SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Wrocław oferta pracy Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: - pełna obsługa postępowań o udzielenie zamówień publicznych, ze szczególnym uwzględnieniem zasady konkurencyjności, w tym: szacowanie wartości zamówienia, przygotowywanie i prowadzenie kompletnej dokumentacji (m.in.: siwz z załącznikami, ogłoszenia, korespondencja z oferentami, protokoły postępowań), publikowanie ogłoszeń w bazie konkurencyjności, udział w pracach komisji ds. zamówień;- opracowywanie planów, rejestrów i sprawozdań dotyczących zamówień;- opracowywanie zmian do procedur wewnętrznych dotyczących zamówień publicznych;- inne zadania o charakterze administracyjnym łączące się z zamówieniami;- sporządzanie wzorów umów lub istotnych postanowień umownych, na podstawie projektów umów sporządzanych przez komórki merytoryczne DODR,- sporządzanie oraz zamieszczanie rocznego sprawPraca w godz. 7-15Kontakt z pracodawcą: rekrutacja (at) dodr.pl lub 71 339 86 56
Data publikacji: 2018-11-06
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zwycięska 8, 53-033 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- pełna obsługa postępowań o udzielenie zamówień publicznych, ze szczególnym uwzględnieniem zasady konkurencyjności, w tym: szacowanie wartości zamówienia, przygotowywanie i prowadzenie kompletnej dokumentacji (m.in.: siwz z załącznikami, ogłoszenia, korespondencja z oferentami, protokoły postępowań), publikowanie ogłoszeń w bazie konkurencyjności, udział w pracach komisji ds. zamówień;- opracowywanie planów, rejestrów i sprawozdań dotyczących zamówień;- opracowywanie zmian do procedur wewnętrznych dotyczących zamówień publicznych;- inne zadania o charakterze administracyjnym łączące się z zamówieniami;- sporządzanie wzorów umów lub istotnych postanowień umownych, na podstawie projektów umów sporządzanych przez komórki merytoryczne DODR,- sporządzanie oraz zamieszczanie rocznego sprawPraca w godz. 7-15Kontakt z pracodawcą: rekrutacja (at) dodr.pl lub 71 339 86 56
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Umiejętność stosowania przepisów z zakresu prawa budowlanego rozporządzeń wykonawczych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Umiejętność stosowania przepisów z zakresu zamówień publicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, staż pracy 3 lata, biegła obsługa komputera z obsługą internetu, umiejętność stosowania przepisów z zakresu zamówień publicznych, umiejętność stosowania przepisów z zakresu prawa budowlanego rozporządzeń wykonawczych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Zwycięska 8, 53-033 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Zwycięska
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 06.11.2018
Oferta pracy ważna do: 15.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Dbanie o dobry wizerunek firmy oraz budowanie świadomości marki wśród odbiorców;Współudział w planowaniu i organizowaniu akcji marketingowych, eventów;Planowanie i realizowanie strategii komunikacji;Tworzenie koncepcji graficznych opracowywanie materiałów informacyjnych i promocyjnych;Redagowanie tekstów marketingowych i PR-owych;Budowanie oraz utrzymywanie relacji z mediami;Zarządzanie treścią na stronie www oraz budowanie obecności marki w kanałach internetowych i mediach społecznościowych;Współpraca wewnętrzna z pozostałymi działami firmy i koordynacja marketingowej komunikacji wewnętrznej;Mierzenie efektów działań PR i ich raportowanie.
Klinika OKULUS Sp. z o.o. - 2017-02-23 - Jaworzno (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa zamówień, wystawianie faktur spzredażowych i ich ewidencja, tworzenie listów przewozowych, rozliczanie kierowców, przygotowywanie podstawowych raportów.Kontakt z pracodawcą: osobisty, tel. 882 126 089 lub praca (at) iglotex.com.pl
Iglotex Kraków Sp. z o.o. - 2017-04-27 - Smolec (dolnośląskie)
organizowanie i koordynowanie całokształtu procesów o podłożu technicznym
"Scatman" - Paweł Regulski - 2016-04-05 - Budy Mszczonowskie (mazowieckie)
Obsługa kadrowo - płacowa.
