SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Kwidzyn oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWE "KOMPAP" SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych klientów, obsługa klienta
Data publikacji: 2019-05-30
Lokalizacja: Kwidzyn (pomorskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWE "KOMPAP" SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PIASTOWSKA 39, 82-500 Kwidzyn, powiat: kwidzyński, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych klientów, obsługa klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: bruttopraca w godz. 08:00 - 16:00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kwidzyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kwidzyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kwidzyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie kierunek bez znaczenia, znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym, mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWE "KOMPAP" SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie
Adres pracodawcy:
PIASTOWSKA 39, 82-500 Kwidzyn, powiat: kwidzyński, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: kwidzyński
Gmina pracodawcy: Kwidzyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kwidzyn
Adres strony pracodawcy: http://www.kompap.pl
Ulica pracodawcy: PIASTOWSKA
Numer budynku pracodawcy: 39
Profil działalności pracodawcy: Pozostałe drukowanie.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 30.05.2019
Data dodania oferty pracy: 30.05.2019
Oferta pracy ważna do: 28.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 30.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 30.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?526e5cc3705112f6698c9874a0de607f
Podobne oferty pracy
obsługa telefoniczna oraz e-mailowa klientów, doradztwo i sprzedaż produktów z oferty, wycena zapytań klientów, przyjmowanie oraz wprowadzanie zamówień, generowanie dokumentów sprzedaży, obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Wg programu stażu w godz. 08.00-16.00 (pon) /07.00-15.00 (wt-pt)
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - Zawiercie (śląskie)
Wyburzanie, podbudówka pod place, chodniki i parkingi, wykonywanie parkingów z kostki brukowej i betonu, przygotowanie powierzchni ścian i podłóg, tynkowanie.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie: wyższe; min. roczne doświadczenie w dziale administracji, bardzo dobra znajomość pakietu office, doświadczenie w prowadzeniu i tworzeniu dokumentacji w programie Excel, prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: tworzenie i archiwizowanie dokumentacji firmy (księgowej, kadrowej, przetargowej), zarządzanie biurem: prowadzenie kalendarza spotkań zarządu, klientów; nadzór nad obiegiem poczty i właściwym przepływem informacji w firmie, bieżąca obsługa klientów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gierałtowice;
GEOINVEST KRZYSZTOF GAJDZIK - 2019-03-05 - Gierałtowice (śląskie)
prowadzenie spraw kadrowych pracowników
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowaczy - 2016-12-05 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Bielsko-Biała (śląskie)
Opracowywanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych. Rozpoznawanie i analiza potrzeb klientów. Promocja produktów. Negocjacja warunków współpracy. Koordynowanie procesów sprzedażowych, planowanie i nadzorowanie podejmowanych działań marketingowych i przygotowanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Zakroczym (mazowieckie)
prace biurowe, obsługa urządzeń biurowych, załatwianie spraw urzędowych, itp
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Mosina (wielkopolskie)
WSRAŻANIE I OPRACOWANIE STRATEGII MARKETINGOWEJ FIRMY W OBSZARZE AZJI POŁUDNIOWEJ, W SZCZEGÓLNOŚCI PAKISTANU, INDII, NEPALU I SRI LANKI.WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI PROGRAMÓW BIUROWYCH, 3 LATA DOŚWIADCZENIA NA PODOBNYM STANOWISKU, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA URDU, HINDI ORAZ ANGIELSKIEGOSTAWKA GODZINOWA 13,70 ZŁ72 GODZINY MIESIĘCZNIE
PIOTR KOWALCZYK - 2018-04-11 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Przetwarzanie danych kadrowo-płacowych, naliczanie wypłat
Mucha Kadry Sp. z.o.o - 2019-02-20 - Mieleszyn (łódzkie)
Identyfikacja i diagnostyka uszkodzeń.Wykonywanie napraw serwisowych u Klientów firmy na terenie kraju oraz za granicą.Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
