SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW TRANSAKCYJNYCH Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW TRANSAKCYJNYCH
Wynagrodzenie: od 7 500 PLN
Zakres obowiązków: Dokonywanie zakupów w imieniu klientów konsultacja i dokonywanie transakcji. Bezpośredni kontakt z klientem w języku chińskim
Data publikacji: 2016-12-23
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Dokonywanie zakupów w imieniu klientów konsultacja i dokonywanie transakcji. Bezpośredni kontakt z klientem w języku chińskim
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 7 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW TRANSAKCYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu zakupów
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 7 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
chiński, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu zakupów
Data dodania oferty pracy: 23.12.2016
Oferta pracy ważna do: 06.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 23.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 23.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie dokumentacji kadrowej pracowników. Realizowanie procesów płacowych tj. naliczanie wynagrodzeń, świadczeń z tytułu choroby i macierzyństwa, rozliczanie umów cywilno-prawnych w celu zapewnienia ich terminowości i zgodności z przepisami prawa. Sporządzanie deklaracji do instytucji zewnętrznych: ZUS, US. Przygotowywanie raportów i danych kadrowo-płacowych. Zatrudnienie na 1/2 etatu z możliwością rozszerzenia na pełny etat.
Majewski Fensterfabrik Sp. z o.o - 2017-04-04 - Nysa (opolskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Jabłonowo (mazowieckie)
Praca w dziale sprzętu i transportu
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych S.A. - 2017-10-10 - Poddębice (łódzkie)
Sprzedaż towarów firmy, koordynacja dostaw sprzedanego towaru, koordynacja płatności za dokonane transakcje, zdobywanie nowych klientów
Tonnies Fleisch Spółka z o.o. Kalisz Pom. - 2018-01-31 - Kalisz Pomorski (zachodniopomorskie)
Rozwiązywanie problemów z zakresu IT zgłoszonych przez użytkowników i praca w zespole odpowiedzialnym za kompleksową obsługę klienta w Lublinie. Eskalacja trudnych zgłoszeń do administratora oraz dokonywanie analiz rozwiązań w celu późniejszego samodzielnego rozwiązywania podobnych zgłoszeń. Dbanie o bazę inwentaryzacje sprzętu, oprogramowania i licencji.Oferta dostępna również dla osób niepełnosprawnych.
Techcroud Sp. z o.o. - 2018-01-22 - Lublin (lubelskie)
Prowadzenie recepcji, kontakt z klientem, realizacja strategii marketingowej firmy, opracowywanie i realizacja działań promocji reklamowej i wizerunkowej, tworzenie materiałów informacyjnych i marketingowych.
P.T. Roma Sp z o.o. - 2017-09-01 - Łapino (pomorskie)
SZKOLENIA NA TEMAT SPRZEDAWANYCH URZĄDZEŃ TECHNIKI GRZEWCZEJ POPRZEZ OSOBISTE SZKOLENIA WIZYTUJĄCYCH FIRMĘ PRZEDSTAWICIELI PRODUCENTÓW ORAZ POPRZEZ SŁUCHANIE ROZMÓW DOŚWIADCZONYCH PRACOWNIKÓW Z KLIENTAMI, SPORZĄDZANIE PRZYKŁADANYCH OFERT I DOBÓR URZĄDZEŃ W CELACH SZKOLENIOWYCH, NAUKA SPORZĄDZANIA UMÓW RATALNYCH, ZAPOZNANIE SIĘ Z ZASADAMI SPORZĄDZANIA UMÓW MONTAŻOWYCH INSTALACJI I URZĄDZEŃ, ZAPOZNANIE SIĘ Z FUNKCJAMI PROGRAMU HERMES HUMANSOFT, NA KTÓRYCH PRACUJE FIRMA FABA, PRZYGOTOWYWANIE W PROGRAMIE KOMPUTEROWYM REKLAM I ULOTEK
