SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Koszalin oferta pracy MAZOWIECKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ MAZOVIA ODDZIAŁ W KOSZAINIE
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: księgowanie dokumentów kosztowych i przychodowych, rozliczanie podatku VAT
Data publikacji: 2019-01-14
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: MAZOWIECKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ MAZOVIA ODDZIAŁ W KOSZAINIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Strefowa 15, 75-124 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
księgowanie dokumentów kosztowych i przychodowych, rozliczanie podatku VAT
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 168
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie ( ekonomiczne, rachunkowość ), staż pracy ogółem w księgowości 5 lat, znajomość programu Excel, obsługi programów księgowych ( mile widziana znajomość programu Symfonia)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
MAZOWIECKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ MAZOVIA ODDZIAŁ W KOSZAINIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
Strefowa 15, 75-124 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: dodatkowe informacje: praca w godz. 7:15 - 15:15
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
Ulica pracodawcy: Strefowa
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 14.01.2019
Oferta pracy ważna do: 13.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
specjalista do spraw sprzedaży,prowadzenie sprzedaży zgodnie z opracowaną polityką handlową, uzgadnianie z firmami przewozowymi terminów dostaw oraz tras, wystawianie dokumentów sprzedaży klientom i ich ewidencja ilościowo-wartościowa, comiesięczne uzgadnianie ilości sprzedanej pianki, stała współpraca z klientem. wykonywanie zleconych analiz w zakresie sprzedaży
JOONGPOL sp z o.o. - 2017-09-27 - Mielec (podkarpackie)
Poznanie programów specjalnych w KIM, administracja dokumentów księgowych oraz pracowników, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Kalisz (wielkopolskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientówPrzygotowywanie ofert, prowadzenie prezentacji i negocjacji handlowych Sprzedaż powierzchni reklamowej na portalu oraz w wydawnictwach Organizacja targów, seminariówPrzygotowywanie branżowych dodatków reklamowychMonitorowanie wyznaczonych sektorów rynku
Fundacja Sądecka - 2016-03-08 - Nowy Sącz (małopolskie)
planowanie i koordynowanie produkcji, tworzenie i realizacja planów produkcyjnych, nadzór nad produkcją wyrobów zgodnie z planami
WH TECHNOLOGIES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-25 - Prabuty (pomorskie)
Koordynowanie ogółem prac związanych z wdrożeniem projektów technicznych w zakresie: projektowania, instalacji i montażu, testów i odbiorów technicznych maszyn i systemów, wdrożenia do produkcji zgodnie z przyjętym harmonogramem, przygotowanie i zatwierdzanie dokumentacji związanej z realizacją projektów i nowych inwestycji, monitorowanie działań zapewniających stałe ulepszanie procesu produkcyjnego.
Zakłady Przemysłu Cukierniczego "Otmuchów" S.A. - 2017-12-12 - Nysa (opolskie)
wykonywanie analiz, prowadzenie ewidencji wyposażenia, prowadzenie magazynów środków czystości, materiałów biurowych, prowadzenie dokumentacji dot. eksploatacji samochodów służbowych, wydawanie odzieży ochronnej
Kujawsko-Pomorska Wojewódzka Komenda OHP - 2018-03-15 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Warszawa (mazowieckie)
Składanie i montaż mebli biurowych. Praca od pn do pt w Bielsku-Białej.
Massoni Sp. z o.o. - 2016-09-01 - Bielsko-Biała (śląskie)
rekrutacja pracowników na podane stanowiska pracy, przygotowanie ofert pracy. Monitorowanie ofert pracy
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Rzeszów (podkarpackie)
pakowanie paczek
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Darżkowo (pomorskie)
przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia, oraz opracowywanie SIWZ i jego oszacowania pod kątem przepisów ustawy Prawo Zamówień oraz wewnętrznych procedur Instytutu, przygotowanie projektu umowy, z uwzględnieniem części merytorycznej, przedstawianej po konsultacji z Radcą prawnym przez działy merytoryczne, których zamówienie dotyczy, udział w pracach komisji przetargowych, ogłaszanie i prowadzenie postępowań przetargowych, zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych, prowadzenie pełnej dokumentacji postępowań przetargowych, sporządzanie Planu Zamówień Publicznych
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Poznań (wielkopolskie)
realizacja działań sprzedażowych z zakresu branży budowlanej, przygotowanie wycen i ofert techniczno - handlowych, bieżąca obsługa oraz pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i podtrzymywanie trwałych relacji biznesowych ze stałymi klientami, kontakt telefoniczny i mailowy z klientami, nadzorowanie procesu realizacji zamówień, obsługa reklamacji
A&K TRADERS Sp. z o. o. Sp. k. Wałcz - 2016-12-01 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Badanie, ocenianie i monitorowanie wdrożonych projektów, doradzanie klientowi zewnętrznemu i wewnętrznemu w języku angielskim w zakresie opracowania, implementacji, rozwoju i użytkowania systemów informatycznych, rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu.
