SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH K/M Warszawa oferta pracy CITONET-WARSZAWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH K/M
Wynagrodzenie: 3 500 - 4 200 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-10-15
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: CITONET-WARSZAWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Banacha 1a, 02-097 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 4 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Pakiety socjalne
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi technicznej biur, hoteli i innych obiektów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi technicznej biur, hoteli i innych obiektów (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
zasadnicze zawodowe, kierunek: Elektryk/Elektronik/Automatyk/Mechanik
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
SEP-Eksploatacja sieci i urządzeń elektroenergetycznych do 1 kV
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: kat. B prawo jazdy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Czytanie dokumentacji i rysunków technicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Czytanie schematów elektronicznych i elektrycznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Pracodawca poszukuje do zakładów w Warszawie (pralnia przemysłowa, sterylizatornia) Specjalisty ds. Technicznych, którego obowiązkiem będzie zapewnienie ciągłości pracy zakładu pod kątem technicznym.Wymagania: wykształcenie zasadnicze zawodowe - elektryk/elektronik/automatyk/mechanik. Prawo jazdy kat. B, uprawnienia SEP. Co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w dziale utrzymania ruchu lub dziale obsługi technicznej. Umiejętność czytania schematów elektrycznych, hydraulicznych, mechanicznych oraz rysunku technicznego. Umiejętność obsługi komputera. Zaangażowanie i odpowiedzialność. Doświadczenie w serwisie urządzeń pralniczych, prasowalniczych lub urządzeń procesu sterylizacji - mile widziane. Umiejętność szybkiego i samodzielnego rozwiązywania problemów technicznych w warunkach produkcyjnych.Zakres obowiązków: - Zapewnienie prawidłowego i bezpiecznego funkcjonowania parku maszynowego, instalacji technicznych oraz ciągu produkcyjnego - Diagnozowanie i usuwanie usterek technicznych - Współudział w analizowaniu przyczyn awarii oraz podejmowanie działań zapobiegających - Prowadzanie prac konserwacyjno-remontowych oraz udział w opracowywaniu harmonogramów konserwacji i przeglądów - Współpraca z serwisami zewnętrznymi - Aktualizacja dokumentacji technicznej urządzeń oraz budynku - Współudział w realizacji inwestycji i modernizacji zakładu - Współpraca z pracownikami innych działów.Zgłoszenia: CV na adres: wojciech.skurynski (at) tzmo.com.pl lub kontakt telefoniczny: 723186210 (istnieje możliwość przeprowadzenia wstępnej rozmowy z pracodawcą przed wysłaniem dokumentów aplikacyjnych zawierających dane osobowe).
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
CITONET-WARSZAWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Banacha 1a, 02-097 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Banacha
Numer budynku pracodawcy: 1a
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi technicznej biur, hoteli i innych obiektów
Data dodania oferty pracy: 15.10.2018
Oferta pracy ważna do: 01.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 15.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 15.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- profesjonalna obsługa w oparciu o innowacyjne standardy wewnętrzne firmy;- negocjowanie i realizacja kontraktów zawartych z klientami indywidualnymi;- realizowanie działań sprzedażowych wyznaczonych przez kierownika salonu;- dbałość o ekspozycję zgodnie z polityką firmy;- sporządzanie dokumentów kontraktowych i księgowychPracodawca zapewnia:- pewne wynagrodzenie w oparciu umowy o pracę;- motywujący system premiowy (udział we wspólnie osiągniętym sukcesie);- aktywne wsparcie rozwoju zawodowego dzięki profesjonalnym szkoleniom sprzedażowym i produktowym;- umożliwienie awansu w ramach stale rozbudowywanej struktury firmy;- pracę w dynamicznie rozwijającym się środowisku;- dodatkowe ubezpieczenie.
PS24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zapoznanie się ze strukturą organizacyjną biura podróży, organizacja pracy na stanowisku specjalisty ds. turystki, informacja i reklama ofert turystycznych, sprzedaż ofert turystycznych, biletów autokarowych i lotniczych, obsługa systemów sprzedaży i systemów rezerwacyjnych, zapoznanie się z dokumntacją w zagranicznej tur. wyjazdowej, sporządzanie ofert oraz katalogów, prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Pszczyna (śląskie)
Obsługa pacjentów,obsługa drukarki fiskalnej.
