SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Gdów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: wykonywanie czynnośći organizacyjnych firmy o charakterze biurowym
Data publikacji: 2019-03-05
Lokalizacja: Gdów (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Gdów, powiat: wielicki, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykonywanie czynnośći organizacyjnych firmy o charakterze biurowym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wielicki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.03.2019
Data zakończenia pracy: 14.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
możliwość przyuczenia, dyspozycyjność, samodzielność, oferta pracy skierowana dla osób do 30 r.ż
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 13a, 32-020 Wieliczka, powiat: wielicki, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: wielicki
Gmina pracodawcy: Wieliczka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wieliczka
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 13a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 05.03.2019
Oferta pracy ważna do: 04.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kontakty z klientami, potwierdzenie terminów realizacji sprzedaży
Brugg Cables Sp. z o.o. - 2016-12-02 - Międzyrzecz (lubuskie)
Przyjmowanie i wydawanie towarów, pakowanie i wysyłanie przesyłek.
PROECO OLBUD Sylwester Oleś - 2016-09-05 - Brzesko (małopolskie)
- współudział w opracowywaniu i wdrażaniu strategii pomocniczej i PR- pomoc w koordynowaniu współpracy z agencjami reklamowymi i drukarniami- pomoc w organizowaniu imprez targowych i konferencji- pomoc w prowadzeniu warsztatów tematycznych, - redagowanie treści promocyjnych,- przygotowywanie raportów, zestawień i dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Chorzów (śląskie)
Wykształcenie: min. średnie; doświadczenie w sprzedaży telefonicznej; obsługa MS Office; mile widziana znajomość jęz. angielskiego; umiejętność nawiązywania kontaktów telefonicznych z klientami; zakres obowiązków: telefoniczne i mailowe pozyskiwanie klientów; umowa zlecenie; praca w godz. 9:00-14:00; miejsce pracy: Gliwice;
"INTEGRA" Zofia Dolecka - 2018-02-02 - Gliwice (śląskie)
Do zakresu obowiazków wlaściwego dla roli należy wsparcie administracyjne Group Technology oraz Group Operations(dywizji zatrudniajacych ponad 30 000 ludzi na całym świecie). W szczególności dotyczy to wsparcia i tworzenia procesów, przenoszenia procesów miedzy lokalizacjami, zbierania, utrzymywania i aktualizowania dokumentacji procesowej, zbierania i liczenia mierników efektywności procesów, administrowania Share Point's oraz dyskami sieciowymi. Dodatkowo do codziennych obowiazków należy kodowanie oraz przesyłanie do dalszego procesowania faktur wystawianych przez firmy współpracujace z Bankiem. Ponadto praca na stanowisku business managera wymaga bezpośredniego wsparcia kierowników wyższego szczebla zatrudnionych w innych lokalizacjach geograficznych. Kluczowymi kompetencjami są wysokie umiejetności komunikacyjne, doskonała organizacja pracy oraz doświadczenie w zarządaniu projektami.
kontakt przez PUP - 2017-05-08 - Zabierzów (małopolskie)
1) Zadania główne: kierowanie i planowanie pracy w Sekcji Techniczno - Transportowej, opracowywanie projektów i planów finansowo - rzeczowych w zakresie inwestycjii remontów realizowanych przez OSiR, kompleksowe przygotowywanie procesów inwestycyjnych, koordynowanie realizowanych przez OSiR zadań inwestycyjnych i remontowych, przygotowywanie i uczestnictwo w odbiorach i przekazywanie obiektów do eksploatacji, wykonywanie przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich, udział w postępowaniach przetargowych, dokonywanie przeglądów technicznych obiektów OSiR, współpraca z kierownikami Obiektów i Sekcji OSiR; 2) Zadania pomocnicze: praca w zespołach i komisjach powoływanych przez Dyrektora; 3) Zadania okresowe: opracowywanie analiz i prowadzenie sprawozdawczości w zakresie wykonywanych robót,przedkładanie wyników, sprawozdań i wniosków w tej sprawie;
OŚRODEK SPORTU I REKREACJI INOWROCŁAW - 2016-07-12 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Obsługa giełd transportowych, kontakt i nadzór nad kierowcami zatrudnionymi u pracodawcy, ewidencja i kontrola czasu pracy kierowców za pomocą zakupionego oprogramowania po wcześniejszym przeszkoleniu przez producenta
kontakt przez PUP - 2018-11-15 - Wrząca (wielkopolskie)
zarządzanie działem sprzedaży marketu budowlanego
ARTEKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-09 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Zarządzanie zespołem różnojęzycznym, planowanie pracy.
