SPECJALISTA DS. KOSZTORYSOWANIA I OFERTOWANIA (NR 6092) Kobylarnia oferta pracy Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów KOBYLARNIA S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KOSZTORYSOWANIA I OFERTOWANIA (NR 6092)
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: - analiza dokumentacji przetargowej- wyszukiwanie korzystnych rozwiązań technologicznych i materiałowych- przedmiarowanie i kosztorysowanie robót budowlanych, drogowych, branżowych z wykorzystaniem narzędzi AutoCAD- prowadzenie baz danych dotyczących zapytań ofertowych i przygotowywanie ofert- kontakt z dostawcami i podwykonawcami- współpraca z działami wewnętrznymi firmy- przygotowywanie kompletnych ofert
Data publikacji: 2017-08-22
Lokalizacja: Kobylarnia (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów KOBYLARNIA S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:86-061 Kobylarnia 8, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- analiza dokumentacji przetargowej- wyszukiwanie korzystnych rozwiązań technologicznych i materiałowych- przedmiarowanie i kosztorysowanie robót budowlanych, drogowych, branżowych z wykorzystaniem narzędzi AutoCAD- prowadzenie baz danych dotyczących zapytań ofertowych i przygotowywanie ofert- kontakt z dostawcami i podwykonawcami- współpraca z działami wewnętrznymi firmy- przygotowywanie kompletnych ofert
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. KOSZTORYSOWANIA I OFERTOWANIA (NR 6092)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kobylarnia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bydgoski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowa Wieś Wielka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kosztorysant budowlany
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: budowlnictwo
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), budowlane, kierunek: budownictwo - preferowane drogownictwo
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku w branży budowlanej lub na budowie- mile widziana znajomość j. angielskiego lub j. rosyjskiego- biegła znajomość pakietu MS OFFICE- umiejętność kosztorysowania- znajomość branży budowlanej infrastruktura drogowa- odpowiedzialność, sumienność, systematyczność, skrupulatność przy wykonywaniu zadań, umiejętność pracy w zespoleDodatkowo punktowana znajomość Prawa Zamówień Publicznych
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów KOBYLARNIA S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
86-061 Kobylarnia, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Piotr Lewandowski52-381-04-88603-518-664Adres prowadzonej rekrutacji:PRZEDSIEBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW KOBYLARNIA S.A.Kobylarnia 886-061 BrzozaMożliwość rekrutacji także w Bydgoszczy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: bydgoski
Gmina pracodawcy: Nowa Wieś Wielka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kobylarnia
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kosztorysant budowlany
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.08.2017
Data dodania oferty pracy: 22.08.2017
Oferta pracy ważna do: 22.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 22.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 22.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
ksiegowanie pełnej księgowości,bieżace uzgadnianie,bilansowanie.
Biuro Rachunkowe "MAL COMP" - 2016-01-05 - Sochaczew (mazowieckie)
Poznanie struktury urzędu, zasad i specyfiki pracy w administracji rządowej zespolonej. Poznanie obowiązujących przepisów prawa. Pomoc przy: przygotowaniu projektów pism i opinii prawnych, prowadzeniu mediacji i poradnictwa konsumenckiego, prowadzeniu rejestrów. Poznanie instrukcji kancelaryjnej, sposobu prowadzenia ewidencji i procedury rozpatrywania skarg i wniosków. Poznanie zasad archiwizacji oraz prakryczne zastosowanie.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ - 2016-07-05 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
WYMAGANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE W OBSZARZE ZAKUPÓW I ZAMÓWIEŃ.Kompleksowa obsługa realizacji zamówień. Ścisła współpraca z partnerami handlowymi, negocjowanie cen. Współpraca z innymi oddziałami firmy i dbałość o właściwy przekaz informacji. Dążenie do realizacji wyznaczonych celów.Wymagana znajomość obsługi komputera, MS Office, umiejetność realizacji i planowania zadań własnych i zespołu, komunikacja interpersonalna, motywacja do pracy. Mile widziana znajomość języka angielskiego, prawo jazdy kat. B.KONTAKT Z PRACODAWCĄ: 536 100 368 - ZATRUDNIENIE OD ZARAZ
APIS POLSKA Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Jarosław (podkarpackie)
produkcja, przygotowanie i montaż reklam i materiałów reklamowych
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Parczew (lubelskie)
Rozliczanie transakcji ekonomicznych. Analizowanie przeterminowanych należności klientów. Przygotowywanie raportów i analiz.
