SPECJALISTA DS. KADR I P艁AC Lublin oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I P艁AC
Wynagrodzenie: od 3聽500 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Kompleksowe prowadzenie kadr i p艂ac ( zatrudnianie, zwalnianie pracownik贸w, zmiany w umowach, urlopy wypoczynkowe, czas pracy, zwolnienia chorobowe, naliczanie wynagrodze艅, zasi艂k贸w, rozliczenia z ZUS i US, sprawozdania do GUS ), ksi臋gowanie wynagrodze艅 w systemie FK, przygotowywanie przelew贸w i ksi臋gowanie wyci膮g贸w bankowych.
Data publikacji: 2019-01-21
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Kompleksowe prowadzenie kadr i p艂ac ( zatrudnianie, zwalnianie pracownik贸w, zmiany w umowach, urlopy wypoczynkowe, czas pracy, zwolnienia chorobowe, naliczanie wynagrodze艅, zasi艂k贸w, rozliczenia z ZUS i US, sprawozdania do GUS ), ksi臋gowanie wynagrodze艅 w systemie FK, przygotowywanie przelew贸w i ksi臋gowanie wyci膮g贸w bankowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 w zast臋pstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 3聽500 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I P艁AC
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Lublin
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: lubelskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Lublin
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: pozostali pracownicy dzia艂贸w kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 3聽500 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.02.2019
Data zako艅czenia pracy: 31.08.2020
Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy dzia艂贸w kadr (wymagany sta偶 - lata: 3)
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: ZAAWANSOWANA OBS艁UGA KOMPUTERA
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wy偶sze (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
znajomo艣膰 Kodeksu Pracy, ustawy o ubezpieczeniach spo艂ecznych, obs艂uga system贸w informatycznych klasy ERP.
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Miejski Urz膮d Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
Nieca艂a 14, 20-080 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV + skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: Nieca艂a
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zg艂oszona przez: Miejski Urz膮d Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy dzia艂贸w kadr
Data dodania oferty pracy: 21.01.2019
Oferta pracy wa偶na do: 31.03.2019
Data udost臋pnienia oferty pracy: 21.01.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 21.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Utrzymanie relacji z klientami obecnymi i aktywne pozyskiwanie nowych, dbanie o terminowo艣膰 realizacji zam贸wie艅 klient贸w, odpowiedzialno艣膰 za realizacj臋 plan贸w sprzeda偶y, kontrol臋 oraz monitorowanie bie偶膮cych wynik贸w, rozw贸j i analiza sprzeda偶y nowych produkt贸w, poszukiwanie dostawc贸w us艂ug, raprtowanie wynik贸w sprzeda偶y. Praca mo偶e by膰 wykonywana w ramach home office.
KM System Sp. z o.o. - 2019-01-15 - Jaworzno (艣l膮skie)
zapozanie ze struktur膮 zak艂adu, regulaminem pracy, przepisami bhp i p.po偶., dzia艂no艣ci sp贸艂ki, jej profilem produkcyjnym, struktur膮 ogrganizacyjn膮,regulaminem pracy, CSR, wydzia艂mi produkcji i innymi kom贸rkami organizacyjnymi, planowanie przebiegu sta偶y i om贸wienie jego programu,organizacja pracy na stanowisku asystenta ds. sprzedazy produkcji krajowej,pog艂臋bienie i utrwalenie wiedzy o praktycznych zasadach zastosowania przepis贸w prawa w funkcjonowaniu jednostki,poszukiwanie i nawi膮zywanie kontakt贸w handlowych przez dzia艂ania telemarketingowe i kontakt osobisty, aktywna sprzeda偶 produkt贸w na rynku,monitorowanie rynku oraz poszukiwanie i identyfikowanie szns rynkowych w zakresie rozwoju sprzeda偶y,budowanie pozytywnego wizerunku firmy,bezpo艣rednia obs艂uga klienta,przygotowanie towaru do sprzeda偶y, obs艂uga kasy fiskalnej,zapoznanie z obs艂ug膮 program贸w komputerowych:simple.erp, zak艂adanie i uzupe艂nianie kartotek.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - 艁azy (lubelskie)
