SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ J. ANGIELSKIEGO Brodnica oferta pracy ASM Sp. z o.o. Sp.K.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ J. ANGIELSKIEGO
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klientów angielskojęzycznych
Data publikacji: 2020-06-03
Lokalizacja: Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: ASM Sp. z o.o. Sp.K.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dworcowa 21, 87-300 Brodnica, powiat: brodnicki, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Obsługa klientów angielskojęzycznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premie
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ J. ANGIELSKIEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Brodnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: brodnicki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0402
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Brodnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.06.2020
Data zakończenia pracy: 02.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, biegła znajomość języka angielskiego, mile widziane doświadczenie zawodowe....................................................................................................................................Praca wykonywana w godz. 8:00-16:00
Nazwa pracodawcy: ASM Sp. z o.o. Sp.K.
danePracodawcy_nip: 8741776264
danePracodawcy_regon: 341423972
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy
Adres pracodawcy:
Dworcowa 21, 87-300 Brodnica, powiat: brodnicki, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Skierowanie z PUP + dokumenty aplikacyjnePrzed zgłoszeniem kontakt telefoniczny z pracodawcą.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: brodnicki
danePracodawcy_kodPowiatu: 0402
Gmina pracodawcy: Brodnica
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Brodnica
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0982954
Ulica pracodawcy: Dworcowa
Numer budynku pracodawcy: 21
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż hurtowa mebli, dywanów i sprzętu oświetleniowego
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243305
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 04.06.2020
Oferta pracy ważna do: 01.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 04.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?52c984cab9d3e88b63855ed71aefeded
Podobne oferty pracy
wsparcie techniczne, w zakresie rozwiązywania w projektach inwestycyjnych bieżących tematów związanych z branżą ogólnobudowlaną,przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia zgodnych z wymogami pzp, wymaganych do pozyskania projektanta lub wykonawcy robót, przygotowanie wymagań dla podmiotów ubiegających się o udział w postępowaniu związanym z prowadzonymi w dziale projektami, uczestnictwo w pracach komisji oceniającej i wyłaniającej usługodawcę, wydawanie wytycznych i założeń do projektowania, konsultowanie projektu i jego odbiór w imieniu zamawiającego, analiza rozwiązań alternatywnych, rozpoznawanie rynku pod kątem najbardziej optymalnych z punktu widzenia projektu technologii i materiałów, projektowej współpraca z projektantami, wyjaśnienie wątpliwości i zastrzeżeń do projektu w fazie projektowej oraz realizacji inwestycji; przygotowywanie harmonogramów robót; wsparcie dla osób prowadzacych projekt; weryfikacja lub sporządzenie kosztorysów; dokonywanie przegladów rocznych i pięcioletnich obiektów budowlanych; koordynowanie i organizacja pracy brygady remontowej; forma zatrudnienia: umowa o pracę lub umowa zlecenie- do negocjacji; wynagrodzenie od 2600 zł brutto; system wynagradzania w zalezności od formy zatrudnienia; godz. pracy do uzgodnienia
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp.z o.o. - 2017-05-31 - Słupsk (pomorskie)
prace budowlane
F.H.U. ADAMIEC Lesław Adamiec - 2015-12-01 - Jarosław (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 8-16, miejsce pracy Słupsk i okolice; okres próbny 2 tyg., następnie umowa na czas określony; wstępnie kontakt telefoniczny z pracodawcą
PIOTR NOWAK ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY "NOW-BUD" ; BAR GASTRONOMICZNY "POKUSA" - 2018-08-23 - Słupsk (pomorskie)
• tworzenie kosztorysów dla otrzymanych zapytań ofertowych; • dobór odpowiednich materiałów i rozwiązań dla otrzymanych zapytań ofertowych; • tworzenie kompleksowych zestawień materiałowych celem złożenia zamówienia; • tworzenie kompleksowej dokumentacji produkcyjnej dla produkcji; • wsparcie techniczne i projektowe dla klienta i działu handlowego;Praca od pon. do pt. od 7:00 do 15:00
Krzysztof Mędrala Norbert Cyran Śląska Fabryka Okień KNS Spółka Jawna - 2019-02-25 - Mszana (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-10-09 - Jabłonowo (mazowieckie)
Specjalista zastosowań informatyki
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Wymagane wykształcenie minimum średnie, umiejętności negocjacyjne, umiejętność sprawnego rozwiązywania problemów, zaangażowanie i zorientowanie na cele, gotowość do pracy w weekendy. Wysokość wynagrodzenia do ustalenia podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: d.modzelewski (at) stomadental.pl.
