SPECJALISTA DS. STUDENCKICH I DYDAKTYCZNYCH (NR 3013) Bydgoszcz oferta pracy "Bydgoska Szkoła Wyższa" z siedzibą w Bydgoszczy
Stanowisko: SPECJALISTA DS. STUDENCKICH I DYDAKTYCZNYCH (NR 3013)
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: bezpośrednia obsługa studentów i wykładowców, prowadzenie dokumentacj przebiegu studiów, inne zadania wynikające z przepisów dotyczacych szkolnictwa wyższego
Data publikacji: 2020-10-13
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: "Bydgoska Szkoła Wyższa" z siedzibą w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Unii Lubelskiej 4C, 85-059 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
bezpośrednia obsługa studentów i wykładowców, prowadzenie dokumentacj przebiegu studiów, inne zadania wynikające z przepisów dotyczacych szkolnictwa wyższego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|2
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. STUDENCKICH I DYDAKTYCZNYCH (NR 3013)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0461
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min. 2-letnie doświadczenie w obsłudze dziekanatu
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy:
"Bydgoska Szkoła Wyższa" z siedzibą w Bydgoszczy
danePracodawcy_nip: 9671198206
danePracodawcy_regon: 093209443
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Unii Lubelskiej 4C, 85-059 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV przesyłać na adres: biuro.rektora (at) bsw.edu.plTel. kontaktowy: 52 584 00 21 w godz. 8-14KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH DLA CELÓW PROCESU REKRUTACYJNEGO Realizując obowiązek informacyjny administratora danych osobowych, uprzejmie informujemy, że administratorem danych osobowych przetwarzanych przez Bydgoską Szkołę Wyższą z siedzibą w Bydgoszczy będzie Bydgoska Szkoła Wyższa, 85-059 Bydgoszcz, ul. Unii Lubelskiej 4C, tel. 525841143 (email: uczelnia (at) bsw.edu.pl), https://bsw.edu.pl/), wpisana do rejestru uczelni niepublicznych i związków uczelni niepublicznych pod numerem 307 prowadzonego przez Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, ale odmowa ich podania lub brak zgody na ich przetwarzanie niestety uniemożliwi Ci wzięcie udziału w procesie rekrutacji. Podstawa prawna i cel przetwarzania danych Twoje dane osobowe w podstawowym zakresie, tj. imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, miejsce zamieszkania, wykształcenie oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia przetwarzane będą na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) artykuł 6 ust. 1 lit. f oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) w oparciu o prawnie usprawiedliwiony interes wynikający z art. 221 Kodeksu pracy. W pozostałym zakresie dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. a RODO, t j. w oparciu o zgodę. Celem przetwarzania Twoich danych osobowych jest sprawne przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego Zakres przetwarzania danych Przetwarzane będą Twoje podstawowe dane osobowe takie, jak: imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, miejsce zamieszkania, wykształcenie oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Przechowywanie danych Podane przez Ciebie dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania rekrutacji na wskazane wyżej stanowisko i zostaną zniszczone niezwłocznie po jej zakończeniu. Twoje uprawnienia W związku z przetwarzaniem danych osobowych przez Bydgoską Szkołę Wyższą, posiadasz prawo żądania dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych osobowych przetwarzanych w systemach informatycznych. Masz prawo wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych w każdym momencie z tym, że nie ma to wpływu na przetwarzanie, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Inspektor Ochrony Danych Osobowych W sprawach związanych z ochroną danych osobowych należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych: 1) przez e-mail: iod (at) bsw.edu.pl 2) listownie na adres: Bydgoska Szkoła Wyższa, Inspektor Ochrony Danych Osobowych, 85-059 Bydgoszcz ul. Unii Lubelskiej 4C. Po zapoznaniu się z treścią powyższej informacji, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Bydgoską Szkołę Wyższą w celu związanym z rekrutacją. Imię i nazwisko Data i podpis
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Godziny : 8.00-14.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
danePracodawcy_kodPowiatu: 0461
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0928363
Ulica pracodawcy: Unii Lubelskiej
Numer budynku pracodawcy: 4C
Profil działalności pracodawcy: Uczelnia
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242290
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.10.2020
Data dodania oferty pracy: 13.10.2020
Oferta pracy ważna do: 14.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 13.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 13.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2a586a9392a0f88dbdb8b2579c9c510b
Podobne oferty pracy
rozliczanie kosztów produkcji, weryfikacja i rozliczanie odchyleń, prowadzenie ksiąg rachunkowych, rozliczanie delegacji, przygotowanie analiz i raportów
ŁZG Łęczyca Spółka Akcyjna - 2016-12-28 - Łęczyca (łódzkie)
Prowadzenie i monitorowanie firmowego terminarza,Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Obsługa firmowej skrzynki e-mailowej, Telefoniczny kontakt z interesantami Tworzenie pism i dokumentów firmowych, Obsługa i kompletowanie dokumentacji za pomocą urządzeń biurowych,Kserowanie i skanowanie dokumentacji do archiwum.
