SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Lublin oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: Odpowiadanie za towarowanie produktowe, sporządzanie dokumentów sprzedażowych oraz obsługa programu Optima.
Data publikacji: 2015-12-02
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Odpowiadanie za towarowanie produktowe, sporządzanie dokumentów sprzedażowych oraz obsługa programu Optima.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2015
Data zakończenia pracy: 29.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe: ekonomiczne, zarządzanie, marketing
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
Mełgiewska 11c, 20-209 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: Mełgiewska
Numer budynku pracodawcy: 11c
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż detaliczna mebli i sprzętu oświetleniowego.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 02.12.2015
Data dodania oferty pracy: 06.11.2015
Oferta pracy ważna do: 05.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 06.11.2015
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
pozyskiwanie klientów, przygotowywanie ofert, przygotowywanie umów, korespondecnja z klientami
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa klientadoradztwo w zakresie sprzedaży materiałów budowlanychsporządzenie wycen
AMBIT Jan Zielonkowski i wspólnicy spólka jawna - 2016-04-22 - Starogard Gdański (pomorskie)
pisanie wniosków, wypełnianie wniosków obszarowych ARiMR
Grupa Producentów "KASZTELAN" Sp. z.o.o. - 2016-10-03 - Daszyna (łódzkie)
-KONTROLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH PWK OHP-PRZYGOTOWANIE PROTOKOŁU KONTROLI-PROWADZENIE REJESTRU KONTROLI-
kontakt przez OHP - 2017-02-07 - Gdańsk (pomorskie)
Produkcja elementów plastikowych, kontrola jakości, pakowanie, wpisywanie ilości do komputera. Praca w Konstantynowie Łódzkim. Umowa do 18 m-cy, system pracy 4-brygadowy, równoważny.
FULL JOB Sp. z o.o. Sp. k. - 2018-08-03 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
1) stała współpraca z Radcą Prawnym zatrudnionym w 4 RBLog,2) analizowanie pod względem formalno-prawnym:a) projektów umów cywilno-prawnych zawieranych z podmiotami zewnętrznymi,b) dokumentacji z postępowań wyjaśniających prowadzonych przez Komendanta Bazy oraz sporządzonych na tej podstawie projektów decyzji administracyjnych,c) projektów wydawanych przez Komendanta Bazy aktów prawnych o charakterze wewnętrznym (regulaminów, zarządzeń, wytycznych, rozkazów),d) dokumentacji z postępowań wyjaśniających prowadzonych na podstawie przepisów prawa pracy oraz sporządzonych na tej podstawie projektów sprawozdań;3) dla celów prowadzenia postępowań (w tym postępowań windykacyjnych), których stroną jest 4 RBLog lub Komendant 4 RBLog, przed sądami powszechnymi, przed sądami administracyjnymi oraz przed innymi organami orzekającymi:a) opracowywanie i analizowanie niezbędnej dokumentacji, opracowywanie projektów pism procesowych,b) wykonywania zadań w zakresie zastępstwa procesowego na zasadach określonych w art. 351 ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (t.j. Dz.U. 2016, poz. 233 z późn. zm.) oraz w § 6 Regulaminu odbywania aplikacji radcowskiej (załącznik do Uchwały Krajowej Radców Prawnych Nr 90/VII/2009 z dnia 17 października 2009 r.);4) występowanie o udostępnienie przez właściwe komórki wewnętrzne (osoby funkcyjne) Bazy informacji niezbędnych dla terminowej i jakościowej realizacji zadań z zakresu obsługi prawnej;5) prowadzenie rejestru spraw, o których mowa w pkt. 2);6) przygotowywanie wniosków dotyczących zmiany stosowanych w 4 RBLog wzorów klauzul umownych, wzorów decyzji administracyjnych lub wzorów aktów administracyjnych kierownictwa wewnętrznego w celu ich uzgodnienia z aktualnym stanem prawnym oraz z aktualnymi poglądami judykatury sądów powszechnych lub sądów administracyjnych;7) udzielanie wyjaśnień dotyczących prawa powszechnie obowiązującego (jego treści, wykładni i stosowania) w zakresie objętym działaniem 4 RBLog;Kontakt z pracodawcą 261 651 055.miejsce pracy: Wrocław, ul. Pretficza Sala E
