SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH Bolechowo oferta pracy TEMP WORK TEAM SP. Z O.O.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 100 PLN
Zakres obowiązków: Utrzymanie standardu 5S.m Zapewnienie efektywnego przepływu informacji mających wpływ na prawidłowy przebieg produkcji między działami: Techniczny – Produkcja. Utrzymanie ciągłości produkcji. Nadzór nad efektywnością procesu produkcji: wykonywanie przezbrojeń (SMED), wykonywanie czynności regulacyjnych i konserwacyjnych, monitorowanie przebiegu produkcji (karta technologiczna), bieżąca kontrola jakości produkowanego wyrobu, wspiera wykonywanie wzorów produkcyjnych, wspiera wdrażanie TPM, Monitorowanie pomiarów produkcyjnych i podejmowanie działań usprawniających, Zgłaszanie zapotrzebowania na części; chemie techniczną itd., Zgłaszanie awarii i nieprawidłowości, SAP - weryfikacja zleceń
Data publikacji: 2020-03-13
Lokalizacja: Bolechowo (wielkopolskie)
Pracodawca: TEMP WORK TEAM SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:POZNAŃSKA 1, 62-005 Bolechowo, powiat: poznański, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Utrzymanie standardu 5S.m Zapewnienie efektywnego przepływu informacji mających wpływ na prawidłowy przebieg produkcji między działami: Techniczny – Produkcja. Utrzymanie ciągłości produkcji. Nadzór nad efektywnością procesu produkcji: wykonywanie przezbrojeń (SMED), wykonywanie czynności regulacyjnych i konserwacyjnych, monitorowanie przebiegu produkcji (karta technologiczna), bieżąca kontrola jakości produkowanego wyrobu, wspiera wykonywanie wzorów produkcyjnych, wspiera wdrażanie TPM, Monitorowanie pomiarów produkcyjnych i podejmowanie działań usprawniających, Zgłaszanie zapotrzebowania na części; chemie techniczną itd., Zgłaszanie awarii i nieprawidłowości, SAP - weryfikacja zleceń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy jest to praca tymczasowa?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolechowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: poznański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Czerwonak
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi technicznej biur, hoteli i innych obiektów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: doświadczenie - 1 rok
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość branży technicznej
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: zdolności techniczne
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: TEMP WORK TEAM SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
GWARNA 10, 61-703 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: GWARNA
Numer budynku pracodawcy: 10
danePracodawcy_nrKraz: 16287
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi technicznej biur, hoteli i innych obiektów
Data dodania oferty pracy: 13.03.2020
Oferta pracy ważna do: 27.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 13.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 13.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e4c0c31cb3e4fe1fa98413c3769d5bb9
Podobne oferty pracy
aktywna sprzedaż materiałów budowlanych, doradztwo i kompleksowa obsługa klienta, składanie zamówień, dbanie o powierzoną grupę produktów, obsługa programu WF -MAG
Tarti s.c., R. Tartanus, I. Osial - 2016-12-01 - Żyrardów (mazowieckie)
obliczanie zasiłków chorobowych, prowadzenie kasy
Zakład Usługowo Handlowy "KONTRAKT" Sp. z o.o. Zakład Pracy Chronionej - 2018-09-06 - Sosnowiec (śląskie)
Koordynacja i realizacja działań w projektach szkoleniowych RPOTworzenie i nadzór nad dokumentacją realizowanych szkoleńTworzenie nowych wniosków aplikacyjnych projektów dofinansowanych ze środków UERozwój firmy i pozyskiwanie nowych zleceń dla firmy
EDU-IT - 2018-05-07 - Rzeszów (podkarpackie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Białobrzegi (mazowieckie)
-przygotowanie i obsługa administracyjna szkoleń, ustalenie planów realizacji szkoleń specjalizacyjnych, przygotowanie propozycji kadry dydaktycznej do przeprowadzenia szkoleń, przygotowanie propozycji placówek do odbycia staży związanych z organizacją kształcenia, współpraca z kierownikami szkoleń specjalizacyjnych, organizowanie naboru na specjalizacje-organizowanie i pzygotowanie egzaminów wstępnych, końcowych oraz prowadzenie dokumentacji związanej z posiedzeniami komisji kwalifikacyjnej i egzaminacyjnej- przygotowanie list obecnosci oraz dokumentacji szkoleń- sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi szkoleniami- współpraca z Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych w Warszawie- współpraca z osobami pracującymi w dziale kształcenia podyplomowego w zakresie realizacji zadań- pracownik jest zobowiązany do przestrzegania instrukcji w sprawie zarządzania i przetwarzania danych osobowych w systemie informatycznym w związku z prowadzoną bazą danych osób odbywających szkolenia- wykonywanie innych prac zleconych przez Przewodniczącą ORPiP a związanych z merytoryczną działalnością działu kształceania podyplomowegozgłoszenia kandydatów najpóźniej do dnia 14.08.2015 r.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Łódź (łódzkie)
