SPECJALISTA DS. KONTROLI W DEPARTAMENCIE INSPEKCJI KONTROLI BUDOWALNEJ K/M Warszawa oferta pracy Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KONTROLI W DEPARTAMENCIE INSPEKCJI KONTROLI BUDOWALNEJ K/M
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2017-03-23
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. KONTROLI W DEPARTAMENCIE INSPEKCJI KONTROLI BUDOWALNEJ K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.04.2017
Data zakończenia pracy: 18.04.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista administracji publicznej (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego, obowiązki: prowadzenie kontroli terenowych organów administracji architektonicznobudowlanej ii nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy Prawo budowlane oraz prowadzenie kontroli terenowych organów nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy o wyrobach budowlanych, prowadzenie kontroli obiektów i robót budowlanych, sporządzanie projektów wystąpień pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych oraz innych dokumentów pokontrolnych, analizowanie skontrolowanych spraw w celu oceny zasadności ich przedłożenia organom właściwym do przeprowadzenia postępowań administracyjnych w trybie nadzoru, współpraca z innymi komórkamiorganizacyjnymi i pracownikami Departamentu. Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne, techniczne w dziedzinie budownictwa albo wyższe i studia podyplomowe z prawa administracyjnego, z prawa budowlanego lub z kontroli w administracji publicznej, 1 rok doświadczenia w administracji architektoniczno-budowlanej lub nadzorze budowlanym przy realizacji zadań inspekcyjnych, kontrolnych lub orzeczniczych albo w administracji rządowej lub samorządowej przy realizacji zadań kontrolnych albo w budownictwie, znajomość przepisów ustawy Prawa budowlanego, ustawy o wyrobach budowlanych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym wadministracji, ustawy o kontroli w administracji rządowej oraz standardów prowadzenia kontroli w administracji rządowej, umiejętność stosowania przepisów prawa, umiejętność argumentowania, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, kultura osobista, odporność na stres, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: uprawnienia budowlane, prawo jazdy kat. B. Wymagane dokumenty i oświadczenia: życiorys/CV ilist motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, oświadczenie korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Inne dokumenty: kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów, kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje. Terminy i miejsce składania dokumentów: Dokumenty należy złożyć do: 28.03.2017 r. Decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego Biuro Organizacyjne ul. Krucza 38/42 00-926 Warszawa z dopiskiem Oferta pracy DIK nr ogłoszenia 9288.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 23.03.2017
Oferta pracy ważna do: 28.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 23.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 23.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Zabrze (śląskie)
STAZ
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Wrocław (dolnośląskie)
udział w rozwoju systemu logistycznego (systemu zarządzania magazynem), stałe monitorowanie i raportowanie danych odnośnie jakości procesów logistycznych i ich spójności, sterowanie przepływem towarów na odcinku od przyjęcia do magazynu do wydania ich z magazynu, sporządzanie dokumentacji magazynowejwspółdecydowanie o stanach zapasów magazynowych ścisła współpraca z innymi działami wewnątrz firmy i dostawcami zewnętrznymi, nadzór nad pracą zatrudnionych pracowników,
EJOT Polska Sp.z.o.o. - CIASNA - 2018-04-17 - Olszowa (opolskie)
Przyjmowanie i przechowywanie surowców, półproduktów oraz dodatków do produkcji wyrobów garmażeryjnych.Przygotowywanie surowców i półproduktów garmażeryjnych do przerobu oraz segregowanie wyrobów garmażeryjnych.
Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe "MATEO" Stanisław Cabaj - 2017-09-01 - Ostrów (podkarpackie)
Sporządzanie dokumentacji ppoż i bhp, prowadzenie szkoelń ppoż i bhp, czytanie projektów, sporządzanie wycen i ofert.
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
- pakowanie produktów gotowych i półproduktów,- zabezpieczanie wyrobów do transportu,- układanie produktów zgodnie z zamówieniem,- pakowanie i komplementacja towarów,- proste prace magazynowe oraz inne zadania pokrewne.
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Zduny (pomorskie)
Sprzedaż telefoniczna (branża opakowań), poszukiwanie potencjalnych odbiorców, tworzenie własnej bazy danych, klientów, sporządzanie ofert handlowych. Wykształcenie wyższe, min. 3 lata doświadczenia na danym stanowisku, znajomość j. angielskiego, dobra znajomość komputera, Internetu, znajomość technik sprzedaży.
Przedsiębiorstwo Handlowe BRATPOL - 2016-06-21 - Gdynia (pomorskie)
nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem sprzętu informatycznego; zabezpieczenie odpowiedniej ochrony przed utratą danych zapisanych na nośnikach elektronicznych; instalowanie i konserwacja sprzętu informatycznego; bieżące usuwanie awarii sprzętu informatycznego; aktualizacja strony internetowej i Biuletynu Informacji Publicznej; szkolenie i pomoc pracownikom w pracy na stanowiskach komputerowych; zapewnienie bezpieczeństwa informacji (administrowanie systemem i siecią komputerową; okresowa kontrola zgodności posiadanych licencji z oprogramowaniem na komputerach użytkowników oraz serwerach; dokonywanie audytu oprogramowania zainstalowanego w komputerach użytkowników;administrowanie programem antywirusowymGodziny pracy: od 7.45 do 15.45
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2018-07-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Łódź (łódzkie)
Tworzenie programów wycieczek krajowych i zagranicznych. Przygotowanie ofert i prezentacja dla klientów.Zarządzanie wszystkimi etapami wycieczki (planowanie tras, rezerwacji, zakwaterowanie, atrakcji, koordynowanie prac pilota)Rozliczanie wyjazdów, analiza i raportowanie
"Adecco Poland" Sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej - 2017-08-24 - Niepołomice (małopolskie)
w/g stanowiska
KT INOX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-24 - Kielce (świętokrzyskie)
informatyk
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Kraków (małopolskie)
a.Przewodniczenie i organizowanie pracy Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej;b.Weryfikacja dokumentacji przekazanej do Wojskowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej;c.Bieżąca aktualizacja map numerycznych nieruchomości wojskowych z rejonu działania Zarządu;d.Aktualizacja map numerycznych w zakresie projektów uzgodnionych przez ZUDP RZI w Bydgoszczy;e.Opracowywanie dokumentacji niejawnej do klauzuli tajne (obowiązek poddania się postępowaniu sprawdzającemu w zakresie ochrony informacji niejawnych skutkujące wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa).
