SPECJALISTA D/S HANDLU Starogard Gdański oferta pracy AUTO-CZĘŚCI PIOTR SZARMACH

Stanowisko: SPECJALISTA D/S HANDLU

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: Wystawianie aukcji internetowych Allegro, OLX, OTOMOTO

Data publikacji: 2019-12-27

Lokalizacja: Starogard Gdański (pomorskie)

Pracodawca: AUTO-CZĘŚCI PIOTR SZARMACH

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Pomorska 29 A, 83-200 Starogard Gdański, powiat: starogardzki, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Wystawianie aukcji internetowych Allegro, OLX, OTOMOTO

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA D/S HANDLU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Starogard Gdański

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: starogardzki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Starogard Gdański

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 27.12.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania pożądane: znajomość Allegro, OLX, otomoto; osoby niepalące w godzinach pracy

Nazwa pracodawcy: AUTO-CZĘŚCI PIOTR SZARMACH

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim

Adres pracodawcy:
Pomorska 29 A, 83-200 Starogard Gdański, powiat: starogardzki, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, skierowanie do pracodawcy

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: starogardzki

Gmina pracodawcy: Starogard Gdański

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Starogard Gdański

Ulica pracodawcy: Pomorska

Numer budynku pracodawcy: 29 A

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.12.2019

Data dodania oferty pracy: 27.12.2019

Oferta pracy ważna do: 26.01.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 27.12.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 27.12.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?717310ad6950978bef40a9e7efb105e4

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I ROZLICZEŃ W KASO-RECEPCJI - od 2 250 PLN

Powitanie klientów oraz wskazanie właściwego stanowiska obsługi, obsługa kasy - przyjmowanie wpłat.
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-22 - Lublin (lubelskie)

OPERATOR POMP - od 2 250 PLN

praca fizyczna, obsługa pompy wysokociśnieniowej, umieszczonej na samochodzie
Przedsiębiorstwo Inżynieryjne Haniel-Serwis s.c. Joanna Wojtkowska, Marek Wojtkowski - 2019-09-11 - Chrzanów (małopolskie)

SPRZĄTACZKA - do 2 600 PLN

sprzątanie w motelu; praca w godzinach od 08:00 do 16:00
Motel Polonus Hanna Kuzycz-Berezowska - 2020-07-28 - Morzyczyn (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 5 300 PLN

- Rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klienta oraz ustalanie ich hierarchii;- Ukształtowanie działań usprawniających obsługę klientów;- Przygotowywanie budżetu promocji konsumenckich.Wymiar czasu pracy: 20h tygodniowo.
kontakt przez PUP - 2020-07-29 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNO- HANDLOWYCH - od 2 000 PLN

Obsługa klienta. Przygotowywanie ofert handlowych, doboru systemów stropowych, rysunków technicznych(CAD). Przygotowanie dokumentów magazynowych i handlowych, doradztwo techniczno-handlowe w zakresie produktów i usług firmy
Fabryka Stropów Sp. z o.o. - 2017-01-10 - Konarzyce (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU/REFERENT DS TECHNICZNO-HANDLOWYCH - od 2 800 PLN

dokonywanie doborów i wycen produktówwykonywanie rysunków technicznychdoradztwo techniczne
MACKIEWICZ PREFABRYKACJA SP. Z O.O. - 2019-03-25 - Łomża (podlaskie)

POMOCNIK W GOSPODARSTWIE ROLNYM - od 1 100 PLN

szukanie towaru, pakowanie warzyw, ziemniaków
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Nowa Wola (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. REALIZACJI PRODUKCJI - od 3 300 PLN

