SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH Słupsk oferta pracy Zakład Doskonalenia Zawodowego w Słupsku
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór nad obiektami zakładu i infrastrukturą zakładu. Prowadzenie remontów maszyn i urządzeń. Umowa na 3 miesiące- okres próbny, następnie na czas określony; godziny pracy: 7.00- 15.00
Data publikacji: 2019-04-08
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szczecińska 57, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzór nad obiektami zakładu i infrastrukturą zakładu. Prowadzenie remontów maszyn i urządzeń. Umowa na 3 miesiące- okres próbny, następnie na czas określony; godziny pracy: 7.00- 15.00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali technicy elektrycy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: elektryk z uprawnieniami do 1kV
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: uprawnienia elektryczne SEP do 1 kV
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Szczecińska 57, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Szczecińska
Numer budynku pracodawcy: 57
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali technicy elektrycy
Data dodania oferty pracy: 08.04.2019
Oferta pracy ważna do: 08.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Administracja dokumentów związanych z operacjami finansowymi Sprawdzanie kompletności poprawności dokumentówWprowadzanie danych do systemów informatycznych
kontakt przez OHP - 2017-05-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Świdnica (dolnośląskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-06-07 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Kompletowanie i kontrola faktur za surowce, kontrola i kompletowanie dokumentów przyjęcia do magazynu, wysyłanie i monitorowanie realizacji zamówień
FM BRAVO SP. Z O.O. ZAKŁAD 42 W SZCZYTNIE - 2016-10-18 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
kontakt z klientem, przygotowanie ofert, prezentowanie i sprzedaż produktów, prowadzenie negocjacji handlowych, kontakty z dostawcami, planowanie dostaw do klientów, analiza rynku, pomoc w przygotowaniu przetargów, doradztwo w zakresie rozwiązań technicznych i sprzętowych.
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Częstochowa (śląskie)
Zakres obowiązków:Doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń (zapewniamy przyuczenie do pracy na oferowanym stanowisku).Obsługa klientów w siedzibie firmy oraz w terenie (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17).Budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy.Rodzaj umowy:Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące (czas przyuczenia do zawodu), następnie umowa o pracę na czas określony
PHU "PRYMUS" Zygmunt Grygorczuk - 2017-02-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa maszyn produkcyjnych sterowanych komputerowo, obsługa pozostałych maszyn produkcyjnych, prace fizyczne związane z produkcją wyrobów drobiowych
kontakt przez PUP - 2018-10-12 - Pionki (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-15 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie spraw kadrowych pracowników oraz dokumentacji kadrowej,Naliczanie wynagrodzeń pracowników,Zajmowanie się sprawami GUS, PFRON, ZUS, SODiR
Pol-Dróg S. A. - 2017-08-08 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
Do zakresu obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:•Odpowiedzialność za planowanie produkcji;•Przeprowadzanie analiz, porównań i zestawień niezbędnych do prawidłowego sformułowania planów produkcji;•Organizowanie sprawnego przepływu materiałów, surowców produkcyjnych i produktów gotowych;•Koordynowanie produkcji z działem zakupów, sprzedaży, jakości i magazynem wyrobów gotowych;•Kontrola stanu magazynu surowców wsadowych;•Zabezpieczenie surowców i materiałów pod produkcję;•Raportowanie;Od osoby ubiegającej się o w/w stanowisko oczekujemy:•Wykształcenia wyższego – (preferowany kierunek: Odlewnictwo lub Metalurgia)•Doświadczenia na podobnym stanowisku - dodatkowy atut;•Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu umożliwiającym ko
Alumetal Poland Sp. z o.o. Zakład Gorzyce - 2017-03-27 - Gorzyce (podkarpackie)
Praca pielęgniarki z dziećmi, młodzieżą oraz dorosłymi osobami niepełnosprawnymi.
Dom Pomocy Społecznej w Kątach - 2017-09-01 - Kąty (mazowieckie)
Praca na kuchni na każdym eteapie produkcji dań od surowca.
