SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH Reda oferta pracy Spółdzielnia Mieszkaniowa w Redzie
Stanowisko: SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie dok. technicznej, przygotowanie planu gospodarczego, przygotowanie przetargów, nadzór nad. robotami remontowymi, kierowanie pracą konserwatorów.
Data publikacji: 2020-01-15
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Redzie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Łąkowa 29A, 84-240 Reda, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie dok. technicznej, przygotowanie planu gospodarczego, przygotowanie przetargów, nadzór nad. robotami remontowymi, kierowanie pracą konserwatorów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Reda
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wejherowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Reda
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, techniczne, kierunek: budowlane lub pokrewne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, obsługa programu Office oraz programu do kosztorysowania.
Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Redzie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Adres pracodawcy:
Łąkowa 29A, 84-240 Reda, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: wejherowski
Gmina pracodawcy: Reda
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Reda
Ulica pracodawcy: Łąkowa
Numer budynku pracodawcy: 29A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 15.01.2020
Oferta pracy ważna do: 17.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 15.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 15.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fa1bcd36f871e546ab8f6f7e8e8b0921
Podobne oferty pracy
Kontakty z klientami oraz sieciami afiliacyjnymi; współprowadzenie serwisów internetowych picodi.com; redagowanie tekstów; tworzenie komentarzy, wpisów na forach, blogach; tworzenie opisów sklepów internetowych.
kontakt przez PUP - 2018-12-06 - Kraków (małopolskie)
- Sprzedaż produktów oferowanych przez firmę w krajach byłego bloku wschodniego. Współpraca z obecnymi klientami firmy na podległym terenie. Pozyskiwanie nowych klientów. Nawiązywanie kontaktów handlowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Ścisła współpraca z działem technicznym i handlowym.- Wymagana znajomość języka ukraińskiego, rosyjskiego, angielskiego jest wymagana w celu prowadzenia rozmów handlowych w kontrahentami z krajów byłego bloku Wschodniego (m. in. Rosji, Ukrainy, Białorusi itp.). Dodatkowo język Polski jest wymagany do komunikacji z centralą firmy oraz tłumaczenia dokumentów sprzedażowych z języka Rosyjskiego, Ukraińskiego, Angielskiego na język Polski i odwrotnie.- Miejsce wykonywania pracy: Katowice + delegacje zagraniczne (przede wszystkim kraje byłego bloku wschodniego).- Wynagrodzenie: 3400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe minimum 3 lata na podobnym stanowisku pracy w handlu w przemyśle ciężkim. Wymagana znajomość branży górniczej. Wymagana znajomość słownictwa technicznego.
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Katowice (śląskie)
Wykształcenie: średnie, spec. logistyka ; rok doświadczenia zawodowego; znajomość programu outlook, komunikatywność, odporność na stres; zakres obowiązków: obsługa klienta kontraktowego; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
RHENUS LOGISTICS SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-11-25 - Gliwice (śląskie)
- Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnianiem cudzoziemców ukraińskojęzycznych, w tym między innymi oświadczeń o powierzeniu wykonywania pracy do PUP, zezwoleń na pracę, jednolitych zezwoleń na pobyt czasowy i pracę; monitorowanie przebiegu postępowań administracyjnych oraz dbanie o terminowość procesów legalizacyjnych; bieżąca współpraca z Urzędem Wojewódzkim, Urzędem Pracy, Strażą Graniczną w zakresie zatrudniania obcokrajowców; wyjazdy do ww. instytucji z obcokrajowcami; wsparcie cudzoziemców w zakresie: uzyskiwania numeru PESEL/NIP, dokonywania meldunku i wyrabiania karty pobytu czasowego; informowanie cudzoziemców ukraińskojęzycznych o poszczególnych etapach przygotowania do pracy, w tym statusu ich dokumentów legalizujących pracę; odnotowywanie danych w wewnętrznych firmowych rejestrach oraz odpowiednia archiwizacja otrzymanych dokumentów; dbałość o prawidłowy obieg dokumentów i informacji w firmie. Współpraca z innymi działami firmy (np. Działem Personalnym, Działem Księgowości, Działem Administracji, Działem Rekrutacji).- Wynagrodzenie: min. 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę. Umowa na okres próbny na 3 miesiące z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Poziom wykształcenia: Brak. Doświadczenie zawodowe: NIE jest wymagane. Wymagane umiejętności: teoretyczna i praktyczna znajomość zagadnień i przepisów w zakresie legalizacji pracy i pobytu cudzoziemców na terenie Polski; doświadczenie na podobnym stanowisku- mile widziane; umiejętność tworzenia zestawień i raportów, praktyczna znajomość obsługi MS Office (zwłaszcza Excel), umiejętność obsługi komputera. Wymagana znajomość języka ukraińskiego w stopniu B2 i/lub jako język ojczysty w mowie i piśmie. Inne wymagania: gotowość do podjęcia pracy z obcojęzycznym personelem; samodzielność, dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu.
