SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Chełm oferta pracy Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe FINO Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: sprzedaż części zamiennych do ciągników i maszyn rolniczych
Data publikacji: 2017-03-08
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe FINO Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rampa Brzeska 7, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sprzedaż części zamiennych do ciągników i maszyn rolniczych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.03.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw sprzedaży (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
KONTAKT W SPRAWIE OFERTY PRACY:- osobisty: ul. Rampa Brzeska 7A, 22-100 Chełm- można również przesyłać CV drogą e-mailową na adres: fino (at) finochelm.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe FINO Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Rampa Brzeska 7, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Rampa Brzeska
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil działalności pracodawcy: sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń rolniczych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.03.2017
Data dodania oferty pracy: 07.03.2017
Oferta pracy ważna do: 31.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 07.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykształcenie: średnie techniczne, min. 2 lata doświadczenia, zakres obowiązków: nadzór nad stanem technicznym wszystkich urządzeń i sieci energetycznych, sieci zasilających i rozdzielczych Instytutu oraz aparatury kontrolno-pomiarowej tych instalacji; opracowywanie planów remontów i modernizacji maszyn, urządzeń, budynków i budowli; badanie i analizowanie przyczyn powstawania awarii maszyn i urządzeń oraz opracowywanie i wprowadzanie stosownych środków zapobiegawczych, zlecanie opracowania dok. budowlano-kosztowej dla zadań inwestycyjnych uprawnionym jednostkom oraz ocenianie i rozliczanie wykonanej pracy; przygotowywanie planów zakupów inwestycyjnych; opracowywanie zapotrzebowania i zakupów czynników energetycznych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
INSTYTUT CERAMIKI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH - 2018-10-09 - Gliwice (śląskie)
wg.harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Kraków (małopolskie)
Obsługa i ustawianie zgrzewarek, wydmuchiwarek do produkcji folii. Przygotowanie określonych proporcji granulatu do wytworzenia odpowiedniego wymiaru i grubości folii, kontrola pracy wydmuchiwarek.
PPHU Szymon, Halina Frąckowiak ''FOLIOS''s.c. - 2018-03-05 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
tworzenie i edycja prezentacji wizualnych; poprawa estetyki wizualanej prezentacji, przygotowywanie dokumentów na spotkania z klientem; koordynowanie procesów związanych z przyjmowaniem i przydzielaniem zadań; wspieranie treningu nowych pracowników
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Poznań (wielkopolskie)
wystawianie faktur, kontakt z klientem, współpraca z działem produkcji i magazynem, do podstawy wynagrodzenia doliczana jest premia uznaniowa
ZAKŁAD PRODUKCJI MATERIAŁOW INSTALACYJNYCH "GORGIEL" JAN GORGIEL Wolsztyn - 2017-06-22 - Karpicko (wielkopolskie)
obsługa gości, rejestrowanie na kasie, dbanie o porządek w restauracji
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
- księgowanie danych w systemie- sprawdzanie poprawności faktur- bieżąca analiza kont i zapisów księgowych
SENI Spółka Akcyjna - 2018-03-07 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Praca na stanowisku specjalisty do spraw sprzedaży.
REDCOM LTD Bartłomiej Redman - 2016-03-23 - Wejherowo (pomorskie)
osoby zarejestrowane z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Zabrze (śląskie)
Centrum PISOP w ramach realizowanego projektu współpracuje z 22 liderami lokalnymi (osoby pracujące poza Centrum PISOP), których zadaniem jest prowadzenie działań lokalnych, organizacja wydarzeń w terenie. Obowiązki:- koordynowanie tej współpracy w obszarze niezbędnej dokumentacji merytorycznej tj. listy obecności dokumentujące wydarzenia, sprawozdania liderów, ale też rozliczenia finansowe organizowanych wydarzeń;- koordynowanie naboru ofert w ramach konkursu grantowego, prac komisji oceny, podpisywanie umów z organizacjami na grant, rozliczenie organizacji);- wsparcie i nadzór nad wydarzeniami realizowanymi przez liderów lokalnych - 100 spotkań (poprawność realizowanych działań zgodnie z wytycznymi);- rozliczanie działań prowadzonych przez liderów lokalnych (archiwizacja dokumentów, rozliczanie finansowe wydarzeń, weryfikacja wspólnie z animatorką i ekspertką ds. rozwoju lokalnego koncepcji spotkań animacyjnych);- współorganizacja lokalnych Targów ekonomii społecznej (rekrutacja, realizacja, rozliczenia finansowe we współpracy z liderami); - organizacja wizyt studyjnych;- współorganizacja Targów Ekonomii Społecznej;- nadzór i monitorowanie wskaźników w zakresie wsparcia, inkubacji, rozwoju lokalnego; - ocena formalna złożonych wniosków w ramach konkursu grantowego;- organizacja Komisji Oceny Wniosków (ocena formalna złożonych biznesplanów, przygotowanie niezbędnych dokumentów, kart oceny, protokołowanie działań komisji); - zbieranie dokumentów niezbędnych do złożenia wniosków od uczestników;- kontakt z członkami Komisji Oceny Wniosków;- prowadzenie dokumentacji w zakresie Komisji Oceny Wniosków;- rozliczanie dotacji inwestycyjnych w obszarze wsparcia, kontrola wydatkowania.