"ERUDIO" BARTOSZ ZARĘBSKI - 2020-06-16 - Łódź (łódzkie)
asystowanie i pomoc podczas przeprowadzania granicznych kontroli sanitarnych środków spożywczych, materiałów i wyrobów do kontaktu z żywnością oraz w nadzorowanych obiektach(godziny pracy 7:30- 15:05)
kontakt przez PUP - 2019-08-05 - Koroszczyn (lubelskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-12-06 - Warszawa (mazowieckie)
Wprowadzanie danych do systemu AXAPTA, rozliczanie produkcji, kontrola przepływu i zużycia materiałów.
KILARGO Sp. z o.o. - 2016-07-11 - Chechło Pierwsze (łódzkie)
Poszukiwanie potencjalnych dostawców( w kraju i zagrnicą kraje Dalekiego Wschodu , prowadzenie nogocjacji i korespondecji handlowej w j.angielskim i polskiem,tworzenie ofert oraz bazy danych potencjalnych dostawców.
P.H. BRATPOL Jerzy Bratkowski - 2016-05-19 - Gdynia (pomorskie)
odpowiedzialność za prawidłową pracę systemów komputerowych w firmie; dbanie o sprawną i bezpieczną instalację oraz konfiguracje sprzętu, oprogramowania, sieci LAN i WAN; wykonywanie napraw sprzętu komputerowego; obsługa bazy handlowej klientów chińskich; współpraca z pracownikami chińskimi; obsługa głównie klientów pochodzenia chińskiego
kontakt przez PUP - 2019-11-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wykorzystywanie opisu stanowisk jako podstawy okreslenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów. Stosowanie właściwych technik , instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników , wykorzystujących ich zalety i ograniczenia . Przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów . Współpraca z dyrekcją w okreslaniu polityki przemieszczeń kadrowych i awansów . Współdziałanie w określaniu całościowej polityki zatrudnienia w przedsiębiorstwie
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Rzeszów (podkarpackie)
Kompletowanie dokumentacji pracowników, prowadzenie akt osobowych, obsługa sekretariatu. Wysokość wynagrodzenia zależna od posiadanego wykształcenia oraz doświadczenia. Pracodawca wymaga od kandydatów znajomości prawa pracy oraz posiadania studiów podyplomowych lub kursu z zakresu pedagogiki.
"FERMAPOL" Sp.z o.o. Smardzko 41 - 2017-06-21 - Smardzko (zachodniopomorskie)
Manager ds. sprzedaży z języskiem serbskiego lub chorwackiego Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka chorwackiego lub serbskiego- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2016-09-07 - Nowy Sącz (małopolskie)
Techniczne przygotowanie szkoleń.Archiwizacja dokumentacji dotyczącej: organizacji szkoleń, rekrutacji uczestników szkoleń, monitorowanie osiągnięć i rezultatów projektu, wprowadzanie do PEFS uczestników projektu, promocja projektu wraz z prowadzeniem strony internetowej, współpraca z kierownikiem i personelem w/w projektu, wykonywanie poleceń Dyrektora PCEiKK.Praca o charakterze biurowym będzie świadczona w siedzibie Biura Projektu w Bursie Szkolnej przy ulicy Ogrodowej 7 w Bolesławcu, w wymiarze pełnego etatu na czas określony od 01.01.2019 do 30.12.2020 r. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
Powiatowe Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr - 2018-11-28 - Bolesławiec (dolnośląskie)
weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, dekretowanie i księgowanie wyciągów bankowych, raportów kasowych, faktur zakupu i sprzedaży i innych dokumentów księgowych, rozliczanie delegacji służbowych: krajowych i zagranicznych, rozliczanie zaliczek pracowniczych, wystawianie faktur sprzedaży, rozliczenia międzyokresowe kosztów, kontrola rozrachunków z dostawcami i odbiorcami, włączanie się do rozliczania spisów z natury, wykonywanie czynności polegających na zastępowaniu innych pracowników działu finansowo-księgowego podczas ich nieobecnościpraca na umowę na czas nieokreslony poprzedzona 3 miesięcznym okresem próbnym, praca jednozmianowaoferta dostepna w sali E
WROCŁAWSKIE CENTRUM TRENINGOWE SPARTAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-13 - Wrocław (dolnośląskie)
Organizacja procesów logistycznych, koordynowanie załadunku pociągów na terenie Polski, Czech, Słowacji, Niemiec;kontrola jakości i ilości towaru, stały kontakt, budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z Klientami oraz Podwykonawcami, przygotowanie dokumentów przewozowych, sporządzanie listy wagonowej, wysyłanie raportów oraz dokumentacji fotograficznej, monitorowanie i kontrola realizacji zleceń transportowych, dbanie o dobre imię i prestiż firmy
ECCO WOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-14 - Katowice (śląskie)
