SPECJALISTA DS. WINDYKACJI I FAKTUROWANIA Malbork oferta pracy ALEGRE LOGISTIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. WINDYKACJI I FAKTUROWANIA
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Bieżące nadzorowanie terminowości spłat, wyjaśnianie zaległych płatności z klientami, wysyłanie wezwań do zapłaty, not odsetkowych,współpraca z ubezpieczycielem należności oraz kancelariami prawnymi, zatwierdzanie zleceń spedycyjnych i transportowych, wystawianie faktur w systemie klasy TMS/ERP, kontrolowanie i kompletowanie dokumentów przewozowych niezbędnych do wystawienia faktur, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej, rejestracja w elektronicznej książce pocztowej, realizacja bieżącej pracy w biurze
Data publikacji: 2020-02-14
Lokalizacja: Malbork (pomorskie)
Pracodawca: ALEGRE LOGISTIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Daleka 108A, 82-200 Malbork, powiat: malborski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Bieżące nadzorowanie terminowości spłat, wyjaśnianie zaległych płatności z klientami, wysyłanie wezwań do zapłaty, not odsetkowych,współpraca z ubezpieczycielem należności oraz kancelariami prawnymi, zatwierdzanie zleceń spedycyjnych i transportowych, wystawianie faktur w systemie klasy TMS/ERP, kontrolowanie i kompletowanie dokumentów przewozowych niezbędnych do wystawienia faktur, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej, rejestracja w elektronicznej książce pocztowej, realizacja bieżącej pracy w biurze
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. WINDYKACJI I FAKTUROWANIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Malbork
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: malborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Malbork
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: fakturzystka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, inne
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_1:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenia w pracy zawodowej na podobnym stanowisku (doświadczenie w rachunkowości będzie dodatkowym atutem), mile widziana praktyczna znajomość zagadnień związanych z fakturowaniem i windykacją należności, samodzielność i umiejętność ustalania priorytetów, komunikatywność, dokładność, sumienność.Pracodawca oferuje stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku TSL, możliwość rozwoju zawodowego, udział w programach szkoleniowych, nowoczesne narzędzia pracydynamiczną pracę w przyjaznej atmosferze.
Nazwa pracodawcy:
ALEGRE LOGISTIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Malborku
Adres pracodawcy:
Daleka 108A, 82-200 Malbork, powiat: malborski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na maila
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: malborski
Gmina pracodawcy: Malbork
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Malbork
Ulica pracodawcy: Daleka
Numer budynku pracodawcy: 108A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Malborku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: fakturzystka
Data dodania oferty pracy: 14.02.2020
Oferta pracy ważna do: 13.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 14.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 14.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b60821fbaacc59c2f6d571d3ae2eff49
Podobne oferty pracy
wykonywanie prac zleconych przez kierownika na terenie Polski
SKORPIO Duda, Duszyńscy Sp.J. - 2016-07-20 - Bełchatów (łódzkie)
Poszukiwanie klientów, przygotowywanie ofert, negocjacje, prowadzenie baz klientów, obsługa zamówień
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Kraków (małopolskie)
zarządzanie całością spraw związanych z prowadzeniem spraw księgowych Spółki z o.o..
KLINGENBURG INTERNATIONAL SP. Z O. O. - 2018-08-09 - Świdnica (dolnośląskie)
profesjonalna obsługa klienta w oparciu o funkcjonujące standardy, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych, budowanie długotrwałych cełow i zapewnianie obsługi posprzedażowej klientom, raportowanie efektów pracy. Praca na pełen etat od poniedziałku do niedzieli w godzinach 9-21
PTI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-04 - Janki (mazowieckie)
Inicjowanie, analiza, rozwiązywanie skarg dotyczących płatności w imieniu klienta.Analiza kont bankowych, analiza raportów od brokerów i banków.Negocjowanie warunków spłat z kontrahentami..
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce - 2019-02-26 - Gdańsk (pomorskie)
j.w
HOMEX Sp. z o.o. - 2015-12-10 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie zadań na stanowisku pracy w procesie magazynowania, kontrola standardu jakościowego przy magazynowaniu, załadunek maszyn i urządzeń, wykonywanie innych poleceń.
kontakt przez PUP - 2019-12-06 - Strzelce Opolskie (opolskie)
diagnoza i naprawa systemów sterowania silnikiem, wykonywanie napraw uszkodzonych elementów urządzeń elektrycznych i elektronicznych, instalacja i uruchamianie w samochodzie elektrycznych i elektronicznych urządzeń sterujących
Miejski Zakład Komunikacyjny Sp. z o.o. - 2017-04-13 - Biała Podlaska (lubelskie)
Koordynowanie i zapewnienie komunikacji między zespołami projektowymi a zewnętrznymi dostawcami materiałów do działalności niekomercyjnej. Generowanie lokalnych inicjatyw zwiększających produktywność. Realizacja projektów wydajnościowych (w szczególności zw. z wykorzystaniem surowców i opakowań, w tym wdrażanie nowych specyfikacji i zmiana dostawców).
