SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH Grodzisk Mazowiecki oferta pracy Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Grodzisku Mazowieckim
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: 4 000 - 4 500 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór nad działem technicznym. Prowadzenie dokumentacji technicznej. Organizacja pracy działu technicznego.
Data publikacji: 2019-10-31
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Pracodawca: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Grodzisku Mazowieckim
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Traugutta 5, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, powiat: grodziski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzór nad działem technicznym. Prowadzenie dokumentacji technicznej. Organizacja pracy działu technicznego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 000 - 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca od poniedziałku do piątku, w godz. 7-15
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grodzisk Mazowiecki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: grodziski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Grodzisk Mazowiecki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik mechanik urządzeń przemysłowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 000 - 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Grodzisku Mazowieckim
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim
Adres pracodawcy:
Traugutta 5, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, powiat: grodziski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: grodziski
Gmina pracodawcy: Grodzisk Mazowiecki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Grodzisk Mazowiecki
Ulica pracodawcy: Traugutta
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy: Przetwórstwo mleka i wyrób serów
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik mechanik urządzeń przemysłowych
Data dodania oferty pracy: 31.10.2019
Oferta pracy ważna do: 30.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 31.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 31.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fce46350f23f2e2e3e45d04cbadad55b
Podobne oferty pracy
1) Przygotowywanie przelewów bankowych,2) Monitorowanie płatności i faktur,3) Bieżąca kontrola stanu zobowiązań i należności,4) Współudział w księgowaniu pełnej dokumentacji finansowo- księgowej,5) Kontrola zgodności operacji z planem finansowym (klasyfikacja budżetowa),6) Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,7) Bieżąca analiza i uzgadnianie kont księgi głównej i ksiąg pomocniczych,8) Współudział w przygotowywaniu sprawozdań: budżetowych, statystycznych i finansowych,9) Terminowe sporządzanie listy płac i obsługa programu Płatnik,10) Zastępowanie Głównego Księgowego podczas jego nieobecności
Główna Biblioteka Pracy i Zabezpieczenia Społecznego - 2019-11-04 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie średnie/ wyższe; doświadczenie zawodowe: brak wymagań; obsługa komputera, w tym MS Office; znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie nowych klientów, budowanie pozycji firmy na rynku, współpraca z działem marketingu; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
IBS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-07 - Gliwice (śląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, realizacja celów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Lisów (podkarpackie)
Samodzielne funkcjonowanie w kuchni tj wydawanie posilków oraz ich przygotowywanie. Sprzatanie stanowiska pracy.
VILLA U BERGERA Richard Berger - 2016-04-05 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
pomoc przy konstrukcjach GK, pomoc przy układaniu nawierzchni sportowych i rpzemysłowych, prace budowlane
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Bytom (śląskie)
praca z partnerami z Turcji, obsługa prospektów z Turcji, tłumaczenie spotkań z tureckimi partnerami
kontakt przez PUP - 2018-12-13 - Wysogotowo (wielkopolskie)
archiwizacja dokumentów, wprowadzanie danych do systemu CRM (System CRM ((ang.) Customer Relationship Management) system informatyczny, który automatyzuje i wspomaga procesy na styku klient-organizacja w zakresie pozyskania oraz utrzymania (obsługi) klienta, czyli system wspomagający pracę działów: marketingu, sprzedaży, obsługi klienta, zarządu.
Polski Market Energetyczny Konrad Osiński - 2019-05-29 - Janówek (mazowieckie)
....
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Koło (wielkopolskie)
Obsługa klienta z zakresu ubezpieczeń komunikacjnych i majątkowych
OVB KRZYSZTOF PIOTROWSKI - 2019-10-15 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
realizacja celów sprzedażowych, obsługa klientów ora przygotowanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, obszarów sprzedaży, udział w międzynarodowych targach i wystawach
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych Lark Leisure Homes Sp. z o.o. - 2017-11-13 - Darłowo (zachodniopomorskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Lębork (pomorskie)
Przygotowanie certyfikatów dla klientów. Przygotowanie statystyk z produkcji. Kontakt z klientem w sprawie wysyłek. Obsługa dokumentacji magazynu. Rozkład silosów.
ALPLA NDM Sp. z o.o. - 2016-11-22 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-12-04 - Jabłonowo (mazowieckie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2019-04-10 - Chełm (lubelskie)
realizacja zadań wynikających z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 roku w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U.z 1997 r. Nr 109, poz. 704 z późn, zm.)
Centrum Szkolenia Straży Granicznej w Kętrzynie - 2017-02-27 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
projektowanie modułów funkcjonalnych stron internetowych, planowanie inflastruktury informatycznej, tworzenie inflastruktury imformatycznej
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - Zgierz (łódzkie)
• planowanie, koordynowanie oraz realizacja działań zakupowych,• obsługa klientów kluczowych krajowych i zagranicznych• organizowanie oraz udział w akcjach promocyjnych, targach, konferencjach,• koordynacja przygotowań materiałów reklamowych,• aktualizacja katalogów, ofert, dokumentów wewnętrznych
Wytwórnia Wyrobów Foliowych „FOLPLAST” T. Pawlik, R. Pawlik Sp. J - 2017-02-28 - Kościan (wielkopolskie)
jw
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-14 - Warszawa (mazowieckie)
•kopiowanie i kompletowanie dokumentacji•przygotowywanie przesyłek •pozyskiwanie ofert cenowych•redagowanie pism
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-09-30 - Stary Sącz (małopolskie)
- wspieranie oraz koordynacja zagadnień z zakresu przeciwdziałania "fraud",- informowanie biznesu oraz regionalnych zespołów w zakresie rewizji i podjętych akcji na podstawie aktywności związanych z "fraud",- tworzenie, implementowanie oraz zarządzanie narzędziami globalnej komunikacji oraz strategia "anti-fraud",- zarządzanie informacją z zakresu "block leave". Umowa na czas nieokreślony. Praca w systemie jednozmianowym.