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Szosa Turecka (wielkopolskie)
obsługa i nadzór nad pracą maszyn i urządzeń, regulowanie elementów roboczych maszyn i urządzeń, korygowanie procesów technologicznych, prowadzenie dokumentacji produkcji
PARTNER PRACA I EDUKACJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-08-30 - Warszawa (mazowieckie)
Odczytywanie raportów. Monitorowanie czynności związanych z działalnością w zakresie odbioru odpadów. Wykształcenie średnie - mile widziane techniczne, mile widziane doświadczenie w logistyce lub transporcie, obsługa programów do obsługi firm transportowych, obsługa kompuera, MS Office. Praca na terenie siedziby firmy na dwie zmiany 6-14; 14-22.
Zakład Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. - 2017-02-24 - Mysłowice (śląskie)
- ANALIZOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ ZWIĄZANEJ Z PROCEDURĄ WYBORU DOSTAWCÓW I PODWYKONAWCÓW- TWORZENIE ZAPYTAŃ OFERTOWYCH, ANALIZA PORÓWNAWCZA OFERT- KONTROLA PRZEPŁYWU DOKUMENTACJI- SPORZĄDZANIE PRZEDMIARÓW I WYCEN- PROWADZENIE KONTROLI KOSZTÓW INWESTYCJI- MONITORING POSTĘPU REALIZACJI INWESTYCJI ŁĄCZNIE Z RAPORTOWANIEM
TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOLECZNEGO - 2018-09-26 - Boguchwała (podkarpackie)
Obsługa kadrowo – płacowa pracowników firmy zgodnie z polityka personalnąSporządzanie dokumentacji kadrowejSporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnychProwadzenie akt osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisamiRozliczanie i nadzór nad ewidencją czasu pracyNaliczanie wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilno-prawnych, sporządzanie list płacMonitorowanie ważności badań lekarskichPrzygotowywanie raportów i zestawień kadrowo-płacowych dla ZarząduObliczanie oraz pobieranie należnych składek na ubezpieczenie społeczne oraz zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznychWystawianie dokumentów na potrzeby pracownikówSporządzanie raportów i zestawień płacowychSporządzanie deklaracji do GUS, PFRON oraz PFRON SODiRObsługa kwestii pobytowych cudzoziemców
PPHU "AEK" ANDRZEJ KUBZDYL - 2019-02-27 - Wawrów (lubuskie)
przygotowywanie ofert handlowych, bieżąca obsługa klienta; pozyskiwanie nowych klientów; przyjmowanie i wprowadzanie zamówień; kształtowanie dobrego wizerunku firmy; stała współpraca z innymi działami i przedstawicielami handlowymi;
HUTA MAŁAPANEW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-30 - Ozimek (opolskie)
prowadzenie analiz finansowych i rynkowych, opracowywanie raportów, współpraca z innymi działami firmy, sporządzanie dokumentacji cen transferowych
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Kraków (małopolskie)
umiejętność nawiązywania kontaktów handlowych, dobra znajomość tkanin i dzianin z Dalekiego Wschodu, praca od poniedziałku do soboty w godz. 9-17
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Sękocin Stary (mazowieckie)
organizowanie i koordynowanie procesu produkcji, nadzór nad sprawnym działaniem urządzeń, maszyn, opracowanie dokumentacji technicznej
BASE GROUP Sp. z o.o. - 2019-02-20 - Koszwały (pomorskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
skuteczna windykacja telefoniczna, codzienny monitoring spłaty należności, kontrola wpłat należności po terminie zapłaty, raportowanie działań, współpraca z działem obsługi klienta i działem sprzedaży.