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Skarbimierz (opolskie)
W/g zawodu.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe Maxtel sp zo.o. - 2018-02-07 - Kielce (świętokrzyskie)
prowadzenie doradztwa w zakresie dostosowania gospodarstw rolnych do obowiązujących standardów i wymagań dotyczących ochrony środowiska, wypełnianie wniosków i innych dokumentów niezbędnych do ubiegania się o pomoc finansową lub współfinansowanie ze środków pochodzących z funduszy krajowych i zagranicznych, wdrażanie i upowszechnianie prośrodowiskowych zachowań i zasad wzajemnej zgodności, organizowanie szkoleń dla rolników i mieszkańców obszarów wiejskich w zakresie ochrony środowiska; praca w godzinach od 07:30 do 15:30
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego Barzkowice - 2020-01-20 - Barzkowice (zachodniopomorskie)
profesjonalna obsługa klientów biura podróży, sprzedaż imprez turystycznych, obsługa systemu rezerwacyjnego.
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Łódź (łódzkie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2019-08-22 - Jabłonowo (mazowieckie)
wdrażanie nowych produktów, kosztorysowanie produkcyjne, tworzenie materiałów promocyjnych (zdjęcia nowych produktów, ulotki produkcyjne), obsługa klienta w zakresie informacji nt. nowych produktów
EUROTOM Sp. z o.o. - 2016-09-13 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
jw.
OŚRODEK WDROŻEŃ EKONOMICZNO - ORGANIZACYJNYCH BUDOWNICTWA 'PROMOCJA' SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa KlientaPrzyjmowanie i wydawanie faktur
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Garwolin (mazowieckie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-02-25 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
1. Opiniowanie pod względem prawnym prawidłowości wykonywania czynności w batalionie,2. Udzielanie informacji,3. Sporządzanie pism i dokumentów.
Jednostka Wojskowa Nr 4393 - 2018-07-23 - Leźnica Wielka (łódzkie)
Przygotowanie ofert przetargowych, wykonywanie kosztorysów, analiza ofert dostawców
"MARAD ENERGIA" Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-04-12 - Sosnowiec (śląskie)
ewidencja operacji finansowych, prowadzenie rachunków kosztów i wyników, analizowanie wyników, przygotowanie sprawozdań finansowych oraz ich analiza, sporządzanie deklaracji podatkowych
kontakt przez PUP - 2017-06-19 - Biała Podlaska (lubelskie)
Obsługa i sprzedaż produktów finansowych
kontakt przez PUP - 2019-04-09 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
monitorowanie rynku, pozyskanie nowych klientów, przygotowanie dokumentacji księgowej, komunikacja w języku ukraińskim potzrebna do kontaktu z ukraińskimi klientami.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Skierniewice (łódzkie)
koordynacja transportu na wyznaczonym terenie, tworzenie planu transportowego oraz kontrolinad jego prawidłowym przebiegiem, bieżącą współpracę z pracownikamimagazynuoraz przewożnikamizewnętrznymi, kontakt z kierowcami oraz koordynację ich pracy, bieżące uzupełnianie informacji w systemie, budowa pozytywnego wizerunku firmy DINO na rynku
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-17 - Jastrowie (wielkopolskie)
sprzedawż materiałów budowlanych budowlanych, doradztwo techniczne, profesjonalna obsługa.
