SPECJALISTA DO SPRAW ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ Nowa Wieś Grodziska oferta pracy Firma Transportowa MP Trans Marcin Pitera
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
Wynagrodzenie: 3 200 - 4 200 PLN
Zakres obowiązków: Wykonanie całokształtu prac związanych z utrzymaniem systemu zarządzanie jakością ISO 9001:2015, planowanie oraz przeprowadzanie audytów wewnętrznych i zewnętrznych, przygotowanie procedur do audytów ISO, inicjowanie i przeprowadzanie szkoleń w zakresie jakości, przygotowanie i zarządzanie dokumentacją systemową, sporządzanie raportów jakościowych, współpraca z jednostkami certyfikującymi, definiowanie procesów oraz tworzenie dokumentacji procesowej - mapowanie, wzorcowanie, walidacja, procedury, instrukcje, koordynowanie prac związanych z kontrolą i zmianą rozwiązań dystrybucyjnych, współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia prawidłowego działania, zarządzanie reklamacjami zewnętrznymi oraz wewnętrznymi, doskonalenie procesów na podstawie analizy reklamacji, przygotowywanie raportów jakościowych w systemie Comarch ERP Optima tygodniowych, miesięcznych, kwartalnych KPI - OT; KPI - DR.
Data publikacji: 2018-10-05
Lokalizacja: Nowa Wieś Grodziska (dolnośląskie)
Pracodawca: Firma Transportowa MP Trans Marcin Pitera
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:59-524 Nowa Wieś Grodziska 1a, powiat: złotoryjski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykonanie całokształtu prac związanych z utrzymaniem systemu zarządzanie jakością ISO 9001:2015, planowanie oraz przeprowadzanie audytów wewnętrznych i zewnętrznych, przygotowanie procedur do audytów ISO, inicjowanie i przeprowadzanie szkoleń w zakresie jakości, przygotowanie i zarządzanie dokumentacją systemową, sporządzanie raportów jakościowych, współpraca z jednostkami certyfikującymi, definiowanie procesów oraz tworzenie dokumentacji procesowej - mapowanie, wzorcowanie, walidacja, procedury, instrukcje, koordynowanie prac związanych z kontrolą i zmianą rozwiązań dystrybucyjnych, współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia prawidłowego działania, zarządzanie reklamacjami zewnętrznymi oraz wewnętrznymi, doskonalenie procesów na podstawie analizy reklamacji, przygotowywanie raportów jakościowych w systemie Comarch ERP Optima tygodniowych, miesięcznych, kwartalnych KPI - OT; KPI - DR.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 200 - 4 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowa Wieś Grodziska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: złotoryjski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pielgrzymka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista kontroli jakości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 200 - 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Znajomość pakietu MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki zarządzanie jakością (logistyka, transport), minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office - zwłaszcza arkusza Excel, znajomość systemów wspierających zarządzanie łańcuchem dostaw (WMS, TMS), bardzo dobre umiejęności prowadzenia prezentacji oraz przekazywania wiedzy, bardzo dobra umiejętność analitycznego myślenia, samodzielność w działaniu oraz umiejętności organizacyjne, umiejętność ustalania priorytetów, rozwinięte kompetencje interpersonalne oraz umiejętnośc pracy w zespole, gotowość do poszerzenia swojej wiedzy oraz do wyjazdów służbowych.Pracodawca oferuje:Pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, dużą samodzielność w działaniu, możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenie kompetencji, pakiet benefitów pozapłacowych.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Firma Transportowa MP Trans Marcin Pitera