sortowanie - przepalanie złomu
kontakt przez PUP - 2019-12-17 - Chełmek (małopolskie)
redagowanie ofert handlowych, pisanie pism, emaili i listów, projektowanie treści ogłoszeń i ofert, telefoniczne rozmowy handlowe, uczestnictwo w targach i imprezach
JANPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-06 - Brzozie Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Obsługa plotera tnącego, drukującego, przygotowywanie projektów graficznych reklam
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Koło (wielkopolskie)
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych, głównie z Ukrainy i Federacji Rosyjskiej, prowadzenie i budowanie bazy danych kandydatów do pracy tymczasowej, potwierdzanie wybranym kandydatom do pracy tymczasowej warunków oferty, podpisywanie z nimi umów oraz koordynowanie przepływu dokumentów niezbędnych w dokumentacji pracowniczej, prowadzenie obsługi administracyjno-kadrowej pracowników tymczasowych, w tym m. in.: rozliczanie czasu pracy oraz informowanie o obowiązujących przepisach prawa pracy i regulacjach prawnych wynikających z ustawy o zatrudnianiu pracowników tymczasowych, koordynowanie procesu szkoleniowego zatrudnionych pracowników tymczasowych, wprowadzanie pracowników tymczasowych do realizacji zadań oraz zapoznawanie ich z obowiązującymi regulacjami wewnętrznymi w firmie w zakresie organizacji pracy, nadzorowanie i kontrolowanie pracowników tymczasowych z wykorzystaniem systemów mierzących kluczowe wskaźniki jakości, efektywności, produktywności i bezpieczeństwa pracy oraz przestrzegania obowiązujących procedur, zapewnianie odpowiedniego przepływu informacji oraz zarządzanie relacjami pomiędzy pracownikami tymczasowymi a klientem, sporządzanie raportów zgodnie z wytycznymi klienta, obejmujących m.in. analizę danych na poziomie jakościowym i ilościowym w kategoriach: terminowość, ilość oraz jakość realizowanych zadań w stosunku do założonego planu oraz produktywność pracowników tymczasowych, nawiązywanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami zlecającymi prowadzenie rekrutacji pracowników tymczasowych, m.in. poprzez reprezentowanie interesów klienta, dbanie o jego wizerunek oraz utrzymywanie wysokich standardów świadczonych usług.reprezentowanie firmy na targach pracy i innych imprezach branżowych mające na celu pozyskanie klientów, poszukiwanie mieszkań dla zatrudnionych pracowników tymczasowych, przemieszczanie się podczas realizacji obowiązków samochodem służbowym (niezbędne uprawnienia kat B)
kontakt przez PUP - 2019-10-25 - Ceków-Kolonia (wielkopolskie)
pozyskiwanie danych do wystawiania faktur, wystawianie faktur sprzedaży oraz dokumentów wysyłkowych, przygotowywanie plików i zestawień dla księgowości i controllingu, monitorowanie realizacji płatności wystawionych faktur, weryfikacja danych sprzedażowych i kosztowych, analizowanie oraz uzgadnianie wybranych kont księgi głównej, ścisła współpraca z działem handlowym, księgowym i controllingowym, aktualizacja danych dotyczących kontraktów w systemie księgowym oraz bazach danych, dbałość o właściwy i płynny przepływ informacji i dokumentacji wewnątrz firmy oraz z firmami outsourcingowymi, stała współpraca z podmiotami zewnętrznymi.Kontakt z pracodawcą: j.sowinska (at) lernen.pl
LERNEN POLSKA SP. Z O.O. - 2016-06-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Zidentyfikowanie kluczowych kompetencji, jak i obszarów rozwojowych pracowników i zarządzanie nimi w sposób gwarantujący obustronną korzyść, tworzenie odpowiednich warunków do optymalnego spożytkowania kompetencji i talentów na rzecz firmy, budowanie i wspieranie rozwoju pracowników stale uczących się, dbanie o przepływ dobrych praktyk w strukturze firmy, odpowiedni wpływ na poziom motywacji i zaangażowania pracowników, wspieranie budowania organizacji opartej na coachingu i monitoringu, integrowanie pracowników, oraz przygotowanie pracowników do objęcia różnych funkcji/stanowisk w organizacji. Pracodawca proponuje częściową refundację za dojazd. Proponowane wynagrodzenie od 4 000 zł brutto miesięcznie + premia.
