SPECJALISTA DS UTRZYMANIA RUCHU Zdunowo oferta pracy Green Factory Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS UTRZYMANIA RUCHU
Wynagrodzenie: od 3 100 PLN
Zakres obowiązków: Rozpoznawanie i usuwanie awarii urządzeń produkcyjnych, nadzór nad eksploatacją, konserwacją i remontami maszyn oraz urządzeń, wykonanie przeglądów okresowych.Praca w godzinach 06.00-14.00 oraz 14.00-22.00.
Data publikacji: 2018-06-12
Lokalizacja: Zdunowo (mazowieckie)
Pracodawca: Green Factory Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:09-142 Zdunowo 48, powiat: płoński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rozpoznawanie i usuwanie awarii urządzeń produkcyjnych, nadzór nad eksploatacją, konserwacją i remontami maszyn oraz urządzeń, wykonanie przeglądów okresowych.Praca w godzinach 06.00-14.00 oraz 14.00-22.00.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł/brutto+ premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS UTRZYMANIA RUCHU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zdunowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: płoński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Załuski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik utrzymania ruchu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Uprawnienia SEP do 1 KV
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Znajomość zagadnień z zakresu mechaniki.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Green Factory Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płońsku
Adres pracodawcy:
09-142 Zdunowo 48, powiat: płoński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: .............................../2018, Godziny : 08.00-16.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: płoński
Gmina pracodawcy: Załuski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zdunowo
Numer budynku pracodawcy: 48
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płońsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik utrzymania ruchu
Data dodania oferty pracy: 12.06.2018
Oferta pracy ważna do: 11.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 12.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 12.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
planowanie zabezpieczenia logistycznego funkcjonowania systemów teleinformatycznych; opracowywanie dokumentacji planistycznej, ewidencyjnej, sprawozdawczej; realizacja procesów planowania potrzeb rzeczowo-finansowych
Region Wsparcia Teleinformatycznego - 2017-09-14 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
nawiązywanie kontaktów handlowych
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
telefoniczny kontakt z klientem,sporządzanie ofert,tworzenie baz klienta
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Chrzanów (małopolskie)
Montaż płyt=ek G-K, kafelkowanie, malowanie, szpachlowanie, zabudowy z płyty G-K.
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Gryfino (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie ofert handlowych oraz kompleksowej dokumentacji przetargowej. Monitorowanie zamówień publicznych, weryfikacja i analiza dokumentacji przetargowej. Analizowanie SIWZ pod kątem formalno-prawnym, przygotowywanie pism z zakresu postępowań przetargowych, redagowanie pytań. Przygotowywanie ofert przetargowych, administrowanie dokumentami przetargowymi. Archiwizacja dokumentów przetargowych.
TOMED Zaopatrzenie Medyczne - 2016-03-01 - Lublin (lubelskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / -Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek, obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach, przygotowanie zestawienia i uzgodnień deklaracji i przelewów do ZUS.- Wynagrodzenie: 2600-3300 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. Data rozpoczęcia pracy po rozstrzygnięciu naboru od lipca 2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, humanistyczne lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Wymagane doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy w tym co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych, a przy wyższym 4 lata pracy w tym co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych. Wymagana znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Wymagana znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik.Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-06-01 - Katowice (śląskie)
nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, negocjowanie warunków współpracy, przygotowywanie ofert handlowych i materiałów pomocniczych w języku ukraińskim
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Zduńska Wola (łódzkie)
zastępstwo
PUBLICZNY ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W JANKOWICACH WIELKICH - 2016-11-04 - Jankowice Wielkie (opolskie)
obsługiwanie oprogramowania graficznego-przygotowanie na etapie obróbki cyfrowej materiałów graficznych do druku,, sprawdzanie poprawności materiałów graficznych przekazywanych do druku,przygotowanie materiałów graficznych do odpowiedniej metody druku z uwzględnieniem wymagań drukarni,optymalizowanie materiałów graficznych otrzymanych od klienta,komputerowa wizualizacja elementów projektu,przyjęcie materiałów i wytycznych do projektu,przygotowanie wariantów projektu do zaprezentowania klientowi,dostosowanie projektu do wymagań technicznych i metody druku,wykonywanie wydruku próbnego do akceptacji kolorystycznej przez klienta
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-04-17 - Józefów (mazowieckie)
Koordynowanie ogółem prac związanych z wdrożeniem projektów technicznych w zakresie: projektowania, instalacji i montażu, testów i odbiorów technicznych maszyn i systemów, wdrożenia do produkcji zgodnie z przyjętym harmonogramem, przygotowanie i zatwierdzanie dokumentacji związanej z realizacją projektów i nowych inwestycji, monitorowanie działań zapewniających stałe ulepszanie procesu produkcyjnego.
