SPECJALISTA DS. WPROWADZANIA DANYCH Wrocław oferta pracy SKYLOG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. WPROWADZANIA DANYCH
Wynagrodzenie: do 8 000 PLN
Zakres obowiązków: Wprowadzanie danych do specjalistycznego programu transportowo-logistycznego; w razie potrzeby pełnienie dyżuru telefonicznego. Miejsce pracy: ul. Sienkiewicza 106/2, 50-348 WrocławForma umowy: umowa o pracę na czas określony tj 1 rok, praca w godzinach od 8-16. Oferta w sali: F
Data publikacji: 2020-10-22
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: SKYLOG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sienkiewicza 106/2, 50-348 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wprowadzanie danych do specjalistycznego programu transportowo-logistycznego; w razie potrzeby pełnienie dyżuru telefonicznego. Miejsce pracy: ul. Sienkiewicza 106/2, 50-348 WrocławForma umowy: umowa o pracę na czas określony tj 1 rok, praca w godzinach od 8-16. Oferta w sali: F
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 8 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. WPROWADZANIA DANYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0264
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: operator wprowadzania danych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 8 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie branżowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2:
ukraiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_2: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła obsługa komputera, pakietu MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Spedytor - spedycja i transport od podstaw
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie branżowe spedytor- spedycja i transport od podstaw biegła obsługa komputera i internetu rosyjski na poziomie C1 w mowie i piśmie znajomosć ukraińskiego na poziomie C2 w mowie i piśmie znajomość języka angielskiego na poziomie C1 w mowie i piśmie. gotowość do relokacji, dyspozycyjność, gotowość do dyżurowania (sporadycznie w nocy, jeśli zajdzie taka potrzeba) obsługa oprogramowania do operacji transportowo-logistycznych (FireTMS)
Nazwa pracodawcy:
SKYLOG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 6112801027
danePracodawcy_regon: 38314419100000
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
danePracodawcy_kodPowiatu: 0264
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0986283
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Nazwisko osoby zgłaszającej: JOLANTA GUTKOWSKA
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|413201
Zawód wykonywany przez pracownika: operator wprowadzania danych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 23.10.2020
Oferta pracy ważna do: 13.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 23.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 22.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?949b981d38e2a298064bb28c3497ce8c
Podobne oferty pracy
płace, ZUS,
MŁODZIEŻOWY OŚRODEK WYCHOWAWCZY W KRUPSKIM MŁYNIE IM.OTTONA LIPKOWSKIEGO - 2018-09-10 - Krupski Młyn (śląskie)
Prowadzenie biura Spółdzielni.
Spółdzielnia Transportu Wiejskiego - 2018-04-13 - Otwock (mazowieckie)
Tworzenie, przegląd i aktualizacja zasad kontroli stanowiskowych w procesie produkcji i obsługi dostaw wyrobów. Wdrażanie metod usprawniających procesy kontroli jakości. Analiza przyczyn i kosztów reklamacji oraz wprowadzanie działań korygujących, Kontakt z klientami firmy w kwestiach dotyczących jakości oraz reklamacji. Weryfikacja specyfikacji jakościowych i technicznych wyrobów. Określenie wymagań dla surowców i materiałów do produkcji. Kontrola poprawności ewidencji procesów produkcyjnych i logistycznych oraz aktualizacja w SAP. Nadzór pracy laboratorium w zakładach produkcyjnych. Nadzór nad przeznaczeniem wyrobów niezgodnych. Udział w rozpatrywaniu reklamacji i wdrażaniu działań korygujących.
Tektura Opakowania Papier S.A. - 2017-07-07 - Tychy (śląskie)
Wystawianie aukcji w serwisie internetowym Ebay, Allegro, kontakt z klientem, bieżąca obsługa zapytań, przygotowywanie towaru do wysyłki.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2019-07-22 - Krosno (podkarpackie)
- przyjmowanie zapytań ofertowych od Klientów- przygotowanie ofert handlowych (marżowanie, wyliczanie od podstaw nowych produktów)- komunikacja z centralą w języku niemieckim lub angielskim- budowanie relacji handlowych z Odbiorcami- dbanie o potrzeby Klientów- dbanie o pozytywny wizerunek firmy
VKF Spork Heinz Renzel Sp. z o.o. - 2018-04-25 - Konin (wielkopolskie)
OPIEKA NAD DZIEĆMI, POMOC NAUCZYCIELOWI
Szkoła Podstawowa im. W.St.Reymonta w Trzebnicach - 2016-08-03 - Trzebnice (dolnośląskie)
Sprawowanie opieki zdrowotnej i prowadzenie kompleksowegopostępowania leczniczego w odniesieniu do osób chorych, niesprawnych fizycznie ipsychicznie, w celu przywrócenia im pełnej i maksymalnie możliwej do osiągnięciasprawności fizycznej, psychicznej. Praca w zakładzie opiekuńczo-leczniczym.