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Obrońców Helu 10, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt z pracodawcą osobisty lub telefoniczny w godzinach 08.00-16.00, tel. 501872250, e-mail hr (at) mptrans24.com
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
Ulica pracodawcy: Obrońców Helu
Numer budynku pracodawcy: 10
Nazwisko osoby zgłaszającej: Marta Sienkiewicz
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości
Data dodania oferty pracy: 07.10.2018
Oferta pracy ważna do: 06.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 07.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zagadnienia kadrowe - od przyjęcia do zwolnienia pracownika - przy obsłudze programu kadrowego - Płatnik
Liga Obrony Kraju Wielkopolska Organizacja Wojewódzka - 2016-09-23 - Poznań (wielkopolskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Wrocław (dolnośląskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Gdańsk (pomorskie)
aktualizacja księgi jakości - przeprowadzanie wymaganych przezSZJ audytów - rozliczanie czasu pracy kierowców, prowadzenieewidencji czasu pracy na podstawie tarcz tacho i elektronicznychkatr w programie 4Trans
Międzynarodowy Transport Drogowy - Kazimierz Skuratowicz - 2017-09-18 - Niemodlin (opolskie)
zakup i sprzedaż mięsa mrożonego oraz owoców i warzywkontakt z producentami i firmami handlowymiposzukiwanie nowych kontrahentów
Dawid Piorun FOODTRADE - 2016-04-15 - Łowicz (łódzkie)
bieżące wspieranie pracowników działu handlowego oraz samodzielna praca w zakresie obsługi klientów indywidualnych i instytucjonalnych
FIRMA AMTECH Sp. z o.o. - 2016-04-19 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
1. Przygotowanie prezentacji oraz tworzenie planu wydarzeń2. obsługa korespondecji i telefonu,3. sprzedaż produktów i usług przedsiębiorstwa poprzez dostepne kanały sprzedaży,4. Negocjacje z wszelskimi podwykonawcami usług,5. utrzymywanie trwałych i pozytywnych relacji z klientem6. realizacja prac różnych i koordynowanie spraw powierzonych związanych z organizacją imprez, szkoleń i konferencji,7. wyszukiwanie zewnętrznych partnerów i sponsorów oraz zngażowanie ich we współtworzenie i organizację wydarzeń8. organizacja wydarzeń: opracowanie i monitoring budzetu, nadzór nad harmonogramem, negocjowanie i egzekwowanie umów z partnerami, rozliczanie i formalna dokumentacja,9. obecność podczas wydarzeń i nadzór nad ich prawidłowym przebiegiem.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Płochocin (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-07-26 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji personalnej, ewidencji czasu pracy pracowników.Tworzenie raprtów i analiz.Organizacja szkoleń, ocen pracowniczych.Prowadzenie procesu rekrutacji.Wsparcie merytoryczne kadry kierowniczej.
TRENKWALDER BENEFIT Sp. z o.o. - 2017-01-20 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
Obsługa procesu wynajmu pojazdów zastępczych:- przyjęcia- wydania- dbałość o stan pojazdu- rozliczania za wynajem
"REISKI AUTO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przygotowanie i realizacja wszystkich etapów procesu zakupu, ze względu na charakter przyszłych dostawców wymagana jest biegła znajomość języka tureckiego. Praca na 3/4 etatu, od poniedziałku do piątklu w godzinach 8-16.
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Raszyn (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Warszawa (mazowieckie)
- aktywna sprzedaż i doradztwo w zakresie produktów i usług świadczonych przez T-Mobile Polska S.A.,- realizacja planów, sprzedaż i promocja ofert T-Mobile.
