SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH Kopienica oferta pracy FIRMA GULAJSKI RAFAŁ GULAJSKI
Stanowisko: SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: opracowywanie i wydawanie zleceń produkcyjnych, kontrola stanów magazynowych, zamówienia materiałów produkcyjnych
Data publikacji: 2018-11-15
Lokalizacja: Kopienica (śląskie)
Pracodawca: FIRMA GULAJSKI RAFAŁ GULAJSKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:1-go Maja 7e, 42-674 Kopienica, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
opracowywanie i wydawanie zleceń produkcyjnych, kontrola stanów magazynowych, zamówienia materiałów produkcyjnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kopienica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnogórski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zbrosławice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik organizacji produkcji
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.11.2018
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Znajomość oprogramowania AutoCAD
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie techniczne lub znajomość zagadnień technicznych, terminowość, systematyczność, dokładność w pracy
Nazwa pracodawcy: FIRMA GULAJSKI RAFAŁ GULAJSKI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Adres pracodawcy:
1-go Maja 7e, 42-674 Kopienica, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV;
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: tarnogórski
Gmina pracodawcy: Zbrosławice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kopienica
Adres strony pracodawcy: www.gulajski.pl
Ulica pracodawcy: 1-go Maja
Numer budynku pracodawcy: 7e
Profil działalności pracodawcy:
POZOSTAŁA SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA POZA SIECIĄ SKLEPOWĄ, STRAGANAMI I TARGOWISKAMI
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik organizacji produkcji
Data dodania oferty pracy: 15.11.2018
Oferta pracy ważna do: 14.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 15.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 15.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie profesjonalnych aukcji internetowych, wprowadzanie produktów do sklepu internetowego oraz wystawianie na aukcjach internetowych.
PHU RÓŻA - 2018-07-19 - Nysa (opolskie)
Naprawa, konserwacja, przeglądy sprzętu medycznego.
Zakłady Techniki Medycznej Sp. z o.o. - 2018-10-26 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie zajęć specjalistycznych (rewidacyjnych) oraz we współpracy z innymi nauczycielami, czynności opiekuńcze, realizacja i opracowywanie IPETU
PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA W MIODNICY - 2018-07-11 - Miodnica (lubuskie)
Przygotowywanie i realizacja procesu zakupów prowadzenie rejestru dostawców, dokonywanie zakupów bezpośrenio od dostawcy.
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Jarosław (podkarpackie)
sprawdzaniepoprawności dokumentów, wypełnionych ankiet, zaświadczeńprzygotowanie kompletów dokumentów do rozliczeń kontakt zklientem (telefoniczny, mailowy) w celu uzupełnienia braków wdokumentach.Praca w godz.8-16
TIME2WORK Sp. z o.o. - 2016-10-10 - Opole (opolskie)
kontakty z kontrahentami zagranicznymi
TORUŃSKIE ZAKŁADY URZĄDZEŃ MŁYŃSKICH "SPOMASZ" S.A. - 2017-06-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
tworzenie bazy danych rosyjskojęzycznych klientów, tworzenie ofert usług dla rosyjskojęzycznych klientów, tworzenie planów promocji ukierunkowanych na rynek wschodni, promowanie naszej firmy na rynku wschodnim
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Poznań (wielkopolskie)
doradca zawodowy
kontakt przez OHP - 2017-10-26 - Słupsk (pomorskie)
przygotowywanie wyrobów garmażeryjnych, dekoracja potraw
Usługi Gastronomiczne. Handel, Usługi Transportowe, Restauracja "ANNA" Halina Celińska - 2018-05-10 - Biała Podlaska (lubelskie)
OPRACOWANIE WNIOSKÓW APLIKACYJNYCH W RAMACH DZIAŁAŃ "MIĘKKICH" I "TWARDYCH" PERSPEKTYWY FINANSOWANIA 2014-2020
UNIFUND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-03 - Rzeszów (podkarpackie)
realizowanie założeń strategii firmy w zakresie zakupów,dokonywanie zakupów na podstawie zgłaszanego zapotrzebowania, rozwijanie kontaktów z dotychczasowymi dostawcami-monitowanie i prowadzenie działań zapewniających terminową realizację dostaw, praca w międzynarodowym zespole, współpraca z wieloma funkcjami w firmie, kreowanie pozytywnego wizerunku firmymile widziana znajomość SAP, mile widziana znajomość drugiego języka obcego, znajomosć programu Excel
GE POWER CONTROLS POLSKA Sp. z o.o. - 2015-12-16 - Kłodzko (dolnośląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-11-25 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi klientami. Dostarczanie towaru (dekoracje, reklamy), projektowanie, aranżacje, reklamy. Praca na terenie Wielkopolski, głównie Poznań, Śrem, Gostyń. Praca 8 godzin dziennie w godzinach do ustalenia z przez pracownika (8-16 lub 9-17 lub10-18). Okres próbny trwa 3 miesiące.