kontakt przez PUP - 2019-08-23 - Katowice (śląskie)
•wycena taryfy•wsparcie analityczne procesu planowania i sprzedaży (nie sprzedaż)•opracowanie analiz i raportów cyklicznych oraz w reakcji na bieżącą sytuację•nadzorowanie budżetu kosztowego
kontakt przez OHP - 2017-01-02 - Gdańsk (pomorskie)
Zgodnie z zajmowanym stanowiskiem, elektryka fotowoltaika
SUNRISE FOTOWOLTAIKA Adam Świerczyński - 2017-12-29 - Zgierz (łódzkie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2018-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2019-02-19 - Radom (mazowieckie)
Kontakt z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Wyrzysk (wielkopolskie)
przygotowywanie ofert handlowych, wyszukiwanie przetargów i opracowywanie ofert przetargowych, kosztorysowywanie robót w zakresie małej architektury i robót nawierzchniowych, obsługa klienta
COMES SOKOŁOWSCY SP.J. - 2016-02-03 - Szydłowiec (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:•PRZYGOTOWYWANIE OFERT NA INDYWIDUALNE PROJEKTY MEBLOWE•KOSZTORYSOWANIE WYPOSAŻENIA MEBLOWEGO•PRZYGOTOWYWANIE ZESTAWIEŃ POTRZEBNYCH MATERIAŁÓW•NADZÓR NAD REALIZACJĄ PROJEKTÓWWYMAGANIA:•ZNAJOMOŚĆ MATERIAŁÓW I ROZWIĄZAŃ STOSOWANYCH W MEBLARSTWIE•DOŚWIADCZENIE W KOSZTORYSOWANIU MEBLI•BARDZO DOBRA ORGANIZACJA PRACY ORAZ UMIEJĘTNOŚĆ PRACY POD PRESJĄ CZASU I OTOCZENIA•ZAANGAŻOWANIE W PRACĘ I SAMODZIELNOŚĆ W REALIZACJI ZADAŃ•ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA•PRAWO JAZDY KATEGORII BOFERUJEMY:•STAŁĄ PRACĘ W DYNAMICZNIE ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIE•MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ZAWODOWEGO•WYNAGRODZENIE ADEKWATNE DO POSIADANEJ WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI, ZAANGAŻOWANIA W REALIZACJĘ ZADAŃ I OSIĄGANYCH EFEKTÓW PRACY
MEBLE.PL S.A. - 2016-12-08 - Rzeszów (podkarpackie)
Utrzymywanie w czystości pomieszczeń i wszystkich urządzeń i mebli znajdujących się w biurze, gabinetach, toaletach zewnętrznych, kuchni centralnej oraz korytarzach i na klatkach schodowych. Praca w godzinach 7:00-15:00 i 12:00-20:00. Oferta prac interwencyjnych w ramach programu RPOWM skierowana dla osób powyżej 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Borzęcin (małopolskie)
przygotowanie i nadzór dokumentacji spółki dla zarządu, współpraca z instytucjami celnymi w Polsce i na Ukrainie, przygotowanie odprawy celnej, transportu międzyanrodowego części zastępczych do samochodów, praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-13
VL AUTO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-16 - Pruszków (mazowieckie)
Kontrolowanie stanów magazynowych surowców. Negocjowanie cen surowców z dostawcami i odbiorcami. Importowanie surowców. Podtrzymywanie relacji z klientami firmy. Pozyskiwanie nowych klientów. Sporządzanie ofert handlowych oraz prowadzenie negocjacji biznesowych.Praca w godzinach 8:00 do 16:00.Pierwsza umowa na okres próbny do 3 miesięcy, następnie na czas określony co najmniej na rok lub na czas nieokreślony.
LESTELLO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-30 - Cmolas (podkarpackie)
Analiza realizacji zaopatrzenia,tworzenie zapytań cenowych, negocjacje z kontrahentami,analiza ofert.
BISS Drukarnia Opakowań S.C. Barbara Skowrońska, Magdalena Skowrońska, Krzysztof Skowroński - 2017-01-16 - Kolbuszowa (podkarpackie)
dbanie o wizerunek firmy, pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż produktów, przedstawianie ofert, negocjowanie i podpisywanie umów, praca w biurze i w terenie
PERFECT SERVICE Paweł Jarzynka - 2016-01-11 - Piaseczno (mazowieckie)
staz
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Oława (dolnośląskie)
Praca w sklepie, na stacji paliw. Kasowa obsługa klientów, drobne prace porządkowe, doradztwo klientom. Dyspozycyjność w godzinach 7-19, dwie zmiany. Kontakt z pracodawcą: MAREK1217 (at) PLUSNET.PL lub 695355354. Miejsce pracy: Bielany Wrocławskie -autostrada.
