzyła K. Murzyła M. spółka jawna - 2016-11-04 - Bełchatów (łódzkie)
czynności związane z serwisem urządzeń zasilania gwarantowanego m.in. montaż zasilaczy UPS i baterii, przeglądy okresowe, naprawy, szkolenia, sporządzanie dokumentacji z wykonywanych prac.
kontakt przez OHP - 2016-04-01 - Warszawa (mazowieckie)
Utrzymanie, naprawa, eksploatacja infrastruktury technicznej oraz urządzeń infrastruktury kolejowej.
kontakt przez OHP - 2018-02-19 - Kraków (małopolskie)
OFERTA STAŻU . Wymagane osoby bezrobotne zarejestrowane w PUP w Rzeszowie z określonym II profilem pomocy .kontakt e-mail. rekrutacja (at) personalis.com.pl
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Rzeszów (podkarpackie)
Wystawianie fakturwprowadzanie towarów na magazynwydawanie towarow na kwiaciarnięzamowienia towarów
MAJEWSCY-ŚWIAT KWIATÓW I ROŚLIN CENTRUM OGRODNICZE ZPCHR G.MAJEWSKA - 2019-04-08 - Legnica (dolnośląskie)
obsługa w biurze rachunkowym podatników rozliczających się na podstawie ksiąg handlowych
kontakt przez PUP - 2019-09-02 - Ciechanów (mazowieckie)
Rzetelne i staranne wykonywanie obowiązków, posługiwanie się dokumentacją techniczną, wykonywanie szkiców roboczych rysunków budowlanych, przeprowadzanie inwentaryzacji istniejących obiektów, projetkowanie elementów konstrukcyjnych budowli, dobieranie materiałów, sprzętu i imaszyn do wykonania okreslonych prac, kierowanie gospodarką materiałowo-sprzętową w procesie budowlanym. Praca na terenie kraju.
P.U.P.H. " OTECH " Sp. z o.o. - 2018-03-16 - Gorlice (małopolskie)
w/g stanowiska
PPUH AZAP PAWEŁ CHŁOPEK - 2019-06-06 - Nowiny (świętokrzyskie)
POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW, KONTAK TELEFONICZNY I MAILOWY Z KONTRAHENTAMI, BUDOWANIE RELACJI Z KONTRAHENTAMI, WYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, PRACA W ZESPOLE, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO,
BLUE FISH SPÓŁKA CYWILNA R.RADTKE, E. DOPIERAŁA - 2016-03-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta, obsługa komputera, obsługa kasy fiskalnej, obsługa zamówień.
kontakt przez PUP - 2019-08-19 - Kalisz (wielkopolskie)
Weryfikacja poprawności kontroli jakości, analiza i ocena wad produktów, negocjacje, raportowanie wykonanej pracy.
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2017-05-10 - Wykroty (dolnośląskie)
jw
SC GAMERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-03 - Warszawa (mazowieckie)
Analizowanie rynku i ofert konkurencji, realizowanie planów sprzedaży, sprzedawanie produktów branżowych, obsługa klienta, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontraktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi
kontakt przez PUP - 2021-04-19 - Andrychów (małopolskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu rachunkowości lub finansów potwierdzone co najmniej kilkuletnim doświadczeniem na stanowisku księgowego; bardzo dobra znajomość aktualnych regulacji ZUS, ubezpieczeń społecznych oraz prawa podatkowego; bardzo dobra znajomość programu PŁATNIK; bardzo dobra znajomość programów z rodziny Insert: Rewizor GT, Gratyfikant; znajomość regulacji dotyczących stowarzyszeń oraz OPP; odpowiedzialność, skrupulatność, rzeczowość i uczciwość; dobry poziom komunikacji interpersonalnej; odporność na stres; dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy w organizacjach pozarządowych. Charakterystyka pracy: prowadzenie zgodnie z polityką stowarzyszenia dokumentacji księgowej; dostosowywanie systemu księgowego stowarzyszenia do aktualnych wymogów prawnych; opracowywanie i modyfikowanie planu kont; kontrolowanie, dekretowanie i wprowadzanie danych do systemu księgowego; naliczanie wynagrodzeń zgodnie z regulaminem stowarzyszenia; sprządzanie deklaracji ZUS, PIT; sporządzanie teczek osobowych; nadzorowanie płatności; przygotowanie rocznego sprawozdania finansowego oraz innych niestandardowych raportów na życzenie zarządu; organizacja, koordynacja, monitorowanie i nadzór nad wszystkimi księgowymi oraz płacowo-kadrowymi aspektami działalności stowarzyszenia; wspieranie kluczowych decyzji dotyczących działalności stowarzyszenia poprzez dostarczanie zarządowi aktualnej rzetelnej informacji o stanie finansowym. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mail: sekretariat (at) sord.rybnik.pl
STOWARZYSZENIE OŚWIATOWE RODZICE-DZIECIOM - 2017-08-04 - Rybnik (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Białystok (podlaskie)
weryfikacja rachunkowa dok. księgowych,sporządzanie dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Kraków (małopolskie)
Przyjmowanie towaru do magazynu, jego wydawanie, ewidencjonowanie przepływów magazynowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Turza Śląska (śląskie)
Sporządzanie projektów pism procesowych. Prowadzenie repertoriów spraw sądowych. Sporzadzanie opinii (projektów) prawnych. Udział w rozprawach cywilnych i gospodarczych. Czynności związane z bieżącą obsługą kancelarii.
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Płock (mazowieckie)