SPECJALISTA DS. KONTAKTÓW Z KLIENTAMI I OBRÓBKI DANYCH Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KONTAKTÓW Z KLIENTAMI I OBRÓBKI DANYCH
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: STAZ
Data publikacji: 2016-03-11
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: STAZ
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. KONTAKTÓW Z KLIENTAMI I OBRÓBKI DANYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca na telefon
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2016
Data zakończenia pracy: 01.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe 4-letnie
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: OBSŁUGA KOMPUTERA
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Profil działalności pracodawcy: RP II 411 - 02/07
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 10
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca na telefon
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 11.03.2016
Data dodania oferty pracy: 01.03.2016
Oferta pracy ważna do: 01.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.01.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
pomoc i nadzór w prowadzeniu sklepu i dokumentacji księgowej
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Rożnowo (wielkopolskie)
obsługa klientów, przyjmowanie i realizacja zamówień, obsługa komputera i kasy
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
naliczanie wynagrodzeń, naliczanie zasiłków, współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS PFRON), prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentów kadrowych, obsługa programów kadrowych, kontakt z klientami
REAL-POL Kancelaria Podatkowa mgr Krzysztof Wantuch - 2017-03-10 - Kraków (małopolskie)
Montaż elementów instalacji i konstrukcji przy użyciu różnych procesów spawania. Produkcja rurociągów, rozdzielaczy i kanałów wentylacyjnych. Przeprowadzanie prac spawalniczych na podstawie dokumentów technicznych. Obróbka szwów spawalniczych. Kontrola jakości wykonywanych prac.
kontakt przez OHP - 2018-08-14 - Niemcy (Niemcy)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Wałbrzych (dolnośląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa urządzeń biurowychanaliza wpływu reklamy i oferty na potencjalnego klientaprzygotowywanie ofert handlowychszkolenia z zakresu negocjacji sprzedażowychbadanie rynkuobsługa klienta i monitorowanie sprzedażypozyskiwanie odbiorców i realizacja planów sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Brenna (śląskie)
Wycieranie kurzu, zamiatanie, dezynfekcja podłóg. Mycie, czyszczenie, okurzanie łazienek i toalet. uzupełnianie środków sanitarno-higienicznych. Opróżnianie koszy do śmieci.
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Płock (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi klientami. Dostarczanie towaru (dekoracje, reklamy), projektowanie, aranżacje, reklamy. Praca na terenie Wielkopolski, głównie Poznań, Śrem, Gostyń. Praca 8 godzin dziennie w godzinach do ustalenia z przez pracownika (8-16 lub 9-17 lub10-18). Okres próbny trwa 3 miesiące.
RARIO Filip Musielak - 2016-04-01 - Śrem (wielkopolskie)
wg. stanowiska (Cv na adres e-mail: e.laczniak (at) mebloform.pl)
MEBLOFORM sp.z o.o. - 2016-02-12 - Kalwaria Zebrzydowska (małopolskie)
Kierownik działu produkcji hyrauliki siłowej
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Pawłów (opolskie)
Organizacja i rozwój sprzedaży, projektowanie wzornictwa przemysłowego
"TECH-PLAST" MAŁGORZATA BOCHIŃSKA - 2017-03-21 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
koordynowanie przyjazdów i wyjazdów;kordynacja zakwaterowań; wsparcie logistyczne,
DREMAN Sp. z o.o. - 2017-04-25 - Opole (opolskie)
Prace z zakresu technicznej osługi nieruchomości
Wojskowe Towarzystwo Budownictwa Społecznego KWATERA Sp. z o.o. - 2018-08-27 - Grójec (mazowieckie)
Układanie towaru na półkach, mycie lad i urządzeń chłodniczych, przyjmowanie towaru.
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
1. Kontrola kwalifikacji zdarzeń gospodarczych oraz dokumentów pod kątem prawidłowości rozliczeń podatkowych, 2. Prowadzenie dokumentacji podatkowej dla transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi, 3. Znajomość przepisów podatkowych polskich i zagranicznych, nadzorowanie dokumentacji eksportowej, importowej oraz celnej,4. Wprowadzanie i księgowanie dokumentów kosztowych,5. Analiza i uzgadnianie kont księgowych,6. Kontrolowanie prawidłowości transakcji i sald rozrachunkowych,7. Przygotowanie raportów i zestawień księgowych na potrzeby Zarządu oraz bieżącej działalności,8. Współpraca z działem kontraktów zagranicznych,9. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi.- Miejsce wykonywania pracy: ul. Żelazna 9, 40-851 Katowice - Wynagrodzenie: od 2400 zł brutto. (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony do 33 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe kierunek - rachunkowość i finanse (wymagane). Wymagane min. 2-letnie doświadczenie w dziale księgowości. Praktyczna wiedza z zakresu stosowania przepisów podatkowych, umiejętności organizacyjne, dokładność, terminowość, bardzo dobra znajomość pakietu Office, umiejętność obsługi programów ERP. Mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu średniozaawansowanym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl -->WAŻNE! W TEMACIE MAILA PROSZĘ O WPISANIE NAZWY STANOWISKA, NA KTÓRE WYSYŁANA JEST APLIKACJA
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-25 - Katowice (śląskie)
Doradztwo, sprzedaż i obsługa Klienta, dbałość o ekspozycję i estetykę sklepu, sporządzanie dokumentacji handlowej, przyjmowanie i wydawanie towaru z magazynu, prowadzenie kasy.Pracodawca oferuje: wynagrodzenie z konkurencyjnym systemem premiowania wyników, możliwość rozwoju zawodowego, stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, bezpieczeństwo zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, dobre warunki i przyjazną atmosferę pracy zespole.
