SPECJALISTA DS. WERYFIKACJI TOWAROWEJ Świebodzin oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. WERYFIKACJI TOWAROWEJ
Wynagrodzenie: od 2 950 PLN
Zakres obowiązków: - sortowanie i kontrola jakości produktów,- wprowadzanie towaru na stan magazynowy- redagowanie poczty elektronicznej,- procesowanie towarów luksusowych,- procesowanie artykułów bez kodu,- obsługa programu Return Client i/lub Zalos
Data publikacji: 2019-09-10
Lokalizacja: Świebodzin (lubuskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Świebodzin, powiat: świebodziński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- sortowanie i kontrola jakości produktów,- wprowadzanie towaru na stan magazynowy- redagowanie poczty elektronicznej,- procesowanie towarów luksusowych,- procesowanie artykułów bez kodu,- obsługa programu Return Client i/lub Zalos
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 950 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. WERYFIKACJI TOWAROWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świebodzin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świebodziński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali magazynierzy i pokrewni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 950 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Znajomość programu "Zalos"
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość programu "Return Client"
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świebodzinie
Adres pracodawcy:
Studencka 8, 66-200 Świebodzin, powiat: świebodziński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie + CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: świebodziński
Gmina pracodawcy: Świebodzin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świebodzin
Ulica pracodawcy: Studencka
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świebodzinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 15
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali magazynierzy i pokrewni
Data dodania oferty pracy: 10.09.2019
Oferta pracy ważna do: 23.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8e51ac1b72f00371e91aee287716cf5a
Podobne oferty pracy
Praca z monitorem ekranowym w pomieszczeniach typu open-space, udział w rojektach w Polsce i w innyvh państwach. Programowanie w różnych językach.Sala H
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Malowanie ścian wewnętrznych, układanie płytek ceramicznych i inne prace wykończeniowe.
Firma Remontowo-Wykończeniowa - 2019-04-24 - Bochnia (małopolskie)
Praca na 1/2 etatu w godzinach 09.00-13.00, 13.00-17.00. Tworzenie i przedstawianie klientom ofert ubezpieczeń, stały kontakt i podtrzymywanie relacji z klientami, obsługa posprzedażowa klientów indywidualnych, rejestracja i wprowadzanie do systemu danych dotyczących ubezpieczenia klienta oraz rejestracja dokumentów. Uczestniczenie w szkoleniach stacjonarnych przygotowujących do pracy. Miejsce pracy Bolesławiec.
RM Finance Renata Karońska - 2018-09-24 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Wykonywanie prac koordynacyjno-administarcyjnych związanych z dokumentacją projektów zagranicznych: budów, spalarni śmieci na terenie całej Europy Zachodniej. Dyspozycyjność do wyjazdów zagranicznych - kontrakty od 6 do 10 miesięcy. Wysokie zdolności planowania, dobra zadaniowa organizacja czasu pracy. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
INTOP Sp. z o.o. - 2016-10-25 - Rychtal (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc przy realizacji przedsięwzięć związanych w utrzymaniem terenów zielonych, przygotowanie wniosków na przeprowadzenie procedur przetargowych, prowadzenie ewidencji odpadów, gospodarka odpadami.
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2018-01-18 - Nowa Dęba (podkarpackie)
w ramach obowiązków służbowych pracownik będzie sporzadzał SIWZ, ogłoszenia do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, opracowywanie SIWZ oraz innej dokumnetacji przetargowej, zamieszczanie ogłoszeń o zamówniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP) lub przekazanie ogłoszenia Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich celem opublikowania w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, przesyłanie zaproszeń do składania ofert lub do udziału w negocjacjach, zamieszczanie ogłoszeń o zamówieniach w siedzibie zamawiającego (na tablicy ogłoszeń) oraz na stronie internetowej, opracowywanie i zamieszczanie odpowiedzi na zapytania oraz modyfikacji SIWZ na stronie internetowej zamawiającego, udział w pracach komisji przetargowej, przestrzeganie terminów ustawowych wynikających z obowiązujących przepisow, prowadzenie dokumentacji postępowania w sposób chronologiczny i gwarantujący nienaruszalność dokumentówzatrudnienie na umowe o pracę na okres próbny, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali E
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2019-03-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Zgodnie z załączonym do wniosku Programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Żywiec (śląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
OBOWIĄZKI:– TWORZENIE UNIKALNYCH TEKSTÓW W POZYCJONOWANIU,– MONITORING I OPTYMALIZACJA PROWADZONYCH KAMPANII,– SKUTECZNE POZYCJONOWANIE STRON,– ANALIZA I RAPORTOWANIE POZYCJI SŁÓW KLUCZOWYCH W GOOGLE,– PLANOWANIE I REALIZACJA KAMPANII REKLAMOWYCH W GOOGLE ADWORDS,– KOREKTA I DZIAŁANIA NA RZECZ POPRAWY POZYCJONOWANIA, – POSZUKIWANIE I WDRAŻANIE NOWYCH ROZWIĄZAŃ Z ZAKRESU POZYCJONOWANIA.
EUROLOGIC ZENON GŁODOWSKI - 2017-03-13 - Siedliska (podkarpackie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie obowiązków administracyjnych w zakresie ochrony danych osobowych, udział w tworzeniu i aktualizowaniu dokumentacji związanej z procesami przetwarzania danych osobowych, zapewnienie przestrzegania w organizacji przepisów o ochronie danych osobowych, prowadzenie szkoleń z zakresu ochrony danych osobowych, analiza incydentów pod kątem naruszania ochrony danych osobowych, prowadzenie rejestrów związanych z ochroną danych osobowych (m.in.: czynności przetwarzania, rejestr wszystkich kategorii czynności przetwarzania dokonywanych w imienu administratopra danych, ewidencja osób upoważnionych). Praca w godz.: 7:30-15:30. Umowa o pracę na czas określony, docelowo na czas nieokreślony. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: i.suchecka (at) dolkom.pl
Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOLKOM Sp. z o.o. - 2018-10-29 - Wrocław (dolnośląskie)
naprawa urządzeń automatyki pomiarowej i sterowania, praca w ruchu ciągłym2250 płaca zasadnicza + dodatki
ZAKŁADY CHEMICZNE "NITRO-CHEM" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-03-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wizytacja upraw, udzielanie porad w zakresie ochrony roślin, udział w szkoleniach, konferencjach
BIOPARTNER SPÓŁKA Z O.O. - 2016-10-14 - Plewiska (wielkopolskie)
Sporzadzanie dokumentacji kadrowej,zgłoszenia i wyrejestrowania ZUS,rozliczanie czasu pracy,sporzadzanie list płac,wystawianie zaświadczeń wg potrzeb,kontakt z PFRON,sporzadzanie analiz - statystyk.
CENTRUM OBSŁUGI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-10 - Kłodzko (dolnośląskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne; min. 20 lat pracy w japońskim przedsiębiorstwie produkcyjnym związanym z motoryzacją, znaj. języka japońskiego na poziomie NATIVE SPEAKER; znajomość procesu produkcji ceramicznych elem. do motoryzacji; umiejętność planowania i kontroli produkcji, opracowywanie planów produkcji na poszczególnych liniach, analiza kosztów procesów produkcyjnych, analiza wydajności i efektywności, kontakt z biurem sprzedaży w Japonii; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Gliwice (śląskie)
WYKONYWANIE POŁĄCZEŃ WYCHODZĄCYCH, UTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI
kontakt przez OHP - 2017-03-02 - Sopot (pomorskie)
Stałe monitorowanie rynku pozyskiwanie inf. o aktualnych przetargach, przygotowanie ofert przetargowych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, kompleksowa obsługa i weryfikacja postępowania przetargowego, analiza i raportowanie składanych ofert, sporządzanie pism wynikających z procedury przetargowej.
