SPECJALISTA DO SPRAW POMIARU I MONTAŻU OSŁON OKIENNYCH Siedlce oferta pracy FART Paweł Gębka
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW POMIARU I MONTAŻU OSŁON OKIENNYCH
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Pomiar i montaż osłon okiennych, naprawa i serwis osłon okiennych.
Data publikacji: 2019-05-31
Lokalizacja: Siedlce (mazowieckie)
Pracodawca: FART Paweł Gębka
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zygmunta Vogla 26, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pomiar i montaż osłon okiennych, naprawa i serwis osłon okiennych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW POMIARU I MONTAŻU OSŁON OKIENNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Siedlce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Siedlce
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Siedlce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: monter żaluzji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.06.2019
Data zakończenia pracy: 31.12.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Monter żaluzji
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Zdolności manualne.
Nazwa pracodawcy: FART Paweł Gębka
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Adres pracodawcy:
Zygmunta Vogla 26, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Siedlce
Gmina pracodawcy: Siedlce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Siedlce
Adres strony pracodawcy: http://www.rolety-siedlce.pl/
Ulica pracodawcy: Zygmunta Vogla
Numer budynku pracodawcy: 26
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż i montaż asortymentu związanego z branżą osłon okiennych - rolety, żaluzje, plisy, moskitiery, verticale.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: monter żaluzji
Data dodania oferty pracy: 31.05.2019
Oferta pracy ważna do: 30.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 31.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 31.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7071a975d117ea1c52615baf5acb3c04
Podobne oferty pracy
- Praca w Wydziale Interwencji Kryzysowej jako pracownik pierwszego kontaktu,- Udzielanie specjalistycznego poradnictwa,Kontakt telefoniczny: 58 530-44-40; e-mail: pcpr (at) pcpr.tczew.pl
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TCZEWIE - 2018-03-02 - Tczew (pomorskie)
Analiza rynku i ofert konkurencji, , tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, przygotowanie materiałów promocyjnych, , wykonywanie pomiarów wyników działań promocyjnych oraz sprawdzanie ich efektywności, udział w targach, wystawach i konferencjach, realizowanie planów sprzedażowych,kontakt z zespołem i klientami zagranicznymi głównie z Indii.
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Łódź (łódzkie)
Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną całej firmy.Główne zadania:- odpowiedzialność za zaopatrzenie firmy w media (woda, gaz, energia elektryczna, kanalizacja, woda ciepła, paliwa i inne); - współpraca oraz negocjowanie z dostawcami cen usług i towarów;- realizowanie obowiązków firmy w zakresie ochrony środowiska; - prowadzenie wynajmu pomieszczeń;- prowadzenie rejestrów aut firmowych, analiza spalania i przebiegów, przeglądy, badania; - aktualizowanie przeglądów wymaganych dla obiektów budowlanych; - prowadzenie dokumentacji związanej z instalacjami oraz konserwacjami systemów alarmowych; - wsparcie podczas otwierania nowych oddziałów firmy.
ASAJ Sp. z o.o. - 2016-12-20 - Siedlce (mazowieckie)
Cięcie sadu,zbiór i sortowanioe owoców, sadzenie drzewek.
kontakt przez PUP - 2015-11-24 - Uleniec (mazowieckie)
przygotowywanie i nadzorowanie dokumentacji BHP i p.poż.; udział w analizie ryzyka na stanowisku pracy; inicjowanie zadań BHP w celu minimalizacji zagrożeń.
SENI Spółka Akcyjna - 2018-03-07 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie min. średnie techniczne; mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku; znajomość j. angielskiego w stopniu co najmniej komunikatywnym; prawo jazdy kat. B; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
ZAKŁADY MECHANICZNE "GLIMAG" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-02-10 - Gliwice (śląskie)
wg wniosku prace remontowo - gospodarcze oraz porzadkowe na terenie GOTiS oraz Gminy Gołuchów: pielegnacja zieleni, drobne prace remontowo- naprawcze, prace zwiazane z utrzymaniem zaplecza technicznego.
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Gołuchów (wielkopolskie)
doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania
FUNDACJA ŁÓDZKI INKUBATOR INNOWACJI I EKSPORTU - 2016-04-20 - Łódź (łódzkie)
Nadzór nad spływem i prawidłowością zamówień oraz nad ewidencją dostaw ze sklepów.Współpraca w terenie ze sklepami w celu maksymalizacji parametrów sprzedażowych.Miejsce pracy Ropczyce oraz teren Podkarpacia.
PIEKARNIA GALICYJSKA Sp. z o.o. - 2017-11-27 - Ropczyce (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Warszawa (mazowieckie)
wykształcenie średnie, doświadczenie zawodowe mile widziane, znajomość zagadnień z sieciami LAN/WAN/WLAN/VPN, znajomość Windows, Linux Ogólny zakres obowiązków: konfiguracja sieci, zarzadzanie oraz opieka nad siecią komputerową
IteCom Sp.z o.o. - 2019-05-15 - Wróżewy (wielkopolskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-10-24 - Warszawa (mazowieckie)
tworzenie zamówień dot. zakupów dla filii UE oraz zapewnienie odpowiedniego dokumentowania i zatwierdzania zamówień, zgodnie z polityką firmy, - ocena ofert i negocjacja cen w celu osiągania najlepszych rezultatów, - tworzenie bazy danych podstawowych w celu zapewnienia właściwej dokumentacji, - wsparcie użytkowników biznesowych oraz wspomaganie PAM PSM i PCM w uzgadnianiu wynegocjowanych warunków z logiką systemu, - zapewnienie zgodności z praktykami PMI i wymaganiami dotyczącymi jakości.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie działu kadr - około 25 osób i księgowości (książka przychodów) sporządzanie sprawozdań do wydziału oświaty, administracja w oświacie.