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krynicy Zdroju s.c. Agnieszka Dulkiewicz-Rozlach, Amadeusz Dulkiewicz, Karolina - 2015-11-17 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
wg. zakresu obowiązków
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Garwolin (mazowieckie)
Kontakt z klientem w języku niemieckim (telefon, e-mail, spotkania biznesowe), kontrola wysyłek/zamówień zagranicznych.
BAKS Wytwarzanie Osprzętu Instalacyjno-Elektrotech Kazimierz Sielski - 2017-03-02 - Karczew (mazowieckie)
Wystawianie faktur sprzedaży, obsługa klienta detalicznego, przyjmowanie zamówień, współpraca z działem handlowym i magazynami.
Zakład Mięsny "Mościbrody" Spółka z o.o. - 2020-07-24 - Mościbrody (mazowieckie)
zdobienie paznokci różnymi technikami żel i hybryda. Miejsce pracy : ul. SokolniczaGodziny pracy od 9-20 w zależności grafikuKontakt kandydatów z pracodawcą- elektroniczny. Oferta w sali: H
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Wrocław (dolnośląskie)
wykonywanie czynnośći organizacyjnych firmy o charakterze biurowym
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Gdów (małopolskie)
handel branża drobiarska, pozyskiwanie klientów, sprzedaż
Zakład Drobiarski LECH-DRÓB Sp. z o.o. - 2020-02-03 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)
Nawiązywanie kontaktów z klientami, obsługa sprzedażowa klienta, opracowywanie ofert
P.U.F. ,,Proker" Edward Łuszczak w Leżajsku - 2018-01-18 - Leżajsk (podkarpackie)
Kierowanie zespołem sprzedawców, pozyskiwanie nowych klientów, necgocjowanie warunków handlowych, kontrola przebiegu współpracy z aktualnymi klientami, realizacja wizyt i opieka handlowa nad klientami, przygotowywanie ofert i umów handlowych, analiza rynku.Jedna zmiana:od 8:00-16:00
SAMDEX sp z o.o. - 2016-06-16 - Mielec (podkarpackie)
Referent ds. zaopatrzenia- wymagania: wykształcenie średnie gastronomiczne, dietetyk, i pokrewne. Zarządzanie gospodarką materiałową, przygotowywanie zamówień, znajomość branży gastronomicznej ( osoba nie będzie gotwała)
Miejskie Przedszkole Nr 3 - 2016-02-26 - Nowy Sącz (małopolskie)
pozyskiwanie uczestników konferencji, seminariów i szkoleń organizowanych celem doskonalenia zawodowego specjalistów różnych branż, sprzedaż fachowych publikacji książkowych adresowanych m.in. do stomatologów, lekarzy weterynarii, rehabilitantów..., sprzedaż produktów multimedialnych i prenumerat czasopism specjalistycznych
kontakt przez OHP - 2017-06-20 - Katowice (śląskie)
analiza stanów magazynowych surowców oraz ich prognozowanie,nadzór nad złożonym zamówieniem,kontakt oraz poszukiwanie dostawców krajowych i za granicy,prowadzenie skutecznych negocjacji,współpraca z pozostałymi działami firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE"HOBBY" PIOTR MATUSZEWSKINAZWA SKRÓCONA: P.W HOBBY P.MATUSZEWSKI - 2020-02-26 - Kobylarnia (kujawsko-pomorskie)
tłumaczenie dokumentów eksportowych, współpraca z kontrahentami zagranicznymii pozyskiwanie nowych zagranicznych klientów. Wyższe wykształcenie, bardzo dobra znajomość j. ukrainskiego, j. rosyjskiego, j. angielskiego.
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Karolin (mazowieckie)
opracowanie wniosków do funduszy UE, opracowanie studium wykonalności i biznesplanów, przygotowanie analiz finansowo - ekonomicznych.
