SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW Tarnobrzeg oferta pracy SCHOLLGLAS Polska Sp. z o.o.
Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW
Wynagrodzenie: od 3 100 do 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Realizacja polityki zaopatrzeniowej firmy, rejestracja zamówień w systemie komputerowym, realizacja zamówień (telefonicznie, mailowo)praca w godz. 8-16
Data publikacji: 2021-03-18
Lokalizacja: Tarnobrzeg (podkarpackie)
Pracodawca: SCHOLLGLAS Polska Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zakładowa 39, 39-400 Tarnobrzeg, powiat: m. Tarnobrzeg, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Realizacja polityki zaopatrzeniowej firmy, rejestracja zamówień w systemie komputerowym, realizacja zamówień (telefonicznie, mailowo)praca w godz. 8-16
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 100 do 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tarnobrzeg
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1864
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 100 do 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.03.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: łatwość nawiązywania kontaktów
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie na podobnym stanowisku
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dokładność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość pakietu MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: samodzielność
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_4: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaPozadane_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym (rozmowy telefoniczne, korespondencja mailowa), w przypadku wyksz. wyższego wymagane kierunki techniczne.
Nazwa pracodawcy: SCHOLLGLAS Polska Sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 9511595217
danePracodawcy_regon: 012236555
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Adres pracodawcy:
Zakładowa 39, 39-400 Tarnobrzeg, powiat: m. Tarnobrzeg, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Skierowanie, świadectwa pracy, świadectwa szkolne.Cv należy wysyłać na adres e-mail: kadry (at) schollglas.pl, praca w Tarnobrzegu
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: m. Tarnobrzeg
danePracodawcy_kodPowiatu: 1864
Gmina pracodawcy: Tarnobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Tarnobrzeg
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0980085
Ulica pracodawcy: Zakładowa
Numer budynku pracodawcy: 39
Profil działalności pracodawcy: Kształtowanie i obróbka szkła płaskiego
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411004
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|111
Data dodania oferty pracy: 18.03.2021
Oferta pracy ważna do: 18.04.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 18.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 18.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?de3a82d70fb142cdd5aae6860c5474d5
Podobne oferty pracy
- przygotowywanie ofert handlowych, - przygotowywanie ofert do przetargów, - przygotowywanie kampanii marketingowych, - opieka nad stroną internetową, - projektowanie i tworzenie materiałów reklamowych na potrzeby firmy. Praca w godzinach 8-16. Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas nieokreślony. Oferta dostępna w sali E, C, H. Kontakt z pracodawcą: tel.: 504 207 613, e-mail: rekrutacja (at) gpm-sys.com
GPM SYSTEMY Sp. z o.o. - 2018-03-21 - Wrocław (dolnośląskie)
projektowanie reklam,kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Kościan (wielkopolskie)
Obsługa klientów firmy w zakresie sprzedaży
SMAY Sp. z o.o. - 2018-04-13 - Kraków (małopolskie)
Główne obowiązki na stanowisku pracy:-sporządzanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego na artykuły żywnościowe związane z planowaniem żywienia funkcjonariuszy SG, pracowników i innych osób w Warmińsko-Mazurskim Oddziale Straży Granicznej, Centrum Szkolenia Straży Granicznej oraz osób przebywających w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców,-samodzielne rozpoznawanie rynku na dostawy, usługi w dziale żywnościowym w celu zapewnienia nieprzerwanego zabezpieczenia potrzeb Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej, Centrum Szkolenia Straży Granicznej oraz osób przebywających w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców,-bieżące samodzielne prowadzenie elektronicznej ewidencji środków trwałych Sekcji Gospodarki Mundurowej i Żywnościowej, prowadzenie książki kontowej wydatków budżetowych, sprawdzanie, przygotowywanie i opisywanie operacji finansowych związanych z opłatami na środki trwałe. Sporządzanie sprawozdań