SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Wrocław oferta pracy Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego

Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Wynagrodzenie: od 4 000 PLN

Zakres obowiązków: - pełna obsługa postępowań o udzielenie zamówień publicznych, ze szczególnym uwzględnieniem zasady konkurencyjności, w tym: szacowanie wartości zamówienia, przygotowywanie i prowadzenie kompletnej dokumentacji (m.in.: siwz z załącznikami, ogłoszenia, korespondencja z oferentami, protokoły postępowań), publikowanie ogłoszeń w bazie konkurencyjności, udział w pracach komisji ds. zamówień;- opracowywanie planów, rejestrów i sprawozdań dotyczących zamówień;- opracowywanie zmian do procedur wewnętrznych dotyczących zamówień publicznych;- inne zadania o charakterze administracyjnym łączące się z zamówieniami;- sporządzanie wzorów umów lub istotnych postanowień umownych, na podstawie projektów umów sporządzanych przez komórki merytoryczne DODR,- sporządzanie oraz zamieszczanie rocznego sprawPraca w godz. 7-15Kontakt z pracodawcą: rekrutacja (at) dodr.pl lub 71 339 86 56

Data publikacji: 2018-11-06

Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)

Pracodawca: Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięska 8, 53-033 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- pełna obsługa postępowań o udzielenie zamówień publicznych, ze szczególnym uwzględnieniem zasady konkurencyjności, w tym: szacowanie wartości zamówienia, przygotowywanie i prowadzenie kompletnej dokumentacji (m.in.: siwz z załącznikami, ogłoszenia, korespondencja z oferentami, protokoły postępowań), publikowanie ogłoszeń w bazie konkurencyjności, udział w pracach komisji ds. zamówień;- opracowywanie planów, rejestrów i sprawozdań dotyczących zamówień;- opracowywanie zmian do procedur wewnętrznych dotyczących zamówień publicznych;- inne zadania o charakterze administracyjnym łączące się z zamówieniami;- sporządzanie wzorów umów lub istotnych postanowień umownych, na podstawie projektów umów sporządzanych przez komórki merytoryczne DODR,- sporządzanie oraz zamieszczanie rocznego sprawPraca w godz. 7-15Kontakt z pracodawcą: rekrutacja (at) dodr.pl lub 71 339 86 56

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 26.11.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Umiejętność stosowania przepisów z zakresu prawa budowlanego rozporządzeń wykonawczych

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Umiejętność stosowania przepisów z zakresu zamówień publicznych

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera z obsługą internetu

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, staż pracy 3 lata, biegła obsługa komputera z obsługą internetu, umiejętność stosowania przepisów z zakresu zamówień publicznych, umiejętność stosowania przepisów z zakresu prawa budowlanego rozporządzeń wykonawczych

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3

Nazwa pracodawcy: Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Adres pracodawcy:
Zwycięska 8, 53-033 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: m. Wrocław

Gmina pracodawcy: Wrocław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wrocław

Ulica pracodawcy: Zwycięska

Numer budynku pracodawcy: 8

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych

Data dodania oferty pracy: 06.11.2018

Oferta pracy ważna do: 15.11.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 06.11.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 06.11.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I PUBLIC RELATIONS - od 4 000 PLN

Dbanie o dobry wizerunek firmy oraz budowanie świadomości marki wśród odbiorców;Współudział w planowaniu i organizowaniu akcji marketingowych, eventów;Planowanie i realizowanie strategii komunikacji;Tworzenie koncepcji graficznych opracowywanie materiałów informacyjnych i promocyjnych;Redagowanie tekstów marketingowych i PR-owych;Budowanie oraz utrzymywanie relacji z mediami;Zarządzanie treścią na stronie www oraz budowanie obecności marki w kanałach internetowych i mediach społecznościowych;Współpraca wewnętrzna z pozostałymi działami firmy i koordynacja marketingowej komunikacji wewnętrznej;Mierzenie efektów działań PR i ich raportowanie.
Klinika OKULUS Sp. z o.o. - 2017-02-23 - Jaworzno (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA - od 2 500 PLN

Obsługa zamówień, wystawianie faktur spzredażowych i ich ewidencja, tworzenie listów przewozowych, rozliczanie kierowców, przygotowywanie podstawowych raportów.Kontakt z pracodawcą: osobisty, tel. 882 126 089 lub praca (at) iglotex.com.pl
Iglotex Kraków Sp. z o.o. - 2017-04-27 - Smolec (dolnośląskie)

SPECJALISTA TECHNOLOG 42A - od 2 500 PLN

organizowanie i koordynowanie całokształtu procesów o podłożu technicznym
"Scatman" - Paweł Regulski - 2016-04-05 - Budy Mszczonowskie (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 345 PLN

