SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH Kraków oferta pracy CITONET-KRAKÓW Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Kontrola prawidłowego funkcjonowania maszyn i urządzeń w sterylizatorni i pralni, dokonywanie napraw, konserwacji oraz remontów maszyn i urządzeń, analiza przyczyn awarii i wprowadzanie rozwiązań eliminujących ewentualne uszkodzenia, wprowadzanie rozwiązań zwiększających efektywność urządzeń, współpraca z serwisami zewnętrznymi
Data publikacji: 2019-05-06
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: CITONET-KRAKÓW Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:30-719 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kontrola prawidłowego funkcjonowania maszyn i urządzeń w sterylizatorni i pralni, dokonywanie napraw, konserwacji oraz remontów maszyn i urządzeń, analiza przyczyn awarii i wprowadzanie rozwiązań eliminujących ewentualne uszkodzenia, wprowadzanie rozwiązań zwiększających efektywność urządzeń, współpraca z serwisami zewnętrznymi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH
Data rozpoczęcia pracy: 07.05.2019
Data zakończenia pracy: 07.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe, mechaniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. zawodowe (preferowane średnie) - preferowane kierunki: mechanika, mechatronika, automatyka, elektryka; doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży pralniczej), umiejętność dokonywania napraw maszyn i analizy przyczyn ich powstawania, znajomość automatyki przemysłowej maszyn, umiejętność pracy pod presją czasu, mile widziane: posiadanie uprawnień typu E i D w zakresie urządzeń elektroenergetycznych i wysokociśnieniowych, znajomość systemów zarządzania jakością zgodnie z normami ISO oraz znajomość j. angielskiego
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 06.05.2019
Oferta pracy ważna do: 06.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 06.05.2019
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3f836e0e4f61afb3b9413fe541d7f31a
Podobne oferty pracy
Organizacja i nadzór nad przebiegiem działań związanych z bezpieczeństwem, higieną pracy Znajomość normy OHSAS 18001 i umiejętność jej wdrażaniaWdrażanie najlepszych praktyk z obszaru BHPBudowanie kultury zorientowanej na bezpieczeństwoSala D
Yoo Jin IMS Poland Sp. Z O.O. - 2017-10-18 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
PROWADZENIE NADZORU TECHNICZNEGO NAD ZASOBEM MIESZKANIOWYM, W SZCZEGÓLNOŚCI:WYKONYWANIE PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH,DOKONYWANIE CZYNNOŚCI ZWIĄZANYCH Z PRZYJMOWANIEM/ZDAWANIEM LOKALI, W TYM OCENA STANU TECHNICZNEGO, USTALENIE STOPNIA ZUŻYCIA WYPOSAŻENIA, SPORZĄDZENIE PROTOKOŁÓW I ZAKRESÓW PRAC REMONTOWYCH,SPORZĄDZANIE PRZEDMIARÓW I KOSZTORYSÓW PRZY WYKORZYSTANIU PROGRAMU NORMA PRO,ZBIERANIE OFERT NA ROBOTY BUDOWLANE I USŁUGI NIEZBĘDNE DO WŁAŚCIWEGO FUNKCJONOWANIA NIERUCHOMOŚCI ORAZ PRZYGOTOWYWANIE PROJEKTÓW UMÓW W POWYŻSZYM ZAKRESIE,NADZOROWANIE, KONTROLOWANIE, ODBIORY PRAC REMONTOWYCH I REALIZOWANYCH USŁUG NIEZBĘDNYCH DO WŁAŚCIWEGO FUNKCJONOWANIA NIERUCHOMOŚCI,PROWADZENIE I PRZECHOWYWANIE DOKUMENTACJI W TYM KSIĄŻKI OBIEKTU BUDOWLANEGO,PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-05 - Rzeszów (podkarpackie)
- Zakres obowiązków: - przygotowywanie list płac,- prowadzenie akt osobowych,- kontrola terminów badań lekarskich i szkoleń BHP,- przygotowywanie deklaracji miesięcznych i informacji rocznych do ZUS, US, GUS, wniosków o dofinansowanie do PFRON,- odpowiedzialność za płatności do ZUS, US,- księgowanie list płac, ubezpieczeń grupowych,- obsługa ubezpieczeń grupowych,- przygotowywanie umów i aneksów,- wsparcie działu księgowości w kontroli należności przeterminowanych,- wystawianie faktur zaliczkowych, korygujących oraz faktur w EUR.- Wynagrodzenie: 3000 - 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony do 30.10.2019r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie. Doświadczenie minimum 1,5 roku na samodzielnym stanowisku w dziale kadr i płac. Obsługa komputera, Word, Excel, Outlook, znajomość min. 1 programu kadrowo-płacowego, mile widziana znajomość programu do księgowości. Kontakt telefoniczny (506-648-387) w godzinach: 8:00-16:00 lub e-mail: Kamila.Dyrbus (at) cream.pl
CREAM PROFESJONALNE TECHNOLOGIE SPOŻYWCZE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-26 - Katowice (śląskie)
DZIAŁANIA MARKETINGOWE, OBSŁUGA KLIENTA, PRACE BIUROWE
ALEMANNIA Centrum Tłumaczeń Aleksandra Kułak - 2018-06-26 - Dębica (podkarpackie)
- praca z klientami,- sprzedaż odzieży okazjonalnej,- przymiarki i drobne przeróbki.
