SPECJALISTA DS. KSIEGOWOŚCI I FINANSÓW Górka oferta pracy RECREW HR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIEGOWOŚCI I FINANSÓW
Wynagrodzenie: 3 000 - 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Weryfikacja, analiza i klasyfikacja faktur zakupu i dokumentów rozliczeniowychRozliczanie inwentaryzacji zapasówWspółpraca z kontrahentami w zakresie spraw finansowychTworzenie i rozwiązywanie rezerw kosztowychMonitorowanie i rozliczanie wydatków inwestycyjnych.
Data publikacji: 2018-02-27
Lokalizacja: Górka (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: RECREW HR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:14-100 Górka, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Weryfikacja, analiza i klasyfikacja faktur zakupu i dokumentów rozliczeniowychRozliczanie inwentaryzacji zapasówWspółpraca z kontrahentami w zakresie spraw finansowychTworzenie i rozwiązywanie rezerw kosztowychMonitorowanie i rozliczanie wydatków inwestycyjnych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Zatrudnienie w firmie produkcyjnej branża spozywcza. Mozliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego we współpracy z innymi europejskimi odziałami firmy.Roczna nagroda uznaniowa - finansowa. Mozliwość rozwoju poprzez uczestnictwo w szkoleniach i kursach.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIEGOWOŚCI I FINANSÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Górka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostródzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostróda
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: analizowanie zapisów księgowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość zasad gospodarki magazynowej
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Znajomość zagadnień dotyczących procesów produkcyjnych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość ustaw podatkowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Stosowanie i tworzenie analiz ekonomicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Terminowość, dokładność, zaangażowanie
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie zawodowe min. 10 lat pracy w księgowości, w tym 3 lata na stanowisku specjalisty ds. ksiegowości bez długich przerw w zatrudnieniu.
Nazwa pracodawcy:
RECREW HR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
Adres pracodawcy:
GRUNWALDZKA 103A, 80-244 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: GRUNWALDZKA
Numer budynku pracodawcy: 103A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.02.2018
Data dodania oferty pracy: 26.02.2018
Oferta pracy ważna do: 27.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 26.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 26.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg stanowiska
"NANGA" PRZEMYSŁAW FIGURA - 2016-04-14 - Złotów (wielkopolskie)
Obsługa klienta w dziale sprzedaży biura podróży, przygotowywanie oferty, prezentacja, sprzedaż oferty, kontakt z klientami, marketing, kontakt i poszukiwanie klientów korporacyjnych
SUN TRAVEL BIURO PODRÓŻY DOROTA CHABOWSKA - 2016-03-25 - Piła (wielkopolskie)
prace pomocnicze w kuchni
SCARABEUS A.Gumola Spółka Jawna - 2017-04-07 - Czechy (łódzkie)
telefoniczna oraz bezpośrednia obsługa llientów firmy, realizacja planów sprzedażowych poprzez obsługę stałych klientów, pozyskiwanie nowych, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Tychy (śląskie)
SPORZĄDZANIE DOKUMENTÓW SPRZEDAŻOWYCH, MAGAZYNOWYCH I TRANSPORTOWYCH
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Michorzewko (wielkopolskie)
utrzymywanie kontaktów ze stałymi kontrahentami, pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż odpadów tworzywa sztucznego do Chin, realizacja planów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Oświęcim (małopolskie)
Sprzedaż produktów i usług spółki.
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2017-05-05 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
Prace spawalnicze na jednostkach pływających.
AS PPU Adam Sulewski - 2017-07-21 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-06-16 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie obowiązków na stanowisku kadrowa- pomoc
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2017-05-08 - Chojnice (pomorskie)
Specjalista do spraw kadr i płac
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Kozienice (mazowieckie)
w/g potrzeb
ESKA GROUP Okna - 2015-12-18 - Morawica (świętokrzyskie)
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-03-31 - Łódź (łódzkie)
-obsługa kontrahentów zagranicznych-przygotowanie ofert handlowych-prowadzenie dokumentacji handlowej dla rynków zagranicznych-skuteczne rwalizowanie planów sprzedazowych-pozyskiwanie nowych klientów
FABRYKA MASZYN I URZĄDZEŃ GASTRONOM."KROMET" SP Z O.O. - 2017-06-12 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
spawanie wałów , toczenie
kontakt przez PUP - 2017-01-02 - Łomianki (mazowieckie)
Wsparcie działu handlowego w ofertowaniu.Prowadzeniekorespondencji i rozmów w języku francuskim; praca z bazą klientów;nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem biura. Praca w godzinach 8-16
"SENTREX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-28 - Gogolin (opolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Brzeg (opolskie)
- tworzenie bazy klientów,- przygotowanie ofert dla klienta,- wysyłanie ofert dla klientów,- podtrzymywanie kontaków z klientem,- nawiązywanie kontaktów(osobistych,telefonicznych).
