SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ I KSIĘGOWOŚCI Rumoka oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ I KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: dbanie o stan magazynowy, przygotowywanie dokumentacji księgowej
Data publikacji: 2018-07-23
Lokalizacja: Rumoka (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Rumoka, powiat: mławski, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
dbanie o stan magazynowy, przygotowywanie dokumentacji księgowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ I KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rumoka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mławski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mławie
Adres pracodawcy:
Wyspiańskiego 7, 06-500 Mława, powiat: mławski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: mławski
Gmina pracodawcy: Mława
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mława
Ulica pracodawcy: Wyspiańskiego
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 23.07.2018
Data dodania oferty pracy: 23.07.2018
Oferta pracy ważna do: 22.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 23.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 23.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klientów w placówce, obsługa komputera, dbałość o ekspozycję towaru
kontakt przez PUP - 2019-03-21 - Malbork (pomorskie)
Wymagania: - co najmniej średnie wykształcenie dające kwalifikacje do zajmowania wskazanego stanowiska- praktyka w księgowości- znajomość programów komputerowych: Płace Optivum, Płanik oraz obsługa bankowości internetowej będą dodatkowym atutem.Zakres obowiązków:- obliczanie wynagrodzenia pracowników- tworzenie przelewów dla pracowników, ZUS, Urzędu Skarbowego- sporządzanie sprawozdań i deklaracji do ZUS, GUS w zaresie wypłacanych wynagrodzeń- sporządzanie sprawozdań do Urzędu Skarbowego- zajęcia komornicze, przeliczanie zajęć, wysyłanie zaświadczeń, korespondencja z komornikami- wystawianie zaświadczeń o zarobkach- sporządzanie RMUA dla pracowników- zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników z ZUS- gromadzenie i archiwizowanie danych dotyczących wynagrodzeń- ponoszenie odpowiedzialności na zasadzie określonej w art. 114-116 kp- wykonywanie innych poleceń przełożonych wynikłych z potrzeb Ośrodka- analizy i zestawienia finansowe działu księgowości wymagane przez instytucje zewnętrzne- sporządzanie innych sprawozdań- przeprowadzanie wstępnej kontroli legalności dokumentów dotyczących wykonywania budżetu oraz jego zmian- sporządzanie sprawozdań i przekazywanie informacji organowi prowadzącemu Placówkę- wprowadzanie danych dotyczących wynagrodzeń do bazy danych programu Płace Optivum.
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Niesłyszących i Słabosłyszących - 2019-06-06 - Racibórz (śląskie)
sprawdzanie przesylek przychodzących i wychodzących pod wzgledem jakościowym i ilościowym; sprawdzanie zgodności produktów pod względem spełniania RMI oraz norm z zakresu drogownictwa i kolejnictwa z uwzględnieniem FPC; eliminacja produktów wadliwych; dostosowanie produktów do potrzeb klienta z uwzględnieniem norm EU; prowadzenie dokumentacji produktów oraz ich rejestrowanie w systemie linii Insert GT; prowadzenie kompletacji dostaw; zglaszanie zapotrzebowania oraz prowadzenie zamówień towarów;
Spinnea Sp.z o.o. - 2016-04-11 - Masów (opolskie)
Wykonywanie drobnych napraw.
GOSPODARSTWO ROLNO OGRODNICZE MAREK WĄSIEWICZ - 2019-09-24 - Bogucice (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-12 - Gnojnica (podkarpackie)
realizacja projektów systemowych finansowanychze środków budżetowych kraju oraz pozanudżetowych, koordynacja działań w zakresie wdrażania przedsięwzięć programowych, podejmowanie wszelkich inicjatyw programowych służących aktywizacji społecznej, zawodowej i edukacyjnej młodzieży
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-03-20 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa klienta detalicznego i hurtowego