FIRMA "SŁAWEX" Zbigniew Sławiński - 2018-11-06 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
nadzór i kontrola nad produkcją gazów medycznych
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Chojnice (pomorskie)
rekrutacja pracowników, czynności administracyjno-biurowe, wyjazdy służbowe, tłumaczenia
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Świebodzin (lubuskie)
1.doradztwo zawodowe prowadzone indywidualnie i grupowo, w tym m.in.: wsparcie w zakresie wejścia/powrotu na rynek pracy, przeprowadzanie analizy predyspozycji zawodowych, opracowanie profili kompetencyjnych, diagnozowanie barier oraz trudności w znalezieniu zatrudnienia, wsparcie w przygotowywaniu dokumentów aplikacyjnych, przygotowanie do rozmów kwalifikacyjnych, spotkania z pracodawcami, wizyty studyjne u potencjalnych pracodawców, doradztwo w sprawie wyboru szkoły, 2.prowadzenie indywidualnej dokumentacji uczestników, 3.udział w pracach Interdyscyplinarnego Zespołu Wspierania Rodziny, 4.współpraca z pracownikiem socjalnym, oraz innymi specjalistami świadczącymi usługi społeczne na rzecz podopiecznych, 5.inne bieżące zadania związane z specyfiką stanowiska. Umowa od 01.10.2018 do 31.12.2020; godziny pracy: 7.30- 15.30; zadaniowy system czasu pracy
CENTRUM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ W USTCE - 2018-09-10 - Ustka (pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Radom (mazowieckie)
Przetwarzanie złomu (Wynagrodzenie do uzgodnienia)
P.H.U. GOLMEX EUGENIUSZ BEDNARA - 2016-04-07 - Gola (wielkopolskie)
Ogólny zakres obowiązków na stanowisku pracy:1. rozpoznawanie indywidualnych potrzeb uczniów oraz analizowanie przyczyn niepowodzeń edukacyjnych2. określanie form i sposobów udzielania uczniom pomocy pedagogicznej; organizowanie i prowadzenie różnych form wsparcia, odpowiednio do rozpoznanych potrzeb3. podejmowanie działań wychowawczych i profilaktycznych wynikających z programu wychowawczego i profilaktyki w stosunku do uczniów z udziałem rodziców i wychowawców;4. prowadzenie warsztatów dla rodziców oraz udzielanie im indywidualnych porad w zakresie wychowania5. wspomaganie i pomoc nauczycielom w realizacji programu wychowawczego i profilaktyki.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:1. praca w pełnym wymiarze czasu pracy, 2. praca od poniedziałku do piątku, 8 godzin dziennie/ 40 godzin w tygodniu.3. godziny pracy : od 8 do 16.Oferujemy:1. wynagrodzenie zasadnicze od 3200 zł do 3500 zł brutto miesięcznie2. dodatek za wieloletnią pracę od 5 do 20% - zależnie od posiadanego stażu pracy3. dodatkowe wynagrodzenia: trzynasta pensja, system nagród, możliwość korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osóbniepełnosprawnych w ZPS w Tczewie w rozumieniu przepisów o rehabilitacjizawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy/ wyższy niż 6 %.Wymagane dokumenty:1. list motywacyjny,2. kwestionariusz osobowy,3. kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie wykształcenia,4. kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie doświadczeniazawodowego/ stażu pracy,5. kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności (np. oukończonych kursach, szkoleniach itp.),6. oświadczenie potwierdzające nieposzlakowaną opinię,7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,8. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,9. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim,10. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność*.*w przypadku osoby niepełnosprawnej, która zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowychTerminy i miejsce składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne z dopiskiem Nabór na wolne stanowisko specjalisty ds. terapii behawioralnej należy składać w formie pisemnej w zaklejonych kopertach w siedzibie ZPS : Tczew ulica Grunwaldzka 1( sekretariat pok. Nr 6 ) lub przesłać na adres: 83-110 Tczew, ul. Grunwaldzka 1e, do dnia 11.10.2019 do godziny 14.(o zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do ZPS lub data złożenia w sekretariacie ZPS).Dane osobowe- klauzula informacyjna:Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.1. Administrator danych i kontakt do niego: Zespół Placówek Specjalnych w Tczewie.2. Kontakt do inspektora ochrony danych: we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danychosobowych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem można kontaktować się elektronicznie z Inspektorem Ochrony Danych email: iod (at) zpstczew.pl 3. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko 4. Informacje o odbiorcach danych: Krajowy Rejestr Karny przy Sądzie Okręgowym w Gdańsku ( w związku z zapytaniem o udzielenie informacji o osobie kandydata) , Przychodnia Rogowscy Spółka z oo w Tczewie (w związku z przeprowadzeniem badań wstępnych lekarskich).5. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w ZPS w Tczewie (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Dyrektor ZPS ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).6. Uprawnienia:a. prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lubograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a takżeprawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowyadministratora danych, podany powyżej,b. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.7. Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 11 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.8. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.9. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwy udział kandydata w naborze.10. Dane udostępnione przez kandydata , poza odbiorcami wskazanymi w pkt 4 i instytucjami upoważnionymi z mocy prawa, nie będą podlegały udostępnieniu innym podmiotom.Inne:1. Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną 2. Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty te mogą zostać odebrane do dnia 31.10.2019 a nieodebrane po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone,3. Kandydaci proszeni są o podanie kontaktu telefonicznego w celu powiadomienia o kwalifikacji do poszczególnych etapów,4. Kandydaci, którzy zostaną zaproszeni na test kwalifikacyjny, proszeni są o zabranie ze sobą dokumentu tożsamości,5. Wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis,6. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz tablicy informacyjnej w Zespole Placówek Specjalnych w Tczewie ul. Grunwaldzka 1.7. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel.: 58 531 55 50
ZESPÓŁ PLACÓWEK SPECJALNYCH W TCZEWIE - 2019-09-27 - Tczew (pomorskie)