kontakt przez PUP - 2019-07-12 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowanie raportów i sprawozdań finansowych, codzienny kontakt z klientem obcojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta
ECOM Sp. z o.o. - 2016-04-19 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
PREZENTOWANIE OFERTY FIRMY NOWYM I DOTYCHCZASOWYM KLIENTOM, PRZYGOTOWANIE UMÓW ORAZ KOORDYNOWANIE ICH REALIZACJI, BUDOWANIE WIZERUNKU FIRMY NA RYNKU;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, OBSŁUGA KOMPUTERA I URZADZEŃ BIUROWYCH,DOSWIADCZENIE ZAWODOWE MIN. 1 ROK, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ROSYJSKIEGO
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
ZAKRES WYKONYWANYCH PODSTAWOWYCH ZADAŃ :1. Przygotowanie, organizacja, koordynacja i obsługa imprez.2. Planowanie i opracowanie rocznego kalendarza imprez.3. Nadzór nad prawidłowym przebiegiem imprez obsługiwanych i organizowanych przez OSiR.4. Współpraca z organizacjami, instytucjami i stowarzyszeniami działającymi na terenie miasta Ustka.5. Prowadzenie strony internetowej OSiR www.osir.ustka.pl, bieżące przekazywanie materiałów informacyjnych z działalności OSiR dla operatora sieci internetowej przy UM Ustka.6. Przygotowywanie kalkulacji organizowanych imprez.7. Pozyskiwanie sponsorów na imprezy sportowo-rekreacyjne.8. Organizacja imprez masowych.INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU :Praca w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji na II piętrze. Budynek biurowy bez windy Zatrudnienie na czas określony od stycznia 2018 roku z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, przy obsłudze monitora ekranowego w Dziale Organizacji Imprez. Godz. pracy 7.30-15.30. Wynagrodzenie 2400 zł brutto + 20% premii + wysługa lat.
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ustce - 2017-09-29 - Ustka (pomorskie)
Specjalista odpowiada za: 1) przeprowadzanie czynności kontrolnych w zakresie realizacji zadań przez inspektorów nadzoru inwestorskiego;Do obowiązków Specjalisty należy:1) przeprowadzanie czynności kontrolnych w zakresie realizowanych zadań przez inspektora nadzoru inwestorskiego, a w szczególności:a) sposobu reprezentowania inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z przepisami,c) jakości kontroli i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,d) potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy;2) w wypadku ujawnienia odchyleń negatywnych, nieprawidłowościi uchybień:a) dostarczenie informacji o przyczynach powstania odchyleń od normy oraz wskazanie, w jakim stopniu odchylenia te wpłynęły i w jakim stopniu mogą wpłynąć na działalność jednostki, o ile nie zostaną w odpowiednim czasie skorygowane,b) wskazanie sposobów i środków umożliwiających wyrównanie powstałych strat,c) wskazanie sposobów i środków umożliwiających uniknięcie stwierdzonych nieprawidłowości i uchybień,d) wskazanie osób odpowiedzialnych za powstanie nieprawidłowości i uchybień;3) sporządzanieprotokołów, sprawozdań i meldunków z wykonywanych czynności;Specjalista jest uprawniony do:1) wymagania udzielenia (w tym na piśmie) wyjaśnień od osoby kontrolowanej, w przypadku stwierdzenia powstania nieprawidłowości i uchybień;2) dokonywania oględzin stanu faktycznego dotyczącego przedmiotu kontroli. 5. Specjalista współuczestniczy w:1) prowadzeniu inwentaryzacji majątku Zarządu;2) realizacji kontroli zarządczej;3) postępowaniu w sprawie rozpatrywania zastrzeżeń.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-04-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Obsługa połączeń wychodzących i przychodzących od klientów - przygotowywanie ofert dla klienta oraz realizacja zamówień- aktywne pozyskiwanie nowych klientów i budowanie z nimi relacji - budowanie strategii pozyskiwania klientówWymagania: wykształcenie wyższe, dokładność, komunikatywność, sumienność, kreatywność, budowanie długotrwałych relacji z klientem, aktywne pozyskiwanie klientów, znajomość języka rosyjskiego na poziomie A1 w mowie i piśmie, min. 1 rok doświadczeniaPraca w godzinach: 08:00-16:00
FUNDACJA "SŁOWIANIE POMERANII" - 2019-02-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
naprawa samochodów
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Szymbark (małopolskie)
-Obsługa biura -kontakt z klientem-przygotowywanie ofert-obsługa poczty el.-wystawianie faktur-kontrola płatności
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "EMAR" SPÓŁKA JAWNA EWA ORECHWO, MAREK PIŁAT - 2017-08-07 - Koronowo (kujawsko-pomorskie)
obsługa biura, obsługa klienta, dbałoś o wizerunek firmy i czystość stanowiska
RINGSTONES ANDRZEJ PIERŚCIONEK - 2016-09-05 - Nowa Ruda (dolnośląskie)