SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH Kielce oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W KIELCACH
Stanowisko: SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Nadzorowanie robót budowlanych- remonty, sporządzanie przedmiarów i wycen robót, prowadzenie książki obiektu budowlanego
Data publikacji: 2020-01-31
Lokalizacja: Kielce (świętokrzyskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W KIELCACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piesza 6, 25-556 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzorowanie robót budowlanych- remonty, sporządzanie przedmiarów i wycen robót, prowadzenie książki obiektu budowlanego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kielce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kielce
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kielce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista kontroli jakości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 31.01.2020
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: dobra obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie zawodowe. Zakres obowiązków: nadzorowanie robót budowlanych- remonty, sporządzanie przedmiarów i wycen robót, prowadzenie książki obiektu budowlanego, prace administracyjne.
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W KIELCACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Adres pracodawcy:
Piesza 6, 25-556 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - Kontakt telefoniczny 697-070-920 e-mail: biuro (at) pgm.kielce.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: m. Kielce
Gmina pracodawcy: Kielce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kielce
Ulica pracodawcy: Piesza
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy:
Zarządzanie nieruchomościami wykonywanena zlecenie.
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 31.01.2020
Data dodania oferty pracy: 31.01.2020
Oferta pracy ważna do: 17.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 31.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 31.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?181097d6bc7401ffcd7e088b55ca20cf
Podobne oferty pracy
analizowanie trendów rynkowych,monitowanie preferencji klienta, oferty konkurentów, dostawcówplanowanie i opracowywanie strategii produktu,wprowadzanie i utrzymywanie produktu na rynku,badanie efektywności wdrożenia produktu.
N.H. POLAND LECH WOJTYNIAK - 2017-02-07 - Stopnica (świętokrzyskie)
1. Obsługa kasy fiskalnej, 2. Wypisywanie faktur komputerowo, 3. Przyjmowanie gotówki od klientów, 4. Sporządzanie raportów kasowych.
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Witonia (łódzkie)
Odbieranie telefonów, pisanie wiadomości e-mailowych, pakowanie towaru, pozyskiwanie nowych klientów biznesowych, utrzymanie kontaktu z kontrahentem.
P.P.H.U Łukasz Rostkowski - 2019-09-20 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
księgowanie dokumentów kosztowych i przychodowych, rozliczanie podatku VAT
MAZOWIECKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ MAZOVIA ODDZIAŁ W KOSZAINIE - 2019-01-14 - Koszalin (zachodniopomorskie)
prowadzenie spraw kadrowo-płacowych
MWM Sp. z o. o. - 2016-09-19 - Stryszów (małopolskie)
Prognozowanie i analiza sprzedaży, zbieranie zamówień (także w języku rosyjskim i angielskim) i przekazywanie ich działowi produkcji, utrzymywanie kontaktu z obecnymi klientami, często rosyjsko i anglojęzycznymi, pozyskiwanie nowych klientów, kreowanie strategii obsługi klientów, współpraca z rosyjsko i anglojęzycznym personelem.WYMAGANIA:wykształcenie wyższe ekonomiczne, doświadczenie min. 3 lata, prawo jazdy kat. B, gotowość do wyjazdów, umiejętność obsługi komputera, analizy i prognozowania sprzedaży, bardzo dobra znajomość języka angielskiego i języka rosyjskiego
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Realizację zadań z obszaru BHP zgodnie z wymaganiami prawnymi oraz standardami firmy;Opracowanie i wdrażanie wymaganych procedur i instrukcji;Przeprowadzanie analiz i ocen ryzyka zawodowego;Opracowanie ramowych i szczegółowych programów szkoleń z zakresu BHP, prowadzenie szkoleń dla pracowników, podwykonawców;Inicjowanie i wdrażanie działań mających na celu stałą poprawę bezpieczeństwa pracy;Przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień z zakresu BHP;Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, zdarzeń potencjalnie wypadkowych oraz opracowanie wniosków i środków zaradczych.Godziny pracy 7.00- 15.00. Umowa na 3 lata
HYDRO-NAVAL Spółka z o.o. - 2017-02-20 - Słupsk (pomorskie)
- Obsługa klienta na rynku tureckim. Utrzymanie i rozwój długofalowych relacji z klientami poprzez promocję i sprzedaż produktów firmy oraz wsparcie klienta. Przygotowywanie ofert. Przygotowywanie badań rynkowych i analiz oraz dbanie o wizerunek firmy. Tłumaczenia: z tureckiego / na turecki.- Znajomość języka angielskiego jest wymagana do kontaktów z klientami zagranicznymi.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe techniczne. Wymagane doświadczenie na analogicznym stanowisku (rynek turecki) w branży górniczej. Wymagana znajomość MS Office. Wymagana znajomość języka tureckiego w stopniu biegłym (C2) w mowie i piśmie. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu B2 w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2019-07-22 - Katowice (śląskie)
reprezentacja firmy, obsługa klienta, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi klientami, pomoc w zarządzaniu firmą,
kontakt przez PUP - 2019-12-20 - Sosnowiec (śląskie)
inwentaryzacja obiektów budowlanych, kosztorysowanie robót budowlanych, udział w przeglądach (kontrolach) obiektów budowlanych
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
jw.