Stowarzyszenie Centrum Promocji i Rozwoju Inicjatyw Obywatelskich PISOP - 2016-03-14 - Leszno (wielkopolskie)
Monitorowanie statusu projektów, zadań, itp., obsługa procesu fakturowania, zamówień i innych spraw związanych z finansami projektu, gromadzenie danych i metryk projektowych i tworzenie raportów.
kontakt przez PUP - 2015-11-25 - Kraków (małopolskie)
j.w.
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-18 - Warszawa (mazowieckie)
bieżąca współpraca z dostawcami, negocjacje, planowanie zakupów na podstawie analizy bieżącego zapotrzebowania produkcji, koordynacja i kontrola dostaw; zarządzenie poziomem zapasów, kontrola kosztów
PPUH PLANDEX SPÓŁKA JAWNA - 2017-05-30 - Stęszew (wielkopolskie)
praca jako specjalista do spraw zamówień publicznych
Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii im. Eugenii i Janusza Zeylandów - 2018-07-06 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie analiz chemicznych
"FAMEG" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-30 - Radomsko (łódzkie)
Zakładanie doświadczeń rejestrowych i poglądowych, monitoring i kontrola założonych dośwadczeń, zdobywanie wiedzy praktycznej, sporządzanie raportów końcowych
SynTech Research Poland Sp. Z o.o. - 2017-03-20 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
zarządzanie ludźmi, kontrola procesu produkcji, odpowiedzialność za realizację planu produkcyjnego, raportowanie rezultatów produkcyjnych, wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań mających na celu ulepszenie procesu produkcji
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2016-04-15 - Bielawa (dolnośląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Warszawa (mazowieckie)
współpraca z kontrahentami zagranicznymi, sprzedaż
Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe "Chemland" Zbigniew Bartczak - 2016-07-22 - Stargard (zachodniopomorskie)
Sprzedaż produktów i usług znajdujących się w ofercie firmy, analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Pelplin (pomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-10-14 - Warszawa (mazowieckie)
WYKONYWANIE PRAC KONSERWACYJNYCH NA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ,OSPRZĘCIE I URZĄDZENIACH ELEKTRYCZNYCH ZGODNIE Z POSIADANYMI UPRAWNIENIAMI.OCENA SPRAWNOŚĆI INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH.WYKONYWANIE PRZEGLĄDÓW I POMIARÓW ELEKTRYCZNYCH.WYKONYWANIE PRZEGLĄDU I OCENA STANU TECHNICZNEGO BUDYNKÓW
LEASING TEAM OUTSOURCING SP. Z O.O. - 2016-04-12 - Skierniewice (łódzkie)
Wskazany w ofercie o naborze na stronie www.bip.pcpr.slupsk.pl w zakładce nabory.Przewidywany okres zatrudnienia 20.08.2018-30.06.2020. Godz. pracy 7.30-15.30.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku - 2018-07-24 - Słupsk (pomorskie)
- przyjmowanie zleceń i zamówień- projektowanie haftu- wystawianie aukcji- pozyskiwanie nowych klientów- obsługa sprzedaży internetowej- kontrolowanie jakości i kompletności zamówień, pakowanie, wypisywanie listów przewozowych- przygotowywanie ofert handlowych- wystawianie dowodów sprzedaży- prowadzenie dokumentacji wykonanej pracy
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Łukawiec (podkarpackie)
Rozwój nowych oraz optymalizacja istniejących opakowań, Przygotowywanie dokumentacji technicznej, rysunków technicznych z uwzglednieniem wymagań jakościowych, możliwości produkcyjnych, Opracowywanie danych logistycznych, przeprowadzanie prob produkcyjnych oraz testów transportowych, Współpraca z Dz.marketingu i Dz.Zaopatrzenia, Dz.technicznym i Wydziałami Produkcyjnymi ws.wyboru koncepcji opakowań, Weryfikacja wpływu opakowań na środowisko
NESTLE Polska S.A. O\Kalisz - 2015-12-21 - Kalisz (wielkopolskie)
- Nadzór nad gospodarką magazynową budowy: sprawdzanie zgodności dostarczanych i wydawanych urządzeń i materiałów z odpowiednią dokumentacją. Nadzór i kontrola nad dokumentacją magazynową, przygotowywanie bieżących raportów i analiz. Odpowiedzialność za zgodność stanów magazynowych. Wykonywanie zadań administracyjnych powierzonych przez kierownika budowy.Nadzór nad powierzonym mieniem. Współpraca z firmami kurierskimi i transportowymi. Terminowa realizacja zadań zgodnie z instrukcjami.- Wynagrodzenie: od 3800 zł brutto (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Nastepnie na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie techniczne. Wymagane min. 2-letnie doświadczenie w pracy związanej z gospodarką magazynową oraz z dostawami materiałów na budowę. Prawo jazdy kat. B, uprawnienia do obsługi wózków widłowych (wymagane). Obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, dokładność. Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-21 - Olsztyn (śląskie)
specjalista do spraw szkoleń
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
- wsparcie wychowawcy, - poznanie organizacji, zadań i zasad funkcjonowania HP w Opolu, - wsparcie wychowawcy w organizowaniu wychowawnkom zajęć pozalekcyjnych, - pomoc w prowadzeniu dokumentacji wychowawczej, - udział w przedsięwzięciach i zadaniach realizowanych przez HP w Opolu
OPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY - 2016-02-16 - Opole (opolskie)
przyjmowanie zamówień, wprowadzanie do systemu, prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-22 - Warszawa (mazowieckie)