G艂贸wne obowi膮zki: obliczanie przy u偶yciu specjalistycznego programu komputerowego uposa偶enia i dodatkowe nale偶no艣ci za okrespe艂nienia s艂u偶by i za okres przebywania na zwolnieniu lekarskim oraz obliczanie i dokonywanie, przy u偶yciu specjalistycznego programu komputerowego, potr膮ce艅, w celu zapewnienia terminowej i prawid艂owej realizacjip艂atno艣ci; obliczanie kwoty i ilo艣ci zrealizowanych zwolnie艅 lekarskich, w celu sporz膮dzenia rzetelnych rozlicze艅 i sprawozda艅 dotycz膮cego os贸b przebywaj膮cych na zwolnieniach lekarskich oraz wykorzystania oszcz臋dno艣ci nanagrody uznaniowe; planowanie wydatk贸w p艂acowych i pochodnych, w horyzoncie czasowym przekraczaj膮cym 1 rok, w celusporz膮dzenia zapotrzebowania na 艣rodki finansowe; sporz膮dzanie, przy u偶yciu specjalistycznego programu komputerowego, listy uposa偶e艅, listy dodatkowych nale偶no艣ci, zestawienia do list, w celu terminowej wyp艂aty uposa偶enia i innych nale偶no艣ci dla funkcjonariuszy SG; samodzielne gromadzenie dokumentacji, w celu prawid艂owego obliczenia oraz weryfikacji obliczonych kwot; sporz膮dzanie na bie偶膮co za艣wiadcze艅 o osi膮gni臋tych przez funkcjonariuszy przychodach dla Zak艂adu Emerytalno-Rentowego MSW, ZUS, Urz臋d贸w Skarbowych, Komornik贸w i innych instytucji zewn臋trznych oraz na wniosek funkcjonariusza, w celu wype艂nienia okre艣lonych w przepisach obowi膮zk贸w pracodawcy; sporz膮dzanie wniosk贸w o korekt臋 planu wydatk贸w bud偶etowych w celu zapewnienia terminowej realizacji wydatk贸w p艂acowych i dodatkowych nale偶no艣ci funkcjonariuszy; sporz膮dzanie plan贸w, analiz, informacji z zakresu wydatk贸w p艂acowych i pochodnych funkcjonariuszy SG; wykonywanie czynno艣ci ewidencyjnych zwi膮zanych z archiwizowaniem dokumentacji p艂acowej w celu przekazaniajej do archiwum; w trakcie zast臋powania kierownika sekcji koordynowanie prac膮 pracownik贸w sekcji oraz monitorowanie realizacjiich zada艅.Warunki pracy: warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja cia艂a; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narz臋dzia i materia艂y pracy: komputer, urz膮dzeniabiurowe; mo偶liwo艣膰 poruszania si臋 po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szeroko艣膰 drzwi.Wykszta艂cenie: wy偶sze ekonomiczne, prawne lub z zakresu finans贸w.Wymagania niezb臋dne: znajomo艣膰 przepis贸w z zakresu finans贸w publicznych oraz z zakresu tematyki p艂acowej w praktyce; znajomo艣膰 zagadnie艅 ubezpiecze艅 spo艂ecznych i podatku dochodowego od os贸b fizycznych; umiej臋tno艣膰 bieg艂ej obs艂ugi pakietu Office; dok艂adno艣膰, wnikliwo艣膰, komunikatywno艣膰; umiej臋tno艣膰 przewidywania, rozwi膮zywania problem贸w, analitycznego my艣lenia; posiadanie powy偶ej 1,5 roku do艣wiadczenia zawodowego w zakresie rachuby i p艂ac; pozytywne zako艅czenie procedur sprawdzaj膮cych zako艅czonych wydaniem po艣wiadczenia bezpiecze艅stwa osobowego, uprawniaj膮cego do dost臋pu do informacji niejawnych oznaczonych klauzul膮 POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie przeszkolenia z zakresu obs艂ugi programu P艁ATNIK, e DEK; posiadanie 1 roku do艣wiadczenia zawodowego w naliczaniu p艂ac.