rocznych ze środków trwałych, sporządzanie Planu Zamówień Publicznych w zakresie działalności działu żywnościowego. Odpowiadanie za jego realizację zgodnie z planem rzeczowo-finansowym. Branie udziału w rocznym planowaniu potrzeb rzeczowo-finansowych działu żywnościowego,-sporządzanie projektów decyzji Komendanta Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej w zakresie Sekcji Gospodarki Mundurowej i Żywnościowej i opiniowanie wniosków o odpłatne wyżywienie kierowane do Komendanta Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej celem uzyskania zgody,-bieżące branie udziału w klasyfikowaniu i wybrakowaniu sprzętu Sekcji Gospodarki Mundurowej i Żywnościowej,- kompletowanie i archiwizowanie dokumentów celem przekazania do Archiwum Zakładowego.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2018-03-08 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
budowanie i realizacja strategii sprzedaży usług HR świadczonych przez Agencję Pracy TymczasowejSamodzielne pozyskiwanie klientówNawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientamiwspółpraca z działem rekrutacji i koordynacji projektów
kontakt przez OHP - 2018-06-12 - Katowice (śląskie)
obsługa klientów w języku wietnamskim, aktywne pozyskiwanie klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, przygotowywanie i kompletowanie danych do negocjacji z klienatmi
kontakt przez PUP - 2017-05-15 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wprowadzanie i księgowanie wyciągów bankowych PLN i walutowych.Sporządzanie i księgowanie raportów kasowych.Wystawianie i wprowadzanie do rejestru Vat faktur sprzedaży oraz faktur zakupu.Prowadzenie ewidencji magazynowej.Rozliczanie delegacji.Analiza kont rozrachunkowych należności i zobowiązań.Sporządzanie przelewów do banku oraz kontrola terminów płatności. Inne prace zlecone przez Główną Księgową.Okres zatrudnienia: okres próbny do 3 m-cy, docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Godz. pracy 8-16.
"FIRMA VIGOR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-19 - Słupsk (pomorskie)
bieżąca obsługa klientów - sprzedaż stopów aluminium na rynek krajowy i zagraniczny , zakup złomu aluminium, kontakt telefoniczny oraz mailowy z kontrahentami firmy, pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie długotrwałych relacji z odbiorcami, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie
PMN "BOBREK" SPÓŁKA JAWNA KRZYSZTOF I MACIEJ KLESZCZ, BRONISŁAW KOŹBIAŁ - 2017-01-12 - Bobrek (małopolskie)
Aktualizowanie schematu organizacyjnego.Przygotowywanie teczek osobowych.Przygotowywanie umów pracy i cywilnoprawnych umów i odpowiedzialność za wdrażanie nowych pracowników.Przygotowywanie wypowiedzeń.Przygotowywanie raportów kontroli dot. stanów osobowych, analiza rotacji pracowników wraz z kluczowymi wskazaniami efektywności.Praca na czas określony: 16.12.2019-16.12.2020Godziny pracy 8:00 - 16:00
kontakt przez PUP - 2019-12-06 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych. Utrzymanie czystości wew. obiektu. ( budynki Poczty i Gazownii na terenie Powiatu Kościańskiego)
Jantar Sp. z o.o. - 2019-03-15 - Kościan (wielkopolskie)
jw
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE EKSPORT-IMPORT "ML" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
kompleksowe prowadzenie bieżących spraw kadrowo-płacowych pracowników Klientów Biura, w tym akt osobowych; naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę, umów cywilno-prawnych oraz innych świadczeń pracowniczych, w tym z tytułu zasiłków; sporządzanie dokumentacji dla ZUS, US, GUS; kontakt z instytucjami zewnętrznymi – Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Urząd Skarbowy, Komornik; monitorowanie zmian prawnych w zakresie prawa pracy i wynagrodzeń;
BIURO RACHUNKOWE DOMINO SYLWIA ZAORSKA - 2021-05-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta . Rozładunek towarów . Układanie towarów . Obsługaprogramu sprzedażowego, praca w godz. 9-17
A-Z Gastro ELŻBIETA RURYNKIEWICZ - 2016-04-19 - Opole (opolskie)
Tankowanie paliwa, dbanie o czystość i estetykę stacji oraz dystrybutorów.1/2 etatuPraca w godzinach 15:00-19:00 od poniedziałku do piątku
STACJA PALIW TOP GAZ TOPÓR ANTONI - 2021-05-11 - Mielec (podkarpackie)
obsługa klientów zalegających z płatnościami, redagowanie wezwań do klientów, współpraca z kancelariami komorniczymi oraz pracownikami terenowymi
NOBILON MAREK BEDNARZ - 2015-12-15 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Planowanie i realizowanie zajęć dydaktycznych, rozwijanie zdolności i zainteresowań kazdego dziecka, prowadzenie dokumentacji nauczania, współpraca z rodzicami, realizacja założeń statutu przedszkola.