RARIO Filip Musielak - 2016-04-01 - Śrem (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
-przyjmowanie dokumentów zagranicznych, - zgłaszanie odprawy celnej, - rejestracja pojazdów w Wydziale Komunikacji, - wydawanie dokumentów i tablic
PROTECT UBEZPIECZENIA JACEK BŁOCH - 2018-08-07 - Białogard (zachodniopomorskie)
bieżąca obsługa klientów z rynku słowackiego, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-07-05 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista ds. Utrzymania Ruchu odpowiedzialny będzie za zapewnienie sprawności instalacji i urządzeń koniecznych dla niezakłóconego funkcjonowania przedsiębiorstwa BatEko w Polkowicach. W szczególnościosoba zatrudniona na tym stanowisku realizować będzie wykonywanie podstawowych napraw i konserwacji urządzeń oraz instalacji -wentylacyjnych, elektrycznych, przemysłowych oraz transportowych. Stanowisko podlega bezpośrednio Kierownikowi Zakładu.
BatEko Sp. z o.o. - 2016-03-08 - Polkowice (dolnośląskie)
Współpraca z obecnymi oraz pozyskiwanie nowych klientów, przygotowanie ofert i kalkulacji cenowych
"agmART" MATEUSZ ZIELIŃSKI - 2016-11-04 - Kaczki Średnie (wielkopolskie)
-TWORZENIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU FIRMY-OPRACOWYWANIE MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH I MARKETINGOWYCH-WPROWADZENIE FIRMY DO PORTALI INTERNETOWYCH I REKLAMA INTERNETOWA-REDAGOWANIE TEKSTÓW REKLAMOWYCH I MARKETINGOWYCH-PRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW I ANALIZ-PROWADZENIE ROZLICZEŃ-REDAGOWANIE PISM -WSPÓŁPRACA Z RADCĄ PRAWNYM
Janik-Stec Małgorzata, TMS AUDIT Małgorzata Janik Stec - 2016-09-14 - Trzebownisko (podkarpackie)
koordynowanie procesów transportowych, realizowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, sporządzanie dokumentacji logistycznych
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Dębów (podkarpackie)
• utrzymywanie trwałych relacji z klientami,• bieżąca obsługa klientów, • rozwijanie nowych relacji biznesowych• samodzielne i całościowe zarządzenie procesem sprzedaży.• tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta,
Elpol Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa - 2018-06-14 - Osina Mała (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
ZARZĄDZENIE MINISTRA SPRAWIEDLIWOŚCI z dnia 1 lutego 2016 r. w sprawie ustalenia standardów metodologii opiniowania w opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów(Dz. Urz. MS z dnia 18 lutego 2016 r.)
Sąd Okręgowy w Słupsku - 2016-04-22 - Słupsk (pomorskie)
Kluczowe obowiązki: Stały kontakt z niemieckojęzycznymi klientami firmy Realizowanie planów sprzedaży Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z nowymi klientami firmy Przygotowywanie wycen produktów Doradztwo techniczneWymagania: Znajomość w mowie i piśmie języka niemieckiego Min. 2-letnie doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym Doświadczenie w branży (znajomość systemów ślusarki PVC lub aluminium) będzie dodatkowym atutem Komunikatywność Dobra znajomość obsługi komputeraOferujemy: Pakiet szkoleń wdrażających Stabilne zatrudnienie Pracę w młodym zespole profesjonalistów Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego oraz osiąganych wyników Jasne kryteria dotyczące systemu ścieżek kariery w firmie Karta multisport, prywatna opieka medyczna Praca stacjonarna od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 Zapewniamy dojazd samochodem służbowym Pomagamy w relokacji/ opłacamy hotel
EKO-OKNA S.A. - 2016-11-03 - Kornice (śląskie)
Opieka nad infrastrukturą sprzętowo- programowąProgramowanie C+Wdrażanie oprogramownaia do zarzadzania firmąMiejsce wykonywania pracy: Kujawsko-Pomorskie, Toruń
B2 BSOFT.PL s.c. Anna Malak, Mikołaj Hoffman - 2016-09-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
-
Grupa S.O.S Sp z o.o. - 2016-08-26 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
jw.
DIPARO POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-01 - Klaudyn Pierwszy (mazowieckie)
j.w
ANTENNA AUDIO LIMITED Sp. z o.o. - 2016-04-12 - Warszawa (mazowieckie)
wyszukiwanie przetargów analiza materiałów przetargowych, współpraca z podwykonawcami, kosztorysowanie, prowadzenie sekretariatu, sporadyczna praca w terenie, obsługa i konserwacja sprzętu biurowego.
WYG INTERNATIONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-08 - Rzeszów (podkarpackie)