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-08-04 - Wrocław (dolnośląskie)
tworzenie zamówień i zapytań ofertowych, negocjowanie cen i warunków zakupu oraz usług, nadzów przebiegu zamówień i terminowośc ich realizacji
REMSOD SP Z O O - 2018-01-09 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowiązków:Umawianie spotkań dla przedstawicieli handlowych ,koordynacja przepływu informacji, aktywne poszukiwanie firm i tworzenie baz kontrahentów, praca biurowa , przedstawianie prezentacji multimedialnych, -Nawiązywanie kontaktów z klientami i umawianie spotkań-Prezentacja naszych produktów i usług-Doradztwo pod kątem wykorzystania naszych produktów-Budowanie długofalowych relacji z klientami-Cross-selling i up-selling-Realizacja miesięcznego i kwartalnego planu sprzedażyUwaga!: kopię CV należy przesyłać także przez formularz na www.bigcom.pl/cv
BIGCOM TOMASZ MORDEL - 2016-03-16 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa interesantów, , urządzeń biurowych, sporządzanie zamówień (folii, gadżetów reklamowych, materiałów potrzebnych do reklamy), pozyskiwanie nowych klientów, ogólna obsługa biura
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Oława (dolnośląskie)
Planowanie produkcji, kontrolowanie realizacji planów produkcji, planowanie logistyki i pakowania nowych produktów, przygotowywanie raportów, nadzór nad całym łańcuchem dostaw, wypełnianie danych o produktach, tworzenie zamówień surowców, wystawianie faktur, optymalizacja i kontrola stanów magazynowych, budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami, kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym, kontroling budżetów projektowych, systematyczne raportowanie statusu projektów, systematyczne raportowanie godzin projektowych
EDS Polska Sp. z o. o. - 2015-12-18 - Rydułtowy (śląskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.Kontakt: REKRUTACJA (at) SUDER.EU
Suder plus sp. z o.o. - 2016-01-19 - Wrocław (dolnośląskie)
- Główne obowiązki: aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.- Oferujemy: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje, samodzielne i odpowiedzialne zadania.- Wynagrodzenie: 2300 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.-
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2018-04-18 - Katowice (śląskie)
sprzedaż produktów firmowych w sklepie
Mardi Sp. z o.o. - 2018-08-08 - Przasnysz (mazowieckie)
organizacja procesów produkcyjnych, tworzenie planów produkcyjnych w oparciu o aktualne zamówienia, optymalizacja procesów produkcyjnych w obszarze jakości i poziomu kosztów, podnoszenie efektywności procesu produkcji, wdrażanie rozwiązań pozwalających na optymalizację procesów produkcyjnych, nadzór nad sprawnym i bezawaryjnym funkcjonowaniem parku maszynowego, bezpośredni nadzór nad pracą pracowników produkcji, nadzór nad magazynem surowców i wyrobów gotowych, prowadzenie dokumentacji produkcyjnej zgodnie z przyjętymi normami, tworzenie raportów, rozliczanie zleceń produkcyjnych, wspólpraca z innymi działami firmy w zakresie realizacji procesu produkcji,wynagrodzenie do uzgodnienia
ACOUSTICS Sp. z o.o. - 2016-03-04 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Załadunek, rozładunek makulatury. Rozwóz na terenie Małopolski.
EKO-WTÓR Sp. z o.o. - 2017-05-19 - Wadowice (małopolskie)
Firma sprzedaje usługi aromatyzacji przestrzeni handlowych.Skuteczne pozyskiwanie danych klientów, określenie grupy docelowej klientów, wdrażanie działań marketingowych, rezentacja oferty, przygotowywanie ofert i umów, dbanie o utrzymanie dobrych relacji z klientami,prowadzenie bazy danych, sporządzanie raportów dla przeołożonych. Umowa o prace na czas określony, praca jednozmianowa w godzinach od 8 do 16, miejsce wykonywania pracy:Wrocław, ul: Krakowska 100, wysokość wynagrodzenia brutto: 2000 zł na okresie próbnym + premia, po okresie próbnym negocjacja wynagrodzeniekontakt kandydatów z pracodawca emailowy: joasia (at) aroma-marketing.eu.