Niepubliczne Przedszkole"Leśny Zakątek" - 2019-08-21 - Łęgowo (pomorskie)
Poszukiwanie kandydatów do pracy poprzez publikację ogłoszenia i headhunting, pozyskiwanie kandydatów z portali społecznościowych.
PROGUEST Sp. z o.o. - 2018-07-24 - Sulejówek (mazowieckie)
Prace murarskie,tynkarskie,wykończeniowe.
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Pietna (opolskie)
1.Zapoznanie się z przepisami i regulaminem organizacyjnym oraz innymi dokumentami regulującymi zasady funkcjonowania organizacji. Przejście instruktażu szkoleniowego z zakresu BHP i przepisów przeciwpożarowych.Zapoznanie z programem stażu i omówienie zakresu zadań zawodowych.Zapoznanie z obowiązkami oraz uprawnieniami. Zapoznanie z regulaminem pracy i innymi dokumentami i przepisami, w tym z zakresu poufności i ochrony danych osobowych oraz specyfiką pracy organizacji.Instruktaż stanowiskowy.Zapoznanie się z przepisami obowiązującymi u Organizatora stażu. Obsługa biura i prowadzenie ewidencji materiałów biurowych organizacji.Przyjmowanie i rozdział korespondencji, rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących.Otwieranie i sprawdzanie nadesłanych przesyłek.Przepisywanie i wysyłanie korespondencji.Nadzór nad stanem magazynowym artykułów biurowych i gospodarczych na potrzeby oddziału OPZL i zgłaszanie potrzeb do Biura Głównego.Bieżąca opieka nad pomieszczeniami wynajmowanymi przez OPZL wynikająca z zakresu najmu Biura Oddziału Świebodzin.Nadzór nad prawidłowością funkcjonowania sprzętu biurowego i pozostałych środków trwałych w Oddziale Świebodzin.Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.2.Obsługa interesantów.Bieżące utrzymywanie kontaktów z firmami członkowskimi.Reprezentowanie OPZL wobec samorządów terytorialnych, np. Starostwo Powiatowe, Urząd Miejskich, itp.Współpraca z Biurem Głównym przy planowaniu i realizacji działań OPZL, w tym szkoleniowo-konferencyjnych.Kompleksowa organizacja działań szkoleniowo-konferencyjnych w Oddziale Świebodzin, w tym w zakresie wynajmu sal szkoleniowych, cateringu, materiałów szkoleniowych i inne wg potrzeb.Prowadzenie rekrutacji dot. organizacji działań szkoleniowo-konferencyjnych w Oddziale Świebodzin.Przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im informacji.Kierowanie interesantów do odpowiedniego pracownika jednostki.Odbieranie telefonów i przekazywanie informacji dzwoniącym.Wysyłanie i odbierani e-maili. Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.3.Działania marketingowe.Zapoznanie się z misją i strategią marketingową Organizacji.Stosowanie narzędzi kreowania pozytywnego wizerunku Organizacji wewnątrz i na zewnątrz.Prowadzenie działań promocyjnych działań podejmowanych przez OPZL.Budowanie pozytywnych relacji z otoczeniem Organizacji (klienci, firmy, instytucje).Obsługiwanie portali społecznościowych Organizacji (umieszczanie newsów, relacji, tworzenie wydarzeń).Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.4.Sporządzanie oraz przygotowywanie dokumentacji i pism.Sporządzanie pism i innych dokumentów przy wykorzystaniu programów komputerowych i innych urządzeń biurowych (zaświadczenia, zawiadomienia, zaproszenia, teksty promocyjne i informacyjne, itp.).Przygotowywanie dokumentacji poprzez kserowanie oraz skanowanie.Przestrzeganie obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną, która obowiązuje w Organizacji.Znakowanie, przechowywanie i oznakowywanie pism i dokumentów zgodnie z zasadami przyjętymi w Organizacji.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Świebodzin (lubuskie)