LABORATORIUM INŻYNIERII DENTYSTYCZNEJ CAD/CAM YELLOW - MED GABRIELA KAMIŃSKA, STOMA-DENTAL, WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ YEL - 2017-06-27 - Rybnik (śląskie)
1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)obsługa finansowo-księgowa placówki, prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomocą programu finansowo - księgowego pod nazwą finanse firmy VULCAN Sp. z o.o.3)regulowanie w terminie zobowiązań jednostki, z tytułu dostaw i usług4)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzaniedeklaracji cząstkowej VAT-7C5)rozliczaniew księgach rachunkowych przeprowadzonej w jednostce inwentaryzacji6)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków7)przestrzeganie dyscypliny budżetowej8) )stale podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzez samokształcenie9) bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności10)przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostce 11) należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo-księgowych12) prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych13) informowanie Głównego Księgowego o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywania obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działalność jednostki
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-04-27 - Łódź (łódzkie)
- obsługa klientów eksportowych- dbanie o pozyskiwanie zamówień i sprawny proces ich realizacji- organizacja logistyki transportu międzynarodowego- wystawianie dokumentów handlowych- monitorowanie poziomu należności i windykacja należności przeterminowanych- aktywne poszukiwanie nowych klientów zagranicznych- negocjacje warunków i kontraktów z klientami
LACTIMA Sp. z o.o. - 2020-07-20 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
Nadzór nad przestrzeganiem przepisów i procedur związanych z przewozem materiałów niebezpiecznych, kontrola przewozu przesyłek z materiałami niebezpiecznymi, sprawdzanie dokumentów wymaganych przy transporcie materiałów niebezpiecznych, kontrola stanowiska pracy związanych z przewozem materiałów. Wymagane: wykształcenie wyższe, znajomość ustawy z dn. 19.08.2011r. o przewozie towarów niebezpiecznych, zdany egzamin doradcy ds. bezpieczeństwa w zakresie transportu drogowego towarów niebezpiecznych, doświadczenie zawodowe w zakresie materiałów niebezpiecznych. Tel.: 261 676 251 Jolanta Kałużna.
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2016-04-20 - Wędrzyn (lubuskie)
rozwoj sprzedazy w sklepie internetowym i na aukcjach internetowych Allegro, obsługa sklepu internetowego, przygotowywanie opisóe produktów oraz ich aktualizowanie i optymalizowanie pod kątem wyszukiwania, wystawianie produktów na aukcjach i w sklepie internetowym, monitorowanie rynku, działań konkurencji i trendów rynkowych w zakresie e-commerce
A&J Trade Justyna Ciurkowska - 2019-11-14 - Puławy (lubelskie)
Obsługa klienta szkoleniowego ( w siedzibie firmy, telefonicznie), i inne czynności zawarte w zakresie programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-01-07 - Bochnia (małopolskie)
Praca biurowa. Tworzenie zamówień wewnętrznych, wysyłanie zamówień do dostawców, monitorowanie zamówień, kontakt z dostawcą, tworzenie wykresów, analiz i raportów.
Automationstechnik sp. z o.o. - 2017-03-10 - Kraków (małopolskie)
Wsparcie techniczne klientów firmy na terenie całej Europy; praca w Laboratorium EIT+ (Wrocław Pracze) przez min. tydzień w miesiącu; monitorowanie wprowadzenia nowych produktów dla klientów firmy; koordynowanie i inicjowanie projektów dotyczących rozwoju nowych produktów. Kontakt e-mail: grzegorz.wegrzynski (at) stepaneurope.com
STEPAN POLSKA Sp. z o.o. - 2017-06-30 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
Administrowanie systemem informatycznym zakładu.
"HUTA SZKŁA W JAŚLE" S.A. - 2016-10-04 - Jasło (podkarpackie)
Obsługa rachunków klientów angielsko i francusko języcznych. Wymagany kontakt z klientem mailowy i telefoniczny.rzygotowanie faktur dla klientów. Sporządzanie deklaracji podatkowych.Przygotowanie danych do sprawozdań finansowych.