IBERYS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-30 - Łowicz (łódzkie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-12-13 - Przemyśl (podkarpackie)
praca w dziale księgowości i dziale handlowym
"TEMPO" E.K.Kaźmierczak Handlowo Usługowa Spółka Jawna - 2017-05-17 - Widziszewo (wielkopolskie)
Budowa oraz rozbudowa infrastruktury teletechnicznej Wykonywanieinstalacji abonenckich Diagnozowanie i usuwanie problemówtechnicznych związanych z działaniem usług: - dostępu do Internetu, -telefonicznych - telewizyjnych Montaż konfiguracja urządzeń i usługtelekomunikacyjnych Obsługa systemów niezbędnych do realizacjipowyższych zadań Przestrzeganie terminowości oraz jakościrealizowanych zleceń
CALIPSO.PL ROBERT HABER - 2018-08-09 - Opole (opolskie)
Wykonanie całokształtu prac związanych z utrzymaniem systemu zarządzanie jakością ISO 9001:2015, planowanie oraz przeprowadzanie audytów wewnętrznych i zewnętrznych, przygotowanie procedur do audytów ISO, inicjowanie i przeprowadzanie szkoleń w zakresie jakości, przygotowanie i zarządzanie dokumentacją systemową, sporządzanie raportów jakościowych, współpraca z jednostkami certyfikującymi, definiowanie procesów oraz tworzenie dokumentacji procesowej - mapowanie, wzorcowanie, walidacja, procedury, instrukcje, koordynowanie prac związanych z kontrolą i zmianą rozwiązań dystrybucyjnych, współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia prawidłowego działania, zarządzanie reklamacjami zewnętrznymi oraz wewnętrznymi, doskonalenie procesów na podstawie analizy reklamacji, przygotowywanie raportów jakościowych w systemie Comarch ERP Optima tygodniowych, miesięcznych, kwartalnych KPI - OT; KPI - DR.
Firma Transportowa MP Trans Marcin Pitera - 2018-10-05 - Nowa Wieś Grodziska (dolnośląskie)
W/G PRGRAMU STAŻU
kontakt przez PUP - 2018-10-08 - Siemiatycze (podlaskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa sprzedaży internetowej, interaktywna obsługa klienta, nadzór nad wysyłką paczek.
NET-S M.CHMIELEWSKI, J.CHMIELEWSKA SPÓŁKA JAWNA - 2016-06-24 - Gdynia (pomorskie)
sprzedaż bezpośrednia i i nternetowa produktów elektrycznych, przygotowanie ofert handlowych, budowanie dobrego wizerunku firmy oraz zdobywanie nowych klientow
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Osieczany (małopolskie)
Przygotowywanie prostych ofert dla klientów zagranicznych, tłumaczenie tekstów z j. angielskiego, archiwizowanie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Łańcut (podkarpackie)
wyksz. średnie, mile widziane doświadczenie, komunikatywność i kreatywność;praca polega na wirtualnym oprowadzeniu klientów, po stronie internetowej firmy, nadaniu pierwszego zlecenia, pozyskania numeru do kuriera i dopilnowaniu odbioru przesyłki, dodatkowo obsługa maila, wypełnianie i drukowanie umów oraz potwierdzenia ich wysyłki, pomoc telefoniczna lub mailowa klientom.
Magnat Net Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2015-11-30 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Analiza rynku i ofert konkurencji, prowadzenie pierwotnych i wtórnych badań rynku, tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, promowanie działań usprawniających sprzedaż, przygotowywanie materiałów promocyjnych, obsługa klienta, przygotowywanie kalkulacji cenowych, realizowanie planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów, identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktów, utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami, wprowadzanie danych klientów, zakladanie kartotek pozyskanych klientów, negocjowanie umów i warunków handlowych.
PLIT GENERAL TRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-06 - Brzesko (małopolskie)
Praca na stanowisku pomoc kuchenna. Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe, aktualna książeczka sanepidowska. Pracodawca zapewnia zakwaterowanie oraz wyżywienie.
SZULIM IRENEUSZ Hotel "SREBRNY ŚWIERK" - 2016-09-30 - Okuniew (mazowieckie)
Obsługa kadrowo-płacowa klientów biura rachunkowego. Pozostałe prace biurowe na rzecz biura.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Gdańsk (pomorskie)
j/w
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
prace biurowe i administarcyjne na samodzielnym miejscu pracy, praca w zespole
SWS Kancelaria Prawna Strykowski Wachowiak Sp. Komadytowa - 2017-05-17 - Poznań (wielkopolskie)
Zapoznanie się z zasadami obowiązującymi w biurze; zapoznanie się z dokumentacją kadrową, aktami osobowymi; samodzielna próba komplementowania akt, zapoznanie się z zasadami dotyczącymi ewidencji czasu pracy i rozliczaniu czasu pracy; zawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy; tworzenie dokumentów dotyczących umów, świadczeń pracy; tworzenie raportów, zestawień kadrowych, zapoznanie się z programem kadrowym.