BHP, zapoznanie z regulaminem pracy, instruktaż stanowiskowy, zapoznanie z zasadami HACAP, sprawdzanie terminu przydatności do spożycia produktów, zabezpieczanie produktów przed zepsuciem, mycie, obieranie i rozdrabnianie artykułów spożywczych, wykonywanie obróbki ręcznej, mechanicznej i termicznej surowców, stosowanie receptur gastronomicznych, dobieranie surowców do sporządzania posiłków, przygotowywanie potraw z mięs, ryb, warzyw, panierowanie, obsmażanie, gotowanie, przygotowywanie ciast i napojów bezalkoholowych, porcjowanie, estetyczne układanie i dekorowanie, wykorzystywanie różnych technik dekorowania, zapoznanie ze sprzetem i urządzeniami wykorzystywanymiw kuchni z zachowaniem zasad bezpiecznego ich używania, mycie i czyszczenie naczyń, narzędzi, sprzętu odpowiednimi do rodzaju czyszczonych powierzchni środkami myjącymi, sprzątanie i mycie stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2019-07-31 - Głogów (dolnośląskie)
Specjalista ds. produktów i logistyki zna szeroki asortyment materiałów budowlanych. Potrafi przygotować ofertę produktową zgodnie z wytycznymi klienta. Kontaktuje się z dostawcami i składa zamówienia. Zajmuje się koordynowaniem i realizowaniem procesów zamówień,magazynowania i transportu.
ORIMAT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-28 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie strony internetowej, redagowanie tekstów do pracy oraz na stronę, współpraca z mediami. Opracowanie i prowadzenie platformyB2B. Opracowanie i wdrożenie nowego produktu w kanale dystrybucji detalicznej. Kontakt z pracodawcą telefoniczny, osobisty lub e-mailowy: grosley (at) grosley.pl
GROSLEY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-05-18 - Rzuchów (śląskie)
Wykształcenie: brak wymagań; 6 miesięcy doświadczenia zawodowego; znajomość języka szwedzkiego na poziomie min. B2; obsługa komputera; zakres obowiązków: prezentacja i promocja produktów firmy jako alternatywy płatności internetowych; aktywne pozyskiwanie klientów serwisu na rynku krajowym i zagranicznym; wsparcie klienta w czasie wdrożenia systemu; rozwijanie i utrzymywanie kontaktów z pracownikami firm współpracujących; realizacja planów sprzedażowych; planowanie wyjazdów (rezerwacja biletów lotniczych, wynajem samochodów itd.); jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, ul. Pszczyńska
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-17 - Gliwice (śląskie)
BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTAMI ORAZ ICH POZYSKIWANIE, RAPORTOWANIE, POZNANIE PRODUKTÓW ORAZ UMIEJĘTNOŚĆ WYKORZYSTANIA TECHNIK SPRZEDAŻY, ZDOBYWANIE NOWEJ WIEDZY I DOKSZTAŁCANIE SIĘ;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, MILE WIDZIANI STUDENCI PRAWA, KOMUNIKATYWNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ BUDOWANIA RELACJI Z INNYMI, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY; KONTAKT Z PRACODAWCĄ: e-mail:info (at) bst-partners.pl;
B.S.T. PARTNERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
ciągłość produkcji przygotowaniezestawień i analiz potrzebnych do przygotowania planu produkcjiopracowanie harmonogramu zamówień współpracę z dostawcami ipodwykonawcami nadzór nad realizacją planów produkcyjnych, będzieszsporządzał raporty, wprowadzał zlecenia produkcyjne do systemu SAPprzygotowanie danych i raportów niezbędnych do obliczenia wskaźnikówwydajności monitorowanie stanów zapasów i surowców
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-07 - Opole (opolskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-09-27 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Budowa i naprawa wędek.[Godzina zakończenia pracy] : 15:00
FishingArt Krzysztof Zieliński - 2020-08-31 - Kraków (małopolskie)
Tworzenie bazy danych klientów, zbieranie zamówień w języku rosyjskim, prowadzenie dokumentacji firmy, utrzymywanie kontaktów z rosyjskojęzycznymi klientami i pracownikami firmy.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Łódź (łódzkie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów biznesowych, sprzedaż usług hotelowych, konferencyjnych i gastronomicznych
kontakt przez PUP - 2015-11-24 - Pakosław (wielkopolskie)