SPECJALISTA DO SPRAW TECHNICZNYCH Stoisław oferta pracy Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: zapewnienie ciągłości procesów produkcyjnych, nadzór nad bieżącymi przeglądami i remontami maszyn, udział w uruchamianiu nowych linii produkcyjnych, maszyn, urządzeń; nadzór nad magazynem części zamiennych, nadzór nad pracą podległego zespołu, kontrolowanie stanu technicznego maszyn, urządzeń i pomieszczeń, eliminowanie nieprawidłowości
Data publikacji: 2019-02-06
Lokalizacja: Stoisław (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:76-031 Stoisław 11, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zapewnienie ciągłości procesów produkcyjnych, nadzór nad bieżącymi przeglądami i remontami maszyn, udział w uruchamianiu nowych linii produkcyjnych, maszyn, urządzeń; nadzór nad magazynem części zamiennych, nadzór nad pracą podległego zespołu, kontrolowanie stanu technicznego maszyn, urządzeń i pomieszczeń, eliminowanie nieprawidłowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 168
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Stoisław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: koszaliński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Będzino
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
inżynier mechanik - maszyny i urządzenia przemysłowe
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.02.2019
Data zakończenia pracy: 17.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: organizowanie zadań
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dyspozycyjność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: kierowanie osobami
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętność zarządzania podległym zespołem, zdolności organizacyjne, wykształcenie wyższe - techniczne, znajomość zagadnień związanych z budową maszyn produkcyjnych, mile widziana znajomość języka niemieckiego lub angielskiego
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
76-031 Stoisław 11, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
pierwsza umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością stałego zatrudnienia, praca w godz. 7:00 - 15:00
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: koszaliński
Gmina pracodawcy: Będzino
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Stoisław
Numer budynku pracodawcy: 11
Profil działalności pracodawcy: Wytwarzanie produktów przemiału zbóż
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
inżynier mechanik - maszyny i urządzenia przemysłowe
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.02.2019
Data dodania oferty pracy: 06.02.2019
Oferta pracy ważna do: 18.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 06.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa gości podczas posiłków, dbanie o czystość sali restauracyjnej
Nadwiślańska Agencja Turystyczna Sp.z o.o. - 2018-09-20 - Sarbinowo (zachodniopomorskie)
Utrzymanie kontaktu ze stałymi partnerami handlowymi oraz pozyskiwanie nowych klientów. Sprzedaż produktów i usług znajdujących się w ofercie przedsiębiorstwa. Pozyskiwanie gruntownej wiedzy o rynku, na którym działa przedsiębiorstwo i konkurencji. Budowanie bazy klientów oraz realizacja planów sprzedażowych.
"PRONAR" Sp. z o.o. w Narwi - 2015-12-29 - Narew (podlaskie)
obsługa klienta stacjonarna , przygotowywanie ofert dla wykonawców,przyjmowanie faktur . poszukiwanie nowych firm wykonawczych.
KOSTA Sp. z o.o - 2017-03-09 - Opole (opolskie)
Budowa stoku oferty, pozyskiwanie nowych partnerów biznesowychb2b, , kontakty zagraniczne, rozbudowa portfela dostawców/odbiorców,monitoring rynku branżowego, bieżące sporządzanie ofert negocjacje,analiza zapotrzebowania rynkowego oraz zarzadzanie stokiempojazdów, praca w godz. 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2017-04-26 - Opole (opolskie)
energetyka opracowywanie planów i prognoz budżetowych, raportów i sprawozdań finansowych, analiz ekonomicznych, rozliczenie kosztów w systemie SAP
PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna SA Oddział Elektrociepłownia Zgierz - 2018-05-15 - Zgierz (łódzkie)
POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW BIZNESOWYCH I OBSŁUGĘ DOTYCHCZASOWYCHZROZUMIENIE ICH POTRZEB I WYBÓR WŁAŚCIWEGO ROZWIĄZANIA Z NASZEJ OFERTYPRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCHOBSERWACJĘ DZIAŁAŃ KONKURENCJI I BRANŻOWYCH TRENDÓW DOTYCZĄCYCH BRANŻY BEZPIECZEŃSTWA ITISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ
KOMBIAN MICHAŁ NIEWIADOMSKI - 2017-04-24 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa sprzętu laboratoryjnego, wykonywanie analiz
"DALIAN TALENT POLAND" Sp. z o. o. - 2016-06-16 - Żabno (małopolskie)
Bieżąca obsługa biura, obsługa telefoniczna i mailowa klientów, tworzenie ofert, imprez turystycznych.