PPU PLASTIMET SP. Z O.O. - 2018-04-06 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Brody (świętokrzyskie)
PRACA W SYSTEMIE KADROWO PŁACOWYM, FINANSOWO KSIĘGOWYM, PROWADZENIE I KSIĘGOWANIE RAPORTÓW KASOWYCH, WYCIĄGÓW BANKOWYCH I POZOSTAŁYCH DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH, SPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI ROZLICZENIOWEJ Z ZUS I US, ANALIZA KONT ANALITYCZNYCH Z GŁÓWNĄ KSIĘGOWĄ, SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ (MIESIĘCZNYCH, KWARTALNYCH, ROCZNYCH), SPORZĄDZANIE PROJEKTÓW PISM WYCHODZĄCYCH NA ZEWNĄTRZ (W RAMACH ZAKRESU CZYNNOŚCI), PROWADZENIE KASY W ODDZIALE ZGODNIE Z OBOWIĄZUJACYMI ZASADAMI PROWADZENIA KASY;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (RACHUNKOWOŚĆ, FINANSE), OBSŁUGA KOMPTERA (PAKIET BIUROWY), UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, ZDOLNOŚĆ PODEJMOWANIA DECYZJI, UMIEJĘTNOŚĆ SPORZĄDZANIA DOKUMENTÓW I WYCIĄGANIA WNIOSKÓW, ZNAJOMOŚC ZAGADNIEŃ Z ZAKRESU USTAWY O REHABILITACJI ZAWODOWEJ I SPOŁECZNEJ ORAZ ZATRUDNIANIU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, USTAWY O FINANSACH PUBLICZNYCH, USTAWY O RACHUNKOWOŚCI, ORDYNACJI PODATKOWEJ, USTAWY O ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA NARUSZENIE DYSCYPLINY FINANSÓW PUBLICZNYCH, USTAWY O PODATKU DOCHODOWYM OD OSÓB FIZYCZNYCH, USTAWY O PODATKU DOCHODOWYM OD OSÓB PRAWNYCH, USTAWY O SYSTEMIE UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH I INNYCH PRZEPISÓW REGULUJĄCYCH WYPŁATĘ ŚWIADCZEŃ Z UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO, USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, STAŻ PRACY 2 LATA , 1 ROK W SEKTORZE FINANSÓW PUBLICZNYCH;WYMAGANE DOKUMENTY: C.V, LIST MOTYWACYJNY, DOKUMNETY POTWIERDZAJĄCE POZIOM I KIERUNEK WYKSZTAŁCENIA, STAŻ PRACY, DOŚWIADCZENIE WYMAGANE NA DANYM STANOWISKU PRACY, INNE DOKUMNETY, KTÓRE KANDYDAT UZNA ZA ISTOTNE NALEŻY ZŁOŻYĆ OSOBIŚCIE, PRZESŁAĆ NA ADRES MAIL szczecin (at) pfron.org.pl LUB POCZTĄ TRADYCYJNĄ NA ADRES ODDZIAŁU
PAŃSTWOWY FUNDUSZ REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH - 2016-07-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prowadzenie rejestrów i ewidencji zgodnie z przepisami wewnętrznymi, opiniowanie wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego, a w tym udzielanie informacji co do trybu postępowań,przyjmowanie wniosków, weryfikacja i opiniowanie dokumentów, wybór trybuoraz przedkładanie wniosku władzom Uczelni, przygotowywanie i prowadzeniepostępowań o udzielenie planowanie zamówień publicznych w Uczelni i analizyw zakresie merytorycznym stanowiska, a w tym sporządzanie planu zamówieńpublicznych i planu postępowań, przygotowanie i przekazanie informacji zprowadzonych postępowań niezbędnych do sporządzenia sprawozdań z zakresuzamówień publicznych, współudział w przygotowaniu projektów aktów prawawewnętrznego, których przedmiotem jest udzielanie zamówień publicznych, praca w godz. 7-15
Politechnika Opolska - 2017-10-20 - Opole (opolskie)
- Wdrożenia systemów informatycznych. Obsługa systemów informatycznych u klientów firmy.- Firma oferuje ciekawą pracę w miłej atmosferze.- Wynagrodzenie: 4500 do 7000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe Informatyczne lub Elektroniczne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> istnieje możliwość przyuczenia. Mile widziane certyfikaty branżowe (np. Microsoft, CISCO, LINUX, itp.). Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-207-99-50) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Pawła Chromika 5 A, 40-238 Katowice) lub e-mail: awachocki (at) login.net.pl
LOGIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-04 - Katowice (śląskie)
Przeprowadzanie obowiązkowych szkoleń z zakresu bhp. Kontrola i wystawianie skierowań na badania wstępne, okresowe i kontrolne dla pracowników. Ocena ryzyka zawodowego. Sporządzanie dokumentacji wypadkowej. Kontakt z urządzeniami w zakresie gospodarki odpadami i ochrony środowiska.
RILETA Spółka z o.o. - 2017-10-06 - Legnica (dolnośląskie)
Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Kraków (małopolskie)
księgowanie wyciągów bankowych, księgowanie faktur kosztowych, beżąca windykacja należności;księgowanie dokumentów magazynowych;prowadzenie ewidencja środków trwałych
Eltrans Sp. z o.o. - 2016-12-19 - Chorzów (śląskie)
Murowanie ścian budynków mieszkalnych.