kontakt przez PUP - 2018-12-12 - Jaworzno (śląskie)
raportowanie między Polską, a Centralą TCL w Chinach, komunikowanie się z dostawcami z Chin, znajomość oprogramowania SAP
TCL Operations Polska sp. z o.o. - 2017-09-13 - Żyrardów (mazowieckie)
Jeśli chcesz: Mieć stały kontakt w ulubionym języku z krajami europejskimi, Uczestniczyć w szkoleniach doskonalących język obcy, Pracować w elastycznym wymiarze godzin, Zarabiać z miesiąca na miesiąc coraz więcej, Nie martwić się ile kosztować mnie będą dojazdy do pracy, Uprawiać systematycznie sport (biegi, grę w piłkę nożną, siatkówkę, fitness) w zorganizowanych grupach, Uczestniczyć w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie.Na co dzień Twoja praca będzie polegać na:Zdobywaniu i doskonaleniu wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, Decco, Aliplast, Aluprof), Doskonaleniu wiedzy z zakresu wycen naszych produktów, Zdobywaniu nowych możliwości zbycia tych produktów.Masz szansę na:Zdobycie unikatowego zawodu w jednej z najsilniej rozwijających się branż na świecie, Stabilne zatrudnienie.Wymagania: Znasz język niemiecki na poziomie min. B2,Masz doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym, ale męczą Cię praca na zmiany i te długie procedury,Masz zmysł przestrzenny, chcesz nadal się uczyć.Nie zwlekaj, już dzisiaj wyślij do nas swoje CV!To na Ciebie właśnie czekamy!
EKO-OKNA S.A. - 2017-09-15 - Kornice (śląskie)
Prowadzenie spraw pracowniczych w zakresie pełnej administracji kadrami,Naliczanie wynagrodzeń, zasiłków oraz podatków,Nadzorowanie terminowości przeprowadzania badań lekarskich, szkoleń BHP, ważności certyfikatów uprawniających do wykonywania pracy,Sporządzanie raportów i deklaracji (GUS, PIT), dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej ZU
PHU STAZEN SP. Z O.O. - 2019-03-11 - Gdańsk (pomorskie)
Zadaniem zatrudnionej osoby będzie planowanie, koordynowanie, weryfikowanie działań i kampanii reklamowych w zakresie reklam wielkopowierzchniowych, pozyskiwanie nowych obiektów pod reklamy wielkopowierzchniowe, oraz dbanie o stan techniczny istniejących reklam.
Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością s.k. - 2018-05-14 - Krosno (podkarpackie)
Wykształcenie min. srednie, bardzo dobra znajomość programu Excel. Charakterystyka pracy: prowadzenie rozliczeń mediów, import/eksport danych, przygotowywanie sprawozdań, raportów. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: biuro (at) energosystemrybnik.pl.
ENERGOSYSTEM SP. Z O.O. - 2016-01-19 - Rybnik (śląskie)
kontakt ze stałym klientem firmy, aktywacja nowych usług, wprowadzanie zmian do systemu
kontakt przez OHP - 2017-05-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klientów działających na rynku polskim:- realizacja zamówień,- fakturowanie,- kontrola spływu należności,- utrzymywanie dobrych kontaktów z klientami.
VOSTER Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-08-10 - Zarzecze (podkarpackie)
Specjalista ds. reklamy / nabór staż do 30 r. ż.
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Dobroń (łódzkie)
,
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
realizacja projektów systemowych finansowych ze środków budżetowych kraju oraz pozabudżetowych; koordynacja działań w zakresie wdrażania przedsięwzięć programowych, podejmowanie wszlekich inicjatyw programowych służących aktywaicaji społecznej, zawodowej i edukacyjnej młodzieży
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2016-11-14 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa sprzedaży internetowej(allegro/e-sklep/e-mail),przygotowywanie oferty,paczek,realizacja wysyłek,wystawianie dokumentów sprzedaży,edycja zdjęć pod kątem allegro/e-shop,informowanie o statusie zamówienia(e-mail/tel).
