SPECJALISTA DS. WINDYKACJI I EGZEKUCJI NIENALEŻNIE POBRANYCH ŚWIADCZEŃ EMERYTALNO-RENTOWYCH W WYDZIALE FINANSOWO-KSIEGOWYM Warszawa oferta pracy Zakład Emerytalno-Rentowy MSW
Stanowisko: SPECJALISTA DS. WINDYKACJI I EGZEKUCJI NIENALEŻNIE POBRANYCH ŚWIADCZEŃ EMERYTALNO-RENTOWYCH W WYDZIALE FINANSOWO-KSIEGOWYM
Wynagrodzenie: 2 700 - 2 800 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2017-08-11
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Zakład Emerytalno-Rentowy MSW
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pawińskiego 17/21, 02-106 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 700 - 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. WINDYKACJI I EGZEKUCJI NIENALEŻNIE POBRANYCH ŚWIADCZEŃ EMERYTALNO-RENTOWYCH W WYDZIALE FINANSOWO-KSIEGOWYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: windykator
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 700 - 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści z dziedziny prawa gdzie indziej niesklasyfikowani (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów do pracy: wykształcenie wyższe kierunek/specjalność prawnicze umiejętności niezbędne: znajomość przepisów emerytalno-rentowych w szczególności o zaopatrzeniu emerytalnym funkcjonariuszy oraz przepisów pragmatycznych wszystkich obsługiwanych służb, znajomość przepisów o ubezpieczeniach społecznych, przepisów podatkowych oraz o ubezpieczeniu zdrowotnym, znajomość przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, umiejętności dodatkowe: 1) umiejętność szybkiego uczenia się, 2) umiejętność obsługi baz danych aktów prawnych np. programu LEX, obowiązki: nalizowanie projektów aktów prawnych, zmian w obowiązujących przepisach oraz nowych przepisów z zakresu zaopatrzenia emerytalno-rentowego w celu opracowania projektów pism, wyjaśnień, wytycznych, interpretacji przepisów, a także projektów wzorów druków decyzji dla potrzeb pracowników wydziałów ustalania świadczeń, rozpatrywanie skarg i wniosków wpływających do Zakładu i analizowanie prawidłowości postępowania będącego przedmiotem skargi w celu stwierdzenia jej zasadności, 3) przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi, wnioski i pisma kierowane od świadczeniobiorców, a w przypadku, gdy skarga jest zasadna przygotowywanie projektu pisma wskazującego propozycje naprawienia powstałych nieprawidłowości. Pełna treść ogłoszenia: http://bip.zer.msw.gov.pl/bze/praca-w-zer-mswia/10942,Referentprawny-ds-skarg-i-analiz-w-Wydziale-Analiz-i-Wspolpracy-Miedzynarodowej.html
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: Zakład Emerytalno-Rentowy MSW
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Pawińskiego 17/21, 02-106 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Pawińskiego
Numer budynku pracodawcy: 17/21
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: windykator
Data dodania oferty pracy: 11.08.2017
Oferta pracy ważna do: 02.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 11.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 11.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Obsługa zamówień, obsługa wierzytelności, rozwiązywanie sporów, skargi klientów, lubricant service, zarządzanie elementami procesu DFOA, wsparcie automatyzacji procesów
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Kraków (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Warszawa (mazowieckie)
- pozyskiwanie klientów - utrzymywanie kontaktów ze stałymi klientami - sprzedaż internetowa - inne prace biurowe
"CARTER-TRANS" TOMASZ KRUK - 2017-07-11 - Katowice (śląskie)
przygotowywanie towaru, ekspozycja
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Suwałki (podlaskie)
wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowej danej firmy, kreowanie wizerunku firmy, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Kamieńsk (łódzkie)
Wymagane wykształcenie wyższe, dobra znajomość j. angielskiego. Charakterytyska pracy: realizacja projektów badawczych, badań rynku i opinii; planowanie i tworzenie harmonogramów projektów; opracowywanie metodologii badań i raportów; współpraca z działem sprzedaży, graficznym, statystyki oraz IT; przygotowywanie budżetów projektów; wsparcie Senior Project Managera w realizacji projektów. Aplikacje wysyłać e-mailem praca (at) biostat.com.pl.