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Dolsk (zachodniopomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓWUdział we wdrażaniu strategii marketingowej firmy, wdrażanie i koordynowanie projektów i aktywności marketingowych związanych z oferowanymi produktamiMonitoring i analiza efektywności prowadzonych działań marketingowych oraz ich optymalizacja (m.in. z wykorzystaniem Google Analytics, Google Adwords)Wsparcie działu sprzedaży w zakresie ofert finansowania oraz ubezpieczenia dla klientów firmy Współpraca z Dystrybutorami Redagowanie tekstów, tworzenie treści i zarządzanie zawartością strony www w oparciu o CMSZarządzanie profilami firmy w serwisach społecznościowychPlanowanie obecności firmy podczas targów Współpraca z dostawcami zewnętrznymi agencjami reklamowymi, interaktywnymi, drukarniamiWYMAGANIADoświadczenia w pracy na podobnym stanowiskuWiedza z zakresu szeroko pojętego marketingu i e-marketinguPraktyczna znajomość technik i narzędzi marketingu internetowego (Google AdWords i Google Analytics) oraz SEO i e-mail marketingUmiejętności tworzenia tekstów tzw. lekkie pióroBardzo dobra znajomość MS OfficeKreatywność, samodzielność i inicjatywa w działaniuZnajomość języka angielskiego
TBI TECHNOLOGY Sp. z o. o. - 2016-04-18 - Racibórz (śląskie)
Głównym zadaniem specjalisty ds. wsparcia sprzedaży i administracji będzie merytoryczne i bezpośrednie wspomaganie działu sprzedaży firmy. Pomoc w sporządzaniu ofert handlowych, przyjmowaniu zleceń i zamówień, a także nadzór nad ich terminowym dostarczeniem lub realizacją. Obsługa klientów firmy, poszukiwanie nowych kontrahentów, ewidencjonowanie dokumentów oraz wsparcie pracy biura w zakresie obiegu informacji i dokumentów.
ABATEC SP. Z O. O. - 2016-09-09 - Słupsk (pomorskie)
CV
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
a) przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami doustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,b) wprowadzanie danych do programu komputerowego,c) prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d) przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e) współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,f) przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,g) sporządzanie sprawozdań,h) tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,i) prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2017-07-18 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
do uzgodnienia
JERZY KOWENZOWSKI I. T E G A PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI HANDLU I USŁUG EXPORT-IMPORT II. J E S T FIRMA HANDLOWA KOWENZOW - 2017-07-14 - Sanok (podkarpackie)
prowadzenie rozmów rekrutacyjnych z obywatelami z Ukrainy, zarządzanie zasobami ludzkimi, praca w zespole, sposoby radzenia sobie ze stresem, sposoby rozwiązywania konfliktów
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Zielona Góra (lubuskie)
kompleksowa obsługa w zakresie administracji personalnej zgodnie z przepisami prawa pracy (przygotowywanie dokumentacji personalnej oraz rozliczeń kadrowych);rozliczanie czasu pracy pracowników;wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowym;koordynacja obiegu dokumentów pracowniczych;prowadzenie procesów rekrutacyjnych;prowadzenie spraw z zakresu zaopatrzenia emerytalno-rentowego;prowadzenie spraw zakładowego funduszu świadczeń socjalnych;prowadzeniem spraw organizacyjnych Ośrodka m.in. przygotowywaniem projektów wewnętrznych aktów prawnych.Kontakt z pracodawcą: ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław, kadry (at) dodr.pl, 71 339-86-56Godzina pracy 7:00 - 15:00
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - 2018-02-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Wystawianie faktur oraz ich weryfikacja, sprawdzanie dokumentów dla zleceniodawców, przygotowanie korespondencji dla klientów, wysyłanie e-maili.
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Łódź (łódzkie)
Księgowanie, wystawianie faktur za zakup towarów, materiałów, surowców, inwestycji i usług realizowanych przez spółki, księgowanie i rozliczanie podróży służbowych i wydatków pracowniczych, weryfikacja i kontrola formalno-rachunkowa księgowanych faktur, korygowanie niewłaściwych procesów płatności, rozwijanie i skuteczne podtrzymywanie relacji z dostawcami, pracownikami, lokalnymi firmami obsługującymi i innymi kluczowymi interesariuszami, dostarczanie raportowania prognoz płatności do działu raportowania, wykonywanie prawidłowych raportów dla kadry kierowniczej, ciągłe przekazywanie firmom obsługującym lokalnym i globalnym wskazówek, polityki firmy oraz przepisów dotyczących podatków, procedur od zamówienia do płatności itp., przyjmowanie płatności za partie towarów, dostarczanie bezpośredniego wsparcia i utrzymywanie kontaktów przez cały czas
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Kraków (małopolskie)
kompleksowe naliczanie wynagrodzeń dla pracowników, kontrolowanie i rozliczanie czasu pracy, sporządzanie deklaracji ZUS, US, PFRON, GUS itp. samodzielne sporządzanie i korygowanie dokumantów zgloszeniowych i rozliczeniowych w programie Płatnik, przygotowywanie dokumantów z zakresu stosunku pracy oraz umów cywilno-prawnych, doradztwo w zakresie możliwości i rozwiązań z zakresu prawa pracy.
IS POLSKA SP. Z O.O. - 2018-06-13 - Jawor (dolnośląskie)
- zapewnienie bezbłędnych działań wszystkich funkcji logistycznych w firmie- organizowanie, planowanie i kontrola płac- praca w zespole hiszpanskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2018-10-18 - Łódź (łódzkie)