GENERALBUD Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego - 2016-09-29 - Dobczyce (małopolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1.Pozyskiwanie funduszy i dotacji na rzecz rozwoju Uczelni, a w tym:stałe monitorowanie i gromadzenie informacji na temat możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji istotnych dla rozwoju Uczelni i jej jednostek organizacyjnych, występowanie do władz Uczelni z inicjatywami pozyskiwania środków unijnych i dotacji, upowszechnianie informacji jednostkom organizacyjnym Uczelni na temat możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji, przekazywanie informacji o programach i programach partnerskich w formie pisemnej lub mailowej odpowiedniej jednostce organizacyjnej Uczelni, w zakresie działania której mieści się dane przedsięwzięcie, doradztwo na rzecz jednostek organizacyjnych Uczelni w zakresie możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji, przygotowywanie we współpracy z jednostkami organizacyjnymi Uczelni i składanie wniosków o dofinansowanie, przygotowanie projektów na rzecz rozwoju Uczelni wynikających z przyjętej strategii, prowadzenie ewidencji wysyłanych wniosków o dofinansowanie w ramach programów unijnych i dotacji, prowadzenie bazy danych o realizowanych projektach unijnych oraz w ramach otrzymanych dotacji, gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z aplikowaniem o dofinansowanie projektów finansowanych ze środków unijnych i dotacji,przygotowywanie sprawozdań i raportów okresowych i końcowych z działalności jednostki,zawieranie partnerstw i współpraca z organami państwowymi i samorządowymi oraz instytucjami europejskimi na rzecz realizacji projektów,prowadzenie korespondencji w językach obcych.2. Prowadzenie projektów realizowanych przez Uczelnię w związku z uzyskaniem funduszy europejskich i dotacji, w tym m.in.: koordynacja i zarządzanie projektami, organizacja zadań w projektach, opracowywanie procedur, instrukcji, regulaminów dotyczących realizacji projektów, rekrutacja uczestników do projektu, kontaktowanie się z instytucjami pośredniczącymi/zarządzającymi, przygotowywanie dokumentacji finansowej do kontroli projektów przez instytucje pośredniczące/zarządzające, współpraca z właściwymi jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie realizacji projektów, czuwanie nad terminowością wykonywania zadań w projektach oraz zgodnością z budżetem zaplanowanych zadań, przygotowywanie umów, zakresów obowiązków, dokumentacji projektowej, raportów, promocja projektów, prowadzenie ewidencji działań, sprawozdawczość okresowa, monitoring wskaźników, harmonogramu i budżetu, bieżąca aktualizacja wniosków o dofinansowanie, przygotowywanie wniosków o płatność, archiwizacja dokumentacji projektów, reagowanie w okolicznościach wymagających zmiany harmonogramu realizacji projektów
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2019-01-04 - Płock (mazowieckie)
samodzielne prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej, rozliczanie czasu pracy(urlopy,zwolnienia lekarskie,godziny nadliczbowe) kompleksowa obsługa pracowników, w tym wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach, druków typu Rp-7, bieżace monitorowanie zmian w obowiązujacych przepisach prawnych, sporządzanie zgłoszeń do ZUS, sporzadzanie sprawozdań do GUS, sporzadzanie raprtów , analiz i prognoz kadrowych.
Rimaster Poland Sp. z o.o. - 2017-08-16 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
Pomiar i montaż osłon okiennych, naprawa i serwis osłon okiennych.
FART Paweł Gębka - 2019-05-31 - Siedlce (mazowieckie)
- Bezpośrednia obsługa klienta w dziale i w linii kas, sporządzanie zamówień, ekspozycja towarów.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 13:30-21:30 + soboty, niedziele - zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie zawodowe.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Katowice (śląskie)
1. Tworzenie i realizacja kampanii marketingowych 2. Prowadzenie działań promocyjnych i wizerunkowych 3. Tworzenie artykułów oraz materiałów sprzedażowych 4. Wspieranie realizacji działań w mediach społecznościowych 5. Bieżące wsparcie działu sprzedaży w działaniach promocyjnych 6. Tworzenie raportów, analiz i badanie efektywności działań marketingowych 7. Monitorowanie trendów rynkowych w zakresie marketingu, wprowadzanie nowych rozwiązań. Praca w dynamicznym środowisku.
"SOLPARK KLESZCZÓW" Sp. z o.o. - 2018-04-18 - Kleszczów (łódzkie)
Obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjacje ofert handlowych.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-02-23 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
prowadzenie spraw księgowych
BORYSZEW S.A. ODDZIAŁ ELANA W TORUNIU - 2015-12-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Kontakty i współpraca z biurami turystycznymi w Polsce i Rosji. Uczestnictwo w targach turystycznych w Polsce i zagranicą. Tworzenie materiałów reklamowych w języku rosyjskim i angielskim.
