PODINSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO POZYSKIWANIA FUNDUSZY I REALIZACJI PROJEKTÓW SPOŁECZNYCH Płock oferta pracy Urząd Miasta Płocka
Stanowisko: PODINSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO POZYSKIWANIA FUNDUSZY I REALIZACJI PROJEKTÓW SPOŁECZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) pozyskiwanie funduszy europejskich:- monitoring dostępnych środków z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej (UE) oraz innych środków europejskich możliwych do pozyskania na finansowanie społeczno - edukacyjnych działań miasta Płocka,- przygotowanie, kompletowanie oraz składanie dokumentacji aplikacyjnej,- współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta Płocka i miejskimi jednostkami organizacyjnymi w zakresie pozyskiwania funduszy europejskich,- współpraca z samorządami innych krajów w zakresie pozyskiwania środków pomocowych,- gromadzenie danych niezbędnych do właściwego opracowywania dokumentacji aplikacyjnej, w tym danych charakteryzujących rozwój miasta Płocka oraz danych dotyczących założeń społeczno gospodarczych,2) pomoc w koordynacji projektów lub koordynacja projektów społecznych realizowanych w Urzędzie Miasta Płocka współfinansowanych z funduszy europejskich:- udział w pracach zespołów projektowych,- współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta Płocka i miejskimi jednostkami organizacyjnymi w realizacji projektów,- utrzymywanie bieżących kontaktów z instytucją zarządzającą/instytucją wdrażającą,- opracowywanie sprawozdań, wniosków o płatność i innych dokumentów niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu;3) monitoring projektów:- monitorowanie zgodności przedsięwzięć współfinansowanych z funduszy strukturalnych UE i innych środków pomocowych, realizowanych przez komórki organizacyjne Urzędu Miasta Płocka z zaakceptowanymi wnioskami aplikacyjnymi, umowami o dofinansowanie, odpowiednimi wytycznymi instytucji zarządzającej/instytucji wdrażającej, itp.,- konsultowanie i współpraca z miejskimi jednostkami organizacyjnymi przy realizowanych przez nie projektach współfinansowanych z funduszy strukturalnych UE i innych środków pomocowych,- wsparcie merytoryczne i organizacyjne Wydziału Kontroli w prowadzonych działaniach kontrolnych.4) udzielanie informacji na wniosek zainteresowanych organizacji oraz przedsiębiorców na temat możliwości pozyskiwania środków z funduszy unijnych.
Data publikacji: 2017-07-26
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Urząd Miasta Płocka
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) pozyskiwanie funduszy europejskich:- monitoring dostępnych środków z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej (UE) oraz innych środków europejskich możliwych do pozyskania na finansowanie społeczno - edukacyjnych działań miasta Płocka,- przygotowanie, kompletowanie oraz składanie dokumentacji aplikacyjnej,- współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta Płocka i miejskimi jednostkami organizacyjnymi w zakresie pozyskiwania funduszy europejskich,- współpraca z samorządami innych krajów w zakresie pozyskiwania środków pomocowych,- gromadzenie danych niezbędnych do właściwego opracowywania dokumentacji aplikacyjnej, w tym danych charakteryzujących rozwój miasta Płocka oraz danych dotyczących założeń społeczno gospodarczych,2) pomoc w koordynacji projektów lub koordynacja projektów społecznych realizowanych w Urzędzie Miasta Płocka współfinansowanych z funduszy europejskich:- udział w pracach zespołów projektowych,- współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta Płocka i miejskimi jednostkami organizacyjnymi w realizacji projektów,- utrzymywanie bieżących kontaktów z instytucją zarządzającą/instytucją wdrażającą,- opracowywanie sprawozdań, wniosków o płatność i innych dokumentów niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu;3) monitoring projektów:- monitorowanie zgodności przedsięwzięć współfinansowanych z funduszy strukturalnych UE i innych środków pomocowych, realizowanych przez komórki organizacyjne Urzędu Miasta Płocka z zaakceptowanymi wnioskami aplikacyjnymi, umowami o dofinansowanie, odpowiednimi wytycznymi instytucji zarządzającej/instytucji wdrażającej, itp.,- konsultowanie i współpraca z miejskimi jednostkami organizacyjnymi przy realizowanych przez nie projektach współfinansowanych z funduszy strukturalnych UE i innych środków pomocowych,- wsparcie merytoryczne i organizacyjne Wydziału Kontroli w prowadzonych działaniach kontrolnych.4) udzielanie informacji na wniosek zainteresowanych organizacji oraz przedsiębiorców na temat możliwości pozyskiwania środków z funduszy unijnych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO POZYSKIWANIA FUNDUSZY I REALIZACJI PROJEKTÓW SPOŁECZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902);2. nieposzlakowana opinia;3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. wykształcenie wyższe minimum pierwszego stopnia o kierunku europeistyka, administracja lub prawo6. znajomość zagadnień z zakresu: tworzenia projektów, przygotowania wniosku o dofinansowanie projektu, wdrażania projektu, zarządzania projektem, rozliczania i sprawozdawczości projektuWymagania dodatkowe:znajomość ustaw:- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 902),- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016 r. poz. 446),- z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1870),- z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.),- z dnia 11 lipca 2014 roku o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020 (Dz.U. z 2016 r. poz. 217).Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Płocka, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.Warunki pracy na stanowisku:Praca w budynku Urzędu, pl. Stary Rynek 1. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku.Miejsce pracy w budynku bez podjazdu, stanowisko pracy na I piętrze. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Płocka
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacja powinna zawierać następujące dokumenty:1.życiorys (CV) dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);2.list motywacyjny - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);3.dokumenty potwierdzające wykształcenie - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);4.oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Zgodnie z treścią art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922) - Urząd Miasta Płocka z siedzibą w Płocku, pl. Stary Rynek 1, jest administratorem danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie w Urzędzie. Dane osobowe w zakresie określonym w art. 221 Kodeksu pracy oraz przepisach wykonawczych do Kodeksu pracy będą przetwarzane w celu związanym z procesem rekrutacji nowych pracowników Urzędu. Każda osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;5.oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902) - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;6.oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;7.oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;8.oświadczenie o nieposzlakowanej opinii - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;9.dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902) załączony do elektronicznego formularza aplikacyjnego (skan);10. oświadczenie o znajomości zagadnień z zakresu: tworzenia projektów, przygotowania wniosku o dofinansowanie projektu, wdrażania projektu, zarządzania projektem, rozliczania i sprawozdawczości projektu- poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone przez kandydata wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego skan dokumentu załączony w elektronicznym formularzu aplikacyjnym.Składanie aplikacji:Aplikacje składa się wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego upowszechnionego na stronie portalu rekrutacyjnego Urzędu Miasta Płocka (https://e-rekrutacja.plock.eu) w terminie do dnia 07 sierpnia roku. Aplikacje złożone w formie papierowej nie będą rozpatrywane.* Z osobami, które spełnią wymagania formalne, może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową (elektroniczną).* Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, przed przystąpieniem do udziału w rozmowie, mogą być zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w aplikacji.* Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.* Osobom, które nie posiadają dostępu do internetu, a są zainteresowane złożeniem APLIKACJI, zagwarantowano dostęp do bezpłatnego stanowiska komputerowego, w celu jej złożenia, w godzinach pracy Urzędu w następujących lokalizacjach:pl. Stary Rynek 1;Al. J. Piłsudskiego 6;ul. Miodowa 8.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Data dodania oferty pracy: 26.07.2017
Oferta pracy ważna do: 07.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 26.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 26.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Sprawdzanie poprawności dostarczonych przez klientów kancelarii dokumentów, wprowadzenie dokumentów do programu księgowego, sporządzanie rozliczeń miesięcznych i rocznych do Urzędu Skarbowego
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.bip.tarnowskiegory.pl, wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 19.12.2016r. w siedzibie Urzędu Miejskiego ul. Rynek 4, pokój nr 8 w zamkniętej kopercie
Urząd Miejski w Tarnowskich Górach - 2016-12-13 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Dozór mienia i ochrona obiektów firmy. Kontrola i identyfikacja potencjalnych zagrożeń. Prowadzenie odpowiednich ewidencji.
BIMERG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-03 - Gostynin (mazowieckie)
załadunek i rozładunek towaru
PDS LOGISTICS Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Solec (wielkopolskie)
sprzedaż odzieży używanejpraca w godz. 9-17
Agata Piwko - 2018-07-06 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Zapewnienie opieki i bezpieczeństwa mieszkańcom DPS. Pomoc w realizowaniu podstawowych czynności życiowych. Pomoc w utrzymaniu higieny osobistej i estetyki otoczenia. Pomoc mieszkańcom przy posiłkach i karmieniu (praca w godz. od 7:00 do 19:00, w niedziele i święta).