BIOSTAT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-15 - Rybnik (śląskie)
Nadzór nad umowami dotyczącymi dostaw ciepła, gazu, wody, umowy dzierżawy, umowy najmu lokali, umowy rozliczenia kosztów, podatek od nieruchomości, składanie deklaracji
Miejski Zarząd Budynków Mieszkaniowych - TBS Sp. z o.o. - 2016-08-12 - Sosnowiec (śląskie)
Wsparcie usług edukacyjnych poprzez analizę potrzeb edukacyjnych potencjalnych klientów, przygotowanie analiz rynkowych, przygotowywanie i publikacja ofert edukacyjnych, udzielanie odpowiedzi na zapytania ofertowe.Obsługa administracyjna studiów podyplomowych po przez prowadzenie dokumentacji związanej z organizacją studiów i szkole, organizacja i obsługa zjazdów na studiach podyplomowych, utrzymywanie bieżąćego kontaktu ze słuchaczami i wykładowcami.
WSAiB - 2016-05-25 - Gdynia (pomorskie)
fachowa, życzliwa obsługa klienta; kreowanie dobrego wizerunku firmy; realizacja celów sprzedażowych oraz strategii marketingowej; zapewnienie sprawnego obiegu i emisji dokumentów generowanych w salonie sprzedaży
NASZE ZDROWIE GL + SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-25 - Zielona Góra (lubuskie)
Realizacja zamówień klientów oraz śledzenie etapów ich realizacji, monitorowanie zapasów wyrobu gotowego,sporządzanie kalkulacji i ofert cenowych, realizacja budżetu sprzedaży, wdrażanie nowych projektów, współpraca z innymi komórkami firmy.
DS Smith Polska Sp z o.o. w Kielcach - 2016-05-31 - Kielce (świętokrzyskie)
- Przekazywanie informacji o projekcie.- Przygotowanie informacji prasowych, w tym aktualizacja strony internetowej www.- Dystrybucja materiałów promocyjno-informacyjnych.- Prowadzenie rekrutacji.- Prowadzenie dokumentacji uczestników projektu.- Opracowanie list uczestników i list rezerwowych.- Obsługa logistyczno-organizacyjna szkoleń.- Opracowanie harmonogramów szkoleń.- Organizacja cateringu i materiałów szkoleniowych.- Współpraca z trenerami i innymi pracownikami zaangażowanymi w realizację projektu.
Centrum Szkoleń i Innowacji Grzegorz Miszczak - 2016-09-27 - Lublin (lubelskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie działań marketingowych, współpraca z dostawcami zewnętrznymi (drukarnie), organizacja i redakcja materiałów marketingowych.
TRADE 8 Sp. z o.o. - 2016-05-27 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
Współpraca z serwisami, zlecanie napraw na zewnątrz, współudział przy weryfikacjach maszyn, ocena stanu technicznego maszyn, wprowadzanie danych
BMTI Sp. z o.o. - 2016-11-22 - Komorniki (dolnośląskie)
wg. stanowiska
SPE Sp. z o.o. - 2015-12-21 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
-nadzorowanie i naprawa form wtryskowych -wykonywanie napraw mających na celu utrzymywanie form wtryskowych w ruchu-czyszczenie form wtryskowych po demontażu-prowadzenie ewidencji form wtryskowych i kart eksploatacji form,-wykonywanie prac ślusarskich zgodnie z dokumentacją -wsparcie produkcji w zakresie: mechaniki oraz utrzymania w ruchu maszyn-nadzór i prowadzenie dokumentacji ISO z zakresu utrzymanie ruchu i sprzętu kontrolno-pomiarowego-wykonywanie form wtryskowych zgodnie z dokumentacją -wykonywanie zadań zgodnie z planem,-utrzymywanie w należytej czystości powierzonej do obsługi maszyn i jej otoczenia .
