SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Kwidzyn oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWE "KOMPAP" SPÓŁKA AKCYJNA

tanie meble ogrodowe

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych klientów, obsługa klienta

Data publikacji: 2019-05-30

Lokalizacja: Kwidzyn (pomorskie)

Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWE "KOMPAP" SPÓŁKA AKCYJNA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
PIASTOWSKA 39, 82-500 Kwidzyn, powiat: kwidzyński, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych klientów, obsługa klienta

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: bruttopraca w godz. 08:00 - 16:00

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kwidzyn

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kwidzyński

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kwidzyn

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw sprzedaży

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie kierunek bez znaczenia, znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym, mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności

Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWE "KOMPAP" SPÓŁKA AKCYJNA

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie

Adres pracodawcy:
PIASTOWSKA 39, 82-500 Kwidzyn, powiat: kwidzyński, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: kwidzyński

Gmina pracodawcy: Kwidzyn

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Kwidzyn

Adres strony pracodawcy: http://www.kompap.pl

Ulica pracodawcy: PIASTOWSKA

Numer budynku pracodawcy: 39

Profil działalności pracodawcy: Pozostałe drukowanie.

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 30.05.2019

Data dodania oferty pracy: 30.05.2019

Oferta pracy ważna do: 28.06.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 30.05.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 30.05.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?526e5cc3705112f6698c9874a0de607f

Podobne oferty pracy

SPRZEDAWCA - od 1 900 PLN

obsługa telefoniczna oraz e-mailowa klientów, doradztwo i sprzedaż produktów z oferty, wycena zapytań klientów, przyjmowanie oraz wprowadzanie zamówień, generowanie dokumentów sprzedaży, obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. LOKALOWO-ROZLICZENIOWYCH - 1 017,4 PLN

Wg programu stażu w godz. 08.00-16.00 (pon) /07.00-15.00 (wt-pt)
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - Zawiercie (śląskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 1 850 PLN

Wyburzanie, podbudówka pod place, chodniki i parkingi, wykonywanie parkingów z kostki brukowej i betonu, przygotowanie powierzchni ścian i podłóg, tynkowanie.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Świecie (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI - do 3 000 PLN

Wykształcenie: wyższe; min. roczne doświadczenie w dziale administracji, bardzo dobra znajomość pakietu office, doświadczenie w prowadzeniu i tworzeniu dokumentacji w programie Excel, prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: tworzenie i archiwizowanie dokumentacji firmy (księgowej, kadrowej, przetargowej), zarządzanie biurem: prowadzenie kalendarza spotkań zarządu, klientów; nadzór nad obiegiem poczty i właściwym przepływem informacji w firmie, bieżąca obsługa klientów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gierałtowice;
GEOINVEST KRZYSZTOF GAJDZIK - 2019-03-05 - Gierałtowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 735 PLN

prowadzenie spraw kadrowych pracowników
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowaczy - 2016-12-05 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

KSIĘGOWY - 997,4 PLN

Zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Bielsko-Biała (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 6 700 PLN

Opracowywanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych. Rozpoznawanie i analiza potrzeb klientów. Promocja produktów. Negocjacja warunków współpracy. Koordynowanie procesów sprzedażowych, planowanie i nadzorowanie podejmowanych działań marketingowych i przygotowanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Zakroczym (mazowieckie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 100 PLN

prace biurowe, obsługa urządzeń biurowych, załatwianie spraw urzędowych, itp
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Mosina (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. PAKISTANU - od 13,7 PLN

WSRAŻANIE I OPRACOWANIE STRATEGII MARKETINGOWEJ FIRMY W OBSZARZE AZJI POŁUDNIOWEJ, W SZCZEGÓLNOŚCI PAKISTANU, INDII, NEPALU I SRI LANKI.WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI PROGRAMÓW BIUROWYCH, 3 LATA DOŚWIADCZENIA NA PODOBNYM STANOWISKU, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA URDU, HINDI ORAZ ANGIELSKIEGOSTAWKA GODZINOWA 13,70 ZŁ72 GODZINY MIESIĘCZNIE
PIOTR KOWALCZYK - 2018-04-11 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 250 PLN

Przetwarzanie danych kadrowo-płacowych, naliczanie wypłat
Mucha Kadry Sp. z.o.o - 2019-02-20 - Mieleszyn (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW SERWISU I REKLAMACJI (STOLARKA OTWOROWA) - od 2 800 PLN

Identyfikacja i diagnostyka uszkodzeń.Wykonywanie napraw serwisowych u Klientów firmy na terenie kraju oraz za granicą.Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
PPU PLASTIMET SP. Z O.O. - 2018-04-06 - Ełk (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

wg programu
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Brody (świętokrzyskie)

SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO KSIĘGOWYM - od 2 500 PLN

PRACA W SYSTEMIE KADROWO PŁACOWYM, FINANSOWO KSIĘGOWYM, PROWADZENIE I KSIĘGOWANIE RAPORTÓW KASOWYCH, WYCIĄGÓW BANKOWYCH I POZOSTAŁYCH DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH, SPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI ROZLICZENIOWEJ Z ZUS I US, ANALIZA KONT ANALITYCZNYCH Z GŁÓWNĄ KSIĘGOWĄ, SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ (MIESIĘCZNYCH, KWARTALNYCH, ROCZNYCH), SPORZĄDZANIE PROJEKTÓW PISM WYCHODZĄCYCH NA ZEWNĄTRZ (W RAMACH ZAKRESU CZYNNOŚCI), PROWADZENIE KASY W ODDZIALE ZGODNIE Z OBOWIĄZUJACYMI ZASADAMI PROWADZENIA KASY;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (RACHUNKOWOŚĆ, FINANSE), OBSŁUGA KOMPTERA (PAKIET BIUROWY), UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, ZDOLNOŚĆ PODEJMOWANIA DECYZJI, UMIEJĘTNOŚĆ SPORZĄDZANIA DOKUMENTÓW I WYCIĄGANIA WNIOSKÓW, ZNAJOMOŚC ZAGADNIEŃ Z ZAKRESU USTAWY O REHABILITACJI ZAWODOWEJ I SPOŁECZNEJ ORAZ ZATRUDNIANIU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, USTAWY O FINANSACH PUBLICZNYCH, USTAWY O RACHUNKOWOŚCI, ORDYNACJI PODATKOWEJ, USTAWY O ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA NARUSZENIE DYSCYPLINY FINANSÓW PUBLICZNYCH, USTAWY O PODATKU DOCHODOWYM OD OSÓB FIZYCZNYCH, USTAWY O PODATKU DOCHODOWYM OD OSÓB PRAWNYCH, USTAWY O SYSTEMIE UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH I INNYCH PRZEPISÓW REGULUJĄCYCH WYPŁATĘ ŚWIADCZEŃ Z UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO, USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, STAŻ PRACY 2 LATA , 1 ROK W SEKTORZE FINANSÓW PUBLICZNYCH;WYMAGANE DOKUMENTY: C.V, LIST MOTYWACYJNY, DOKUMNETY POTWIERDZAJĄCE POZIOM I KIERUNEK WYKSZTAŁCENIA, STAŻ PRACY, DOŚWIADCZENIE WYMAGANE NA DANYM STANOWISKU PRACY, INNE DOKUMNETY, KTÓRE KANDYDAT UZNA ZA ISTOTNE NALEŻY ZŁOŻYĆ OSOBIŚCIE, PRZESŁAĆ NA ADRES MAIL szczecin (at) pfron.org.pl LUB POCZTĄ TRADYCYJNĄ NA ADRES ODDZIAŁU
PAŃSTWOWY FUNDUSZ REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH - 2016-07-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - 2 900 - 3 770 PLN

prowadzenie rejestrów i ewidencji zgodnie z przepisami wewnętrznymi, opiniowanie wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego, a w tym udzielanie informacji co do trybu postępowań,przyjmowanie wniosków, weryfikacja i opiniowanie dokumentów, wybór trybuoraz przedkładanie wniosku władzom Uczelni, przygotowywanie i prowadzeniepostępowań o udzielenie planowanie zamówień publicznych w Uczelni i analizyw zakresie merytorycznym stanowiska, a w tym sporządzanie planu zamówieńpublicznych i planu postępowań, przygotowanie i przekazanie informacji zprowadzonych postępowań niezbędnych do sporządzenia sprawozdań z zakresuzamówień publicznych, współudział w przygotowaniu projektów aktów prawawewnętrznego, których przedmiotem jest udzielanie zamówień publicznych, praca w godz. 7-15
Politechnika Opolska - 2017-10-20 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA IT - 4 500 - 7 000 PLN

- Wdrożenia systemów informatycznych. Obsługa systemów informatycznych u klientów firmy.- Firma oferuje ciekawą pracę w miłej atmosferze.- Wynagrodzenie: 4500 do 7000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe Informatyczne lub Elektroniczne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> istnieje możliwość przyuczenia. Mile widziane certyfikaty branżowe (np. Microsoft, CISCO, LINUX, itp.). Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-207-99-50) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Pawła Chromika 5 A, 40-238 Katowice) lub e-mail: awachocki (at) login.net.pl
LOGIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-04 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. BHP I OCHORNY ŚRODOWISKA 1/2 ETATU - do 2 000 PLN

Przeprowadzanie obowiązkowych szkoleń z zakresu bhp. Kontrola i wystawianie skierowań na badania wstępne, okresowe i kontrolne dla pracowników. Ocena ryzyka zawodowego. Sporządzanie dokumentacji wypadkowej. Kontakt z urządzeniami w zakresie gospodarki odpadami i ochrony środowiska.
RILETA Spółka z o.o. - 2017-10-06 - Legnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. PODATKÓW - od 7 000 PLN

Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWYCH - do 1 850 PLN

księgowanie wyciągów bankowych, księgowanie faktur kosztowych, beżąca windykacja należności;księgowanie dokumentów magazynowych;prowadzenie ewidencja środków trwałych
Eltrans Sp. z o.o. - 2016-12-19 - Chorzów (śląskie)