ASAJ Sp. z o.o. - 2015-11-20 - Siedlce (mazowieckie)
koordynowanie publikacji właściwej wersji dokumentacji oraz weryfikacja jej zawartości dla kolejnych wydawanych wersji oprogramowania, przygotowywanie dokumentacji do wewnętrznych i zewnętrznych audytów jakościowych, tworzenie projektowego management planu dla poszczególnych projektów, udział w definiowaniu zestawu narzędzi dostępnych dla zespołu przy tworzeniu publikacji oprogramowania, tworzenie i koordynowanie zawartości konfiguracyjnej w formie jednolitego dokumentu projektowego, tworzenie i koordynowanie zawartości raportu dla poszczególnych publikacji oprogramowania w poszczególnych projektach
kontakt przez PUP - 2017-12-13 - Kraków (małopolskie)
Relokowanie pojazdów między naszymi punktami obsługi Klienta oraz pomoc naszym menagerom w pracy (transport samochodów, tankowanie, mycie).Opis obowiązków w dodatkowym dokumencie przesłanym razem z deklaracją.
kontakt przez OHP - 2016-04-15 - Katowice (śląskie)
obsługa ładowarki, załadunek materiału na sortowni węgla
KTK Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-11-09 - Gdańsk (pomorskie)
-bieżąca obsługa sekretariatu i kadr,-obsługa korespondecji przychodzącej i wychodzącej,-przygotowywanie pism, maili oraz innych dokumentów,-dbanie o obieg dokumentów w fimie
Zakład Poprawczy i Schronisko dla Nieletnich - 2016-09-05 - Świdnica (dolnośląskie)
Wydawanie nowych pojazdów, sprzedaż akcesoriów, gadżetów, budowanie relacji z klientem, dopasowywanie ofert do klientów, nauka negocjacji, rozmów handlowych.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Siedlce (mazowieckie)
wg programu stażustaż w godz: 8:00-16:00
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Zawiercie (śląskie)
zh
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Łukta (warmińsko-mazurskie)
utrzymywanie kontaktów z kontrahentami, głównie wietnamskimi, prowadzenie badań i gromadzenie informacji rynkowych
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
telefoniczne negocjowanie terminu spłat zadłużenia, prowadzenie działań windykacyjnych z wykorzystaniem narzędzie przewidzianych w procedurze spółki, monitorowanie spłat, obsługa korespondencji, przygotowywanie raportów z prowadzonych działań, realizacja zadań ilościowych i jakościowych, aktualizacja bazy adresowej dłużników, współpraca z innymi działami w celu rozwiązania zapytań klientów
A-TRYBUT Polski Holding Rekrutacyjny S.A. - 2016-04-01 - Warszawa (mazowieckie)
•analizowanie pracy miejskiej sieci ciepłowniczej i węzłów cieplnych,•prowadzenie analiz z zakresu ciepłownictwa i ogrzewnictwa.•optymalizacja przesyłania ciepła ze źródła do odbiorców,•poszukiwanie nowych rozwiązań, mających na celu poprawę sprawności przesyłania i dystrybucji ciepła,•budowa i rozwój Programu pracy sieci ciepłowniczej,•współudział w tworzeniu Planów rozwoju,•wydawanie warunków technicznych do projektowania,•uzgadnianie dokumentacji projektowych,•dobory urządzeń węzłów cieplnych.
OPEC-SYSTEM Sp. z o.o. - 2018-02-21 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Wymagania: wykształcenie min. średnie w/g rozporządzenia RM z 2.IX.1997 w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy, doświadczenie mile widziane, znajomość przepisów, bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespoleZakres obowiązków: kontrola warunków pracy oraz przestrzegania zasad bhp, szkolenia wstępne pracowników w zakresie bhp i p/poż., prowadzenie ewidencji przydziału odzieży i obuwia roboczego, prowadzenie dokumentacji powypadkowej, rejestrów, opracowań oceny ryzyka zawodowego
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KROTOSZYNIE - 2018-01-10 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Praca przy maszynach CNC-HOMAG Weeke (program WoodWop 5.0) - samodzielne pisanie programów, obsługa maszyn stolarskich: frezarka górno-/dolnowrzecionowa, szlifierka szerokotaśmowa; pilarka formatowa
ZPU Stolarstwo Małetka Mirosław Zalewo - 2016-04-11 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)