Interplastik Sp. z o.o. - 2018-02-02 - Świdwin (zachodniopomorskie)
obsługa działu exportu, prowadzenie bazy wszystkich transakcji handlowych, wyszukiwanie nowych kantrahentów, wsparcie działu handlu
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Głowno (łódzkie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
Samodzielne pozyskiwanie pracowników, samodzielne prowadzenie rekrutacji
Dreman Sp. z o.o. - 2017-06-27 - Krapkowice (opolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-06 - Warszawa (mazowieckie)
pełnienie funkcji kierownika projektu lub prowadzącego roboty techniczne; wsparcie techniczne w zakresie systemówzabezpieczenia technicznego: instalacja, bieżąca konserwacja oraz usuwanie awarii urządzeń w zakresie mechaniki,elektryki i elektroniki, wykonywanie przeglądów, inspekcji oraz przeprowadzanie napraw i diagnostyki uszkodzeń; tworzenieraportów serwisowych z prac serwisowych i dodatkowych; planowanie wydatków na utrzymanie oraz remonty; sporządzanieharmonogramów badań diagnostycznych; aktualizacja dokumentacji technicznej; udział w projektach rozwoju technicznego;obsługa reklamacji; prowadzenie szkoleń dla użytkowników końcowych; przestrzeganie, promowanie oraz monitorowanieobowiązujących procedur bezpieczeństwaSprzet typu: rowery elektryczne, hulanogi, deskorolki elektryczneUmowa zlecenie, od 40 godzin w miesiącu (w póżniejszym okresie możliwa więkasz ilość godzin
GREEN LINE SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Telefoniczna i bezpośrednia obsługa klienta, -prowadzenie korespondencji projektowej,-przygotowanie, gromadzenie i archiwizacja dokumentów związanych z realizacją projektu,-opis faktur, rachunków i not, zgodnie z instrukcją obiegu dokumentów,-przygotowanie organizacyjne szkoleń,-prowadzenie dokumentacji szkoleniowej,-rekrutacja uczestników szkoleń,-wykonywanie innych poleceń kierownika projektu.
Powiatowe Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr - 2016-12-01 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Sporządzanie list płac dla pracowników: rozliczanie nadgodzin, godzin ponadwymiarowych, urlopów zwolnień lekarskich, premii, świadczeń dodatkowych.Sporządzanie list płac dla osób zatrudnionych na podstawie umów cywilno-prawnych.Współpraca z ZUS, US, GUS, PFRON (sporządzanie deklaracji).Prowadzenie spraw Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.Przygotowywanie zestawień i statystyk dla kierownictwa.Sporządzanie list płac kieszonkowego i stypendium dla wychowanków.Bieżąca analiza planu wynagrodzeń pod względem wykorzystania funduszu.Dekretacja list płac oraz bieżąca analiza kont wynagrodzeń.Sporządzanie kwartalnych zestawień budżetowych MS-DB 5 i Rb-70.
Zakład Poprawczy i Schronisko dla Nieletnich - 2018-09-04 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
- Realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży. Budowanie wizerunku firmy na rynku. Pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy. Budowanie bazy klientów. Realizowanie planów sprzedażowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji .Uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych a także szkoleniach oraz certyfikacja z produktów. Przygotowanie raportów z wykonywanych działań. Analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej. Prowadzenie szkoleń i prezentacji dla użytkowników końcowych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 505-923-713) lub e-mail: biuro (at) ms-it.pl
MS-IT MIŁOSZ SĘKALA - 2017-11-16 - Katowice (śląskie)
sporządzanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Obsługa Klientów czeskich: realizacja zamówień handlowych, wystawianie dokumentów sprzedażowych (FVS, WZ, CMR), kontrola spływu należności, utzrymywanie dobrych kontaktów z Klientem. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piatku w Zarzeczu (woj. podkarpackie).
VOSTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-07-20 - Zarzecze (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
-świadczenie usług informacyjnych na poziomie ogólnym specjalistycznym, zgodnie ze Standardami działania Sieci PIFE, - organizacja i udział w Mobilnych Punktach Informacyjnych, - organizacja i prowadzenie spotkań informacyjnych i szkoleń, - udzielanie konsultacji nt. Funduszy Europejskich w formie bezpośredniej, mailowej, pisemnej, telefonicznej i w czasie konsultacji u klienta: przeprowadzanie konsultacji na etapie przygotowywania wniosków/projektów; przeprowadzanie konsultacji na etapie realizacji projektów, w tym udzielanie wstępnej pomocy w rozliczaniu projektów; informowanie o możliwościach realizacji projektów współfinansowanych z Funduszy Europejskich w formule partnerstwa publiczno prywatnego; informowanie o realizowanych projektach dofinansowanych z Funduszy Europejskich; - samokształcenie w zakresie niezbędnym do wykonywania powierzonych zadań oraz udział w szkoleniach, - inne zadania zlecone przez koordynatora na potrzeby Sieci PIFE (np. udział w festynach, imprezach plenerowych itp.) .Informacje nt. zakresu usług świadczonych przez Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich: PIFE świadczy usługi w następującym zakresie: informowanie o projektach, informowanie o możliwości uzyskania dofinansowania oraz szczegółowe informacje o Funduszach Europejskich, konsultacje na etapie przygotowania projektu, konsultacje na etapie realizacji projektu.
Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. - 2018-03-28 - Łomża (podlaskie)