Mardi Sp. zo.o. Biskupiec - 2018-04-13 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
kontakt telefoniczny i mailowy z klientami biznesowymi w celu negocjowania i zawarcia umów na usługi internetowe Pracodawcy (sprzedaż)
SUNRISE SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem wietnamskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami wietnamskimi, obsługa maili od klientów z Wietnamu, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku wietnamskim
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zarządzanie systemem obsługi sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Gajków (dolnośląskie)
realizacja planów sprzedaży, przygotowanie ofert handlowych, reprezentowanie firmy na spotkaniach, badanie potrzeb klienta, praca biurowa, składanie raportów przełożonemu, zapewnienie bardzo dobrych relacji z klientami
FIRE FAMILY Sp. z o.o. - 2016-08-01 - Świdnica (dolnośląskie)
Rozliczanie pracowników, obsługa finansowo-kadrowa firmy, wsparcie działu księgowego, administrowanie dokumentów pracowniczych.
STAL - MET NIECZAJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-02 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
rozliczanie gotówki, dokumentów(listów przewozowych, WZ, dokumentów zwrotnych, wystawianie faktur),
DB Schenker Sp. z o.o. - 2016-05-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Rozpoznawanie i usuwanie awarii urządzeń produkcyjnych, nadzór nad eksploatacją, konserwacją i remontami maszyn oraz urządzeń, wykonanie przeglądów okresowych.Praca w godzinach 06.00-14.00 oraz 14.00-22.00.
Green Factory Sp. z o.o. - 2018-04-27 - Zdunowo (mazowieckie)
przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów z Ukrainy, sterowanie procesami adaptacji nowego pracownika, stosowanie
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Różankowo (kujawsko-pomorskie)
oferta stażu dla osób powyżej 30 r.ż - obsługa klientów w procesie upadłości
kontakt przez PUP - 2018-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
Dla poniżej wymienionych obowiązków gwarantujemy wewnętrzne doszkolenie pracownika. •Kontrola materiałów wejściowych do procesu produkcji•Kontrola parametrów produkcyjnych•Kontrola jakości produktów w procesie i po procesie produkcyjnym•Zlecenie wykonanie wymaganych badań materiałowych produktów w kooperacji•Kontrola wymiarowa produktów z użyciem ręcznych przyrządów pomiarowych i ramieniem pomiarowych FARO.•Przygotowanie wymaganych dokumentów i atestów•Zamawianie transportu w firmach spedycyjnych•Pakowanie i wysyłka produktów•Zarządzanie reklamacjami•Opracowywanie kart pomiarowych•Rejestrowanie zamówień i dokumentów WZ.•Prowadzenie bazy danych rysunków technicznych i ich aktualizacja
Instytut Wdrożeń i Technologii Sp. z o. o. - 2016-10-07 - Starachowice (świętokrzyskie)
Przeprowadzanie rozmów kredytowych, umawianie spotkań biznesowych w firmie i w terenie, obsługa urządzeń biiurowych, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Oława (dolnośląskie)
Analizy mikrobiologiczne, badania czystosci powietrza, wymazów, powierzchni.
FABRYKA KOSMETYKÓW ,,POLLENA -EWA" S.A. - 2017-03-02 - Zelów (łódzkie)
Przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów, stosowanie właściwych technik instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników, tworzenie raportów i analiz na potrzeby rekrutacji pracownika z Ukrainy. Pracownik ds. rekrutacji będziebędzie odpowiedzialny za komunikacę z przacownikami z Ukrainy, ich rekrutacę oraz przydzielanie do odpowiednich stanowisk w związku z czym niezbędna jest znajomość języka rosyjskiego. Ważne żeby pracownik swobodnie władał językiem rosyjskim. Ze względu na zatrudnianie pracowników m. in. z Ukrainy, mile widziana będzie znajomość j. ukraińskiego.
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Częstochowa (śląskie)
dokumentacja pracownicza
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Wielowieś (kujawsko-pomorskie)
Nadzór nad spływem i prawidłowością zamówień oraz nad ewidencją dostaw ze sklepów.Współpraca w terenie ze sklepami w celu maksymalizacji parametrów sprzedażowych.Miejsce pracy Ropczyce oraz teren Podkarpacia.
