SPECJALISTA DS.ADMNISTRACJI Janowiec oferta pracy MUZEUM NADWIŚLAŃSKIE W KAZIMIERZU DOLNYM
Stanowisko: SPECJALISTA DS.ADMNISTRACJI
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: - prowadzenie sekretariatu oddziału- ścisła współpraca z działem administracji w Kazimierzu Dolnym, w zakresie wymiany informacji i zachowania procedur- nadzór/organizacja/koordynacja niezbędnych prac remontowych- pomoc/koordynacja organizacji imprez komercyjnych- pomoc przy organizacji wystaw i wydarzeń kulturalnych- planowanie czasu pracy pracowników obsługi ekspozycji i kasjerów, rzemieślników - tworzenie grafików- wstępne rozliczanie czasu pracy- zamówienia artykułów chemicznych i papierniczych dla oddziału- obsługa wynajmu pokoi gościnnych - rezerwacje, obowiązująca dokumentacja- prowadzenie dokumentacji administracyjnej zgodnie z obowiązującymi zasadami- obsługa skrzynki mailowej i urządzeń biurowych- gotowość do pracy w ruchomym czasie pracy- umiejętność pracy w zespole
Data publikacji: 2019-05-16
Lokalizacja: Janowiec (lubelskie)
Pracodawca: MUZEUM NADWIŚLAŃSKIE W KAZIMIERZU DOLNYM
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:LUBELSKA 20, 24-123 Janowiec, powiat: puławski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- prowadzenie sekretariatu oddziału- ścisła współpraca z działem administracji w Kazimierzu Dolnym, w zakresie wymiany informacji i zachowania procedur- nadzór/organizacja/koordynacja niezbędnych prac remontowych- pomoc/koordynacja organizacji imprez komercyjnych- pomoc przy organizacji wystaw i wydarzeń kulturalnych- planowanie czasu pracy pracowników obsługi ekspozycji i kasjerów, rzemieślników - tworzenie grafików- wstępne rozliczanie czasu pracy- zamówienia artykułów chemicznych i papierniczych dla oddziału- obsługa wynajmu pokoi gościnnych - rezerwacje, obowiązująca dokumentacja- prowadzenie dokumentacji administracyjnej zgodnie z obowiązującymi zasadami- obsługa skrzynki mailowej i urządzeń biurowych- gotowość do pracy w ruchomym czasie pracy- umiejętność pracy w zespole
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.ADMNISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Janowiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: puławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Janowiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: sekretarka
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Komputerowa obsługa prac administracyjno biurowych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, obsługa komputera, doswiadczenie zawodowe min. 1 rok, jedna zmiana 8-16
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: MUZEUM NADWIŚLAŃSKIE W KAZIMIERZU DOLNYM
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Puławach
Adres pracodawcy:
LUBELSKA 20, 24-123 Janowiec, powiat: puławski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: puławski
Gmina pracodawcy: Janowiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Janowiec
Ulica pracodawcy: LUBELSKA
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Puławach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
Data dodania oferty pracy: 16.05.2019
Oferta pracy ważna do: 31.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 16.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 16.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d0f39442cd836dd0fd55c8b207b05b1c
Podobne oferty pracy
•kontakt telefoniczny z klientem w celu wyjaśnienia przyczyn opóźnień w płatności•windykacja telefoniczna - doprowadzenie do jak najszybszej wpłaty należności•codzienny monitoring spłaty należności•kontrola wpłat należności po terminie zapłaty,•raportowanie działań•prowadzenie działań monitoringowych/windykacyjnych i kontrolnych zgodniez ustalonymi procedurami,•kontakt telefoniczny i mailowy z dłużnikiem,•współpraca z działem kontroli kredytowej i siecią handlową
"AGROCHEM PUŁAWY" Sp. z o.o. O/Człuchów - 2017-06-07 - Człuchów (pomorskie)
Opis stanowiska:- Bieżąca obsługa kadrowa pracowników- Prowadzenie akt osobowych pracowników- Przygotowywanie umów, aneksów oraz zaświadczeń- Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac- Prowadzenie rozliczeń w zakresie urlopów, wynagrodzeń i zasiłków chorobowych- Sporządzanie rozliczeń podatkowych- Sporządzanie deklaracji na potrzeby GUS, ZUS- Aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym- A - 1
IWONA MAZUR BIURO RACHUNKOWE - 2019-02-26 - Dębica (podkarpackie)
Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych b2b ,budowanie struktury współpracy w zakresie obsługiwanego rynku,kontakty zagraniczne, rozbudowa portfela dostawców/odbiorców,monitoring rynku branżowego , bieżące sporządzanie ofert negocjacje; praca w godz. 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z - 2017-03-10 - Opole (opolskie)
obsługiwanie maszyn, narzędzi i urządzeń do produkcji okien, obrabianie materiałów, cięcie, frezowanie, wytwarzanie okna z tworzyw sztucznych, nadzorowanie i kontrolowanie jakości wykonanych okien
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Koźla (lubuskie)
Pomoc klientom w rejestracji kart SIM poprzez weryfikację ich tożsamości za pomocą kamery internetowej lub aplikacji. Obsługa klienta przez telefon oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej, czatu i platform mediów społecznościowych. Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta.