GEBI Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Gabriela Ignaciuk - 2018-10-10 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Do zakresu obowiązków właściwego dla roli należy wsparcie programów w wielu obszarach, w szczególności dotyczy to zbierania, utrzymywania i aktualizowania dokumentacji procesowej, zbierania i liczenia mierników efektywności procesów, administrowania Share Point's oraz dyskami sieciowymi. Dodatkowo do codziennych obowiązków nalezy monitorowanie postepów projektu, zbieranie informacji na temat ryzyk oraz wspieranie administracyjne wszelkich zmian procesowych. Ponadto praca na stanowisku business managera wymaga bezpośredniego wsparcia kierowników wyższego szczebla zatrudnionych w innych lokalizacjach geograficznych. Kluczowymi kompetencjami są wysokie umiejętności komunikacyjne, doskonała organizacja pracy oraz doświadczenie w zarządzaniu projektami.
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Zabierzów (małopolskie)
- Współpraca z bieżącymi klientami oraz pozyskiwanie nowych na rynkach francusko-, włosko- i hiszpańskojęzycznych. Przyjmowanie i obsługa zapytań ofertowych w zakresie rozwiązań IT. Dobór optymalnych rozwiązań do wymagań klienta. Koordynowanie zamówień klientów, nadzorowaniu działań logistycznych związanych z ich obsługą. Budowa strategii sprzedaży produktu na rynku krajowym i zagranicznym.- Znajomość języka hiszpańskiego, włoskiego, francuskiego, angielskiego jest wymagana ponieważ osoba na tym stanowisku ma obsługiwać kraje Ameryki Południowej, Hiszpanię, Włochy oraz Francję. Dodatkowo język angielski jest głównym językiem używanym w naszej firmie z powodu międzynarodowego charakteru spółki.- Wynagrodzenie: 3050 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 miesiące. Następna umowa o pracę na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00, 16:00-24:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe w sprzedaży, obsłudze klienta zagranicznego. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera.
SENETIC SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-04-13 - Katowice (śląskie)
jw.
Wadwicz Grupa sp. z o.o. - 2018-06-12 - Warszawa (mazowieckie)
specjalista do montażu sufitów podwieszanych
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Poznań (wielkopolskie)
pozyskiwanie nowych klientów, ofertowanie, organizacja spotkań, targów, promocja w mediach, kontakty z mediami, realizacja działań z zakresu PR, tworzenie bazy klientów
BOSZ Szymanik i Wspólnicy Spółka Jawna - 2018-11-19 - Lesko (podkarpackie)
-prowadzenie dokumentacji kadrowej-rozliczanie wynagrodzeń-sporządzanie list płac-rozliczanie czasu pracy-sprządzanie deklaracji ZUS, GUS
DROGMAS Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Małgorzata Sławińska - 2018-11-30 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Specjalista do spraw techniczno-handlowych
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Kościan (wielkopolskie)
administrowanie lokalną sieciąkomputerową z serwerami, zapewnienie sprawnego działąniakomputerów, serwerów, sieci, drukarek, instalacja, konfigurowanie, aktualizacja oprogramowania, wykonywanie kopii zapasowych, administrowanie monitoringiem, wsparcie informatyczne dla użytkowników
Capital Investment Systemy Opomiarowania Sp. z o.o. - 2016-04-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta stacjonarnego oraz internetowego, aktualizacja, oferty sklepu.