ZEMAX SP ZO.O. - 2016-08-18 - Kielce (świętokrzyskie)
informacje dostępne na stronie dpslubuczewo.mojbip.pl; przewidywany okres zatrudnienia do 31.12.2018, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony; godz. pracy 7-15
Dom Pomocy Społecznej w LUBUCZEWIE - 2018-03-15 - Słupsk (pomorskie)
promocja działań PGS, bezpośrednia stała współpraca w tym zakresie z: mediami ogólnopolskimi, lokalnymi, portalami internetowymi, kształtowanie pozytywnego wizerunku PGS na zewnątrz i wewnątrz instytucji, stały monitorin mediów pod kątem wizerunku PGS, tworzenie i redakcja tekstów na potrzeby działań marketingowych i promocyjnych, redagowanie materiałów prasowych, opracowywanie wniosków aplikacyjnych do MKiDN, in. Podmiotów publicznych, fundacji polskich i zagranicznych, prywatnych sponsorów, pozyskiwanie środków pozabudżetowych na organizację działań podejmowanych przez PGS w ramach prowadzonej działalności statutowej, koordynacja innych zadań powierzonych przez bezpośredniego przełożonego lub Dyrektora PGS, stała współpraca z innymi samodzielnymi pracownikami PGS, w zakresie realizowanych przez nich działań statutowych
Państwowa Galeria Sztuki w Sopocie - 2018-11-09 - Sopot (pomorskie)
obsługa klientów chińskich, obrót pieniędzmi, rozliczanie pieniędzy, sporządzanie umów i zamówień towarowych, zamawianie towarów i składanie raportów
AMBERROUTE INVESTMENT SERVICES INT. SP. Z O.O. - 2018-10-01 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
1. Prowadzenie ewidencji składników majątkowych-środków trwałych i przedmiotów nietrwałych, czuwanie nad ich prawidłowym przekazaywaniem osobom materialnie odpowiedizlnych, zajmowanie się sie sprawami dotyczącymi inwetaryzacji.2.Wykonywanie czaynności przygotowawczychz wiązanych z likwiadcją , w tym sprzedażą środków trwałych i przedmiotów nietrwałych.3.Sporządzanie sprawozdań w zakresie gospodarowania majątkiem trwałym i nietrwałym.4.naliczanie amortyzacji, uzgadnianie tabel amortyzacyjno-umorzeniową, conajmiej raz na kwartał.5.Prowadzenie dokumentacjidotyczącej gospodarki mieszkaniowej Nadlasnictwa Konin.6.Prowadzenie dokumentacji związanej z czynszami za najem lokali i budynków.7.Składanie zamówień na artykuły biurowe, druki, czasopisma, tonery, kalendarze i inne materiały służące potrzebom administracyjnym nadleśnictwa. Prowadzenie ewidencji wydanych materiałów biurowych.8. Organizacja funkcjonowania pokoju gościnnego.9. Organizacja narad i spotkań.10.Wykonywanie czynności związanych z zakupem energi elektrycznej i jej rozliczeniem.11.Prowadzenie rozliczeń i dokonywanie obciążeń z tytułu dostawu wody oraz wywozu nieczystości na podstawie zawartych umów.12.dokonywanie opłat abonamentowych radiowo telewizyjnych.13.Rozliczanie druków ścisłego zarachowania pod względem ciągłości i ilości wydruków przynajmniej raz w kwartale, zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami.14.Prowadzeni spraw ubezpieczeń rzeczowych i majatkowych nadleśnictwa.15.Sprawdzenie merytoryczne i rozliczanie faktur za dostawy i usługi w zakresie swojego działania.16.Przygotowywanie w formie edytowalnej opisu przedmiotu zamówienia i wzór umowy o zamówienie publiczne z zakresu swego działania, po akceptacji przez radcę prawnego przekazanie na stanowisko ds. zamówień publicznych.17.Opracowanie projektu uregulowań wewnętrznych wydawanych przez nadleśniczego w zakresie swojego działnia. Czuwanie nad ichaktualizacją i zgodnością z przepisami wyższego rzędu.Szczeguły dostępne na stronie www.konin.poznań.lasy.gov.pl
LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO KONIN - 2018-11-02 - Konin (wielkopolskie)
Zarządzanie, odpowiedzialność za stan techniczny pojazdów i ich wyposażenia, prowadzenie dokumentacji samochodów, zarządzanie kierowcami (autocysterny), kontrola, rozliczanie czasu pracy kierowców i prowadzenie dokumentacji, współpraca z przewoźnikami zewnętrznymi i działem planowania logistyki.
GASPOL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-29 - Warszawa (mazowieckie)
Do obowiązków należeć będzie prowadzenie spraw firmy w zakresie ochrony środowiska oraz w zakresie odpadów, szkolenia w zakresie ochrony środowiska, ewidencja odpadów oraz generowanie kart przekazania, wypełnianie rocznych zestawień o odpadach, naliczanie opłat (spalanie paliw w silnikach, spalanie paliw w kotłach, emisję technologiczną, pobór wód, zrzut ścieków), sporządzanie sprawozdań (zbiorcze zestawienie danych o rodzajach i ilości odpadów, o sposobach gospodarowania nimi oraz o instalacjach i urządzeniach służących do odzysku i unieszkodliwiania odpadów, sprawozdania z zakresu ustawy o zużytym sprzecie elektrycznym i elektronicznym, sprawozdania z zakresu ustawy o bateriach, OPAK 1, OPAK 2, OPAK 3, OŚ-OP1, Kobize PRTR) rejestracja w BDO.
BHPEX Wielgus Spółka Jawna - 2019-03-19 - Zielona Góra (lubuskie)
obsługa klienta, sprzedaż wycieczek i hoteli, biletów i ubezpieczeń, obsługa systemów rezerwacyjnych i systemu CRM
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Sosnowiec (śląskie)