kontakt przez OHP - 2018-06-14 - Bułgaria (Bułgaria)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Kraków (małopolskie)
wykonywanie prac ślusarskich
TECHSTAL Robert Brzozowski - 2016-08-26 - Paprotnia (lubelskie)
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem bengalskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami bengalskimi, obsługa mailingu z klientami Bangladeszu, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku bengalskim
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Zamawianie części zamiennych i podzespołów, organizowanie aukcji zakupowych, archiwizowanie dokumentów
COGNOR S.A. ODDZIAŁ FERROSTAL ŁABĘDY W KRAKOWIE - 2017-07-27 - Kraków (małopolskie)
przygotowywanie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, zakładanie akt osobowych, naliczanie i rozliczanie płac do księgowania, sporządzanie raportów i analiz kadrowo – płacowych; naliczanie i rozliczanie podatków do urzędów skarbowych
KUJAWSKO-POMORSKA SZKOŁA WYŻSZA W BYDGOSZCZY - 2017-11-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Robotnik gospodarczy - brygadzista
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Piława Górna (dolnośląskie)
prowadzenie kadr i płac
PBMH MODERN-BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-12-13 - Starokrzepice (śląskie)
Specjalista ds. zakupów (import z Indii)
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Poznań (wielkopolskie)
wprowadzanie faktur do systemu, sprawdzanie statusów transprtów, kontakt z klientem, segregacja dokumentów, przygotowanie poczty
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Pogorzyce (małopolskie)
Aktywne poszukiwanie innowacji i rozpoznanie inżynieryjne dla nowych technologii. Analiza rynku pod kątem innowacji technologicznych. Audyt wewnętrzny przedsiębiorstw. Opracowywanie merytoryczne opinii o innowacyjności i dokumentacji B+R. Odpowiedzialność za terminowość i finalny kształt opinii o innowacyjności i dokumentacji B+R. Udział w budowaniu pomysłu na inwestycję (generowanie rozwiązań i podejmowanie działań zmierzających do spełnienia wymogów legislacji krajowej i unijnej). Wspieranie realizacji technologicznych projektów inwestycyjnych. Ścisła współpraca z innymi działami firmy w ramach prowadzonych projektów. Współpraca z lokalnymi uczelniami i jednostkami B+R.
SMB Consulting - 2017-07-03 - Lublin (lubelskie)
zgodnie z zajmowanym stanowiskiem
PODKARPACKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO - 2018-11-13 - Boguchwała (podkarpackie)
jw.
FOCUS RESEARCH SP.Z O.O. - 2017-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
jakościowe łączenie elementów skrzyń wg. rysunku technicznego
"KADOR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-02 - Miłków (dolnośląskie)
Obsługa klienta, dezynfekcja łóżek solarium, sprzedaż kosmetyków
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Śrem (wielkopolskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej wynikającej ze stosunku pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy, sporządzanie list obecności, , przygotowywanie danych do statystyk i sprawozdań miesięcznych, kwartalnych półrocznych i rocznych.kontrola ważności badań lekarskich pracowników i szkoleń okresowych BHP, archiwizacja dokumentów.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gdańsku - 2019-03-20 - Gdańsk (pomorskie)
-
Biuro Rachunkowe RGJ - FILIPIAK Gabriela Filipiak - 2018-03-07 - Łochowo (kujawsko-pomorskie)
##zakres##
Nova Euro Distribution Sp. z o.o. - 2015-11-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Prace ślusarskie przy obróbce metalu. Praca jedno lub dwuzmianowa w godz. 6.00-22.00 w Mesznej (możliwość zapewnienia dowozu lub noclegu).
KUROWSKI G&T SP. Z O. O. - 2016-04-12 - Meszna (śląskie)
POZYSKIWANIE FUNDUSZY Z RÓŻNYCH ŚRODKÓW (NP. AGENCJE ROZWOJU REGIONALNEGO), SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ MERYTORYCZNYCH Z DZIAŁALNOŚCI FUNDACJI ORAZ PRZESYŁANIE DO MINISTERSTWA. WSPÓŁPRACA Z MINISTERSTWAMI, SAMORZĄDAMI I MEDIAMI. ORGANIZOWANIA ZBIÓREK PUBLICZNYCH I WARSZTATÓW. BIEŻĄCY KONTAKT Z PRZEDSTAWICIELAMI INSTYTUCJI WDRAŻAJĄCYCH ŚRODKI POMOCOWE. WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ POZYSKIWANIA FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH, DOBRA ORGANIZACJA, ASERTYWNOŚĆ, KOMUNIKATYWNOŚĆ, PRACA W GODZINACH 08.00-12.00
FUNDACJA "SŁOWIANIE POMERANII" - 2019-01-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, także na podstawie umów cywilnoprawnych, oraz zmianami w warunkach paracy i płacy. Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
MELIOR INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-16 - Raszyn (mazowieckie)
wystawianie faktur, rozliczanie punktów handlowych, prowadzenie magazynu handlowego (dokumentacja), rozliczanie inwentaryzacji oraz inne prace z zakresu administarcji i księgowości
Firma Handlowa WITOSPOL Wierzchosławice Józef Szwiec - 2018-01-10 - Wola Rzędzińska (małopolskie)
prowadzenie szkoleń na temat kultury panującej w indyjskich firmach oraz sposobach działania na rynku indyjskim
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Piaseczno (mazowieckie)
praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Legnica (dolnośląskie)
jw.
SITEL POLSKA Sp. z o.o. - 2017-07-24 - Warszawa (mazowieckie)
- Obsługa komputera z oprogramowaniem do tworzenia i zarządzania backupem. Obsługa programów komputerowych.- Wynagrodzenie: 2250 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Kolejna umowa na czas określony 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00, 14:00-22:00. Wymagane wykształcenie min. średnie, osoba do przeszkolenia.
kontakt przez PUP - 2019-01-03 - Katowice (śląskie)