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Mysłowice (śląskie)
doradztwo technologiczne w zakresie produkcji zwierzęcej: wypełnianie wniosków i innych dokumentów niezbędnych do ubiegania się o pomoc finansową lub współfinansowanie ze środków pochodzących z funduszy UE; wdrażanie i upowszechnianie nowoczesnych metod hodowli zwierząt; pomoc w dostosowaniu gospodarstw do standardów i wymagań w zakresie produkcji zwierzęcej; organizacja i prowadzenie szkoleń dla rolników
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego Barzkowice - 2017-01-10 - Barzkowice (zachodniopomorskie)
Do obowiązków należeć będzie prowadzenie spraw firmy w zakresie ochrony środowiska oraz w zakresie odpadów, szkolenia w zakresie ochrony środowiska, ewidencja odpadów oraz generowanie kart przekazania, wypełnianie rocznych zestawień o odpadach, naliczanie opłat (spalanie paliw w silnikach, spalanie paliw w kotłach, emisję technologiczną, pobór wód, zrzut ścieków), sporządzanie sprawozdań (zbiorcze zestawienie danych o rodzajach i ilości odpadów, o sposobach gospodarowania nimi oraz o instalacjach i urządzeniach służących do odzysku i unieszkodliwiania odpadów, sprawozdania z zakresu ustawy o zużytym sprzecie elektrycznym i elektronicznym, sprawozdania z zakresu ustawy o bateriach, OPAK 1, OPAK 2, OPAK 3, OŚ-OP1, Kobize PRTR) rejestracja w BDO.
BHPEX Wielgus Spółka Jawna - 2019-03-19 - Zielona Góra (lubuskie)
sporządzanie umów o pracę, dokumentów oraz innych zaświadczeń związanych z zatrudnieniem,prowadzenie dokumentacji personalnej w formie elektronicznej i papierowej (akta osobowe)naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac dla pracowników klienta przygotowywanie i rozliczanie umów zlecenia i o dzieło,przygotowywanie przelewów wynagrodzeń, koordynacji procesu wypłat,sporządzanie deklaracji rozliczeniowych DRA, RCA, RSA, RZA,sporządzanie korekt dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych w programie Płatnik;przygotowywanie zaświadczeń o wynagrodzeniu pracowników oraz pism do komorników dotyczących zajęć wynagrodzeń pracowników,Udział w audytach płac typu: ZUS, US.Obsługa systemu kadrowo-płacowego Comarch OPTima (kadry i płace) oraz programu Płatnik,
OPTEAM SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-01-20 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie zajęć dodatkowych z języka chińskiego w obecności nauczyciela naszej placówki.
ZESPÓŁ SZKÓŁ MIEJSKICH NR 1 - 2016-10-28 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Doradzanie, przyjmowanie zamówień, zbieranie informacji dotyczących satyfakcji klienta, dbanie o porządek.
ZWIĄZEK RZEMIOSŁA POLSKIEGO DOM WYPOCZYNKOWY RZEMIEŚLNIK - 2017-03-01 - Gdańsk (pomorskie)
Analiza danych z programu SAP (aktywności towaru z magazynu, interwencji serwisowych, obsługi logistycznej) za pomoca Excel, tworzenie czytelnych wykresów i wskaźników KPI, dyspozycyjność do wykonywania pracy dla działu serwisu firmy Tornos. Sortowanie i klasyfikowanie poczty przychodzącej i innych informacji. Przygotowanie protokołow, raporów, biuletynow, kwestionariuszy, słownych instrukcji.Praca z programem SAP (wystawianie ofert i zamówień).Pomoc w organizacji szkoleń pracowników lub wolontariuszy.Zdolność do wykonywania poufnych informacji. Korespondencja z klientami, z główną siedzibą firmy oraz z oddziałami firmy Tornos na całym świecie.Pracodawca oferuje: Stabilne zatrudnienie woparciu oumowę opracę..Pracę od poniedziałku do piątku na pełny etat. Możliwośćzdobycia doświadczenia oraz rozwoju zawodowego podczas szkoleń w Szwajcarii. Miłą atmosferę wpracy. Wynagrodzenie poufne-do negocjacji. Cv w języku polskim i angielskim lub niemieckim na adres victor.g (at) tornos.comsala E, C, H,D
TORNOS TECHNOLOGIES POLAND Sp. z o.o. - 2016-03-25 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)
wprowadzanie danych do systemu ,obliczanie
GONAR BIS Sp. o . o. - 2017-03-10 - Katowice (śląskie)
opracowywanie planów marketingowych, kontakt z klientami, przygotowanie ofert handlowych - branża maszyny rolnicze(godziny pracy 8-16)
GREEN SORT Sp. z o.o. - 2018-08-17 - Wólka Polinowska (lubelskie)
bieżąca obsługa operacyjna klienta w placówce stacjonarnej, sprzedaż produktów bankowych(kredyty, karty kredytowe, debety, limity, lokaty, konta), aktywny udział w funkcjonowaniu placówki, kompletowanie dokumentacji klientów. Wymagania: biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość pakietu MS Office, minimum 6 miesięcy doświadczenia w sprzedaży, obsłudze klienta lub finansach. Jako dodatkowy elwment wynagrodzenia przewidziana jest prowizja od zrealizowanej sprzedaży produktów bankowych.