艢l膮ski Oddzia艂 Stra偶y Granicznej z siedzib膮 w Raciborzu - 2017-04-07 - Racib贸rz (艣l膮skie)
prace r臋czne na odziale szwalnigodziny pracy od 6.00 do 14.00
kontakt przez PUP - 2018-10-19 - Mi臋dzyrzec Podlaski (lubelskie)
Kompleksowe prowadzenie sparw kadrowo-p艂acowych
DARPOL Sp. z o.o Sp贸艂ka komandytowa - 2015-12-16 - Piotrowo Drugie (wielkopolskie)
pozyskiwanie pracownik贸w z Ukrainy
BUSINESS & WORK CONSULTING SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-07-06 - W艂oc艂awek (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie nowych klient贸w z biura i w terenie, inspekcje atrakcji turystycznych i produkt贸w, prezentacja dynamiczna (fotowideo i g艂os) dla klient贸w indywidualnych, instytucjonalnych oraz grup klient贸w (prezentacje zbiorowe)
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Pi艂a (wielkopolskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna b臋dzia za samodzielne prowadzenie operacji ksi臋gowych.Wynagrodzenie 2500-4500
MERKURY MARKET Sp. z o.o. Sp贸艂ka Komandytowa - 2017-02-03 - Krosno (podkarpackie)
Przyjmowanie i wydawanie towaru. Zatrudnienie od zaraz na podstawie umowy o prac臋 na okres pr贸bny- do 3 miesi膮cy, praca na trzy zmiany: 4.00-12.00; 12.00-20.00; 20.00-4.00.
CENTRUM MI臉SNE DROBIMAX II SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2018-09-05 - Pi艂a (wielkopolskie)
Obs艂uga recepcji hotelowej.
J.W.Construction Holding S.A. Oddzia艂 Hotel 500 - 2016-12-07 - Zegrze Po艂udniowe (mazowieckie)
Weryfikacja, analiza i klasyfikacja faktur zakupu i dokument贸w rozliczeniowychRozliczanie inwentaryzacji zapas贸wWsp贸艂praca z kontrahentami w zakresie spraw finansowychTworzenie i rozwi膮zywanie rezerw kosztowychMonitorowanie i rozliczanie wydatk贸w inwestycyjnych.
RECREW HR SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-02-27 - G贸rka (warmi艅sko-mazurskie)
-nawi膮zywanie kontakt贸w z kontahentami, -negocjowanie cen,-zawieranie nowych kontrakt贸w- um贸w handlowych
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Gd贸w (ma艂opolskie)
JW.
TELL Sp. z o.o. - 2017-12-11 - B艂onie (艂贸dzkie)
j.w.
JM DATA S.C. 呕EBROWSKI JAROS艁AW, RYCIAK MACIEJ - 2015-11-20 - Warszawa (mazowieckie)
odpowiadanie na zapytania klient贸w (e-mail, telefon,czat,skype), pozyskiwanie i obs艂uga klient贸w, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientami i firmami wsp贸艂pracuj膮cymi, koordynacja procesu realizacji zam贸wie艅
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2015-11-13 - Pozna艅 (wielkopolskie)
Monitorowanie nalezno艣ci, windykacja nale偶no艣ci krajowych i zagranicznych, potwierdzanie sald
DROP Sp贸艂ka Akcyjna - 2017-12-15 - Ostrzesz贸w (wielkopolskie)
Uk艂adanie kostki brukowej.