Weber Hydraulika Sp z o.o. - 2018-06-13 - Wykroty (dolnośląskie)
Sprzedaż oraz doradztwo w zakresie wyboru produktu z oferowanego asortymentu stosownie do potrzeb pacjenta, dbanie o wizerunek firmy. Umowa o pracę na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Lublin (lubelskie)
wprowadzanie produktów na stronę internetową (tworzenie i redagowanie opisów, obróbka i dodawanie zdjęć), telefoniczna obsługa klienta, realizacja zamówień, aktualizacja cen i promocji na stronie internetowej, obsługa portalu Allegro, obróbka zdjeć w programach graficznych (Photoshop), (branża metalowa- siatki, ogrodzenia, elementy metalowe)
SITARSTWO Z DRUTU I TWORZYWA - 2016-02-19 - Składowice (dolnośląskie)
- sporządzanie ofert przetargowych,- wycena robót budowlanych, głównie drogowych,- składanie zapytań ofertowych, kontakt i pozyskiwanie podwykonawców,- analiza projektów drogowych oraz dokumentacji przetargowej,- sprawdzanie przedmiarów,- analiza i porównywanie ofert podwykonawców oraz ofert przetargowych.
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o. - 2020-02-17 - Podlechy (warmińsko-mazurskie)
Poszukiwanie klientów w branży turystycznej
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Kraków (małopolskie)
Ogólny zakres obowiązków1. pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz opieka i podtrzymanie relacji z obecnymi klientami firmy2. wprowadzanie danych do systemów3. aktywna sprzedaż stacjonarna połączona z doradztwem4. aktywne odpowiadanie na zapytania klientów5. prowadzenie kampanii mailingowej6. prowadzenie negocjacji oraz tworzenie ofert7. terminowa realizacja wyznaczonych planów8. bieżące wsparcie działu sprzedaży w pracy operacyjnej9. wystawianie faktur i innych dok. związanych ze sprzedażą10. dokumentowanie i raportowanie działań11. praca od pon do pt w godz. od 8 do 16 (dokumenty aplikacyjne należy przesyłać drogą elektroniczną na adres; handlowiec-praca (at) golden-line.eu lub składać osobiście w siedzibie biura ul. Krakowska 158. Osoba kontaktowa: Paulina Wąsacz
GOLDEN LINE PAWEŁ DOSTYCH - 2015-12-31 - Rzeszów (podkarpackie)
W/g zawodu.
ECOBLACK S.C. - 2019-07-17 - Kielce (świętokrzyskie)
specjalista ds. cateringu
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Białystok (podlaskie)
Dokonywanie przeglądów i kontroli obiektów budowlanych, prowadzenie dokumentacji, przygotowywanie umów.
ZRZESZENIE WŁAŚCICIELI I ZARZĄDCÓW DOMÓW W KALISZU - 2019-09-19 - Kalisz (wielkopolskie)
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie m.in. za: zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta zgodnie ze standardami firmy, obsługę kasy fiskalnej, rozładunek dostaw towarów, dbanie o estetyczny wygląd i właściwy sposób ekspozycji towarów oraz o czystość w sklepie.
Jeronimo Martins S.A - 2019-01-02 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Opracowanie propozycji i nadzorowanie realizacji planów marketingowych. Przygotowywanie materiałów promocyjnych oraz zarządzanie stroną internetową.
kontakt przez PUP - 2019-04-09 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
w/g potrzeb
Kielecka Spółdzielnia Mieszkaniowa "KSM" w Kielcach - 2020-03-13 - Kielce (świętokrzyskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
analiza cen konkurencji, przeceny produktów, edycje produktów, realizacja zamówień, praca w godz. 8-16
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2018-06-01 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
opis (zakres zadań na stanowisku):prowadzenie akt osobowych i pozostałej dokumentacji związanej z zatrudnieniem, rozliczanie czasu pracy, prowadzenie dokumentacji związ. z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych, współpraca w zakresie systemów funkcjonujących jakościowych , nadzór nad terminowością badań lekarskich, współpraca z firmą świadczącą usługi w zakresie BHP i ppoż, przygotowywanie niezbędnej dokumentacji dla potrzeb sprawozdawczych w tym GUS, współpraca z organami kontroli zewnętrznej, w tym z Państwową Inspekcją Pracy., opracowywanie projektów dokumentów związanych z merytoryczną działalnością komórki , śledzenie literatury fachowej i bieżące monitorowanie zmian w prawie w powyższym zakresie
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Przemysłu Organicznego - 2020-01-16 - Pszczyna (śląskie)
jw.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2017-03-23 - Warszawa (mazowieckie)
poszukiwanie rynków zbytu i klientów na terenie polski i Armenii
GAGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa kadrowo-płacowa, prace biurowe
JGBAU JOANNA GRODECKA - 2016-02-23 - Łódź (łódzkie)
naliczanie wynagrodzeń, ubezpieczeń społecznych, obsługa programu płatnik, interpretowanie i znajomość przepisów z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
JSW Szkolenie i Górnictwo Sp.z z.o.o. - 2017-09-14 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SA - 2016-11-07 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)