SPECJALISTA DS. WYCEN Strzelce Krajeńskie oferta pracy BAUHELDEN 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. WYCEN
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie wycen, wysyłanie mailem
Data publikacji: 2020-08-07
Lokalizacja: Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
Pracodawca: BAUHELDEN 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PRZEMYSŁOWA 1, 66-500 Strzelce Krajeńskie, powiat: strzelecko-drezdenecki, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Sporządzanie wycen, wysyłanie mailem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. WYCEN
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Strzelce Krajeńskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 08
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: strzelecko-drezdenecki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0806
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Strzelce Krajeńskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik prac biurowych*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy:
BAUHELDEN 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 2810092845
danePracodawcy_regon: 380436266
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Krajeńskich
Adres pracodawcy:
PRZEMYSŁOWA 1, 66-500 Strzelce Krajeńskie, powiat: strzelecko-drezdenecki, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 08
Powiat pracodawcy: strzelecko-drezdenecki
danePracodawcy_kodPowiatu: 0806
Gmina pracodawcy: Strzelce Krajeńskie
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Strzelce Krajeńskie
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0935742
Ulica pracodawcy: PRZEMYSŁOWA
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Krajeńskich
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411004
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 08.08.2020
Oferta pracy ważna do: 08.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 08.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 07.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7396f3ed9f84ed5439ee14ea825b752e
Podobne oferty pracy
- prowadzenie spraw kadrowo i płacowych- księgowość KPIR i pełna księgowość
JP.ABACUS SP. Z O.O. - 2020-06-04 - Warszawa (mazowieckie)
dobór pracowników, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych, kierowanie zespołem pracowników, prowadzenie ewidencji czasu pracy
CENTRUM WSPÓŁPRACY ZE WSCHODEM LENEXPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie dań obiadowych, zup, sałatek. Wymagania: wykształcenie zawodowe, specjalność gastronomia.
Sklep Spożywczo - Monopolowy LENKA - 2016-10-21 - Wejherowo (pomorskie)
Przygotowanie ofert handlowych, prowadzenie rozmów z klientami firmy, analiza obrotów w sieciach, przygotowanie zamówień do realizacji, przygotowanie wzorów i artykułów na kolekcję sezonowe, przygotowanie wzorów do gazetek, sprawdzanie faktur pod kątem zgodności z umową. Umowa na okres próbny 3 m-ce
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Piła (wielkopolskie)
tworzenie ofert handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, kontakt z klientem, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
pozyskiwanie nowych klientów, obsługa klienta
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWE "KOMPAP" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-05-30 - Kwidzyn (pomorskie)
Budowanie ofert, tworzenie baz danych, organizacja imprez sportowych, opieka nad klientem, przed i w czasie realiacji usługi, aktywna sprzedaż
Przedsiębiorstwo Hotelarsko - Turystyczne ODYS Sp. z o.o. - 2016-03-21 - Tresna (śląskie)
WSPIERANIE AKTUALNYCH PRAC ADMINISTRACYJNYCH, WYKONYWANIE PRAC BIUROWYCH ZWIĄZANYCH Z ZATRUDNIANIEM OBCOKRAJOWCÓWWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (W TYM LICENCJAT), ZNAJOMOŚĆ USTAWY O ZATRUDNIANIU CUDZOZIEMCÓW, UMIEJĘTNOŚCI OBSŁUGI PAKIETU MS OFFICE, MIN. 3 MIESIĄCE DOŚWIADCZENIA, J. ROSYJSKI- BRADZO DOBRY, J. UKRAIŃSKI- BARDZO DOBRYPRACA W GODZINACH: 08:00-16:00PRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY PRZED SPOTKANIEM
BIXEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
kontakt z klientem, przyjmowanie zamówień, opracowywanie ofert, zamówień, wystawianie zleceń produkcyjnych, wystawianie faktur
,,PLASTMET'' Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa - 2017-10-24 - Lubasz (wielkopolskie)
utrzymanie ciągłości procesu produkcyjnegopoprzez zapewnienia pelnej sprawności technicznej urzadzeń technologicznych, prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
Nauczanie organizacji usług gastronomicznych, hotelarskich i turystycznych w technikum dla młodzieży. Umowa na rok; ilość godzin zależna od przedmiotów (indywidualnie); godziny pracy: 8.00- 15.00
TEB EDUKACJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-16 - Słupsk (pomorskie)
układnie kostki brukowej, prowadzenie auta dostawczego
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Chrzanów (małopolskie)
Udział w przygotowaniu modeli, analiz i prognoz finansowych dla projektów inwestycyjnych; uczestnictwo w procesie wdrażania nowych projektów; rozwijanie nowych narzędzi analitycznych.