Zakłady Przemysłu Cukierniczego "Otmuchów" S.A. - 2017-12-12 - Nysa (opolskie)
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:- dekretowanie i księgowanie dokumentów,- rozliczanie sprzedaży wewnętrznej,- prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie z kontami księgi głównej,- ewidencja środków trwałych,- kontrolę dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym,- współpraca z Głównym Księgowym w zakresie sporządzania sprawozdań finansowych, dekretacji podatkowych oraz lokalnych statystyk.- analiza rozrachunków,- wykonywanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca i roku.Miejsce pracy: RajkowyKontakt: telefon: 887-070-153 lub 887-070-135; e-mail: kadry (at) schmithpolska.plCV kandydatów nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji są przechowywane przez okres 12 miesięcy dla potrzeb kolejnych procesów rekrutacji. Po tym okresie są usuwane, a dane osobowe kandydatów, którzy nie wyrazili na to zgody nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Osoby zainteresowane udziałem w kolejnych i podobnych procesach rekrutacji prosimy o zamieszczenie w swoim CV klauzuli o treści:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie przez Schmith Polska S.A. z siedzibą przy ul. Szkolnej 3 w miejscowości Kulice, 83-130 Pelplin, wpisaną w Rejestrze Przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku , VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000500233, REGON 222042370, NIP 5932596525, kapitał zakładowy: 150 000,00 zł, zawartych w CV na potrzeby obecnego(*), przyszłych procesów rekrutacji (*).
SCHMITH POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-25 - Rajkowy (pomorskie)
Wykonywanie samodzielnie okien i drzwi drewnianych.
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Stary Sącz (małopolskie)
Różne prace ogólnobudowlane, praca na wysokości powyżej 3m. Oferta dostępna w sali D, F. Kontakt z pracodawcą: tel.: 785 501 388.
J&M Joanna Jarczewska - 2016-06-20 - Wrocław (dolnośląskie)
tankowanie paliwa, obsługa klientów na podjeździe
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Lipie (łódzkie)
pozyskiwanie nowych klientów, utrzymanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, analizowane ofert sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedaży, porządkowanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Chojna (zachodniopomorskie)
organizacja szkoleń, prowadzenie dokumentacji szkoleniowej, pozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Sandomierz (świętokrzyskie)
poszukiwanie i współpraca z kontrahentami na określonych rynkach zagranicznych, negocjowanie warunków współpracy z producentami lub pośrednikami zagranicznymi, przyjmowanie, koordynacja i monitoring realizacji zamówień, zapewnienie ciągłości dostaw, prowadzenie dokumentacji importowej i eksportowej zgodnie z przepisami prawnymi odpowiednich krajów, współpraca z agencjami celnymi w zakresie dokumentacji i płatności celnych, sporządzanie raportów, analiza sprzedaży do planu zamówień i kosztów bezpośrednich, sporządzanie planu finansowego do przyszłych zamówień, udział w imprezach targowych, delegacjach zagranicznych.