SOEN Sp. z o.o. - 2015-12-07 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Kompleksowe prowadzenie kadr i płac ( zatrudnianie, zwalnianie pracowników, zmiany w umowach, urlopy wypoczynkowe, czas pracy, zwolnienia chorobowe, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, rozliczenia z ZUS i US, sprawozdania do GUS ), księgowanie wynagrodzeń w systemie FK, przygotowywanie przelewów i księgowanie wyciągów bankowych.
kontakt przez PUP - 2019-01-21 - Lublin (lubelskie)
•obsługa Gości indywidualnych, grupowych, konferencyjnych•dbałość o restaurację•obsługa terminala oraz systemu POS
Hotel Roberts Port Żegluga Pasażerska Mikołajki Robert Śliwiński - 2019-09-16 - Stare Sady (warmińsko-mazurskie)
- udziałw rekrutacjach prowadzonych przez Dział HR- umawianie spotkań, weryfikacja bazy kandydatów- udzielanie informacji zwrotnych kandydatom- organizacja szkoleń wewnetrznych dla pracowników firmy- obsługa programu kadrowo-płacowego- wdrażanie nowych pracowników do organizacji (tzw. onboarding)- tworzenie raportów, zestawień oraz prezentacji na potrzeby działu- przygotowywanie dokumentów działowych i nadzór nad ich prawidłowym obiegiem oraz wsparcie w bieżących czynnościach Działu HR- uczestnictwo w projektach z zakresu "miekkiego HR"
kontakt przez PUP - 2019-09-03 - Radomsko (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
- zadania należące do działu księgowości oraz kadr i płac
EXPOM SA - 2016-10-03 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
obsługa sekretariatu, prowadzenie spraw kadrowych, obsługa organów samorzadowych banku, prowadzenie spraw członkowskich
Bank Spółdzielczy w Pucku - 2018-12-07 - Puck (pomorskie)
Specjalista do spraw marketingu i szkoleń
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Sandomierz (świętokrzyskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Piechowice (dolnośląskie)
Budowanie irozwijanie relacji/współpracy z klientami, negocjowanie warunków współpracy i sprzedaży, analiza danych rynkowych, opieka nadklientami i kontrahentami. Nawiązywanie współpracy w kierunku zawiązania relacji biznesowych między polskimi i arabskimi firmami.
kontakt przez PUP - 2019-07-04 - Sieradz (łódzkie)
1.Nadzór nad prawidłowym przygotowaniem, realizacją i rozliczaniem projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.2.Wstępne opiniowanie wniosków o zgodę na realizację projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.3.Udział w procesie przygotowywania dokumentacji projektowej oraz dokumentacji aplikacyjnej.4.Przygotowywanie dokumentów do podpisania umowy.5.Nadzór nad prawidłową realizacją harmonogramu rzeczowo-finansowego.6.Współpraca z kierownikami projektów.7.Współpraca z Instytucją Pośredniczącą/Zarządzającą.8. Realizacja projektów zgodnie z przepisami dotyczącymi trwałości projektów i udzielania pomocy publicznej.9.Przygotowywanie wewnętrznych aktów prawnych niezbędnych do prawidłowej realizacji projektów.10.Obsługa administracyjno organizacyjna zespołów kontrolujących projekty.11.Udzielanie pracownikom Uniwersytetu informacji dotyczących procedur obowiązujących w procesie aplikacji i realizacji projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.12. Monitoring projektów zgodnie z przepisami i procedurami obowiązującymi w Uniwersytecie oraz przedstawianie bieżącej informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach i zagrożeniach w realizacji projektów.13. Weryfikacja dokumentacji projektowej oraz jej wprowadzanie do elektronicznego systemu informatycznego.
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski - 2016-10-20 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
w/g potrzeb
FABET Przedsiębiorstwo Elementów Budowlanych S.A - 2016-02-12 - Kielce (świętokrzyskie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnieniu wsparcia przedofertowego i zarządzania kontraktami. Pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu ofert zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Realizacja wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi. Bezpośredni kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Kraków (małopolskie)