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Codzienny monitoring należności klientów, księgowanie wyciągów bankowych, koordynacja ubezpieczeń należności, działania przypominające i informujące o saldach zadłużenia, miesięczna kalkulacja odpisów na należności, sporządzanie raportów w obszarze kontroli należności, udział w realizowanych projektach w dziale księgowości
MLECZARNIA "TUREK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-02 - Turek (wielkopolskie)
Realizacja zadań związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy, bezpieczeństwem pożarowym, oraz zadania związane z bezpieczeństwem obiektów wykonywanych na terenie Centrum Dystrybucji.
Media Expert - 2016-10-14 - Łódź (łódzkie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Poznań (wielkopolskie)
Koordynacja sprzedaży detalicznej i hurtowej, obsługa Klientów strategicznych, monitorowanie działań marketingowych i promujących sklep, planowanie i organizowanie pracy zespołu
JASZYM Sławomir Ważny - 2017-05-18 - Przedecz (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa programu rozliczającego klientów firmy Kredyty Eksperss
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Legnica (dolnośląskie)
Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klientów; Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o relację z klientami; Kształtowanie dobrego wizerunku firmy; Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
Utrzymywanie porządku i czystości na terenie zakładu, parkingu. Zgłaszanie wszelkich awarii, usterek. Zabezpieczenie mienia na obiekcie przed kradzieżą i dewastacją.
Przedsiębiorstwo Innowacyjno-Wdrożeniowe "IMPULS" mgr inż. Władysław Fediuk Zakład Pracy Chronionej - 2017-09-14 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
rekrutacja pracowników zagranicznych
KRISMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-11-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wskazany w ofercie o naborze na stronie www.bip.pcpr.slupsk.pl w zakładce nabory. Przewidywany okres zatrudnienia 01.08.2018-30.06.2020
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku - 2018-07-05 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa klienta.
CENTRUM PAPIERNICZE "KTT" S.C. MONIKA GAPSKA, TOMASZ GAPSKI - 2016-09-26 - Gdańsk (pomorskie)
sporządzanie umów o pracę i świadectw pracy, prowadzenie akt osobowych, naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, rozliczanie czasu pracy,sporządzanie dokumentacji dot. rozliczeń z US i ZUS, współpraca z instytucjami podatkowymi oraz ubezpieczeniowymi, tworzenie i nadzór nad regulaminami obowiązującymi w firmie, sporządzanie sprawozdań i informacji do organów administracji państwowej i samorządowej w zakresie ustawowych obowiązków, przygotowywanie okresowych raportów, statystyk i zestawień dla Zarządu, współpraca z Zarządem
IGLOTECH SP. Z O.O. - 2017-01-10 - Kwidzyn (pomorskie)
Sprzedaż artykułów spożywczych i monopolowych, wykładanie towaru, utrzymywanie porządku, obsługa LOTTO.
Pawilon Handlowy "IZA" - 2017-05-22 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa klientów z Francji i Belgii, opracowanie zamówień, przygotowywanie ofert/wycen, doradztwo techniczne, telemarketing-pozyskiwanie klientów. Pierwsza umowa na okres próbny (3 miesiące) z wynagrodzeniem 2100 zł miesięcznie brutto, następnie na czas określony - wynagrodzenie do uzgodnienia.
Soho Distribution Sp z o o - 2018-01-11 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Przewóz artykułów spożywczych
MIRMAX Rafał Miroszewski - 2018-02-02 - Międzyborów (mazowieckie)
doradztwo w zakresie wyboru odpowiedniego rozwiazania ubezpieczeniowo-finansowego
MSP KONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-12-18 - Lublin (lubelskie)
- obsługa administracyjno-finansowa projektu- przygotowywanie umów, protokołów, sprawozdań okresowych i końcowych, wniosków o płatność, kosztorysów, harmonogramów płatności zgodnie z zawartymi umowami na realizację projektów- bieżąca obsługa elektronicznego Systemu SL2014 (w zakresie związanej z rozliczaniem projektów)- kontrola wydatkowanych środków finansowych – prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej związanej z wydatkowaniem środków- opisywanie dokumentów księgowych zgodnie z wytycznymi oraz archiwizacja dokumentacji rozliczeniowej projektów- współpraca z zespołem projektowym, podmiotami zewnętrznymi oraz instytucjami wdrażającymi
Fundacja OKNO NA WSCHÓD - 2018-04-20 - Białystok (podlaskie)