PIEKARNIA GALICYJSKA Sp. z o.o. - 2018-01-03 - Ropczyce (podkarpackie)
przewożenie autocysterną paliw oraz gazu skroplonego do klientów, załadunek i rozładunek przewozonego paliwa
MAR-ROM M.JANISZEK I WSPÓLNICY. - 2016-10-27 - Dobrut (mazowieckie)
pozyskiwanie klientów, analiza rynku i ofert, tworzenie ofert handlowych i planów sprzedażowych, usprawnianie sprzedaży, praca na pełen ertat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Janki (mazowieckie)
specjalista do spraw sprzedaży
SYSTEM DATA SP. Z O.O. - 2017-11-14 - Mielec (podkarpackie)
prowadzenie kadr, naliczanie płac, ZUS
KATA Biuro Rachunkowe - 2017-04-12 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
pozyskiwanie ofert sprzedaży, prezentowanie ofert nieruchomości, sprawdzanie stanu nieruchomości, doradzanie w zakresie rynku nieruchomości, podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z transakcją.
KNC Nieruchomości Sp. z o.o. - 2017-10-06 - Tarnów (małopolskie)
Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) pozyskiwanie funduszy europejskich:- monitoring dostępnych środków z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej (UE) oraz innych środków europejskich możliwych do pozyskania na finansowanie społeczno - edukacyjnych działań miasta Płocka,- przygotowanie, kompletowanie oraz składanie dokumentacji aplikacyjnej,- współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta Płocka i miejskimi jednostkami organizacyjnymi w zakresie pozyskiwania funduszy europejskich,- współpraca z samorządami innych krajów w zakresie pozyskiwania środków pomocowych,- gromadzenie danych niezbędnych do właściwego opracowywania dokumentacji aplikacyjnej, w tym danych charakteryzujących rozwój miasta Płocka oraz danych dotyczących założeń społeczno gospodarczych,2) pomoc w koordynacji projektów lub koordynacja projektów społecznych realizowanych w Urzędzie Miasta Płocka współfinansowanych z funduszy europejskich:- udział w pracach zespołów projektowych,- współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta Płocka i miejskimi jednostkami organizacyjnymi w realizacji projektów,- utrzymywanie bieżących kontaktów z instytucją zarządzającą/instytucją wdrażającą,- opracowywanie sprawozdań, wniosków o płatność i innych dokumentów niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu;3) monitoring projektów:- monitorowanie zgodności przedsięwzięć współfinansowanych z funduszy strukturalnych UE i innych środków pomocowych, realizowanych przez komórki organizacyjne Urzędu Miasta Płocka z zaakceptowanymi wnioskami aplikacyjnymi, umowami o dofinansowanie, odpowiednimi wytycznymi instytucji zarządzającej/instytucji wdrażającej, itp.,- konsultowanie i współpraca z miejskimi jednostkami organizacyjnymi przy realizowanych przez nie projektach współfinansowanych z funduszy strukturalnych UE i innych środków pomocowych,- wsparcie merytoryczne i organizacyjne Wydziału Kontroli w prowadzonych działaniach kontrolnych.4) udzielanie informacji na wniosek zainteresowanych organizacji oraz przedsiębiorców na temat możliwości pozyskiwania środków z funduszy unijnych.
Urząd Miasta Płocka - 2017-07-26 - Płock (mazowieckie)
dekretowanie i księgowanie dokumentów, prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej,przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych, współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, Banki),przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami,sporządzanie list płac, deklaracji PIT-11, PIT4R oraz deklaracji ZUS.
BYDGOSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa maszyn niezbędnych w procesie produkcjiPrace fizyczne na magazynie/ produkcjiPakowanie podzespołów z branży motoryzacyjnejPostępowanie z instrukcjami obowiązującymi na stanowisku pracyPrzestrzeganie zasad BHPDbanie o porządek na stanowisku pracy
kontakt przez OHP - 2017-10-24 - Niepołomice (małopolskie)
redagowanie umów, fakturowanie, rozliczenia, obsługa dokumentów magazynowych, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, tworzenie raportów, współpraca z handlowcami terenowymi
ZIARN-POL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-15 - Dąbrówka (warmińsko-mazurskie)
Bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami. Praca przy komputerze, przy użyciu języka angielskiego.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Kraków (małopolskie)