MURARZ - od 2 550 PLN

Murowanie ścian budynków mieszkalnych.
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY, ASYSTENT - 997,4 PLN

obsługa kancelaryjnasporządzanie pism i dokumentówprowadzenie kalendarza spotkańobsługa konferencji i spotkańprowadzenie działań promocyjnychpozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Leszno (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU E-COMMERCE - 3 800 - 5 000 PLN

Audyt i reorganizacja promocji ofert na portal allegro.pl, organizacja i rozpoczęcie sprzedaży na portalach ebay.co.uk i ebay.de oraz promocja e-sklepu, monitoring rynku, typowanie i wdrożenie nowych produktów do sprzedaży.
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA PROGRESS - 2018-11-05 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS, FINANSOWYCH - 3 800 - 4 200 PLN

prowadzenie rachunkowości jednostek obsługiwanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, sprawdzanie, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych, sporządzanie sprawozdań budżetowychi finansowych, ustalanie, odprowadzanie i ewidencjonowanie dochodów jednostek obsugiwanych,
Centrum Usług Wspólnych w Będzinie - 2018-05-17 - Będzin (śląskie)

POMOC KUCHENNA - od 1 850 PLN

przygotowywanie i produkcja wyrobów garmażeryjnych
INTESMAK ZPHU s.c. Janusz Jędrzejczak, Łukasz Jędrzejczak - 2016-03-30 - Zgierz (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI - 997,4 PLN

specjalista do spraw rachunkowości
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Zielona Góra (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW FUNDUSZY - od 1 850 PLN

Współpraca z polskimi i zagranicznymi partnerami projektów, współpraca z zespołem w zakresie rekrutacji uczestników oraz merytorycznej realizacji działań, bieżące monitorowanie postępu rzeczowo- finansowego projektów, kontrola prawidłowości wydatkowania środków i osiąganych wskaźników, koordynacja projektów, bieżąca obsługa administracyjno-finansowa projektów, przygotowywanie dokumentacji, sprawozdań, wniosków o płatności i harmonogramów płatności, analiza możliwości aplikowania i pozyskiwania środków zewnętrznych w ramach programów krajowych, regionalnych oraz międzynarodowych, samodzielne i zespołowe przygotowywanie projektów i sporządzanie dokumentacji aplikacyjnej zgodnie z wytycznymi i zasadami, tworzenie dokumentów niezbędnych do otrzymania dofinansowania.
STOWARZYSZENIE EDUKACJA PRZEZ INTERNET - 2016-06-13 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA K/M - od 3 740 PLN

- Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów - Udzielanie odpowiedzi na zapytania dotyczące zakupów, reklamacji, wysyłki zakupionych towarów - Reprezentowanie marki H&M podczas kontaktu z Klientem - Doradzanie klientom w kwestiach modowych oraz w sprawach dotyczących najnowszych produktów oraz kolekcji.
H&M Hennes&Mauritz sp. z o.o. - 2019-06-17 - Warszawa (mazowieckie)

SEKRETARZ SĄDOWY/ INSPEKTOR DO SPRAW GOSPODARCZYCH - do 2 300 PLN

1. Gospodarowanie nieruchomościami Sądu w tym: przeglady, ubezpieczenia, ewidencja w Systemie Zarzadzania Majątkiem (SZM) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.2. Prowadzenie gospodarki składnikami majątku Sądu oraz ich ewidencja w systemie informatycznym ZSRK-SAP ERP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.3.Przygotowywanie i realizacja umów na media i usługi w budynkach Sądu zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wewnętrznymi regulaminami zakupów.4.Prowadzenie bieżących spraw związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem remontów i konserwacji we wszystkich obiektach Sądu, ich ewidencja oraz rozliczenie.5. Prowadzenie spraw z zakresu zapewnienia ochrony i bezpieczeństwach w budynkach Sądu;6.Przygotowywanie zleceń, zamówień, projektów umów na zakup materiałów do bieżących napraw, remontów i konserwacji, urzadzeń biurowych i środków czystości ich ewidencja i rozliczenie. Miejsce pracy: Wrocław ul. Podwale 30.Szczegoły oferty na stronie internetowej Sądu Rejonowego dla Wrocławia -Śródmieścia: http://www.wroclaw-srodmiescie.sr.gov.pl/files/Konkurs_na_stanowisko_inspektora_ds_gosp.pdfTermin składania dokumentów do 20 maja 2016 Miejsce składania dokumentów:1. Biuro Podawcze Sądów Rejonowych przy ul. Podwale 30 , pokój nr 60A, w godzinach urzędowania sądu;2. drogą pocztwoą ( decyduje data stmepla pocztwego) na adres: Sąd Rejonowy dla Wrocławia -Śródmieścia we Wrocławiu ul. Podwale 30, 50-040 WrocławDokumenty należy składać lub przesłać w zamkniętych kopertach z dopiskiem"Konkurs na staż urzedniczy w Sądzie Rejonowym dla Wrocławia -Śródmieścia we Wrocławiu"
Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu - 2016-05-12 - Wrocław (dolnośląskie)