SMB CONSULTING BOCHYŃSKI SEBASTIAN - 2016-07-14 - Lublin (lubelskie)
WSPOMAGANIE PROCESÓW REKRUTACYJNYCH, REKRUTACJA I SELEKCJA PRACOWNIKÓW, PODPISYWANIE UMÓW Z PRACOWNIKAMIWYMAGANIAWYKSZTAŁCNEIE WYŻSZE, DOŚWIADCZENIE W PRACY NA PRODUKCJI MIN. 1 ROK, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO W STOPNIU BIEGŁYMCV NA E-MAIL; j.wasiak (at) lsj.pl
LSJ HR Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialności Sp.k. - 2016-11-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Szczegóły naboru na stronie www.kariera.polsl.plWykształcenie wyższe preferowane z zakresu administracji, ekonomii lub prawnicze; min. 3 lata stażu pracy w dziale kadr; umiejętność obsługi komputera /pakiet Ms Office/; znajomość języka angielskiego na poziomie A2/B1; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2018-10-09 - Gliwice (śląskie)
doświadczenie w sprzedaży samochodów używanych , umiejętność wyceny samochodu używanego
AUTO PREMIUM RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-05 - Świlcza (podkarpackie)
Dokonywanie przeglądów i kontroli obiektów budowlanych, prowadzenie dokumentacji, przygotowywanie umów.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Kalisz (wielkopolskie)
- Wykorzystywanie wiedzy z zakresu projektowania do tworzenia ciekawych i nieoczywistych rozwiązań. Praca z produktem na różnych działach. Codzienne wykonywanie rutyn, które polegają na przygotowaniu sklepu do otwarcia. Dbanie o miejsce inspiracji na sklepie. Wykorzystanie wiedzy z zakresu projektowania do tworzenia nieoczywistych rozwiązań. Praca z produktem na różnych działach i jego prezentowanie w ciekawy, niebanalny sposób. Wzmacnianie wizerunku formy/marki, inspirowanie klientów oraz zachęcanie do częstszego odwiedzania sklepu. Obsługa programów AutoCAD, SketchUP oraz pakietu Microsoft Office, systemu MHS PTAGplus i iSell, które niezbędne są na zajmowanym stanowisku pracy.- Godziny Pracy: 8:00-14:30 (w tym 30 minut przerwy obiadowej) + soboty i niedziele.
kontakt przez PUP - 2020-08-06 - Katowice (śląskie)
Sprawowanie kontroli nad stanem BHP w zakładzie, szkolenia wstępne i okresowe BHP, tworzenie oraz nadzór nad dokumentacją BHP (oceny ryzyka, protokoły powypadkowe itp), obsługa kontroli.
A. BERGER POLSKA SP. Z O.O. - 2017-10-06 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
doradztwo prawne w zakresie działalności firmy, przygotowywanie umów, wystąpień w sprawach spornych, ocena aktów prawnych pod kątem osób niepełnosprawnych, udzielanie porad prawnych.
Polski Związek Niewidomych Instytut Tyflologiczny ZPCH - 2016-02-11 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa i kontakt z klientami, poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, prowadzenie projektów, przygotowanie ofert
"KOLB" SP. Z O.O. KOLONOWSKIE - 2019-11-08 - Kolonowskie (opolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-01-13 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór i monitoring w sprawach analizy wykorzystania maszyn; Prowadzenie nadzoru nad remontami i inwestycjami w obszarze maszyn i urządzeń oraz sprzetu technicznego, a w szcze4gólności : określenie zasad utrzymania i eksploatacji oraz ustalanie warunków technicznych naprawy i eksploatacji; Uzyskanie świadectw dopuszczenia do eksploatacji typu urządzeń przeznaczonych do prowadzenia ruchu kolejowego;Współpraca z organamiTransportowego Dozoru Technicznego w zakresie warunków odbioru urządzeń technicznych ;Nadzór nad gospodarką wagonami oraz sporzadzanie harmonogramu napraw planowych wagomnów;Zawieranie umów oraz wystawianie zamówień na naprawy rewizyjne wagonów oraz sledzenie przebiegu ich terminowej realizacji. Nadzór nad prowadzeniem dokumentacji dozorowej wagonów i maszyn;Wystawianie faktur vat korygujących i wewnętrznych na roboty i usługi odpłatne w oparciu o sporządzane klakulacje; Bieżące śledzenie przepisów dotyczących organizowania przetargów, organizowanie przetargów w swoim zakresie działania; Uzgadnianie pod wzgledem merytorycznym dokumentów finansowych obcych i własnych zgodnie z obowiązującymi przepisami;Terminowe sporzadzanie należnych sprawozdań. Miejsce pracy: ul. Hubska 6 , 50-502 Wrocław Kontakt kandydatów z pracodawcą: kariera (at) doklkom.pl Oferta w sali: F
Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOLKOM Sp. z o.o. - 2019-11-06 - Wrocław (dolnośląskie)
umiejętność nawiązywania kontaktów handlowych, dobra znajomość tkanin i dzianin z Dalekiego Wschodu, praca od poniedziałku do soboty w godz. 9-17
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Sękocin Stary (mazowieckie)
Pozyskiwanie i obsługa klienta, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich i zagranicznych, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
kontakt przez PUP - 2015-11-25 - Grójec (mazowieckie)
szkolenia klientów, przedstawianie oferty klientów, udział w targach branżowych
kontakt przez PUP - 2019-08-02 - Pszczyna (śląskie)
prognozowanie i analiza sprzedaży, monitoring bieżącego otoczenia rynkowego, projektowanie i programowanie aplikacji firmowej w języku objective- C, która będzie wykorzystana wewnątrz firmy, badanie procesów ekonomicznych (finansowych) firmy, miejsce wykonywania pracy teren całej Polski
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Kraków (małopolskie)
- Prezentacja ofert wiodących polskich touroperatorów, aktywny udział w procesie sprzedaży, dokonywanie czynności administracyjnych związanych z sfinalizowaniem zakupu imprezy turystycznej, dbałość o właściwy wygląd biura, jego witryny oraz ogólnego wizerunku.- Wynagrodzenie: 2300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach 10:00-20:00 (do uzgodnienia) + 1 sobota w miesiącu. Wymagane wykształcenie średnie. Doświadczenie nie jest wymagane -> istnieje możliwość przyuczenia. Wymagana znajomość geografi. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (603-619-740) (9:00-18:00) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Bażantów 2, 40-668 Katowice).
K&K KATARZYNA KANIA - 2017-04-13 - Katowice (śląskie)