Obsługa kadrowo - płacowa.
Mardi Sp. zo.o. Biskupiec - 2018-04-13 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA / MŁODSZY SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY REKLAM GOOGLE(NR 6444) - od 2 250 PLN

kontakt telefoniczny i mailowy z klientami biznesowymi w celu negocjowania i zawarcia umów na usługi internetowe Pracodawcy (sprzedaż)
SUNRISE SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI RYNKU WIETNAMSKIEGO - od 15 PLN

planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem wietnamskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami wietnamskimi, obsługa maili od klientów z Wietnamu, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku wietnamskim
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ (DLA OSÓB DO 30 R. Ż. ZAREJESTROWANYCH W PUP) - od 3 200 PLN

zarządzanie systemem obsługi sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Gajków (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - 1123 - od 2 000 PLN

realizacja planów sprzedaży, przygotowanie ofert handlowych, reprezentowanie firmy na spotkaniach, badanie potrzeb klienta, praca biurowa, składanie raportów przełożonemu, zapewnienie bardzo dobrych relacji z klientami
FIRE FAMILY Sp. z o.o. - 2016-08-01 - Świdnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWO-KADROWYCH - od 3 500 PLN

Rozliczanie pracowników, obsługa finansowo-kadrowa firmy, wsparcie działu księgowego, administrowanie dokumentów pracowniczych.
STAL - MET NIECZAJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-02 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)

SPECJALISTA ADMINISTRACJI RUCHU - do 2 700 PLN

rozliczanie gotówki, dokumentów(listów przewozowych, WZ, dokumentów zwrotnych, wystawianie faktur),
DB Schenker Sp. z o.o. - 2016-05-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS UTRZYMANIA RUCHU - od 3 100 PLN

Rozpoznawanie i usuwanie awarii urządzeń produkcyjnych, nadzór nad eksploatacją, konserwacją i remontami maszyn oraz urządzeń, wykonanie przeglądów okresowych.Praca w godzinach 06.00-14.00 oraz 14.00-22.00.
Green Factory Sp. z o.o. - 2018-04-27 - Zdunowo (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - do 13,7 PLN

przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów z Ukrainy, sterowanie procesami adaptacji nowego pracownika, stosowanie
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Różankowo (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. UPADŁOŚCI ( 70 RPO S )_ - 997,4 PLN

oferta stażu dla osób powyżej 30 r.ż - obsługa klientów w procesie upadłości
kontakt przez PUP - 2018-04-14 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA D/S JAKOŚCI - od 2 000 PLN

Dla poniżej wymienionych obowiązków gwarantujemy wewnętrzne doszkolenie pracownika. •Kontrola materiałów wejściowych do procesu produkcji•Kontrola parametrów produkcyjnych•Kontrola jakości produktów w procesie i po procesie produkcyjnym•Zlecenie wykonanie wymaganych badań materiałowych produktów w kooperacji•Kontrola wymiarowa produktów z użyciem ręcznych przyrządów pomiarowych i ramieniem pomiarowych FARO.•Przygotowanie wymaganych dokumentów i atestów•Zamawianie transportu w firmach spedycyjnych•Pakowanie i wysyłka produktów•Zarządzanie reklamacjami•Opracowywanie kart pomiarowych•Rejestrowanie zamówień i dokumentów WZ.•Prowadzenie bazy danych rysunków technicznych i ich aktualizacja
Instytut Wdrożeń i Technologii Sp. z o. o. - 2016-10-07 - Starachowice (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KREDYTÓW, NIERUCHOMOŚCI I UBEZPIECZEŃ - 997,4 PLN

Przeprowadzanie rozmów kredytowych, umawianie spotkań biznesowych w firmie i w terenie, obsługa urządzeń biiurowych, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Oława (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KONTROLI JAKOŚCI - od 2 400 PLN

Analizy mikrobiologiczne, badania czystosci powietrza, wymazów, powierzchni.
FABRYKA KOSMETYKÓW ,,POLLENA -EWA" S.A. - 2017-03-02 - Zelów (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI - od 2 000 PLN

Przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów, stosowanie właściwych technik instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników, tworzenie raportów i analiz na potrzeby rekrutacji pracownika z Ukrainy. Pracownik ds. rekrutacji będziebędzie odpowiedzialny za komunikacę z przacownikami z Ukrainy, ich rekrutacę oraz przydzielanie do odpowiednich stanowisk w związku z czym niezbędna jest znajomość języka rosyjskiego. Ważne żeby pracownik swobodnie władał językiem rosyjskim. Ze względu na zatrudnianie pracowników m. in. z Ukrainy, mile widziana będzie znajomość j. ukraińskiego.
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 400 PLN

Nadzór nad spływem i prawidłowością zamówień oraz nad ewidencją dostaw ze sklepów.Współpraca w terenie ze sklepami w celu maksymalizacji parametrów sprzedażowych.Miejsce pracy Ropczyce oraz teren Podkarpacia.
PIEKARNIA GALICYJSKA Sp. z o.o. - 2018-01-03 - Ropczyce (podkarpackie)