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa kancelaryjnasporządzanie pism i dokumentówprowadzenie kalendarza spotkańobsługa konferencji i spotkańprowadzenie działań promocyjnychpozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Leszno (wielkopolskie)
Audyt i reorganizacja promocji ofert na portal allegro.pl, organizacja i rozpoczęcie sprzedaży na portalach ebay.co.uk i ebay.de oraz promocja e-sklepu, monitoring rynku, typowanie i wdrożenie nowych produktów do sprzedaży.
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA PROGRESS - 2018-11-05 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
prowadzenie rachunkowości jednostek obsługiwanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, sprawdzanie, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych, sporządzanie sprawozdań budżetowychi finansowych, ustalanie, odprowadzanie i ewidencjonowanie dochodów jednostek obsugiwanych,
Centrum Usług Wspólnych w Będzinie - 2018-05-17 - Będzin (śląskie)
przygotowywanie i produkcja wyrobów garmażeryjnych
INTESMAK ZPHU s.c. Janusz Jędrzejczak, Łukasz Jędrzejczak - 2016-03-30 - Zgierz (łódzkie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-07-31 - Warszawa (mazowieckie)
specjalista do spraw rachunkowości
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Zielona Góra (lubuskie)
Współpraca z polskimi i zagranicznymi partnerami projektów, współpraca z zespołem w zakresie rekrutacji uczestników oraz merytorycznej realizacji działań, bieżące monitorowanie postępu rzeczowo- finansowego projektów, kontrola prawidłowości wydatkowania środków i osiąganych wskaźników, koordynacja projektów, bieżąca obsługa administracyjno-finansowa projektów, przygotowywanie dokumentacji, sprawozdań, wniosków o płatności i harmonogramów płatności, analiza możliwości aplikowania i pozyskiwania środków zewnętrznych w ramach programów krajowych, regionalnych oraz międzynarodowych, samodzielne i zespołowe przygotowywanie projektów i sporządzanie dokumentacji aplikacyjnej zgodnie z wytycznymi i zasadami, tworzenie dokumentów niezbędnych do otrzymania dofinansowania.
STOWARZYSZENIE EDUKACJA PRZEZ INTERNET - 2016-06-13 - Kielce (świętokrzyskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
- Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów - Udzielanie odpowiedzi na zapytania dotyczące zakupów, reklamacji, wysyłki zakupionych towarów - Reprezentowanie marki H&M podczas kontaktu z Klientem - Doradzanie klientom w kwestiach modowych oraz w sprawach dotyczących najnowszych produktów oraz kolekcji.
H&M Hennes&Mauritz sp. z o.o. - 2019-06-17 - Warszawa (mazowieckie)
1. Gospodarowanie nieruchomościami Sądu w tym: przeglady, ubezpieczenia, ewidencja w Systemie Zarzadzania Majątkiem (SZM) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.2. Prowadzenie gospodarki składnikami majątku Sądu oraz ich ewidencja w systemie informatycznym ZSRK-SAP ERP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.3.Przygotowywanie i realizacja umów na media i usługi w budynkach Sądu zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wewnętrznymi regulaminami zakupów.4.Prowadzenie bieżących spraw związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem remontów i konserwacji we wszystkich obiektach Sądu, ich ewidencja oraz rozliczenie.5. Prowadzenie spraw z zakresu zapewnienia ochrony i bezpieczeństwach w budynkach Sądu;6.Przygotowywanie zleceń, zamówień, projektów umów na zakup materiałów do bieżących napraw, remontów i konserwacji, urzadzeń biurowych i środków czystości ich ewidencja i rozliczenie. Miejsce pracy: Wrocław ul. Podwale 30.Szczegoły oferty na stronie internetowej Sądu Rejonowego dla Wrocławia -Śródmieścia: http://www.wroclaw-srodmiescie.sr.gov.pl/files/Konkurs_na_stanowisko_inspektora_ds_gosp.pdfTermin składania dokumentów do 20 maja 2016 Miejsce składania dokumentów:1. Biuro Podawcze Sądów Rejonowych przy ul. Podwale 30 , pokój nr 60A, w godzinach urzędowania sądu;2. drogą pocztwoą ( decyduje data stmepla pocztwego) na adres: Sąd Rejonowy dla Wrocławia -Śródmieścia we Wrocławiu ul. Podwale 30, 50-040 WrocławDokumenty należy składać lub przesłać w zamkniętych kopertach z dopiskiem"Konkurs na staż urzedniczy w Sądzie Rejonowym dla Wrocławia -Śródmieścia we Wrocławiu"
Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu - 2016-05-12 - Wrocław (dolnośląskie)