ZAJĄC SP Z O.O. - 2016-11-14 - Oleśnica (dolnośląskie)
organizacja i prowadzenie szkoleń dla klientów spółki, w tym szkoleń wyjazdowych, prowadzenie działalności marketingowej na rzecz Spółki, czynności związane z regulowaniem stanów prawnych nieruchomości (w szczególności przygotowywanie dokumentacji prawnej dot. nieruchomości oraz sporządzanie dokumentacji fotograficznej nieruchomości), sporządzanie pism procesowych, opinii prawnych i umów, świadczenie bieżącej obsługi prawnej na rzecz klientów Spółki, prowadzenie wideokonferencji z klientami Spółki
kontakt przez PUP - 2018-10-22 - Cieszyn (śląskie)
- Przyjmowanie zamówień od klienta i bieżącą ich realizację - Aktywne uczestnictwo w opracowaniu specyfikacji produktu - Generowanie raportów dotyczących współpracy z klientem - Aktywna współpraca z klientem w celu budowania i utrzymania dobrych relacji biznesowych. - Realizacja procesu Badania Zadowolenia Klienta.- Regularne analizy przewidywania sprzedaży (forecast) pod kątem ich zaplanowania i możliwości realizacji. - Ustalanie, kontrola i potwierdzanie terminów realizacji zamówień oraz spedycji wyrobu gotowego do Klienta- Aktywny udział w realizacji planu sprzedaży na dany miesiąc. - Przyjmowanie reklamacje od Klientów oraz dążenie do ich szybkiego wyjaśnienia i zamknięcia w systemie.
Amcor Flexibles Złotów sp. z o.o - 2019-01-29 - Złotów (wielkopolskie)
-
Eurasia Placement Sp. z o.o. - 2017-07-17 - Poznań (wielkopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Radom (mazowieckie)
Utrzymanie czystości pomieszczeń używanych przez grupę przedszkolną, współpraca z nauczycielem w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa i opieki dzieciom, obsługa posiłków, pomoc w czynnościach organizacyjnych nauczycielom i dzieciom.
kontakt przez PUP - 2018-07-16 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
- koordynacja i kontrola procesu realizacji zamówień klientów- terminowa organizacja i nadzór wysyłek do klienta- kontrola zabezpieczenia materiałowego dla produkcji- ciągła optymalizacja gospodarki magazynowej- bieżąca optymalizacja funkcjonowania operacji logistycznych- ustalanie priorytetów wykonywania zadań na podstawie planów produkcyjnych- opracowywanie i realizacja budżetu- profesjonalny kontakt z klientami i dostawcami
SCHRANER POLSKA Sp. z o.o. - 2016-09-15 - Łęczyca (łódzkie)
Przygotowywanie i realizacja projektów w zakresie funduszy unijnych, pisanie wniosków.
SMB Consulting - 2016-01-25 - Lublin (lubelskie)
Standaryzacja i autoamtyzacja części procesów finansowych; zapewnienie sprawozdawczości,walidacji danych i analityki; zapewnienie prawidłowych i terminowych płatności ; koordynacja działań pomiędzy dostawcami, a organizacjami firmy. Realizacja usprawnień w ramach procesu purchase to pay.
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Łódź (łódzkie)
zabezpieczenie komponentów i materiałów do produkcji elektronicznej i mechanicznej
POLON - ALFA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pmonitorowanie ststusu szkoleń BHP oraz badań lekarskich, ewidencja i rozliczanie czasu służby i pracy, aktualizacja danych pracowniczych w systemach wewnętrznych, przygotowanie umów o pracę, aneksów, świadectw pracy itp.; sporządzanie zestawień i raportów kadrowych, prowadzenie spraw związanych ze świadczeniami na rzecz pracowników
SZKOŁA ASPIRANTÓW PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ - 2018-03-22 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa klienta, sprzedaż mebli
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Kraków (małopolskie)
• ZAKRES OBOWIĄZKÓW :~ Osoba na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksowe prowadzenie zagadnień związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy, w tym między innymi za: - Przygotowywanie i nadzorowanie dokumentacji BHP.- Udział w analizie ryzyka na stanowiskach pracy.- Inicjację zadań w celu minimalizacji zagrożeń BHP.- Prowadzenie szkoleń na temat bezpieczeństwa pracy.- Ustalanie przyczyn i okoliczności wypadków, prowadzenie rejestrów dokumentacji wypadkowej.
PROBET sp. z o.o. - 2017-12-27 - Chorzów (śląskie)
Reklama i marketing firmy. Kontakt tel. 41 306 13 50
KONEKT-BIS Sp. z o. o Sp. Komandytowa, ul. Ogrodowa 7D, Piekoszów - 2016-09-07 - Piekoszów (świętokrzyskie)
Współdziałanie z organizacjami rządowymi oraz pozarządowymi w zakresie ochrony środowiska. Sporządzanie analiz i sprawozdań w zakresie spełnienia wymogów ochrony środowiska w obiektach wojskowych. Uzyskiwanie decyzji związanych z wycinaniem drzew i krzewów.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie - 2018-03-07 - Lublin (lubelskie)
realizacja, weryfikacja i rozliczanie umów zakupu drewna, organizowanie transportu, zgłaszanie reklamacji
Enforest Sp.zo.o - 2016-11-04 - Wińsko (dolnośląskie)
opieka wychowawcza nad młodzieżą szkolną w świetlicy.
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Praszka (opolskie)