"AGROCHEM PUŁAWY" SP. Z O.O. O/CZŁUCHÓW - 2018-01-25 - Człuchów (pomorskie)
analiza i kontrola dokumentów i rozwiązań technicznych, technologii i materiałów, w tym przedmiarów, obmiarówi kosztorysów dotyczących robót realizowanych przez jednostki terenowe ZGN Mokotów. Współpraca z inspektorami Działu TP w zakresie kontroli materiałów wyjściowych do planowania wydatków i ogłaszania przetargów. Udział w komisjach technicznoeksploatacyjnych wynikających z zadań Działu TP oraz zarządzeń kierownictwa ZGN Mokotów. Współpraca z innymi komórkami i działami ZGN Mokotów w zakresie realizacji zadań bieżących i planowanych. Przygotowywanie specyfikacji i kontrola specyfikacjisporządzonych przez DOM-y i Dział TP oraz udział w komisjach przetargowych dot. remontów nieruchomości. Analiza i popularyzacjazmian ogłaszanych w cennikach wydawnictw zajmujących się badaniem cen i kosztorysów na rynku budowlanym. Opracowanie i aktualizacja Norm Zakładowych na podstawie analiz publikowanych norm przez wydawnictwa zajmujące się badaniem cen i kosztów na rynku budowlanym. Instruktaż i konsultacje inspektorów ZGN w branży budowlanej w zakresie poprawności stosowaniaobowiązującego Katalogu Norm Zakładowych. Przygotowywanie założeń i dokumentów związanych z ustaleniem wartości zamówienia, niezbędnych do ogłoszenia przetargu zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, dot. wymiany stolarki okiennejPCV i drewnianej. Wykonywanie stosownych zestawień i materiałów zbiorczych związanych z prowadzonymi zadaniami.Wykonywanie innych poleceń przełożonych w zakresie działalności ZGN Mokotów. Rzetelne, systematyczne i terminowe wykonywanie obowiązków służbowych. Lojalny stosunek do pracodawcy i współpracowników oraz zachowanie tajemnicy służbowej.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2018-12-27 - Warszawa (mazowieckie)
Kosztorysowanie, sprawdzanie, nadzorowanie, przygotowanie i rozliczanie robót budowlanych. Prowadzenie dokumentacji technicznych, planów robót, uzgodnień, przetargów. Kontakty z mieszkańcami i organami samorządowymi.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Bałtyk" - 2018-04-04 - Gdynia (pomorskie)
w/g stanowiska
Firma Handlowo-Usługowa "Sportex" Iwona Wierzbicka w Kielcach - 2017-03-01 - Kielce (świętokrzyskie)
wykonywanie zabiegów, obsługa recepcji SPA
ALFA Jan Majewski w Malborku - 2017-05-19 - Malbork (pomorskie)
Obsługa klienta niemieckojęzycznego, pomoc przy zamawianiu produktów Shella przez klienta.
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Zabierzów (małopolskie)
dobra znajomość rysunku technicznego, znajomośc pakietu Office, znajomość przyrządów pomiarowych, certyfikat z badań nieniszczących NORMY ISO9001
"Arcelormittal Service Group" Sp. z o.o. - 2017-09-13 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
,
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
prace związane z obsługą wózka widłowego oraz prace ręczne transportowe, przenoszenie ręczne magazynowych towarów
MC BAUCHEMIE SP. Z O.O - 2017-11-24 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
planowanie, koordynacja i realizacja sprzedaży, tworzenie bazy klientów, przygotowywanie ofert
FALON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-01 - Michałowice (mazowieckie)
Wykształcenie: wyższe techniczne; min. 10 lat pracy w japońskim przedsiębiorstwie produkcyjnym związanym z motoryzacją; znajomość języka japońskiego na poziomie Native Speaker; umiejętność instalowania maszyn i usuwania awarii sprzętu do produkcji filtrów; zakres obowiązków: nadzór nad maszynami w fabryce, wdrażanie nowoczesnych systemów monitorowania i usuwania awarii, współpraca z japońskimi specjalistami i podwykonawcami, sporządzanie raportów do macierzystej spółki z Japonii; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Gliwice (śląskie)