kontakt przez PUP - 2018-01-05 - Kraków (małopolskie)
Praca w językach obcych (angielski i hiszpański): analizowanie i odpowiadanie na zapytania Klientów, administrowanie zamówień oraz usług serwisowych w programie SAP, odpowiadanie na reklamacje, przesyłanie zapytań dotyczących płatności, wystawianie faktur, podstawowe wsparcie techniczne Klienta, administrowanie pozostałej dokumentacji transakcyjnej, dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta oraz budowanie relacji biznesowych z Klientem.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Kraków (małopolskie)
Wsparcie procesów rekrutacyjnych ze strony administracyjnej m.in. poprzez umieszczanie ogłoszeń o pracę i umawianie rozmów kwalifikacyjnych.Zarządzanie relacjami z klientem wewnętrznym, bezpośredni kontakt z rekruterami. Określenie potrzeb rekrutacyjnych w bliskiej współpracy z rekruterami. Praca na wewnętrznych systemach rekrutacyjnych.Wsparcie kandydatów podczas procesu rekrutacyjnego. Przygotowywanie raportów.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Kraków (małopolskie)
obsługa koparki; konserwacja powierzonego sprzętu; prace załadunkowe i rozładunkowe, wykonywanie ziemnych prac budowlanych przy budowie obiektów podziemnych i naziemnych; wykonywanie wykopów pod kanalizację, budynki mieszkalne, przemysłowe i usługowe itp.; wykonywanie rowów i kanałów wodnomelioracyjnych; zbieranie i profilowanie skarp i nasypów; wydobywanie żwiru, piasku i innych materiałów kopalnych; zrywanie nawierzchni drogowych; wywożenie ziemi, piasku i kamieni; przygotowanie terenu robót tj. oczyszczanie z kamieni, drzew, krzewów, wyrównywanie powierzchni itp.; tankowanie oraz kontrolowanie zużycia paliwa, sporządzanie raportów dotyczących użytkowania urządzenia, w tym o wszystkich stwierdzonych nieprawidłowościach w pracy urządzenia; przestrzeganie zasad BHP i PPOŻ
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Transportowe "TYLKOP" Piotr Tylawski - 2017-03-29 - Rozdziele (małopolskie)
współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych; współpraca z działem marketingu; współpraca z działami: administracji, sprzedaży, obsługi klienta, zarządem
MQX Polska Sp. z o.o. - 2016-02-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa kasy fiskalnej. Rozliczanie kasy po zakończonej zmianie. Obsługa klientów sklepu.
kontakt przez OHP - 2016-10-21 - Chojnice (pomorskie)
odpowiadanie na zapytanie klientów, pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientem i firmami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2016-03-04 - Poznań (wielkopolskie)
TERMINOWE I PRAWIDŁOWE PROWADZENIE EWIDENCJI KSIĘGOWEJ, PROWADZENIE BIEŻĄCYCH ROZLICZEŃ Z INSTYTUCJAMI FINANSOWYMI, WPROWADZANIE I WYSYŁANIE PRZELEWÓW ZA FAKTURY, ROZLICZANIE FAKTUR IMPORTU I EKSPORTU, PRZEPROWADZANIE BIEŻĄCEJ KONTROLI FINANSOWO- KSIĘGOWEJ, SPORZĄDZANIE DEKLARACJI ZUS, PIT, CIT, PROWADZENIE REJESTRU PODATKU VAT, EWIDENCJA CZASU PRACY I ZATRUDNIENIA, NALICZANIE LIST PŁAC, PROWADZENIE EWIDENCJI ŚRODKÓW TRWAŁYCH, SPORZĄDZANIE ZALICZEK MIESIĘCZNYCH NA KONIEC MIESIĄCA, PRZYJMOWANIE KLIENTÓW BIURA RACHUNKOWEGO ORAZ PRZYJMOWANIE DOKUMENTACJI FINANSOWEJ, SEGREGACJA DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH, ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW, OBSŁUGA W ZAKRESIE BIUROWYM I KANCELARYJNYM
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Chocianów (dolnośląskie)
Obsługa fabryki w zakresie BHP zgodnie z wymaganiami prawnymi, m.in.- wdrażanie i przestrzeganie bezpiecznych warunków pracy,- planowanie i prowadzenie kontroli bhp, - bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń,- prowadzenie szkoleń wstępnych dla pracowników w zakresie bhp,- udział w ustalaniu okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe,- prowadzenie dla fabryki dokumentacji w zakresie bhp.
