SPECJALISTA DS. WYNAGRODZEŃ Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. WYNAGRODZEŃ
Wynagrodzenie: od 11 500 PLN
Zakres obowiązków: Dostarczanie usług / procesów Total Rewards zgodnie z uzgodnionym zakresem i określonymi SLA, Identyfikacja i wdrożenie możliwości świadczenia usług i usprawnienia procesów zgodnie z przypisanym zakresem, Zapewnienie, że usługi / procesy / transakcje są przeprowadzane skutecznie i przy wysokim poziomie obsługi klienta i doskonałości operacyjnej, Zapewnienie, że procesy są przestrzegane w pełnej zgodności z odpowiednimi wymogami prawnymi i wymaganiami firmy, Eskalowanie bardziej złożonych zapytań (w razie potrzeby) do odpowiednich punktów kontaktowych i przejęcie odpowiedzialności za ostateczne rozwiązanie problemu, Partnerstwo w ramach SSC w celu realizacji planów poprawy zadowolenia klientów, ze szczególnym uwzględnieniem przypisanego zakresu / procesów, Zapewnienie aktualizacji platformy zarządzania wiedzą, Wspieranie współpracowników (wdrożenie, szkolenie, dzielenie się wiedzą, tworzenie kopii zapasowych), w razie potrzebyZapewnienie dokładnej i systematycznej aktualizacji dokumentacji procesu i wsparcia W przypadku procesów sektorowych: pełnić rolę eksperta dla przypisanych procesów / narzędzi.
Data publikacji: 2020-04-08
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Dostarczanie usług / procesów Total Rewards zgodnie z uzgodnionym zakresem i określonymi SLA, Identyfikacja i wdrożenie możliwości świadczenia usług i usprawnienia procesów zgodnie z przypisanym zakresem, Zapewnienie, że usługi / procesy / transakcje są przeprowadzane skutecznie i przy wysokim poziomie obsługi klienta i doskonałości operacyjnej, Zapewnienie, że procesy są przestrzegane w pełnej zgodności z odpowiednimi wymogami prawnymi i wymaganiami firmy, Eskalowanie bardziej złożonych zapytań (w razie potrzeby) do odpowiednich punktów kontaktowych i przejęcie odpowiedzialności za ostateczne rozwiązanie problemu, Partnerstwo w ramach SSC w celu realizacji planów poprawy zadowolenia klientów, ze szczególnym uwzględnieniem przypisanego zakresu / procesów, Zapewnienie aktualizacji platformy zarządzania wiedzą, Wspieranie współpracowników (wdrożenie, szkolenie, dzielenie się wiedzą, tworzenie kopii zapasowych), w razie potrzebyZapewnienie dokładnej i systematycznej aktualizacji dokumentacji procesu i wsparcia W przypadku procesów sektorowych: pełnić rolę eksperta dla przypisanych procesów / narzędzi.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 11 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. WYNAGRODZEŃ
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1261
Data rozpoczęcia pracy: 29.04.2020
Data zakończenia pracy: 28.04.2023
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Min 1,5 roczne doświadczenie w zakresie wynagrodzeń w środowisku międzynarodowym. Dokładność podejmowanych działań; Wysoki poziom umiejętności interpersonalnych i komunikacji; Umiejętność współdziałania w zespole w środowisku międzynarodowym.; umiejętność analitycznego myślenia.Komunikatywna znajomość języka angielskiego i rosyjskiego.
danePracodawcy_nip: 1132997918
danePracodawcy_regon: 383327690
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
danePracodawcy_kodPowiatu: 1261
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950463
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242310
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.04.2020
Data dodania oferty pracy: 08.04.2020
Oferta pracy ważna do: 22.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 08.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 08.04.2020
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bb87bada2c2ff62dbddf48431305149b
Podobne oferty pracy
Nadzór porodukcyjny w zakresie HACCP
EVRAFISH sp. z o.o. - 2018-04-13 - Brusy (pomorskie)
Obowiązki:- Obsługa klienta- Efektywna sprzedaż- Dbałość o właściwą ekspozycję towarów i wizerunek marki- Przyjmowanie dostaw- Informowanie o potrzebach zakupowych- Odpowiedzialność za powierzone mienie- Realizacja procedur dobrej praktyki higienicznej, w tym dbałość o czystość punktu sprzedażyWymagania:- Umiejętność obsługi kasy fiskalnej i terminala płatniczego- Aktualne badania SANEPID-u- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym- Zaangażowanie, aktywność, samodzielność- Umiejętność szybkiego uczenia się- Odpowiedzialność- Łatwość i szybkość dostosowania się do warunków pracy- Dyspozycyjność w okresie pracy terminala lotniskowego- Doświadczenie w zakresie branży zdrowej żywności będzie dodatkowym atutemOFERUJEMY- BRAK OGRANICZEŃ WIEKOWYCH-miłą atmosferę w pracy- Atrakcyjne wynagrodzenie z elementem motywacyjnym zależnym od wygenerowanego obrotu.- Elastyczny harmonogram pracy- Ciekawe międzynarodowe środowisko pracy
Hubigo Patrycja Karpiesiuk - 2018-10-01 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
Nadzorowanie układów energii elektrycznej w elektrowni fotowoltaicznej, nadzór nad eksploatacją urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznych, eskploatacja układów automatycznych systemów pomiarowych.