Centrum Twoich Ubezpieczeń Aneta Sienkiewicz , nazwa skrócona: C.T.U. - 2016-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
wprowadzanie dokumentacji księgowej do systemu, naliczanie podatków VAT, PIT, prowadzenie ewidencji środków trwałych, sprawozdań GUS itp.
Kancelaria Finansowo - Księgowa EXPERT Sp. z o. o. - 2019-04-15 - Katowice (śląskie)
pakowanie i odbiór produkcji z taśmy do kartonów na palety
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Wilków (dolnośląskie)
organizacja sieci sprzedaży, utrzymywanie kontaktów handlowych, dbałość o dostępność wyrobów na rynku
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Stargard (zachodniopomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Białystok (podlaskie)
Specjalista do spraw kadr realizuje zgodną z przepisami prawa pracy politykę kadrową organizacji, w której jest zatrudniony. Do zadań pracownika na tym stanowisku należy: prowadzenie dokumentacji kadrowej, obsługa procesów związanych z zatrudnianiem oraz rozwiązywaniem umów o pracę, ewidencja czasu pracy, kontrola uprawnień pracowniczych niezbędnych do wykonywania zawodów wymagających specjalnych uprawnień, certyfikatów itp. Specjalista do spraw kadr opracowuje i aktualizuje informacje o potrzebach kadrowych jednostki oraz rekrutuje i selekcjonuje kandydatów do pracy. Prowadzi akta osobowe zgodnie z wymaganiami prawa pracy, kontroluje aktualność obowiązkowych badań lekarskich. Uczestniczy w opracowywaniu regulaminów i procedur związanych z zatrudnieniem.
kontakt przez PUP - 2019-07-25 - Legnica (dolnośląskie)
- dokonywanie zakupów w imieniu klienta- konsultacja, dokonywanie transakcji - pozyskiwanie nowych producentów - bezpośredni kontakt z klientem Umowa o pracę na okres 3 lat.
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Łódź (łódzkie)
W zakresie utrzymania dróg:opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych,przeprowadzanie przeglądów specjalnych dróg, ulic, placów, parkingów w zakresie oceny stanu technicznego nawierzchni jezdni i chodników,przygotowywanie warunków technicznych do opracowania specyfikacji zamówień publicznych dot. zadań prowadzonych przez Dział Utrzymania Dróg,opracowywanie specyfikacji technicznych do projektów budowlanych,prowadzenie ewidencji postulatów, wniosków i notatek prasowych, badanie w terenie zasadności wniosków, postulatów i krytyki prasowej i udzielanie odpowiedzi zainteresowanym,przeciwdziałania wszelkim zagrożeniom dla ruchu drogowego, wynikającym ze stanu technicznego dróg.