praca w magazynie działu części samochodowych
Resma Sp.z o.o. - 2018-01-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta zagranicznego (wymagana biegła znajomość jęz. hiszpańskiego lub angielskiego). CV proszę przesyłać na adres kadry (at) fabios.com.pl
FABIOS SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-11-15 - Jawornik (małopolskie)
Obcinanie naddatku materiału, szlifowanie elementów laminowanych przy użyciu elektronarzędzi, narzędzi ręcznych i pneumatycznych
BALT-YACHT K.A. i B. KOZŁOWSCY SP.J. - 2020-07-22 - Żarnowo Pierwsze (podlaskie)
Wystawianie aukcji internetowych Allegro, OLX, OTOMOTO
AUTO-CZĘŚCI PIOTR SZARMACH - 2019-12-27 - Starogard Gdański (pomorskie)
Prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym, w szczególności: wykonywanie przeglądów technicznych, dokonywanie czynności związanych z przyjmowaniem/zdawaniem lokali, w tym ocena stanu technicznego, ustalenie stopnia zużycia wyposażenia, sporządzenie protokołów i zakresów prac remontowych, sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NORMA PRO, zbieranie ofert na roboty budowlane i usługi niezbędne do właściwego funkcjonowania nieruchomości oraz przygotowywanie projektów umów w powyższym zakresie, nadzorowanie, kontrolowanie, odbiory prac remontowych i realizowanych usług niezbędnych do właściwego funkcjonowania nieruchomości, prowadzenie i przechowywanie dokumentacji w tym Książki Obiektu Budowlanego, przygotowanie dokumentacji technicznej w ramach procedur zamówień publicznych,
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-29 - Kraków (małopolskie)
- obsługa klienta- pisanie faktur w programie subiekt gt- obsługa urządzeń biurowych
Dach-Metal Porducent Pokryć Dachowych Czesław Wawrzyniak - 2016-06-20 - Lipno (wielkopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów firmy drogą mailową oraz na portalach internetowych.
Staff Service Sp. z o.o. - 2019-01-14 - Rudziczka (śląskie)
przygotowywanie ofert handlowych klientom na rynku tureckim i pakistańskim, udzielanie klientom informacji i konsultacji techniczno- handlowych w języku angielskim i tureckim
DACPOL Sp. z o. o. - 2019-06-03 - Piaseczno (mazowieckie)
OBSŁUGA KLIENTA, FAKTUROWANIE, DOSTARCZANIE TOWARU, PRZYJMOWANIE ORAZ REALIZACJA ZAMÓWIEŃ, PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH, POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ŚREDNIE, DOŚIADCZENIE W HANDLU, PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ BRANŻY LABORATORYJNEJ, PRAWO JAZDY B
DOM HANDLOWY NAUKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Serwis oraz utrzymanie w ruchu maszyn przemysłowych, komputerowe projektowanie oprzyrządowania maszyn, wykonywanie elementów oprzyrządowania maszyn, programowanie sterowników.Oferta w ramach doposażenia stanowiska pracy.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Kowalki (kujawsko-pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Jabłonowo (mazowieckie)
zapewnienie ciągłości procesów produkcyjnych, nadzór nad bieżącymi przeglądami i remontami maszyn, udział w uruchamianiu nowych linii produkcyjnych, maszyn, urządzeń; nadzór nad magazynem części zamiennych, nadzór nad pracą podległego zespołu, kontrolowanie stanu technicznego maszyn, urządzeń i pomieszczeń, eliminowanie nieprawidłowości
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu - 2019-02-06 - Stoisław (zachodniopomorskie)
A. Część teoretyczna:1. Zapoznanie się z przepisami bhp, p-poż.2. Zapoznanie się z produktami oferowanymi przez firmę.3. Zapoznanie się ze sposobem obsługi klienta.B. Rodzaj wykonywanych zajęć:1. Prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami.2. Prowadzenie korespondencji mailowej z klientami.3. Prowadzenie prac w systemach sprzedaży. 4. Prowadzenie mediów społecznościowych firmy.
kontakt przez PUP - 2021-05-21 - Gierałtowiczki (małopolskie)
zgodnie z zakresem obowiązków
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Kluczbork (opolskie)
analiza cen konkurencji, przeceny produktów, edycje produktów, realizacja zamówień, praca w godz. 8-16
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2018-06-01 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Profesjonalna obsługa klientów, wystawianie dokumentów sprzedażowych, koordynowanie terminów i prawidłowowści dostaw, monitorowanie stanów magazynowych, współpraca z działami firmy, dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Gralewo-Stacja (warmińsko-mazurskie)