PPHU ROKO - 2017-01-17 - Gdańsk (pomorskie)
Zgodnie z programem stażu m.in:- zapoznanie się ze strukturą biura turystycznego- opracowanie oferty własnej, tworzenie, sprzedaż produktów klientom, obsługa systemów rezerwacyjnych- prowadzenie dokumentacji sprzedażowej- rozliczenia imprez turystycznych
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Żywiec (śląskie)
prowadzenie dokumentacji firmowej, prowadzenie korespondencji w języku angielskim i rosyjskim, legalizacja pobytu i pracy cudzoziemców
Poland-Work Sp. z o.o. - 2018-10-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
•przygotowywanie ofert handlowych•sprzedaż produktów / realizacja zamówień•budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami•realizowanie planów i polityki handlowej firmy•śledzenie ogłoszeń przetargowych i przygotowanie ofert przetargowych
Zakład Aparatury Elektrycznej WOLTAN sp. z o.o. - 2019-02-13 - Łódź (łódzkie)
wyksz. wyższe lub w trakcie studiów, mile widziane doświadczenie;opracowywanie propozycji, nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych;osoba zarejestrowana w PUP, do 30 r/ż
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
•Prowadzenie procesu zakupowego materiałów strategicznych, około produkcyjnych oraz usług•Przygotowywanie i wysyłanie zapytań ofertowych do dostawców•Wybór dostawców, poszukiwania nowych dostawców, utrzymywania dobrych relacji z istniejącymi kooperantami•Poszukiwanie i inicjowanie rozwiązań mających na celu optymalizację/ redukcję całkowitych kosztów zakupów•Realizowanie zadań związanych z zamówieniami zgodnie ze standardami firmy, ciągłe doskonalenie procedur zakupowych•kontrola stanów magazynowych, monitorowanie terminowości dostaw, rozliczanie dokumentów handlowych•Współpraca z dostawcami polskimi oraz zagranicznymi•Prowadzenie postępowania reklamacyjnego wobec dostawców•Ścisła współpraca z różnymi działami wewnątrz firmy
MM Systemy - 2019-09-20 - Kąty Opolskie (opolskie)
Pozyskiwanie funduszy zewnętrznych, kompleksowa obsługa wniosków aplikacyjnych- przygotowanie, koordynacja, rozlicznie. Pozyskiwanie sponsorów rzeczowych i finansowych.Podstawowy system czasu pracy (za pracę w soboty, niedziele i święta- dni wolne)
Europejskie Centrum Bajki im. Koziołka Matołka w Pacanowie - 2019-09-27 - Pacanów (świętokrzyskie)
Dysponowanie pojazdami, organizacja pracy, kontrola realizacji zleceń, rozliczanie raportów km, odbiór i rejestracja dokumentów
AGNIESZKA SŁAWA GAWRYSIAK AR TRUCKING - 2017-08-11 - Zielona Góra (lubuskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
W zakresie technika handlowego.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Człuchów (pomorskie)
przygotowywanie raportów (Urząd Marszałkowski, GUS, KOBIZE, REACH), prowadzenie dokumentacji w zakresie ochrony środowiska
Zakłady Chemiczne ANSER Sp. z o.o. - 2018-05-16 - Wiskitki (mazowieckie)
tworzenie i realizacja zamówień, kontrola stanu materiałów, prowadzenie ewidencji magazynowej, kontrola i obsługa dostaw w zakresie ilości, jakosci, ewidencji, a także współpraca z klientem zewnętrznym - weryfikacja kosztowa, poszukliwanie nowych dostawców na rynku, obsługa ploterów drukujacych, kontroloa jakości wytwarzanego wydruku, kompletowanie i składanie dokumentacji, przygotowanie wysyłki
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Chełm (lubelskie)
Archiwizacja dokumentacji kadrowo-płacowej do teczek osobowych lub przekazywania do archiwum zewnętrznego. Umowa zlecenie na 3 miesiące z możliwością przedłużenia. Praca ok. 40 godz. tygodniowo, od poniedziałku do piątku, między 6:00 a 19:00 (ilość godzin dziennie do uzgodnienia).
ALIOR BANK SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-22 - Kraków (małopolskie)
- obsługa kadrowo-płacowa pracowników, - rozliczanie czasu pracy, - administracja dokumentacji dostarczonej do działu, - realizacja procesu naliczania i wypłat wynagrodzeń, - rozliczanie czasu pracy, - współpraca z instytucjami zewnętrznymi ZUS, US, GUS i inne, - przestrzeganie obowiązujących w zakładzie zasad BHP, - obsługa ubezpieczenia grupowego,- wystawiane i podpisywanie wszelkich zaświadczeń potwierdzających zatrudnienie,- podpisywanie dokumentacji związanej z PIT i ZUS.Kontakt e-mail: m.frankiewicz (at) trenkwalder.com.pl.Oferta dostepna w sali: E.
TRENKWALDER & PARTNER Sp. z o.o. - 2016-02-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Doradztwo techniczno-handlowe przygotowywanie ofert, dobór urządzeń.Budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy.Obsługa klientów w siedzibie firmy plus spotkania u klientów.Praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2017-07-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
organizacja transportu krajowego, zarządzanie flotą, współpraca z magazynem
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Karpin (mazowieckie)