SCENTCARE POLSKA Marcin Kasprzak - 2017-02-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowanie ofert handlowych i prowadzenie negocjacji, utrzymanie dobrych relacji z klientami, aktywne pozyskiwanie nowych klientów (wyjazdy służbowe krajowe i zagraniczne) reprezentowanie firm na zewnątrz
Przedsiębiorstwo Montażowe KOTŁOMONTAŻ Sp. z o. o. - 2016-12-06 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Samodzielne prowadzenie pełnej księgowości, Sporządzanie deklaracji VAT, PIT ,CIT; Sporządzanie sprawozdań finansowych, raportów i analiz; Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów Wystawianie faktur sprzedażowych; Księgowanie dokumentów kosztowych, przychodowych, pozostałych; Prowadzenie dokumentacji kadrowo płacowej; Wypełnianie deklaracji rozliczeniowych do ZUS/GUS. Sporządzanie listy płac; Prowadzenie spraw kadrowych pracowników, przygotowywanie dokumentów kadrowych i nadzór nad ich obiegiem; Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników
Energetyczna Grupa Serwisowa sp. z o. o. - 2016-11-10 - Oleśnik (łódzkie)
Oficjalny Dystrybutor kserokopiarek Konica-Minolta specjalizujący się w sprzedaży oraz serwisie kserokopiarek zatrudni na rynek rzeszowski i woj. podkarpackiego Handlowca/specjalistę ds. sprzedaży sprzętu biurowego/drukującego.ZADANIA:- Sprzedaż urządzeń biurowych/kserokopiarek/drukarek oraz innych produktów/usług serwisowych będących w ofercie firmy - Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi oraz przeprowadzanie rozmów handlowych- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów- Posprzedażowa obsługa klientów - Przygotowywanie planu pracy i realizacja założonych celów sprzedaży- Raportowanie - Utrzymywanie korzystnych relacji handlowych z obecnymi klientami- Budowanie długofalowych relacji z potencjalnymi klientami w oparciu o partnerstwo handlowe i oferowanie alternatywnych rozwiązań-Dbanie o wizerunek firmy i zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonych usług- Nastawienie na przekraczanie celów stawianych przez firmę.
KSEROTEX ANDRZEJ KRÓL - 2016-03-04 - Rzeszów (podkarpackie)
Poszukiwanie klientówna terenie Niemiec i Austrii; budowanie bbazy danych klientów; współpraca z działem handlowym i grafikiem; pomoc w prowadzeniu działań marketingowych firmy;
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Manager ds. sprzedaży z języskiem bułgarskim/macedońskimFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka bułgarskiego OBOWIĄZKOWO lub macedońskim- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2016-09-07 - Nowy Sącz (małopolskie)
Utrzymanie sprzętu komputerowego w należytym stanie technicznym i wdrażanie nowych aplikacji udzielanie pomocy informatycznej pracownikom aktualizacja istniejących programów.
Świętokrzyska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Kielcach - 2016-07-06 - Kielce (świętokrzyskie)
Planowanie działań marketingowych, realizacja i nadzór nad działaniami marketingowymi, obsługa biura firmy.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Lubaczów (podkarpackie)
DO UZGODNIENIA
ELEFANT PHU IMPORT - EXPORT - 2016-07-19 - Błażowa (podkarpackie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa pogrzebu
Usługi pogrzebowe "KOCEL" Dariusz Kocel - 2018-06-06 - Chorzów (śląskie)
organizacja sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Aktywna obsługa i pozyskiwanie nowych klientów w kraju i za garnicą, przygotowywanie ofert, kalkulacji, prezentacji oraz opracowywanie raportów i analiz. Oferta dostępna w sali E, G. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 357 64 75 lub e-mail: biuro (at) opako.com
OPAKO Sp. z o.o. - 2017-07-31 - Wrocław (dolnośląskie)
- analiza dokumentacji przetargowej- wyszukiwanie korzystnych rozwiązań technologicznych i materiałowych- przedmiarowanie i kosztorysowanie robót budowlanych, drogowych, branżowych z wykorzystaniem narzędzi AutoCAD- prowadzenie baz danych dotyczących zapytań ofertowych i przygotowywanie ofert- kontakt z dostawcami i podwykonawcami- współpraca z działami wewnętrznymi firmy- przygotowywanie kompletnych ofert
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów KOBYLARNIA S.A. - 2017-08-22 - Kobylarnia (kujawsko-pomorskie)