Sobczyk Daniel SOBDAL - 2016-05-20 - Kłodzko (dolnośląskie)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie profesjonalnych i długofalowych relacji z już istniejącymi, przygotowywanie ofert, pozyskiwanie zamówień od Klientów, budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
P.P.H.U. " KAMPOL" - 2018-02-16 - Rusiec (łódzkie)
obsługa gości restauracji
Anna Krasnopolska "Restauracja Parkowa'' w Narewce - 2017-01-10 - Białowieża (podlaskie)
bieżąca obsługa określonej grupy klientów oraz pozyskiwanie nowych kontrahentów, przygotowywanie ofert handlowych, analiz i raportów, przygotowywanie dokumentacji eksportowej i organizacja dostaw towaru, współpraca z magazynem i nadzór na prawidłową realizacją zamówień / wydań towaru, realizowanie planów sprzedaży, udział w targach
CDRL S.A. - 2018-01-11 - Pianowo (wielkopolskie)
- wprowadzanie akt osobowych- tworzenie listy płac- naliczanie wypłat- przekazywanie do płatnika
"BREIT-POL" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-10-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie napraw, remontów i usuwanie awarii maszyn i urządzeń energetycznych. Praca w systemie trzyzmianowym: I 6:00-14:00, II 14:00-22:00, III 22:00-6:00
Moj S.A Oddział Kuźnia "Osowiec" - 2018-09-05 - Osowiec (opolskie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2019-05-17 - Grajewo (podlaskie)
Doradztwo technologiczne w zakresie stosowania preparatów chemicznych firmy Acrylmed, współpraca z kontrahentami z Ukrainy, Rosji, Białorusi. Praca w godzinach 7.00-15.00. Praca w siedzibie firmy, na terenie Polski, Ukrainy, Białorusi, Rosji
Przedsiębiorstwo Badawczo Wdrożeniowe dr Ludwika Własińska ACRYLMED Sp. z o.o. - 2017-05-10 - Śrem (wielkopolskie)
Wykonywanie różnego typu prostych prac zleconych w zależności od potrzeby: przenoszenie i przemieszczanie towarów i surowców, pakowanie, składanie podzespołów, zbieranie płodów rolnych, sprzatanie i porządkowanie, kopanie ręczne, monitorowanie linii produkcyjnej, proste prace manualne i fizyczne.
Smart Projekt sp. z o.o. - 2018-06-14 - Niepołomice (małopolskie)
Współpraca z kontrahentami zagranicznymi, pozyskiwanie nowych klientów.
KOLOR-PAK Sp. z .o.o - 2017-09-21 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
weryfikacja wniosków o zawarcie umowy o refundację wynagrodzeń oraz wniosków w zakresie refundacji
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Kraków (małopolskie)
staż- wyszukiwanie zamówień publicznych, przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do ubiegania się o zamówienia publiczne, kompletowanie dokumentacji powykonawczej, sprawdzanie poprawności dokumentacji nadesłanej przez podwykonawców lub współwykonawców robó, kompletowanie dokumentacji firmowej, obsługa urządzeń biurowych, inne prace związane z obsługą biurową firmy,Komputer: ilość godzin 8
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Współpraca z klientami niemieckimi, przygotowywanie ofert handlowych.
CM 3 Polska Sp. z o.o. - 2016-10-31 - Wykroty (dolnośląskie)
Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników; przygotowywanie od strony formalno-prawnej dokumentów dotyczących zatrudnienia, rozwiązywania umów o pracę, zaszeregowania, przeniesień, urlopów i innych spraw wynikających ze stosunku pracy; ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej (karty urlopowe, plany urlopowe, ekwiwalent za urlop), prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich; prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników i kontrola ich aktualności; prowadzenie ewidencji obowiązkowych szkoleń BHP i ppoż pracownika oraz kontrola ich aktualności; wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na wniosek pracownika; przygotowywanie i prowadzenie spraw dotyczących awansu zawodowego nauczyciel; sporządzanie sprawozdań w zakresie dotyczącym zatrudniania pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami; (np. SIO); sporządzanie sprawozdań do Urzędu Statystycznego w zakresie spraw personalnych określonych przez odpowiednie przepisy prawa.
Zespół Szkół Nr 1 - 2018-03-09 - Sopot (pomorskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:prowadzenie wyodrębnionej ewidencji księgowej projektu zgodnie zobowiązującymi przepisami, dokonywanie płatności w projekcie, opisywanie dokumentów księgowych, księgowanie dokumentów finansowo-księgowych zgodnie z montażem finansowym projektu.- Wynagrodzenie: 1462,50 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony do 31.08.2018r. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy po rozstrzygnięciu naboru od września 2017r.- Praca: 7:30-15:30 - wg. harmonogramu. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne (rachunkowość, finanse, księgowość). Doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy w księgowości, przy wyższym 4 lata pracy w księgowości. Znajomość zasad księgowania projektów unijnych, znajomość programów księgowych, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, doświadczenie w prowadzeniu ewidencji księgowej projektów oraz w przygotowaniu dokumentacji finansowej wniosków o płatność projektów unijnych, doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-09-06 - Katowice (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-08-28 - Warszawa (mazowieckie)
Odpowiadanie za towarowanie produktowe, sporządzanie dokumentów sprzedażowych oraz obsługa programu Optima.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Lublin (lubelskie)