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Świebodzin (lubuskie)
Obsługa bieżąca Wspólnot Mieszkaniowych. Prowadzenie dokumentacji techniczno-eksploatacyjnej. Praca w godz. 08:00-16:00
PEGAZ Anna i Antoni Dulian Spółka Jawna - 2016-11-22 - Opole (opolskie)
wydawanie i przyjmowanie towaru
Handel Artykułami Przemysłowymi Kołakowski Krzysztof - 2017-09-27 - Czyżew (podlaskie)
Kontrolowanie jakości dostaw materiałów podstawowych, półwyrobów i części kooperacyjnych w tym:- dokonywanie ich odbioru, ocena jakości zgodnie z obowiązującymi normami. Dokonywanie kontroli w procesie produkcyjnym poprzez:- stałą ocenę jakości pracy bezpośrednich wykonawców - przeprowadzanie wyrywkowych kontroli operacji, ich kolejności oraz zgodności z zapisami w planach produkcyjnych. Dokonywanie odbioru jakościowego wyrobów wg obowiązujących dla nich wymagań jakościowych oraz przeprowadzenie kontroli gotowych elementów. Przestrzeganie przepisów dotyczących postępowania z przyrządami kontrolno-pomiarowym. Odbiory techniczne u kooperantów, inicjowanie reklamacji do dostawców. Inicjowanie reklamacji wewnętrznych Karty Braków. Konsultowanie z klientami wymagań jakościowych. Pomiary i sprawdzenia wspomagające w toku produkcji nie stanowiące elementu odbioru operacji.Wykonywanie badań nieniszczących w certyfikowanych metodach.
KOFAMA Koźle S.A. - 2016-11-09 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Sulejówek (mazowieckie)
Zgodny zprogramem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Puławy (lubelskie)
opracowywanie, wdrażanie i koordynowanie systemu zarządzania jakością, monitorwanie obowiązujących przepisów z zakresu ochrony środowiska, badanie przyczyn powstania ewentualnych niezgodności, pracodawca wymaga 2-letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
ZAKŁAD PRODUKCJI MATERIAŁOW INSTALACYJNYCH "GORGIEL" JAN GORGIEL Wolsztyn - 2016-01-08 - Karpicko (wielkopolskie)
Pracownik przygotowujący posiłki typu fast food
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Specjalista ds. zakupów i marketingu
Henryka Romualda Węgrzynowska Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "ADA" - 2017-08-03 - Opole (opolskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: dekretowała dokumenty księgowe w zakresie gromadzonych dochodów, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK, rozliczała podatek VAT należny, uzgadniała dane do sprawozdań.- Wynagrodzenie: 2600-3100 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od 25.05.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: poziom wykształcenia: wykształcenie średnie umożliwiające wykonywanie zadań lub wyższe ekonomiczne (rachunkowość, finanse, księgowość). Doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy, w tym minimum roczne doświadczenie zawodowe w pionie finansowym, a przy wyższym 4 lata pracy, w tym roczne doświadczenie zawodowe w pionie finansowym. Umiejętności: znajomość przepisów ustawy o rachunkowości /Dz U z 2016 poz. 1047 z późn. zm/ , ustawy o finansach publicznych/Dz U z 2016r. poz. 1870 z późń zm/, znajomość zasad i programów księgowych, znajomość Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętnośći dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych, znajomość klasyfikacji budżetowej, umiejętność pracy pod presją czasu.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-05-02 - Katowice (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem; umowa na 2 lata; godziny pracy: 8.00- 16.00
PTSU INDEKA IWONA - 2017-06-21 - Kobylnica (pomorskie)