Partner-Consult P.H.U - 2015-11-27 - Wrocław (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-01-21 - Wysowa-Zdrój (małopolskie)
Wg stanowiska /polerownie różnego rodzaju płaszczyzn mebli/
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Moszyce (dolnośląskie)
- obsła. urządzeń biurowych,- obsługa sprzedży allegro i sklepu internetowego,- wystawanie aukcji, pisanie opisów produktowych, realizacja zamówień i obsł. klientów,- udzielanie inf. telefonicznych o ofercie handlowej sklepu,- doradztwo w zakresie wyboru sprzętu.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Łódź (łódzkie)
obsługa serwisowa sprzętu komputerowaegoobsługa serwisowa sieci komputerowych LAN i WIFIwsparcie użytkowników w zakresie pracy z komputeremkonserwacja urządzeń drukujących oraz sprzętu komputerowego
kontakt przez PUP - 2017-12-15 - Chorzów (śląskie)
Sporządzanie deklaracji podatkowych; przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych; obsluga rachunków klientów niderlandzkojęzycznych; wymagany kontakt z klientem: mailowy, telefoniczny; przygotowywanie faktur dla klientów.
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Łódź (łódzkie)
Odpowiadanie na pytania klientów wysyłane drogą mailowa (kliencxi krajowi i zagraniczni) -odbieranie telefonów i telefoniczna obsługa klientów (głównie klienci krajowi) - wystawienie dokumentów sprzedażowych i magazynowych-zadania związane z obsługa zamówień (zamawianie kuriera, ustalanie adresów dostaw, dodawanie numerów trackingowych do zamówień) -pomoc w ogólnie pojętych pracach biurowych
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Częstochowa (śląskie)
DZIAŁANIA MARKETINGOWE FIRMY: PROMOWANIE PRODUKTÓW Z OFERTY FIRMY, REALIZOWANIE PROJEKTÓW MARKETINGOWYCH POSZUKIWANIE I OCENIANIE POTENCJALNYCH SZANS RYNKOWYCH DLA SPRZEDAŻY TOWARÓW, PROWADZENIE ANALIZ I BADAŃ RYNKU – W TYM DZIAŁAŃ KONKURENCJI, I INNYCH DZIAŁAŃ MAJĄCYCH WPŁYW NA WIZERUNEK FIRMY, REDAGOWANIE I PRZYGOTOWYWANIE OPRAWY GRAFICZNEJ MATERIAŁÓW INFORMACYJNYCH, PROMOCYJNYCH I REKLAMOWYCH UTRZYMYWANIE KONTAKTU Z MEDIAMI I AGENCJAMI REKLAMOWYMI W ZAKRESIE REALIZACJI OKREŚLONYCH PROJEKTÓW NAWIĄZYWANIE I UTRZYMYWANIE KONTAKTÓW SPONSORINGOWYCH POMOC W REALIZACJI PROGRAMÓW SPRZEDAŻOWYCH I PROMOCYJNYCH, ORGANIZACJA TARGÓW I INNYCH IMPREZ WYSTAWIENNICZYCH, OBSŁUGA STRONY WWW, ITP.
ZAKŁAD PRODUKCJI FOLII "EFEKT PLUS" SP. Z O.O. - 2018-02-01 - Rogoźnica (podkarpackie)
wyksz. min. średnie, znajomość obsługi komputera, znajomość języka angielskiego, osoba zarejestrowana w PUP , poniżej 30 r/ż
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej, obsługa procesów związanych z zatrudnianiem i rozwiązywaniem umów o pracę, ewidencja czasu pracy, kontrola uprawnień pracowniczych;
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Pyrzowice (śląskie)
•utrzymanie i modernizacja majątku w zakresieurządzeń i instalacji,•prace budowlano-remontowe i konserwatorskie,•prowadzenie gospodarki magazynowej,•pozyskiwanie i analizowanie informacji technicznych.
Niro Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Lubin (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie min. średnie (preferowane wyższe), umiejętności: obsługa urządzeń biurowych, komunikatywność, preferowane prawo jazdy kat.B, doświadczenie zawodowe: min.1 rok, znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego biegle, angielskiego w stopniu podstawowym. Ogólny zakres obowiązków: poszukiwanie inwestorów, kontakt z kontrahentami / partnerami, organizacja pracy zarządu, delegacje wideo, konferencje. Miejsce wykonywania pracy: Lublin, teren kraju, Europa Wschodnia.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Lublin (lubelskie)
przygotowywanie ofert turystycznych, obsługa klienta, obsługa strony internetowej biura, obsługa kasy fiskalnej, obsługa poczty
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Płock (mazowieckie)