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Łódź (łódzkie)
Transport i montaż drzwi oraz podłogi w systemie pływajacym oraz ich montaż
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Łódź (łódzkie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Złotoryja (dolnośląskie)
Pomoc w dziale zamówień publicznych.Wynagrodzenie 2500zł brutto.
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Węgrzce (małopolskie)
przygotowywanie posiłków i dań- miejsce wykonywania pracy Bar Karmnik- Mikoszewo
Anna Szuta MATIG - 2020-06-23 - Mikoszewo (pomorskie)
przygotowanie półproduktów-granit włoski i indyjski
MURANO MOSAIC Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Przeźmierowo (wielkopolskie)
Kontrola prawidłowego funkcjonowania maszyn i urządzeń w sterylizatorni i pralni, dokonywanie napraw, konserwacji oraz remontów maszyn i urządzeń, analiza przyczyn awarii i wprowadzanie rozwiązań eliminujących ewentualne uszkodzenia, wprowadzanie rozwiązań zwiększających efektywność urządzeń, współpraca z serwisami zewnętrznymi
CITONET-KRAKÓW Sp. z o.o. - 2019-05-06 - Kraków (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie list płac (pracownicy, zleceniobiorcy). Sporządzanie list wypłat ZFSŚ. Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych ZUS, zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń pracowników i członków rodzin. Zgłaszanie pracowników do FEP. Sporządzanie druków RP-7. Sporządzanie pitów rocznych. Rozliczenia kosztowe płac. Odpowiadanie na zajęcia komornicze. Wystawianie zaświadczeń dla pracujących emerytów.
Przedsiębiorstwo Budowy Urządzeń Chłodniczych S.A. - 2017-04-28 - Gdynia (pomorskie)
Przygotowanie, nadzór nad realizacją oraz rozliczanie realizowanych w COSSG zadań remontowych i prac konserwacyjnych branży budowlanej, przygotowywanie zapotrzebowań, zleceń i umów dotyczących realizowanych robót budowalnych, usług, zakupu materiałów i konserwacji urządzeń, nadzór nad realizacja tych umów, prowadzenie przeglądów gwarancyjnych, udział w realizowanych inwestycjach pod nadzorem osób posiadających uprawnienia budowlane / wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika robót / budowy na podstawie Ustawy Prawo Budowlane oraz uregulowań wewnętrznych Straży Granicznej, udział w przeglądach pod nadzorem osóbposiadających uprawnienia budowlane / wykonywanie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych.
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2018-05-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)
księgowanie faktur zakupu, współpraca w zakresie obliczania podatku od nieruchomości, współpraca w zakresie przygotowania płatności, kontrola dokumentów źródłowych pod względem formalno-księgowym, sporządzanie raportów oraz zestawień, udział w sporządzaniu sprawozdań miesięcznych, bieżące wsparcie realizacji zadań Działu Finansowo-Księgowego, dbałość o bezpieczeństwo finansowe Spółki, dbałość o dyscyplinę pracy, przestrzeganie prawa oraz wewnętrznych procedur, współpraca z innymi działami
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2018-12-31 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kursy
Blue Education Krystian Żak w Wołowie - 2019-03-25 - Hajnówka (podlaskie)
Przygotowywanie materiałów niezbędnych do pracy Dyrektora; planowanie kalendarza spotkań dyraektora; zbieranie potrzebnych informacji z poszczególnych komórek organizacyjnych; dekretacja korespondencji i przygotowywanie dokumentacji wychodzacej.
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Zadania:- telefoniczna i osobista obsługa klienta- sprzedaż prenumerat i publikacji wydawnictwa- reprezentowanie wydawnictwa podczas targów, konferencji, imprez rolniczych- weryfikacja i wprowadzanie danych do systemuOferujemy:- pracę w stabilnej firmie- umowę o pracę- wynagrodzenie: podstawę + prowizję zależną od wyników sprzedażowych- program szkoleniowy
AGENCJA PROMOCJI ROLNICTWA I AGROBIZNESU "APRA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-11 - Myślęcinek (kujawsko-pomorskie)