FABRYKA APARATURY I URZĄDZEŃ FAMET S.A. K-KOŹLE - 2016-05-13 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
w/g stanowiska
ŚWIĘTOKRZYSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W KIELCACH - 2017-09-13 - Kielce (świętokrzyskie)
Nadzorowanie, przygotowywanie raportów dla członków zespołu. Nadzorowanie wypłat pracowników. Bezpośreni kontakt z klientem obcojęzycznym w tym rosyjskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Łódź (łódzkie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Jabłonowo (mazowieckie)
analizowanie rynku pracy ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Łódź (łódzkie)
- Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców, w tym cudzoziemców- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami,- Sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia (umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy itp.),- Dokonywanie rozliczeń kadrowych (wynagrodzenia, urlopy, zwolnienia lekarskie, itp.),- Wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla pracowników,- Raportowanie, sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych.Oferujemy:- Umowę o pracę,- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji,- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia, wiedzy i umiejętności
INTER SECURITY GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- praca w administracji zakładu
PROHERING sp. z o.o. - 2016-08-09 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-05-23 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów i budowanie sieci sprzedaży na terenie Bliskiego Wschodu. Reprezentowanie firmy w krajach arabskich, przygotowywanie ofert handlowych, gotowość do podróży krajowych i zagranicznych
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Łódź (łódzkie)
obsługa zamówień klientów zagranicznych,przygotowywanie i przedstawiania ofert handlowych,nadzorowanie i windykowanie spłaty należności przez kontrahentów,reprezentowanie firmy na imprezach targowych za granicą i w kraju,kontakty z firmami spedycyjnymi,utrzymywanie dobrych relacji biznesowych z kontrahentami,wystawianie faktur i dokumentów eksportowych,nadzorowanie dokumentacji związaną ze sprzedażą zgodnie z przepisami celnymi,tłumaczenie dokumentów,tłumaczenia ustne konsekutywne
Tomlab K. Tomera Sp.k. - 2017-06-01 - Ignatki (podlaskie)
- sprzedaż kursów językowych stacjonarnych oraz obozów językowych klientom indywidualnym, - doradztwo w sprawie wyboru kursów, - koordynacja kursów (kontakty z grupami, lektorami), - prowadzenie bazy kursantów oraz uczestników obozów w programie komputerowym (wpisywanie danych, drukowanie list uczestników), - obsługa administracyjna zgloszeń i rezerwacji, - wystawianie faktur VAT na opłaty za kursy i fiskalizacja na kasie fiskalnej. Wynagrodzenie: pensja podstawowa, bezpłatny kurs językowy, szkolenia. Godziny pracy: od poniedziałku do piątku od 10.00 do 18.00, niektóre soboty - 9:00-15:00. Forma zatrudnienia: umowa zlecenie na okres próbny (1 m-c), po sprawdzeniu się umowa o pracę (8-godzinny etat).Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - CV wyłącznie w PDF przesyłać na adres: praca (at) lektor.com.pl
SZKOŁA JĘZYKÓW OBCYCH LEKTOR WIESŁAWA MYSZKOWSKA, ROMAN MYSZKOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2017-05-29 - Wrocław (dolnośląskie)
- Wystawianie faktur sprzedażowych. Prowadzenie rejestrów. Rejestracja dokumentów w systemie. Sporządzanie zestawień MS Excel. Analiza powierzonych dokumentów. Bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi. Pomoc w innych obszarach działalności, zgodnie z zaleceniami przełożonego.- Wynagrodzenie: od 2000 do 2500 (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe (min. licencjat), kierunek ekonomia lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Mile widziany język angielski w stopniu komunikatywnym / biegłym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: anna.klos (at) ezw.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Katowice (śląskie)
Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych. Współpraca z działem marketingu. Współpraca z działami: administracja sprzedaży, obsługa klienta, zarządem.
MQM Polska Sp. zo.o. - 2016-02-25 - Suwałki (podlaskie)
- Obsługa kontraktów UA (Ukraina). Wdrażanie nowych klientów i pracowników. Rekrutacja i obsługa pracowników z Rosji i Ukrainy. Rekrutacja i obsługa pracowników. Organizacja zatrudnienia. Rozwijanie i utrzymywanie relacji z klientem.- Wynagrodzenie: 3493,20 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (w tym licencjat). Wymagane doświadczenie zawodowe 1 rok. Wymagana umiejętność obsługi oprogramowania SAP.
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Katowice (śląskie)
Specjalista ds. sprzedaży szkoleńPozyskiwanie Klientów.Kontakt z obecnymi Klientami.Przygotowywanie ofert handlowych.Obsługa biura.
INCLUDE Akademia Norbert Waszak - 2016-03-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy); sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy; sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców; sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie; sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON; rozliczanie delegacji pracowniczych; sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych; ewidencja zwolnień lekarskich; nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników; organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP; wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach; udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń
Księgowość SIMPLEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-01-12 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie całości spraw związanych w zakresie administracji kadrowej pracowników. Tworzenie umów cywilno- prawnych. Opracowywanie i aktualizowanie regulaminów pracy. Tworzenie statystki zatrudnienia dla potrzeb wewnętrznych jak i zewnętrznych (np. GUS, Ministerstwo Zdrowia), pierwsza umowa na okres próbny
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W BOGATYNI - 2017-02-23 - Bogatynia (dolnośląskie)
jw.
Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego w Warszawie S. A. - 2016-03-25 - Warszawa (mazowieckie)