POSZUKIWANIE FIRM PODWYKONAWCZYCH DO REALIZACJI USŁUG (BUDOWNICTWO WIELORODZINNE),WYSYŁANIE ZAPYTAŃ OFERTOWYCH,WYBÓR I ROZLICZANIE PODWYKONAWCÓW, NEGOCJOWANIE UMÓW, BUDOWANIE TRWAŁYCH I DŁUGOFALOWYCH RELACJI Z PODWYKONAWCAMI,UDZIAŁ W ROZWIĄZYWANIU RÓŻNEGO RODZAJU SPRAW SPORNYCH DOTYCZĄCYCH WARUNKÓW WSPÓŁPRACY Z PODWYKONAWCAMI,PROWADZENIE BAZY DANYCH PODWYKONAWCÓW,STAŁY KONTAKT Z KIEROWNIKAMI BUDÓW.
"INSTALBUD-RZESZÓW" SP. Z O.O. - 2017-02-23 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW JAKOŚCI - 2 500 - 3 100 PLN

zapewnienie jakości procesów produkcyjnych i wyrobów gotowych, opracowywanie dokumentów dotyczących jakości w obszarze produkcji, prowadzenie dokumentacji jakościowej, kontrola wyrobu gotowego, kontrola przyjęcia surowców i opakowań, uczestniczenie w degustacji wyrobów gotowych, reprezentowanie zakładu podczas kontroli zewnętrznych, prowadzenie audytów wewnętrznych i zewnętrznych, wykonywanie prób technologicznych nowych produktów, sporządzanie harmonogramów badań i ich nadzorowanie
COFFEE PROMOTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-14 - Mareza (pomorskie)

REFERENT W DZIALE KSIĘGOWOŚCI - 2 650 - 3 180 PLN

- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała , opisywała dokumenty, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dokumenty księgowe, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK, uzgadniała dane do sprawozdań, księgowała wyciągi bankowe, raporty kasowe, rozliczała podatek VAT naliczony i należny. - Wynagrodzenie: 2650 -3180 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca o pracę na na czas określony do 6 miesięcy, docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca po rozstrzygnięciu naboru od 01.10.2018r. - Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie o profilu ekonomicznym (rachunkowość, finanse, księgowość) lub inne umożliwiające wykonywanie zadań na tym stanowisku. Wymagane doświadczenie zawodowe - 2 lata pracy zawodowej w tym minimum 10 miesięcy w księgowości. Wymagana znajomość zasad księgowości i programów księgowych, znajomość klasyfikacji budżetowej, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-08-28 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 100 PLN

prace księgowe
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Ujazd (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER) ORAZ SPRAW EKSPORTOWYCH - od 3 500 PLN

pozyskiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa kluczowych klientów firmy, obsługa eksportu oraz importu
"FOL-PACK" PRODUCENT OPAKOWAŃ" Sp. z o.o. - 2020-05-19 - Końskie (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY USŁUG IMIGRACJI I LEGALIZACJI - od 1 000 PLN

Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z klientami firmy.
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Kraków (małopolskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 13,7 PLN

- pomocnicze prace budowlane- precyzyjne cięcie kamienia wapiennego i silikatów- obsługa szlifierki kątowej JCB 2000 i płyty stolikowej KU 350 TECH WIERT, pasów rozładunkowo-nośnych-transportowych WLL 3000
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI SPRZEDAŻY NA PLATFORMIE AMAZON - od 4 000 PLN

Osoba zatrudniona na tym stanowisku, odpowiedzialna jest za obsługę kont sprzedażowych naszych klientów, a do jej zadań głównie należy:wprowadzanie asortymentów do systemu i na platformę, komunikacja z klientami (na poziomie B2B I B2C), kontrola nad zamówieniami, dbałość o dobre opinie, monitorowanie poprawności przebiegu procesów, rozwiązywanie problemów związanych z zamówieniami, udział w kreowaniu mechanizmów optymalizacji sprzedaży,
Ace24 Michał Kleszcz - 2017-10-06 - Dębica (podkarpackie)

KIEROWCA AUTOBUSU - od 23 PLN

prowadzenie autobusu miejskiego na liniach gminy Czerwonak (Czerwonak, Murowana Goślina, Poznań)
P.W. TRANSKOM Sp. zo.o. - 2018-07-17 - Koziegłowy (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. OPERACJI BANKOWOŚCI TRANSAKCYJNEJ - od 2 800 PLN