SALEMAX MACIEJ MAKOWSKI - 2015-11-19 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
Brak danych
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Gądecz (kujawsko-pomorskie)
Interpretacja i optymalizacja zagadnień podatkowych w firmie, w tym doradztwo podatkowe w zakresie optymalizacji podatkowej lub inwestycji; sprawdzanie poprawności podatkowych; prowadzenie wymaganej dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż urządzeń technologicznych. Prowadzenie długoterminowych relacji z klientami. Przygowywanie ofert handlowych na podstawie zapytań ofertowych, dokumentacji technologicznej, badań i oczekiwań zamawiającego. Obsługa techniczna projektów zgodnie z podpisanymi umowami. Aktywne poszukiwanie i zdobywanie nowych rynków. Utrzymywanie i rozszerzanie kontaktów z klientami z branży. Wyjazdy w delegacje głównie zagraniczne.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Organizacja przewozu ładunków, komunikacja z kierowcami w języku ukraińskim oraz kontrahentami w języku angielskim lub niemieckim.
kontakt przez PUP - 2019-03-11 - Piła (wielkopolskie)
Praca biurowa w biurze Lokalnej Grupy Działania.
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Rusiec (mazowieckie)
wg, programu
kontakt przez PUP - 2019-02-04 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
- przygotowywanie ofert handlowych, - przygotowywanie kampanii marketingowych, - projektowanie i tworzenie materiałów reklamowych, - uczestnictwo we wdrożeniach systemów. Praca w godzinach 8-16. Oferta dostępna w sali E, H. Kontakt z pracodawcą: tel.: 504 207 613, e-mail: gmalczak (at) gpm.net.pl
GPM SYSTEMY Sp. z o.o. - 2017-03-28 - Wrocław (dolnośląskie)
bieżąca analiza sytuacji na rynkach finansowych, analiza ryzyka rynkowego,tworzenie prognoz finansowych, wycena instrumentów pohod.
HUTA CYNKU "MIASTECZKO ŚLĄSKIE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-24 - Miasteczko Śląskie (śląskie)
Rekrutacje personelu, selekcja aplikacji oraz samodzielne prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, aktywne poszukiwanie i analizowanie nowych źródeł pozyskiwania kandydatów, monitorowanie właściwego funkcjonowania procesów HR w wybranym obszarze, wsparcie procesu wdrożenia i adaptacji zawodowej pracowników, sporządzanie raportów i analiz.
CORRECT Krzysztof Błaszczyk i Wspólnicy Spółka Komandytowa - 2017-06-09 - Ociąż (wielkopolskie)
Staż
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Wrocław (dolnośląskie)
Pozyskiwanie nowych pracowników na rynkach wschodnich między innymi:Rosja, Ukraina,Gruzja,Mołdawia,Białoruś. Obsługa komputera w zakresie programu MS WORD, EXCEL.Opieka nad obcokrajowcami przyjeżdżającymi do pracy w Polsce, tłumaczenia szkoleń, przyjmowanie osób i przewożenie ich do miejsca wykonywania pracy i miejsca zamieszkania.Uzupełnianie i kompletowanie dokumentacji biurowej.
"Lilia" Katarzyna Burak - 2018-08-28 - Nowa Sól (lubuskie)
prace porządkowe na obszarach biurowych, socjalnych i halach produkcyjnych
HS CLEANING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-11 - Cieszyn (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-12 - Warszawa (pomorskie)