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
ps
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Radomsko (łódzkie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
1. Obsługa administracyjna i organizacyjna projektów Baltic Blue Growth, Baltic InteGrid, MUSES2. praca merytoryczna w projekcie Baltic Blue Growth (opracowanie zagadnień prawnych; systemów kompensacyjnych;scenariuszy ekonomiczno-społecznych; współtworzenie regionalnych grup interesariuszy; organizacja konferencji o niebieskiej biogospodarce)"3. praca merytoryczna w projekcie Baltic Blue Growth (przygotowanie krajowych warsztatów, analiza rynku i łańcucha dostaw; analiza technologii i sieci energetycznej; identyfikacja uwarunkowań środowiskowych i społecznych; analiza kosztów i korzyści; stworzenie zarysu koncepcji siatki energetycznej na Bałtyku; opracowanie metodologii stadium przypadku; wstępne studium wykonalności dla przypadku polsko-szwedzkiego; przygotowanie zaleceń dla dziesięcioletniego planu rozwoju sieci; przygotowanie zaleceń dla planowania przestrzennego na morzu).4. praca merytoryczna w projekcie MUSES (udział w pracach pakietu roboczego WP2: przygotowanie Sea Basin Overviews oraz Sea Basin Comparison, raportu końcowego; udział w pracach pakietu roboczego WP3: przygotowanie analiz porównawczych; udział w pracach pakietu roboczego WP4: przygotowanie regionalnej analizy porównawczej interesariuszy i strategii ich zaangażowania).udział w pracach pakietu roboczego WP5 upowszechnianie projektu i jego rezultatów)
Instytut Morski w Gdańsku - 2017-07-03 - Gdańsk (pomorskie)
Przygotowywanie ofert handlowych dla klientów, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem, obsługa klientów i bieżących zamówień, obsługa rynków zagranicznych, prowadzenie dokumentacji handlowej
P.P.H.U. " KAMPOL" - 2016-09-09 - Rusiec (łódzkie)
w/g stanowiska
DS SMITH POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-25 - Kielce (świętokrzyskie)
-Analiza rynku-Działania zmierzające do pozyskiwania nowych klientów -Prezentacja Oferty Produktu oraz przyg i przed umów --Utrzymywanie istniejących więzi
kontakt przez OHP - 2018-07-25 - Koszalin (zachodniopomorskie)
m.in. sporządzanie umów, aneksów na dzierżawę sprzętu i najem pomieszczeń; sprawdzanie i potwierdzanie pod względem merytorycznym faktur dot. zakupów w.z obsługą gospodarczą
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
WSPARCIE TECHNICZNE KLIENTÓW, PRZYJMOWANIE I OBSŁUGA ZGŁOSZEŃ KLIENTÓW ZA POŚREDNICTWEM RÓŻNYCH KANAŁÓW KOMUNIKACJI (TELEFON, ELEKTRONICZNY SYSTEM REJESTROWANIA ZGŁOSZEŃ, CHAT), REJESTRACJA KONTAKTÓW Z KLIENTAMI W SYSTEMIE CRM, ROZWIĄZYWANIE PODSTAWOWYCH PROBLEMÓW TECHNICZNYCH ZGŁASZANYCH PRZEZ KLIENTÓW, WSPARCIE KLIENTÓW W PROCESIE ZAMAWIANIA ONLINE, WSPARCIE KLIENTÓW PRZY ROZPOCZYNANIU PRACY Z PRODUKTAMI FIRMY AVID, EDUKOWANIE KLIENTÓW, WSPÓŁDZIAŁANIE Z KIEROWNICTWEM I ZESPOŁEM OBSŁUGI KLIENTA W ZAKRESIE ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW, REGULARNE INFORMOWANIE PRZEŁOŻONEGO O NIEROZWIĄZANYCH ZGŁOSZENIACH KLIENTÓW, PRZYSWAJANIE NA BIEŻĄCO INFORMACJI O OBOWIĄZUJĄCYCH PROCESACH I PROCEDURACH REJESTRACJI, AKTYWACJI, INSTALACJI I WSPARCIA E-COMMERCE; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE KIERUNKOWE (INŻYNIER DŹWIĘKU), ZNAJOMOŚĆ PROCESÓW NADAWANIA PROGRAMÓW TELEWIZYJNYCH I RADIOWYCH (NEWSROOM, EDYTOWANIE, PRODUKCJA), ZNAJOMOŚĆ PROCESÓW PRODUKCJI I POST PRODUKCJI PROGRAMÓW WIZUALNYCH, WIEDZA NA TEMAT TECHNOLOGII KOMPUTEROWYCH ORAZ INFRASTRUKTURY VIDEO I AUDIO, INFRASTRUKTURY SIECIOWEJ, WIEDZA NA TEMAT SERWISOWANIA SPRZĘTU AUDIO, UMIEJĘTNOŚCI DYDAKTYCZNE I DOŚWIADCZENIE W PROWADZENIU SZKOLEŃ TECHNICZNYCH, WIEDZA I DOŚWIADCZENIE W KORZYSTANIU Z PRZYNAJMNIEJ JEDNEGO PRODUKTU AVID (INEWS, INTERPLAY, MAM, ISIS), MINIMUM 2 LATA DOŚWIADCZENIA NA PODOBNYM STANOWISKU, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO; PRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY;
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Weryfikacja dokumentacji technicznej zlecenia (rysunków) z jego zestawieniem materiałowym. Sprawdzanie stanów magazynowych materiałów potrzebnych do realizacji zlecenia. Ścisła współpraca z Działem Konstrukcyjnym (konstruktorem wiodącym zlecenia) w zakresie dokonywania zmian materiałowych (m.in. gatunków materiałów, wymiarów, innych parametrów) w przypadku zasadniczych przeszkód w zakupie wymaganych materiałów okreśłonych w zestawieniu materiałów i dokumentacji.- Wynagrodzenie: 2400 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie średnie techniczne. Min. 5 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku. Dobra znajomość rysunku technicznego. Materiałoznastwo. Dobry stan zdrowia. Dyspozycyjność. Znajomość topografii Śląska. Własny samochód. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (7:00-14:00) (32-259-21-00 w. 101) lub e-mail: zbuiand (at) zbuiand.com.pl
ZAKŁAD BUDOWY URZĄDZEŃ I APARATURY NAUKOWO - DOŚWIADCZALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-13 - Katowice (śląskie)
sporządzanie dokuemntów zgodnie z procedurami eksportowymi, utrzymywanie kontaktu z klientami i dostawcami - budowanie trwałych relacji, przygotowywanie ofert i zapytań ofertowych, prowadzenie korespondencji z kontrahentami zagranicznymi, ogranizacja transportu krajowego i zagranicznego
Geo-Poland Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Poznań (wielkopolskie)
-Współtworzenie i realizacja strategii sprzedaży w obszarach niemieckojęzycznych,-Budowanie i rozwijanie trwałych relacji z kluczowymi klientami,-Prowadzenie projektów w ramach współpracy z klientami,-Skuteczne osiąganie założónych celów sprzedażowych,-Monitoring i analiza rynku oraz oczekiwań klientów. Oferujemy:Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, Ciekawą i odpowiedzialną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. Możliwość rozwoju zawodowego.Oferty ze zdjęciem kierować: e-mail: kadry (at) metrixmetal.pl w tytule wiadomości proszę napisać na jakie stanowisko składają Państwo swoje CV.
METRIX-METAL SP. Z O.O. - 2017-05-31 - Tczew (pomorskie)
-aktywne pozyskiwanie dostawców towarów,-zakup: makulatury, części, urządzeń,-zaopatrywanie w niezbędne materiały
SCO-PAK S.A - 2016-03-24 - Chełm (lubelskie)
Prowadzenie spraw pracowniczych w zakresie pełnej administracji kadrami; Przygotowywanie list płac, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków oraz podatków, kontrola poprawności naliczeń; Nadzorowanie terminowości przeprowadzania badań lekarskich, szkoleń BHP, ważności certyfikatów uprawniających do wykonywania pracy; Sporządzanie raportów i deklaracji (GUS, PIT), dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej ZUS; Prace biurowe.