P.P.H.U. "AGROPOL-BIS" S.C. W CZARNEJ - 2018-05-11 - Czarna (podkarpackie)
Przygotowanie strategii pozyskiwania klient贸w na rynku hiszpa艅skim. Przygotowanie bazy kluczowych klient贸w. Przygotowanie ofert handlowych us艂ug/produkt贸w firmy skierowanych na rynek hiszpa艅ski, kontakt z klientami hiszpa艅skoj臋zycznymi
Fundacja rozwoju przedsi臋biorczo艣ci "TW脫J STARTUP" - 2019-01-04 - Gda艅sk (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Stanowice (dolno艣l膮skie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-12-20 - Warszawa (mazowieckie)
Opis stanowiska pracy:鈥porz膮dzanie deklaracji VAT-7, VAT-7UE;鈥porz膮dzanie sprawozda艅 do G艂贸wnego Urz臋du Statystycznego;鈥ekretacja i ksi臋gowanie faktur zakupu towar贸w i us艂ug;鈥sp贸艂praca w zakresie rozlicze艅 i danych finansowych z jednostkami powi膮zanymi;鈥widencja i rozliczanie wydatk贸w kosztowych roz艂o偶onych w czasie (RMK);鈥rowadzenie i kontrola ewidencji 艣rodk贸w trwa艂ych;鈥bs艂uga kasy fiskalnej zgodnie z obowi膮zuj膮cym prawem;鈥prawdzanie dowod贸w ksi臋gowych pod wzgl臋dem formalnym i rachunkowym;鈥ontrola, uzgadnianie poprawno艣ci zaksi臋gowanych dokument贸w;鈥zynny udzia艂 w kontroli podatkowej Urz臋d贸w Skarbowych. Wymagania: 鈥raktyczna umiej臋tno艣膰 obs艂ugi oprogramowania ksi臋gowo-finansowego;鈥najomo艣膰 j臋zyka angielskiego (mile widziana);鈥h臋ci sta艂ej nauki.
SUNEX SP脫艁KA AKCYJNA - 2019-01-22 - Racib贸rz (艣l膮skie)
przetwarzanie zam贸wie艅 w Ms Offcie, przygotowywanie dokument贸w sprzeda偶y, wsparcie organizacji transportu
B LINE Sp. z o.o. Sp.K. - 2017-12-22 - Pozna艅 (wielkopolskie)
rozwijanie sieci sprzeda偶y, t艂umaczenie tekst贸w um贸w handlowych i redagowanie ofert dla klient贸w indyjskich, kontaktowanie si臋 z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - W贸lka Kosowska (mazowieckie)
do uzgodnienia z pracodawc膮
SZWED IDEA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-08-18 - Rzesz贸w (podkarpackie)
tworzenie instrukcji obs艂ugi, tworzenie kart katalogowych
ESTYMA ELECTRONICS SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2017-04-12 - Gajewo (warmi艅sko-mazurskie)
Prowadzenie wszystkich spraw z zakresu prawa pracy, spraw socjalnych pracownik贸w.
Szpital Dzieci臋cy Polanki im. Macieja P艂a偶y艅skiego Sp. z o.o - 2017-06-30 - Gda艅sk (pomorskie)
- Obs艂uga kontrahent贸w zagranicznych. Sprzeda偶 i zakupy metali nie偶elaznych. Praca w Bytomiu.- Wynagrodzenie: 3000 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykszta艂canie wy偶sze (mile widziany kierunek: ochrona 艣rodowiska lub metalurgia lub kierunek z dziedzin pokrewnych na przyk艂ad: odlewnictwo. Wymagane do艣wiadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku. Bardzo dobra znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego w mowie i pi艣mie. Kontakt KONIECZNIE wst臋pnie telefoniczny (9:00-15:00) (Tel. 792-460-560) celem ustalenia spotkania z pracodawc膮 (ul. Ks. mjra Karola Wo藕niaka 12, 40-389 Katowice - OBOK NUMERU Wo藕niaka 28 B) lub e-mail: biuro (at) ecom.slask.pl
ECOM SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-04-27 - Bytom (艣l膮skie)
przyjmowanie zam贸wie艅, obs艂uga procesu realizacji zam贸wie艅, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Chludowo (wielkopolskie)
Przygotowanie samochodu do lakierowania
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Sieradz (艂贸dzkie)
aktywna sprzeda偶, pozyskiwanie nowych klient贸w, wyjazdy spotkania z dotychczasowymi i potencjalnymi klientami, udzia艂 w targach
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Czarnowice (lubuskie)