LOGTECH, Artur Machnikowski, Lublin - 2016-04-04 - Sztum (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Warszawa (mazowieckie)
Przeprowadzanie rehabilitacji, ćwiczeń usprawniających
DOM SENIORA "POGODNA JESIEŃ" ANETTA MARYNOWSKA - 2017-06-09 - Rokitno (lubuskie)
przestrzeganie kontroli warunków pracy i przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy; udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy; opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy; udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy i sporządzanie protokołów powypadkowych; prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy; udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego; prowadzenie szkoleń wstępnych i innych szkoleń dotyczących zagadnień BHP; współdziałanie z lekarzem medycyny pracy przy organizowaniu wstępnych, okresowych i kontrolnych badań lekarskich pracowników
Animex Foods Spółka z o.o. Sp. k. - 2017-06-07 - Iława (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie projektó rekrutacyjnych - poszukiwania kandydatów na rynkach wschodnich, kompletowanie dokumentów niezbędnych do zatrudnienina cudzoziemców, legalizacja pobytu, utrzymywania stałego kontaktu z kandydatami
SMART Project Rokicki Śliwka Spółka Jawna - 2017-02-10 - Poznań (wielkopolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: pełnienie nadzoru i zarządzanie nad realizacją kontraktu, sporządzanie raportów z postępu prac projektowych, przygotowywanie korespondencji do zamawiającego, nadzorowanie prac projektowych i tworzenie harmonogramów prac, ewidencja i dekretowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej; WYMAGANIA: wykształcenie wyższe administracja/budownictwo/ekonomia, mile widziane doświadczenie w branży drogowej, znajomość Prawa Zamówień Publicznych, biegła obsługa komputera, posiadanie wiedzy z zakresu Prawa Budowlanego
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Lubliniec (śląskie)
Obsługa korespondencji dla klienta niemieckojęzycznego; tworzenie ofert handlowych; tworzenie zamówień; organizacja transportu;
Falubaz Polska SA S.K.A. - 2018-07-12 - Zielona Góra (lubuskie)
dostarczanie potrzebnych komponentów, opakowań i półproduktów na produkcję
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Kwidzyn (pomorskie)
pozyskiwanie nowych znaczących klientów z terenu ZEA, utrzymywanie i doskonalenie relacji z obencnymi klientami
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Piaseczno (mazowieckie)
Zakładanie instalacji elektrycznych domowych i przemysłowych - montaż i wykonawstwo. Naprawa urządzeń elektrycznych
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Kępno (wielkopolskie)
Poznanie struktury urzędu, zasad i specyfiki pracy w administracji rządowej zespolonej. Poznanie obowiązujących przepisów prawa. Pomoc przy: przygotowaniu projektów pism i opinii prawnych, prowadzeniu mediacji i poradnictwa konsumenckiego, prowadzeniu rejestrów. Poznanie instrukcji kancelaryjnej, sposobu prowadzenia ewidencji i procedury rozpatrywania skarg i wniosków. Poznanie zasad archiwizacji oraz prakryczne zastosowanie.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ - 2016-07-05 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
ECONOVA Artur Guryn - 2016-01-18 - Zgierz (łódzkie)
osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie:- współtworzyć politykę kontaku, mierzyć, optymalizować dotarcie do użytkowników- monitorować i analizować działania promocyjne pod względem ilościowym/wartościowym- rozwijać narzędzia analityczne- tworzyć raporty i analizy na potrzeby biznesowe- kontkatować się z klientami i zespołem w jęz. indonezyjskim- praca na terenie Łodzi / Warszawy
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klientów obiektowych i zamowień publicznych. Wykonywanie rozkrojów produkcyjnych. Weryfikowanie zamówień. Praca w Limanowej
PARTNER-ALMA STACH KRÓL SPÓŁKA JAWNA - 2018-04-19 - Limanowa (małopolskie)
wyksz. średnie,sprzedaż stali,wynagrodzenie: 2000 brutto + premie
STALER MARKET Sp. z o.o. - 2017-11-22 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Zarządzanie obszarami gospodarki magazynowej oraz logistyki wewnętrznej, odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie magazynu i przepływów logistycznych, planowanie i wdrażanie rozwiązań optymalizacji powierzchnimagazynowej i przepływu materiałów, wdrażanie nowych rozwiązań/ systemów usprawniających pracę, inicjowanie działań korygujących, kontrola prawidłowego przepływu materiałów oraz związanych dokumentów, koordynacja funkcjonowania magazynu z innymi działaniami przedsiębiorstwa, przeprowadzanie inwentaryzacji
Alumast S. A - 2016-04-21 - Wodzisław Śląski (śląskie)
przygotowanie, złożenie i zmontowanie elementów reklamy
P11 INTERAKTYWNA AGENCJA REKLAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-28 - Jarocin (wielkopolskie)
współtworzenie i prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych, współtworzenie i moderacja treści pojawiających się na profilach społecznościowych, komunikacja z użytkownikami, tworzenie i angażowanie społeczności, projektowanie interakcji
CYFROWA FOTO Sp. z o.o. - 2016-01-25 - Świlcza (podkarpackie)