PHU Stazen sp z o.o. - 2018-06-06 - Gdańsk (pomorskie)
Przekazywanie zleceń kierowcom dystrybucyjnym. Zapewnienie odpowiednich środków transportu w celu realizacji zleceń Klientów. Optymalne planowanie transportów. Kontrola dostaw i odbiorów przesyłek dystrybucyjnych. Kontrola dokumentacji dystrybucyjnej. Kontrola jakości danych w systemie SPEED. Telefoniczna i mailowa obsługa Klientów. Budowanie dobrych relacji z Klientem i Przewoźnikami. Realizacja powierzonych zadań, wyznaczonych celów oraz raportowanie
PEKAES S.A. - 2015-12-11 - Kielce (świętokrzyskie)
bieżące naprawy, okresowe konserwacje, prace sezonowe- koszenie, odśnieżanie
Zespół Szkół Specjalnych w Strzegomiu - 2016-07-08 - Strzegom (dolnośląskie)
Dbanie o zachowanie odpowiedniego poziomu zatrudnienia pozwalającego na reliazację przyjętych zleceń.Utrzymywanie dobrych relacji bizneswoych z klientami, pozyskiwanie nowych odbiorców.Współraca z koordynatorami z rynku wschodniego.Przygotowywanie dokumentów (umów,raportów).Praca związana z wyjazdam - wymagan dyspozycyjność.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Łódź (łódzkie)
Przeszkolenie na stanowisku pracy dot. przestrzegania przepisów BHP oraz regulaminów wewnątrz zakładowych. Zapoznanie się ze struktura szpitala. Zapoznanie się ze stanowiskiem pracy i zakresem obowiązków. Udzielanie pacjentom wyczerpujących informacji o dniach i godzinach przyjść lekarzy w poradniach. Rejestrowanie pacjentów do poszczególnych poradni poprzez zgłoszenia telefoniczne lub inne osoby. Odbieranie telefonów. Planowanie wizyt w poradniach. Współpraca z pozostałym personelem medycznym z zakresu przepływu informacji i udostępniania dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania. Sprawdzanie dokumentacji medycznej przed oddaniem do Działu Organizacji i nadzoru. Udzielanie informacji telefonicznej pacjentom na temat usług świadczonych przez szpital. Doskonalenie nabytych umiejętności.
kontakt przez PUP - 2018-06-15 - Dębno (zachodniopomorskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych Klientom Detalicznym, pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami, monitorowanie zakresu korzystania przez Klientów z usług oferowanych przez Bank, promowanie alternatywnych kanałów dystrybucji oferowanych przez Bank. Praca w godz. 8-16, 9-17 w Kołobrzegu
Bank Polska Kasa Opieki S. A. (Bank Pekao) - Oddział w Kołobrzegu - 2018-03-20 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
sprzedaż części zamiennych do ciągników i maszyn rolniczych
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe FINO Sp. z o.o. - 2017-03-08 - Chełm (lubelskie)
Zidentyfikowanie kluczowych kompetencji, jak i obszarów rozwojowych pracowników i zarządzanie nimi w sposób gwarantujący obustronną korzyść, tworzenie odpowiednich warunków do optymalnego spożytkowania kompetencji i talentów na rzecz firmy, budowanie i wspieranie rozwoju pracowników stale uczących się, dbanie o przepływ dobrych praktyk w strukturze firmy, odpowiedni wpływ na poziom motywacji i zaangażowania pracowników, wspieranie budowania organizacji opartej na coachingu i monitoringu, integrowanie pracowników, oraz przygotowanie pracowników do objęcia różnych funkcji/stanowisk w organizacji. Pracodawca proponuje częściową refundację za dojazd. Proponowane wynagrodzenie od 4 000 zł brutto miesięcznie + premia.
Weber Hydraulika Sp z o.o. - 2018-06-13 - Wykroty (dolnośląskie)
kontrola jakości półproduktów, badania i analizy laboratoryjne, prowadzenie dokumentacji związanej z zarządzaniem
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ARTIFEX - 2016-02-19 - Wysogotowo (wielkopolskie)
Tworzenie dokumentacji sprzedażowej i wysyłkowej, organizacja i nadzór nad wysyłkami i dostawami, dokonywanie czynności związanych z odprawami celnymi w procedurze uproszczonej, prowadzenie Rejestru Zgłoszeń Celnych oraz WIT.
BADER Polska Spółka z o.o. - 2017-01-13 - Bolesławiec (dolnośląskie)