Gdański Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku - 2018-04-27 - Gdańsk (pomorskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna w szczególności za: sporządzanie listy płac, dbanie o terminowość wypłat poprzez ścisłą współpracę z działem kadr i księgowości, ewidencja i rozliczanie należności za czas absencji chorobowej pracowników, prowadzenie ewidencji wynagrodzeń, terminowe sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS, deklaracji PIT-4, PIT 4R,PIT-11, GUS, przygotowywanie analiz oraz raportów dla kadry zarządzającej, prowadzenie rozliczeń z Ministerstwem Zdrowia w zakresie rezydentur i z Urzędem Marszałkowskim w zakresie staży podyplomowych, przygotowywanie dokumentacji z wynagrodzenia i zatrudnienia w celu sporządzania informacji ZUS Rp-7, przygotowywanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu. Wymagania niezbędne: wykształcenie: wyższe kierunkowe, znajomość przepisów podatkowych, o ubezpieczeniach społecznych i ustawy o rachunkowości, wiedza z zakresu prawa pracy, doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków. Dodatkowym atutem będzie doświadczenie zawodowe w zakładzie opieki zdrowotnej na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków, biegła obsługa komputera, bardzo dobra znajomość programu Excel, dodatkowym atutem będzie znajomość programu Access, zdolności numeryczne i umiejętność analitycznego myślenia, inicjatywa i komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy, znajomość innych przepisów prawnych wymaganych na zajmowanym stanowisku, korzystanie z pełni praw publicznych, nie skazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: znajomość przepisów Ustawy o działalności leczniczej, dyspozycyjność. Firma oferuje pełną wyzwań pracę w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej możliwość wdrażania usprawnień, podnoszenia kwalifikacji zawodowych i życzliwą atmosferę pracy. Oferta dotyczy współpracy na okres próbny 3 miesięcy z możliwością przedłużenia. Kontakt z pracodawcą osobisty po wcześniejszym umówieniu.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZOZ WÓJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY NR 3 W RYBNIKU - 2019-05-14 - Rybnik (śląskie)
realizacja zamówień, współpraca z dostawcami, sporządzanie dokumentacji
KOMPANIA GÓRNICZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-18 - Piława Górna (dolnośląskie)
-przygotowywanie stanowiska dot. decyzji środowiskowych-uzupełnienie, uaktulanie baz danych -pomoc przy przygotowaniu postępowaniń administacyjnych-przygotowanie wyposażenia do poboru prób-obsługa administacyjna
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Mielec (podkarpackie)
pozyskiwanie klintów z bliskiego wschodu i krajow arabskich
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Wilcza Góra (mazowieckie)
sprzedaż detaliczna artykułów sportowych, szkolnych, odzieży, obuwia
PHUP "MIRPOL" Mirosław Ziółkowski - 2019-09-04 - Łochów (mazowieckie)
- Prowadzenie dużych kontraktów na produkcję i montaż ogrodzeń. Sporządzanie ofert na ogrodzenia autostradowe i posesyjne. Bieżąca obsługa klienta.- Jesteśmy firmą produkującą ogrodzenia. Firma oferuje: umowę o pracę, pracę w firmie z 20-letnią historią, atrakcyjne warunki.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie zawodowe. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej. Wymagana bardzo dobra obsługa Microsoft Excel. Mile widziana znajomość AutoCAD. Mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-781-36-44) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Astrów 10, 40-045 Katowice) lub e-mail: m.jurek (at) siatmar.pl
PHU SIATMAR HANNA ZIENIEWICZ - 2017-06-13 - Katowice (śląskie)
pomoc przy naprawie samochodów osobowych, pomoc przy naprawie układów hamulcowych, pomoc przy wymianie zepsutych różnych części samochodowych, wykonywanie samodzielnie prostych czynności, które wykonuke się w Warsztacie samochodowym
kontakt przez PUP - 2019-07-11 - Chełm (lubelskie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER & SUDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-12 - Zielonka (kujawsko-pomorskie)
współpraca z mediami, promocja medialna i wizualna wydarzeń kulturalnych wraz z prowadzeniem strony internetowej i portali społecznościowych,przygotowywanie tekstów do materiałów promocyjnych i informacyjnych oraz efektywne budowanie wizerunku instytucji, redagowanie tekstów dla potrzeb instytucji, praca przy organizacji wydarzeń kulturalnych i realizacji projektów artystycznych, współtworzenie projektów i wniosków o dofinansowanie imprez kulturalnych, pozyskiwanie i dbałość o kanały komunikacji z widzem i mediami,prowadzenie konferansjerki podczas wydarzeń kulturalnych organizowanych przez Centrum Kultury, ścisła współpraca ze Specjalistą grafikiem, koordynacja pracy sekcji artystycznych, przeprowadzanie akcji promocyjnych oraz ich podsumowanie, analiza i ocena; godz. pracy 7.30-15.30
Centrum Kultury i Biblioteka Publiczna Gminy Słupsk - 2019-11-12 - Głobino (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2019-01-31 - Warszawa (mazowieckie)
praca przy projekcie badawczym
Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Handlowe "Kapica Market" Florian Kapica - 2017-03-29 - Biłgoraj (lubelskie)
praca biurowa, kontakty z kontrahentami z zagranicy
kontakt przez PUP - 2019-11-05 - Komorniki (wielkopolskie)