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Zakrzewo (kujawsko-pomorskie)
Praca w charakterze przedstawiciela handlowego, zarządzanie oddziałem firmy, pozyskiwanie nowych klientów, spotkania z klientami, raportowanie sprzedaży, dbanie o dobre kontakty z klientami, praca w programie Word, Excel, pakiecie Office, praca w edytorze tekstu i arkuszu kalkulacyjnympraca w charakterze przedstawiciela handlowego, zarządzanie oddziałem firmy, pozyskiwanie nowych klientów, spotkania z klientami, raportowanie sprzedaży, dbanie o dobre kontakty z klientami, praca w programie Word, Excel, pakiecie Office, praca w edytorze tekstu i arkuszu kalkulacyjnym.
PRO AUTOMATIC Sp. z o.o. - 2018-02-08 - Katowice (śląskie)
Młodszy bibliotekarz
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Wykonywanie prac biurowych
Centrum Mięsne "DROBIMAX II" Sp.z. o.o. Inowrocław - 2017-06-27 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
KONKURS; szczegóły na stronie www.knurow.bip.info.plWykształcenie średnie ekonomiczne; 3 lata stażu pracy na stan. kasjer; znajomosć ustaw o samorządzie gminnym, o ochronir danych osobowych, o rachunkowości, o finansach publicznych; umiejętność biegłej obsługi komputera, w tym MS Office; zakres obowiązków: przyjmowanie wpłat podatkowych i innych należnosci będącymi dochodami Gminy, sporządanie raportów kasowych, ustalanie rzeczyswistego stanu gotówki w kasie, wypisywanie czeków itp.; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2017-01-10 - Knurów (śląskie)
Kontrola dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym,Obsługa systemu bankowości elektronicznej, w tym m.in. sporządzanie poleceń przelewów w systemie bankowości elektronicznej,Wystawianie dowodów PK Polecenie księgowania,Prowadzenie ewidencji bilansowej gruntów stanowiących własność Miasta Kalisza lub Miasta Kalisza miasta na prawach powiatu,Prowadzenie ewidencji pozabilansowej nieruchomości stanowiących własność Województwa Wielkopolskiego przeznaczonych na cele inwestycji drogowych,Prowadzenie ewidencji pozabilansowej nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa przeznaczonych na cele inwestycji drogowych,Prowadzenie ewidencji pozabilansowej gruntów w trwałym zarządzie,Prowadzenie wszelkiej korespondencji w zakresie gruntów będących na stanie Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji, Bieżące dekretowanie i bieżące wprowadzenie do systemu finansowoksięgowego dokumentów zakupu tj. faktur VAT i rachunków oraz pozostałych dokumentów kosztowych (m.in. rozliczenie delegacji służbowych, noty księgowe, oświadczenie o używaniu samochodów prywatnych do celów służbowych)Bieżące dekretowanie i bieżące wprowadzanie do systemu finansowo księgowego dokumentów z wyciągów bankowych z rachunku podstawowego - wyciąg z ostatniego dnia miesiąca wprowadzony do systemu najpóźniej do drugiego dnia roboczego miesiąca następnego,Bieżąca analiza sald kont rozrachunkowych konta 201 i 234, bieżące uzgadnianie sald z dostawcami, bieżące uzgadnianie sald na koniec roku obrotowego, inwentaryzacja rozrachunków w drodze weryfikacji sald oraz prowadzenie wszelkiej korespondencji w tym zakresie,Uzgadnianie wydatków z kosztami za każdy miesiąc w terminie do dnia 8-ego następnego miesiąca,Uzgadnianie konta 810 z kontem 130 w zakresie wydatków inwestycyjnych,Stosownie wyróżników w zakresie realizowanych inwestycji i powstających w ich wyniku środków trwałych zgodnie z opisem zawartym na fakturach oraz uzgadnianie zapisów na danym wyróżniku z pracownikamiwystawiającymi dowodów OT z Wydziału Inwestycji,Wprowadzenie do systemu finansowo- księgowego planu finansowego oraz jego zmian na podstawie zarządzeń Prezydenta Miasta Kalisza oraz uchwał Rady Miejskiej,Bieżąca analiza i kontrola wydatków budżetowych w celu nie dopuszczenia do przekroczenia wielkości planowanych,Rozliczanie nakładów inwestycyjnych i sporządzanie analiz w zakresie nierozliczonych nakładów inwestycyjnych,Sporządzanie analiz i zestawień dotyczących wydatków i dochodów budżetowych,Współudział przy sporządzaniu sprawozdawczości budżetowej, analiz i planów finansowych, sporządzanie sprawozdań (RB-28S, Rb-28NWS, Rb-23)Sporządzanie aktualizacji i tekstów jednolitych przepisów wewnętrznych z zakresu gospodarki finansowej.Potwierdzenie dokumentów za zgodność z oryginałem,Przestrzeganie ustalonych procedur kontroli finansowej związanej z gromadzeniem i rozdysponowaniem środków finansowych,Znajomość pracy pracowników zatrudnionych na innych stanowiskach w Wydziale Finansowo-Księgowym i pełnienie zastępstwa podczas ich nieobecności, w tym zastępstwo pracownika sporządzającego wnioski w sprawie zmian w budżecie i wieloletniej prognozie finansowej.