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Zabrze (śląskie)
Rozwiązywanie bieżących problemów związanych z utrzymaniem ruchu w zakładach produkcyjnych, zapewnienie utrzymania właściwego funkcjonowania maszyn, urządzeń i instalacji technologicznych, weryfikacja przyczyn awarii ,oraz planowanie przeglądów, napraw i remontów, proponowanie działań prowadzących do zwiększenia wydajności i jakości procesu produkcyjnego, koordynowanie całokształtu działalności inwestycyjno-remontowej zakładów,nadzorowanie pracy warsztatów remontowych ,oraz firm zewnętrznych, kontrolowanie i analizowanie ponoszonych kosztów inwestycyjno-remontowych, prowadzenie dokumentacji technicznej, kompletowanie projektów ,ofert, instrukcji, zarządzeń i przepisów dotyczących maszyn i urządzeń, zakupu częścimateriałów i usług usuwania awarii , napraw i remontów, nadzorowanie odbiorów obiektów inwestycyjnych i po remontach.
Tektura Opakowania Papier S.A. - 2016-09-09 - Tychy (śląskie)
- nawiązywanie relacji handlowych z kontrahentami,- przygotowywanie korespondencji, i pism;- obsługa urządzeń biurowych,- efektywne i skuteczne prowadzenie negocjacji,- stały monitoring prowadzonych spraw,
Grupa Aurum Polskie Kancelarie Windykacyjne sp. z o. o. - 2016-09-02 - Legnica (dolnośląskie)
kreowanie wizerunku firmy na rynku tamilskim, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą tamilskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-11-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa sprzętu, obsługa oprogramowań, programowanie stron internetowych, budowa sieci internetowych
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Gorlice (małopolskie)
Obsługa informatyczna firm, serwis komputerowy, oprogramowania
ASK CIONGWA I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2015-11-27 - Radzionków (śląskie)
Od osoby na tym stanowisku oczekujemy:- prowadzania kadr, płac i ZUS w pełnym zakresie- obsługi umów cywilnoprawnch- obsługi podmiotów gospodarczych /zarejestrowania, wyrejestrowania z ZUS- sporządzania deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS- znajomości przepisów: prawa pracy w tym ewidencja czasu pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od os. fizycznych- znajomości programu Płatnik
CHIORINO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
• Prowadzenie rozliczeń płac oraz umów cywilnoprawnych (zlecenie, dzieło)• Przygotowywanie i wysyłka deklaracji w programie PŁATNIK• Rozliczanie ewidencji czasu pracy, urlopów itp.• Naliczanie zasiłków • Obsługa zajęć komorniczych• Sporządzanie dokumentów kadrowych• Prowadzenie akt osobowych• Kontakty z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i Inspekcją Pracy
Biuro Rachunkowe Marek Ćwikłowski - 2017-10-09 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
Dbałość o PR organizacji, pozyskiwanie funduszy na działalność stowarzyszenia, przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej do konkursów.
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Częstochowa (śląskie)
opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej,monitorowanie wydarzeń branżowych, rynku oraz konkurencji,tworzenie i prowadzenie kampanii reklamowych,przygotowywanie akcji promocyjnych oraz pomoc przy tworzeniu materiałów reklamowych,bieżące analizowanie efektów prowadzonych działań oraz sporządzanie raportów,organizacja oraz obsługa stoiska firmowego podczas konferencji oraz eventów ogólnopolskich.gotowość do częstych wyjazdów służbowych
Nowa Szkoła Sp. z o.o. - 2016-06-23 - Łódź (łódzkie)
praca przy obsłudze, budowaniu relacji i pozyskiwaniu klientów zagranicznych.Oferujemy:- Praca biurowa w Chełmku ( małopolskie)- Wynagrodzenie podstawowe + prowizja- Umowa o pracęOczekujemy:- biegła znajomość jeżyka angielskiego i niemieckiego- biegła znajomość obsługi komputera- zaangażowanie i umiejętność budowania relacji z klientami- Dyspozycyjność ( firma prezentuje się na targach krajowych i międzynarodowych, obecnie jest to ok 20 dni w roku) Osoby zainteresowane szczegółami proszę o bezpośredni kontakt pod numerem telefonu: 694733472
GARDENPLAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-08 - Chełmek (małopolskie)
wykonywanie wszystkich prac ogólnobudowlanych
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Kraków (małopolskie)
kontakt telefoniczny z klientami Google ( utrzymanie klienta, optymalizacja konta)
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Kraków (małopolskie)