Studio EFEKT s.c. W. i M. Kowal - 2018-03-09 - Włodawa (lubelskie)
Specjalista do spraw organizacji usług gastronomicznych, hotelowych i ,-przygotowywanie ofert dla klientów -wysyłanie ofert do klientów -obsługa strony internetowej, FB, Google+,;-aktywne pozyskiwanie nowych klientów;-ścisła współpraca z innymi działami firmy;-utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami;-aktywne współtworzenie strategii sprzedaży oraz planowanie działań marketingowych;-monitorowanie oraz analiza danych rynkowych dotyczących konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu.-tworzenie bazy klientów -nawiązywanie kontaktów (osobistych, telefonicznych, mailowych) z nowymi i potencjalnymi klientami -zarządzanie działaniami promocyjnymi (organizacja kampanii promocyjnych, wybieranie gadżetów promocyjnych itp.) -udział w oficjalnych spotkaniach oraz imprezach handlowych.
FHU ISKIERKA Iwona Ławruk - 2019-05-15 - Mielec (podkarpackie)
sprzedaż art. z oferty firmy na rynki eksportowe, aktywne poszukiwania nowych klientów
"Loxa"Sp. z o.o - 2016-06-15 - Żarki (śląskie)
Ręczne prace transportowe, załadunek, rozładunek i transport towarów na terenie magazynu. Zabezpieczenie towarów przed uszkodzeniem.
kontakt przez PUP - 2020-01-20 - Kraków (małopolskie)
zgodne ze stanowiskiem: wykształcenie wyższe, kierunek IT; umiejętności: efektywna współpraca zespołów projektowych z klientem, określenia potrzeb biznesowych klienta oraz opracowywanie możliwych rozwiązań, analizy potrzeb klienta i przygotowywania dokumentacji projektowej, weryfikacji realizowanych projektów pod kątem zgodności z wymaganiami klienta, rozwiązywania sporów, oceny ryzyka, doświadczenie zawodowe: pożądane 5 letnie na podobnym stanowisku, znajomość języków obcych: biegła znajomość języka rosyjskiego i angielskiego w mowie i piśmie. Ogólny zakres obowiązków: analiza wymagań z zakresu projektów IT kluczowych klientów firmy. Dobór i nadzór nad pracą zespołów projektowych (rozproszonych). Komunikacja i rozwiązywanie problemów projektowych. Reprezentacja firmy w rozmowach z potencjalnymi klientami. Zarządzanie potrzebami klienta i aktywny udział w planowaniu zadań projektowych. Obsługa kontrahentów m. in. z Federacji Rosyjskiej, UE, USA i Kanady.
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Lublin (lubelskie)
Obsługa pojazdów w serwisie samochodowym, praca od poniedziałku do soboty w godz. 9-18
ARSCAR ADAM STĘPIEŃ - 2016-09-02 - Raszyn (mazowieckie)
Tworzenie raportów analitycznych, tworzenie dziennego raportu, bilansu na żywiec, tworzenie krótko i długoterminowego planu produkcji, kontrolowanie realizacji planu produkcji i wprowadzanie korekt.
Wipasz Spółka Akcyjna - 2018-07-03 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)
nadzór nad magazynem, rozwożenie towaru na terenie województwa warmińsko-mazurskiegoGodziny pracy: 8-16
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "AUTOS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
praca w Biurze rachunkowym, wykonywanie czynnościkadrowo-płacowych, rozliczanie składek ZUS
FIRMA RACHUNKOWO - DORADCZA "GRAMAR"- Marek Orzeł - 2017-05-30 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- Zarządzenie Nr 88/2016 z dnia 18 listopada 2016r. Prezesa Sądu Okręgowego w Katowicach § 1 Na podstawie art. 8 ust. 1 w zw. z art. 9 ust 7 ustawy z dnia 5 sierpnia 2015r. o opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów (t.j. - Dz. U. z 2015r. poz. 1418) oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 11 marca 2016r. w sprawie konkursów na stanowiska kierownika i specjalisty opinidawczego zespołu sądowych specjalistów (Dz. U. z 2016r. poz. 367) ponownie zarządzam przeprowadzenie konkursu na stanowisko specjalisty (w zakresie psychologii), o sygnaturze O.Kdr. 110-1102-152/16, w III Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów w Sądzie Okręgowym w Katowicach z siedzibą w Bytomiu.- Ilość wolnych stanowisk: 0,5 (umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy).- Termin I etapu konkursu: 20 grudnia: 20 grudnia 2016r.- Miejsce przeprowadzenia konkursu: Sąd Okręgowy w Katowicach.- Miejsce i termin II i III etapu konkursu zostanie ogłoszone na stronie internetowej www.katowice.so.gov.pl w dziale Oferty pracy.- Zarządzam zamieszczenie ogłoszenia na tablicy ogłoszeń w gmachu Sądu Okręgowego w Katowicach, nadto w siedzibie Urzędu Pracy w Katowicach, w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Sądu Okręgowego w Katowicach.- W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy:a) realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;b) stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie własnej specjalności;c) sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;d) wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Wynagrodzenie: od 1500 zł/brutto. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Praca na umowę o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru (ok. 01.02.2017r.)- Praca na 1/2 etatu w równoważnym systemie czasu pracy w godzinach: 7:30-18:00.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2016-12-01 - Bytom (śląskie)
prace zlecone
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Świdnik (lubelskie)
praca
HORECA24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-25 - Rzeszów (podkarpackie)
Pomoc w zamawianiu towaru, obsługa klienta, fakturowanie, sporządzanie dokumentów sprzedażowych.