MIEJSKI ZARZĄD DRÓG I KOMUNIKACJI W KALISZU - 2018-02-14 - Kalisz (wielkopolskie)
Pon-Pt 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Dębie (opolskie)
Przygotowywanie pizzy oraz innych dań. Dbałość o czystość stanowiska pracy.
P.P.H.U. EISPOL Urszula Podlewska - 2017-05-31 - Gostynin (mazowieckie)
usługi kosmetyczne, dbałośc o kliebta i miejsce pracy, stylizacja
MULTIBEAUTY Centurm Usługowo-Szkoleniowe Justyna Dwornik - 2016-01-21 - Chrzanów (małopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Kłodzko (dolnośląskie)
Zarządzaniem oddziałem firmy (biura handlowego), utworzenie biura handlowego w Świeciu, utworzenie biura handlowego w Nowem, pozyskiwanie nowych klientów, raportowanie sprzedaży, dbanie o dobre kontakty z klientami, praca w programie WORD i Excel, tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów, dbanie o dobry wizerunek firmy, praca w programie e-nova.
PRO AUTOMATIC Sp. z o.o. - 2016-12-13 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Głogów (dolnośląskie)
murowanie, tynkowanie ścian nośnych i działowych,
M-Plus Sp.z o.o. - 2017-08-24 - Leszno (wielkopolskie)
Prewóz oósb taxi na terenie miasta Biłgoraj i okolic
TL TAXI Andrzej Lisikiewicz - 2016-03-02 - Biłgoraj (lubelskie)
wg. stanowiska
PPHU PROFES Andrzej Zubowski - 2016-10-14 - Legnica (dolnośląskie)
wykonywanie zbrojenia, wykonywanie deskowań i szalowań, praca w zespole pod nadzorem
REINCON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-18 - Chełm (lubelskie)
prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących świadczen dla rodzin zastępczych
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Świnoujściu - 2016-10-26 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
of.17jGł/16przyjmowanie i obsługa zamówień od klientów , rejestrowanie zamówień w systemie, przygotowywanie faktur, raportów i innych dokumentów potrzebnych do obsługi klienta
"John Cotton Europe" Sp. z o.o. - 2016-06-17 - Głuszyca (dolnośląskie)
zbijanie stelaży meblowych
MEMA - KRZYSZTOF PUZIO - 2015-11-30 - Małoszyna (wielkopolskie)
utrzymanie czystości w budynku
Urząd Statystyczny we Wrocławiu O/Jelenia Góra - 2015-12-29 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Opieka nad dziećmi do lat 3, pielęgnowanie dzieci, zabiegi sanitarno-higieniczne. Zabawy mające na celu rozwój dzieci.
Niepubliczny Żłobek "Radosne Skrzaty" Paulina Brol - 2018-01-10 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
spawanie elementów metalowych metodą gazową, cięcie metali i ich stopów metodą gazową, lutowanie palnikiem gazowym.
MAR-BUD Marzena Skrzyńska - 2016-06-30 - Płoniawy-Kolonia (mazowieckie)
prace pomocnicze na malarni lub produkcji
GORGIEL GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-13 - Karpicko (wielkopolskie)
pokrywanie konstrukcji dachowych jednym lub kilkoma rodzajami materiałów,nakładanie tynków na ściany i sufity,nakładanie materiałów izolacyjnych na ściany,sufity, i podłogi, wstawianie okien i drzwi bądź ich wymienianie.
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Szczecinek (zachodniopomorskie)