KIEROWCA AUTOCYSTERNY - od 2 150 PLN

przewożenie autocysterną paliw oraz gazu skroplonego do klientów, załadunek i rozładunek przewozonego paliwa
MAR-ROM M.JANISZEK I WSPÓLNICY. - 2016-10-27 - Dobrut (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 4 250 PLN

pozyskiwanie klientów, analiza rynku i ofert, tworzenie ofert handlowych i planów sprzedażowych, usprawnianie sprzedaży, praca na pełen ertat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Janki (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

specjalista do spraw sprzedaży
SYSTEM DATA SP. Z O.O. - 2017-11-14 - Mielec (podkarpackie)

SPECJALISTA D/S KADR I PŁAC - od 2 000 PLN

prowadzenie kadr, naliczanie płac, ZUS
KATA Biuro Rachunkowe - 2017-04-12 - Siemianowice Śląskie (śląskie)

SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI (O) - do 2 000 PLN

pozyskiwanie ofert sprzedaży, prezentowanie ofert nieruchomości, sprawdzanie stanu nieruchomości, doradzanie w zakresie rynku nieruchomości, podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z transakcją.
KNC Nieruchomości Sp. z o.o. - 2017-10-06 - Tarnów (małopolskie)

PODINSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO POZYSKIWANIA FUNDUSZY I REALIZACJI PROJEKTÓW SPOŁECZNYCH - od 2 000 PLN

Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) pozyskiwanie funduszy europejskich:- monitoring dostępnych środków z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej (UE) oraz innych środków europejskich możliwych do pozyskania na finansowanie społeczno - edukacyjnych działań miasta Płocka,- przygotowanie, kompletowanie oraz składanie dokumentacji aplikacyjnej,- współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta Płocka i miejskimi jednostkami organizacyjnymi w zakresie pozyskiwania funduszy europejskich,- współpraca z samorządami innych krajów w zakresie pozyskiwania środków pomocowych,- gromadzenie danych niezbędnych do właściwego opracowywania dokumentacji aplikacyjnej, w tym danych charakteryzujących rozwój miasta Płocka oraz danych dotyczących założeń społeczno gospodarczych,2) pomoc w koordynacji projektów lub koordynacja projektów społecznych realizowanych w Urzędzie Miasta Płocka współfinansowanych z funduszy europejskich:- udział w pracach zespołów projektowych,- współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta Płocka i miejskimi jednostkami organizacyjnymi w realizacji projektów,- utrzymywanie bieżących kontaktów z instytucją zarządzającą/instytucją wdrażającą,- opracowywanie sprawozdań, wniosków o płatność i innych dokumentów niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu;3) monitoring projektów:- monitorowanie zgodności przedsięwzięć współfinansowanych z funduszy strukturalnych UE i innych środków pomocowych, realizowanych przez komórki organizacyjne Urzędu Miasta Płocka z zaakceptowanymi wnioskami aplikacyjnymi, umowami o dofinansowanie, odpowiednimi wytycznymi instytucji zarządzającej/instytucji wdrażającej, itp.,- konsultowanie i współpraca z miejskimi jednostkami organizacyjnymi przy realizowanych przez nie projektach współfinansowanych z funduszy strukturalnych UE i innych środków pomocowych,- wsparcie merytoryczne i organizacyjne Wydziału Kontroli w prowadzonych działaniach kontrolnych.4) udzielanie informacji na wniosek zainteresowanych organizacji oraz przedsiębiorców na temat możliwości pozyskiwania środków z funduszy unijnych.
Urząd Miasta Płocka - 2017-07-26 - Płock (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI(NR 7807) - od 2 000 PLN

dekretowanie i księgowanie dokumentów, prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej,przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych, współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, Banki),przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami,sporządzanie list płac, deklaracji PIT-11, PIT4R oraz deklaracji ZUS.
BYDGOSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 000 PLN

Obsługa maszyn niezbędnych w procesie produkcjiPrace fizyczne na magazynie/ produkcjiPakowanie podzespołów z branży motoryzacyjnejPostępowanie z instrukcjami obowiązującymi na stanowisku pracyPrzestrzeganie zasad BHPDbanie o porządek na stanowisku pracy
kontakt przez OHP - 2017-10-24 - Niepołomice (małopolskie)

SPECJALISTA DS. HANDLU I ROZLICZEŃ - od 2 500 PLN

redagowanie umów, fakturowanie, rozliczenia, obsługa dokumentów magazynowych, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, tworzenie raportów, współpraca z handlowcami terenowymi
ZIARN-POL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-15 - Dąbrówka (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA ETYKI BIZNESU (ENG. COMPLIANCE ANALYST) - od 4 500 PLN

Bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami. Praca przy komputerze, przy użyciu języka angielskiego.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Kraków (małopolskie)


Wybierz powiat