kontakt przez PUP - 2018-10-18 - Lublin (lubelskie)
analiza rynku i ofert konkurencji; tworzenie ofert handlowych; udział w targach, wystawach i konferencjach; pozyskiwanie nowych klientów; negocjowanie umów i waunków handlowych; prowadzenie dokumentacji sprzedażowej; aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy; współpraca z Pełnomocnikiem ds. Systemu Zarządzania
kontakt przez PUP - 2019-09-16 - Łuków (lubelskie)
praca przed monitorem ekranowym, obsługa klientów w firmie, sprzedaż maszyn, reprezentowanie firmy na targach
kontakt przez PUP - 2020-10-29 - Żuromin (mazowieckie)
mailowa i telefoniczna obsługa klienta w języku rosyjskim, doradztwo w zakresie zakupu sprzętu elektronicznego
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Warszawa (mazowieckie)
jw
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie - 2016-09-29 - Warszawa (mazowieckie)
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z zagranicznymi klientami firmy, zawieranie kontraków handlowych, obsługa klientów kluczowych
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Chorzów (śląskie)
- kontakt telefoniczny, mailowy z klientem- przygotowywanie ofert, negocjacje- doradztwo telefoniczne - raportowanie pracy- nawiązywanie kontaktów z nowymi klientamiOferujemy:- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę- Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + prowizja od sprzedaży)- Przyjazną atmosferę- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników- Możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia i wsparcie merytoryczne- Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy- Możliwość ubezpieczenia grupowego na życieMiejsce pracy:W siedzibie firmy przy ul. Bydgoskich Przemysłowców 29, 85-862 Bydgoszcz, w zgranym zespole.Godziny pracy:Poniedziałek Piątek: 7:30 15:30
TRANS EXPERT s.c. Ł. Filipiak, K. Owsianowski - 2019-11-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, wprowadzanie i aktualizacja danych do systemu kadrowo-płacowego, przygotowanie list płac, sporządzanie umów cywilnoprawnych, rozliczanie czasu pracy pracowników, sporządzanie deklaracji i raportów na potrzeby ZUS,PDOF, GUS, tworzenie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne, archiwizowanie dokumentacji kadrowo-płacowej, obsługa programu PŁTATNIK, sporządzanie korekt dokumentów ZUS.
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Przeworsk (podkarpackie)
konserwacja mahoniowych okien urzędowskiego
PODLASKIE TOWARZYSTWO HANDLOWE "HALEN" J.W.BUCZYŁKO SPÓŁKA JAWNA - 2020-09-25 - Białystok (podlaskie)
p s
kontakt przez PUP - 2020-10-09 - Radomsko (łódzkie)
- Bezpośredni kontakt z kontrahentami. Zbieranie i wyłanianie urządzeń, maszyn i materiałów dla bieżacej obsługi realizowanych kontraktów. - Wynagrodzenie: 3000 do 3500 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane-> Istnieje możliwość przyuczenia. Wymagana chęć do pracy. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: miroslaw.wikiera (at) pemug.pl
FAMUR PEMUG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-29 - Katowice (śląskie)
SPRZEDAŻ WYROBÓW MEDYCZNYCH
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Wołów (dolnośląskie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów
SUDER & SUDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-12 - Krasne (podkarpackie)
prowadzenie spraw kadrowych pracowników zgodnie z przepisami, sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS,US,PEFRON,GUS,PIP)
P.W. "KOSZ" BARBARA NOWICKA - 2020-10-16 - Wszewilki (dolnośląskie)
Kierowca samochodu ciężarowego pow. 12 ton. Praca na terenie kraju oraz UE. Zatrudnienie od kwietnia 2016r. Umowa o pracę na czas określony 4 lata.
"RYNART-INTERNATIONAL-TRANSPORT-POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-19 - Piła (wielkopolskie)
NAUCZANIE INDYWIDUALNE - KL. VI w domu
Szkoła Podstawowa im. Jana Kazimierza Kuczyńskiego w Karwi - 2018-12-19 - Karwia (pomorskie)