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedaż klimatyzatorów na terenie kraju. Pozyskiwanie nowych klientów oraz podtrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami. Tworzenie ofert sprzedażowych. Oferta dostępna w sali G, D. Kontakt z pracodawcą - e-mail: wroclaw (at) vidicon.pl
VIDICON Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Wrocław (dolnośląskie)
wprowadzanie dokumentów zakupowych (FZ, PZ), tworzenie i drukowanie kodów EAN, praca w godz. 8-16 od poniedziałku do piątku
"METRO" Andrzej Lipka i Wspólnicy - 2016-04-04 - Sokołów (mazowieckie)
pomoc w dziale kadrowym, obsługa sekretariatu
Klar Glass Sp. z o.o. - 2016-02-11 - Pobiedziska (wielkopolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Jabłonowo (mazowieckie)
STANOWISKO: SPECJALISTA DZIAŁU REKRUTACJI, PROWADZENIE I ORGANIZACJA PROCESÓW REKRUTACYJNYCH, UTRZYMYWANIE KONTAKTÓW Z KANDYDATAMI, BUDOWANIE POZYTYWNYCH RELACJI Z KLIENTAMI WEWNĘTRZNYMI ORAZ ZEWNĘTRZNYMI, WPROWADZENIE DANYCH, ICH AKTUALIZACJĘ W SYSTEMACH DOSTARCZANIE RAPORTÓWWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (PREFEROWANE KIERUNKI: ZARZĄDZANIE, FILOLOGIA), UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKU MIN. 1 ROK, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGOGODZINY PRACY 08.00-16.00
LSJ HR Group Sp. z o.o. Sp. K. - 2018-09-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
jw.
H&M Hennes&Mauritz Sp. zo.o. - 2018-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
- Obsługa książki nadawczej, obróbka dokumentów spedycyjnych, archiwizacja, praca w programie transportowym, wystawianie faktur sprzedażowych, sprawdzanie faktur kosztowych, obsługa i przyjmowanie poczty wychodzącej i przychodzącej.- Wynagrodzenie: od 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 - do uzgodnienia. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na stanowisku asystenta do spraw księgowości lub specjalisty do spraw księgowości lub księgowego.
LENMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-31 - Katowice (śląskie)
sporządzanie ogłoszeń rekrutacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
j.w.
UPL MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-23 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie, nadzorowanie i koordynowanie robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną, zarządzanie podległym zespołem, nadzorowanie dostaw materiałów budowlanych, urządzeń(koordynacja prac na placu budowy), nadzorowanie jakości i terminowości realizowanych inwestycji zgodnie z projektem budowlanym i specyfikacją techniczną, analiza dokumentacji technicznej oraz monitoring kosztów budowy, współpraca z inwestorem, projektantami, grupami podwykonawczymi.
Dorbud S.A. - 2016-06-02 - Kielce (świętokrzyskie)
- Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów ze strategicznymi klientami z chin. Bezpośrednia bieżąca obsługa wybranej grupy kluczowych klientów (negocjacje, ustalanie szczegółowych warunków współpracy, nadzór nad właściwym przebiegiem współpracy). Realizacja założonych budżetów sprzedaży. - Wymagany język chiński w stopniu zaawansowanym ze względu na liczne kontakty z klientami z chin. - Miejsce wykonywania pracy: główne-siedziba firmy i teren województwa śląskiego. Możliwe delegacje do Chin.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas okreslony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00, 13:00-21:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne (kierunek zarządzanie i marketing). Min. 2,5 roku udokumentowanego doświadczenia na w.w. stanowisku. Wymagane umiejętności negocjacyjne, duża wiedza z zakresu kultury chińskiej. Wymagana znajomość j. chińskiego w stopniu zaawansowanym w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Katowice (śląskie)
prowadzenie spraw formalno - prawnych, prowadzenie spraw związanych z obsługa klienta, przedstawienie oferty mieszkań, sporządzanie umów sprzedaży mieszkań, sporządzanie i komplementowanie domukentów na potrzeby klientów
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
nawiązywanie kontaktów z klientami zagranicznymi- biznesowymi, koordynacja zapytań oraz odpowiedzialność za koordynaowanie procesu realizacji zamówień
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
Instytut Technologii Materiałów Elektronicznych - 2017-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów. Praca jednozmianowa, w godz. 8.00-16.00, w Bielsku-Białej.
Biel-Flag Flagi Bandery Reklamy Sp. z o.o. - 2016-01-18 - Bielsko-Biała (śląskie)
Zadania: - projektowanie rozdzielnic nn, stacji transformatorowych, instalacji elektrycznych,- dobór aparatury dla prowadzonych projektów,- opracowanie dokumentacji technicznej,- udział w uruchomieniach instalacji elektrycznych i automatyki,- współpraca z działami produkcji i uruchomienia,- wprowadzanie poprawek do istniejących dokumentacji i projektów związanych z branżą automatyki oraz elektryczną
INOVA CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH SPÓŁKA Z O.O. - 2018-12-07 - Lubin (dolnośląskie)
KOORDYNOWANIE DZIAŁAŃ DOTYCZĄCYCH PROMOCJI POWIERZONEGO PROJEKTU, NAWIĄZYWANIE WSPÓŁPRACY I UTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI, STWORZENIE I ZARZĄDZANIE STRONĄ FIRMOWĄ NA PORTALU FACEBOOK.PL, PROWADZENIE BLOGA ZAWIERAJĄCEGO INFORMACJE POWIĄZANE Z USŁUGAMI FIRMY, TWORZENIE NOTATEK PRASOWYCH I ICH PUBLIKOWANIE, REALIZACJA KAMPANII MARKETINGOWYCH, KONTAKT Z PRASĄ I BLOGERAMI, KONTAKT Z KLIENTAMI ZE STANÓW ZAJEDNOCZONYCH, ROSJI, UKRAINY, POLSKI;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE O KIERUNKU POWIĄZANYM Z MARKETINGIEM, UMIEJĘTNOŚĆ TWORZENIA I PROWADZENIA KAMPANII MARKETINGOWYCH I PROMOCYJNYCH, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA W AGENCJI REKLAMOWEJ NA STANOWISKU OBEJMUJĄCYM ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z MEDIAMI LUB TWORZENIE KAMPANII MARKETINGOWYCH I PROMOCYJNYCH, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO, J.ROSYJSKIEGO, J.UKRAIŃSKIEGO, J.POLSKIEGO
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)