1. Weryfikowanie dokumentacji dodatkowejdostarczonej przez Klienta z najwyższądokładnością oraz terminowością okresloną wewłaściwych dla danego serwisu Standardachpoziomu obsługi oraz zakresie odpowiedzialności.2. Postępowanie zgodnie ze wszystkimi zasadami,procedurami oraz regulacjami Citi podczasprocesowania zleceń.3. Bieżące zapoznawanie się z nowymi regulacjami lub ze zmianami w obowiązujących regulacjach wewnętrznych,procedurach i zarządzeniach.4. Identyfikacja oraz zgłaszanie przełożonemu wszelkich problemów, spostrzeżeń dotyczących ryzyk operacyjnych w przebiegu procesw lub pracy zespołu.5.Rozwiązywanie problemw związanych zcodziennym procesowaniem i wykraczającychpoza nie (awarie systemw/aplikacji,procesowanie instrukcji wysokiego ryzyka itp.).6.Analiza błędów operacyjnych.7. Wspłpraca z Oddziałami, innymi jednostkami Citi, partnerami biznesowymi w zakresie wykraczającym poza obszar obsługiwanego procesu np. budowanierelacji z Klientami, aktywny udział w telekonferencjach z Klientami, Technologią i pozostałymi partnerami biznesowymi.8.Koordynowanie oraz udział w tworzeniu i weryfikacji procedur operacyjnych, innych regulacji, opisów procesw, map procesu icapacity planw.9. Przygotowanie działań przed i po testowych np. przygotowanie scenariuszy testowych, planów testów, dokumentacji testowej, pomysłów na usprawnienie oraz optymalizację procesu itp.
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW - od 2 344 PLN

praca w dziale zakupów
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2016-09-14 - Lębork (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY OPROGRAMOWANIA KOMPUTEROWEGO - od 2 500 PLN

Sprzedaż oprogramowania - osoba będzie miała za zadanie pozyskiwanie nowych klientów korporacyjnych/biznesowych. Przed aplikowaniem na ofertę kandydaci proszeni są o zaznajomienie z działalnością firmy www.itxon.plCV należy wysłać na e-mail: praca (at) itxon.pl
Systemy Informatyczne ITXON Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 1 000 PLN

pozyskiwanie partnerów handlowych z Azji, utrzymywanie ciągłego kontaktu z kontrahentami z Azji, przygotowywanie ofert handlowych oraz nowych procedur handlowych
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Wola Gołkowska (mazowieckie)

KASJER-SPRZEDAWCA SULĘCIN - od 2 450 PLN

Obsługa kasy fiskalnej oraz klienta, dbanie o czystość w obrębie sklepu, wykładanie towaru. Wykształcenie min. podstawowe. Praca - sklep Biedronka Sulęcin. Tel.: 664 444 733 Monika Rybomak.
JERONIMO MARTINS POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-08 - Sulęcin (lubuskie)

SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA KONTRAKTEM - od 4 000 PLN

Obsługa klienta, dbanie o terminową realizację zleceń, kontakt i współpraca z oddziałami firmy oraz klientami zlokalizowanymi w Niemczech oraz na Ukrainie.
kontakt przez PUP - 2018-11-09 - Kraków (małopolskie)

KIEROWNIK ZMIANY - od 14 PLN

Organizacja pracy pracowników, nadzór nad pracownikami, organizacja załadunków i rozładunków.
LAUDE SMART INTERMODAL S.A. - 2017-04-13 - Wysokie (lubelskie)

SPECJALISTA ADMINISTRACYJNY W BIURZE ROZWOJU - do 2 900 PLN

Szczegóły naboru na stronie www.kariera.polsl.plWykształcenie wyższe preferowane z zakresu zarządzania, administracji lub ekonomii; doświadczenie w planowaniu strategicznym i analizach dużej ilości danych; biegła znajomość pakietu Ms Office; znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie C1; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2018-10-09 - Gliwice (śląskie)

POMOC KUCHENNA - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Szerszenie (podlaskie)