EUROGRANT Sp. z o.o. - 2017-02-09 - Tarnów (małopolskie)
pozyskiwanie klienta, negocjacje z klientem, przygotowanie ofert, rozliczenia z klientem, obsługa klientów obcojęzycznych (Serbia)
kontakt przez PUP - 2020-09-11 - Kraków (małopolskie)
Główne obowiązki:- przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale, w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej;- udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń, w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego;- prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników, w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych;- udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów, w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia;- opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale, w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej;- przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej, w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego;- opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej, w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale.Warunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy;- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa lub ukończone w Szkole Głównej Służby Pożarniczej studia wyższe w zakresie inżynierii bezpieczeństwa w specjalności inżynieria bezpieczeństwa pożarowego.Wymagania niezbędne:- znajomość przepisów przeciwpożarowych;- umiejętność działania w sytuacjach stresowych;- umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów;- pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:- posiadanie uprawnień specjalisty ds. bhp;- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego;- posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z ochroną przeciwpożarową.Inne informacje:Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).Tylko kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o kolejnym etapie selekcji.Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. Wymagane dokumenty i oświadczenia należy uwiarygodnić własnoręcznym podpisem.Kandydat jest zobowiązany złożyć wszystkie dokumenty wskazane w pkt. Wymagane dokumenty i oświadczenia, dokumenty wskazane w pkt. Inne dokumenty kandydat przedkłada dobrowolnie.Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.Proponowane wynagrodzenie brutto: 1414,74 zł oraz dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego.Mile widziana osoba o orzeczonym stopniu niepełnosprawności.Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 414 4139 lub (32) 414 4342.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-10-29 - Racibórz (śląskie)
•Przeprowadzanie kontroli oraz współpraca z kierownictwem firmy w celu poprawy warunków pracy,•Przestrzeganie obowiązujących przepisów BHP, •Prowadzenie szkoleń wstępnych,•Realizowanie zadań związanych z zapobieganiem zagrożeniom – monitorowanie oraz raportowanie zdarzeń niebezpiecznych,•Współudział w opracowywaniu wewnętrznych instrukcji oraz procedur,•Sporządzanie dokumentacji oraz prowadzenie postępowań powypadkowych,•Realizowanie zadań związanych z systemem OHSAS 18001.
Zamet Industry Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K. - 2018-07-11 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Opoczno (łódzkie)
- prowadzenie sekretariatu oddziału- ścisła współpraca z działem administracji w Kazimierzu Dolnym, w zakresie wymiany informacji i zachowania procedur- nadzór/organizacja/koordynacja niezbędnych prac remontowych- pomoc/koordynacja organizacji imprez komercyjnych- pomoc przy organizacji wystaw i wydarzeń kulturalnych- planowanie czasu pracy pracowników obsługi ekspozycji i kasjerów, rzemieślników - tworzenie grafików- wstępne rozliczanie czasu pracy- zamówienia artykułów chemicznych i papierniczych dla oddziału- obsługa wynajmu pokoi gościnnych - rezerwacje, obowiązująca dokumentacja- prowadzenie dokumentacji administracyjnej zgodnie z obowiązującymi zasadami- obsługa skrzynki mailowej i urządzeń biurowych- gotowość do pracy w ruchomym czasie pracy- umiejętność pracy w zespole
MUZEUM NADWIŚLAŃSKIE W KAZIMIERZU DOLNYM - 2019-05-16 - Janowiec (lubelskie)
Zakres obowiązków:1. Opracowywanie projektów aktów prawnych w zakresie gospodarki nieruchomościami, będącymi w trwałym zarządzie jednostek organizacyjnych MON oraz wykorzystywanymi na innych podstawach prawnych.2. Prowadzenie operatu ewidencyjnego nieruchomości pozostających w trwałym zarządzie jednostek organizacyjnych MON oraz wykorzystywanych na innych podstawach prawnych.3. Aktualizowanie albumów nieruchomości wojskowych w części kartograficznej i opisowej.4. Analizowanie wniosków oraz planów związanych z przejmowaniem nieruchomości na potrzeby sił zbrojnych. 5. Ewidencyjne rozliczenie planu przekazywania nieruchomości zbędnych poza resort obrony narodowej.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-01-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
PROWADZENIE EWIDENCJI PRODUKCYJNO- MAGAZYNOWEJ, WSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM PRODUKCJI I DZIAŁEM PROJEKTOWYM
LS Tech - Homes SA Bielsko Biała - 2018-03-01 - Koniecwałd (pomorskie)
Osoba odpowiedzialna za kontakt z klientem- telefoniczny, mailowy, poprzez róznego rodzaju komunikatory internetowe oraz osobisty. Prezentowanie towaru z oferty firmy klientowi końcowemu - zarówno w siedzibie firmy jak i w obiekcie wskazanym przez klienta. Wystawianie faktury, kontaktowanie się z dostawcami, negocjowanie cen zakupu.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Płock (mazowieckie)
obsługa recepcji, odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych, wydawanie kluczy, obsługa komputera. Miejsce wykonywania pracy Galeria Krakowska
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-10 - Kraków (małopolskie)
-współprojektowanie i wdrażanie działań promocyjno-reklamowych w firmie lub w firmach agencji marketingowych,-współtworzenie strategii marketingowych,-prowadzenie działań marketingowych i reklamowych,-opracowywanie ofert dla potecjalnych klientów,-analizowanie sytuacji rynkowej i tworzenie audytów.
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Kraków (małopolskie)