SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (4998) Myślęcinek oferta pracy AGENCJA PROMOCJI ROLNICTWA I AGROBIZNESU "APRA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (4998)
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Zadania:- telefoniczna i osobista obsługa klienta- sprzedaż prenumerat i publikacji wydawnictwa- reprezentowanie wydawnictwa podczas targów, konferencji, imprez rolniczych- weryfikacja i wprowadzanie danych do systemuOferujemy:- pracę w stabilnej firmie- umowę o pracę- wynagrodzenie: podstawę + prowizję zależną od wyników sprzedażowych- program szkoleniowy
Data publikacji: 2019-09-11
Lokalizacja: Myślęcinek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: AGENCJA PROMOCJI ROLNICTWA I AGROBIZNESU "APRA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bażancia 1, 86-031 Myślęcinek, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zadania:- telefoniczna i osobista obsługa klienta- sprzedaż prenumerat i publikacji wydawnictwa- reprezentowanie wydawnictwa podczas targów, konferencji, imprez rolniczych- weryfikacja i wprowadzanie danych do systemuOferujemy:- pracę w stabilnej firmie- umowę o pracę- wynagrodzenie: podstawę + prowizję zależną od wyników sprzedażowych- program szkoleniowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie do uzgodnienia z pracodawcą
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-prowizyjny
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (4998)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Myślęcinek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bydgoski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Osielsko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kat. B prawo jazdy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Komunikatywność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania:- komunikatywność - znajomość narzędzi i technik obsługi klienta oraz sprzedaży- prawo jazdy kat. B- zaangażowanie i inicjatywa w pracy- umiejętność planowania i samodzielnej organizacji pracyMile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, a także znajomość branży rolnej.
Nazwa pracodawcy:
AGENCJA PROMOCJI ROLNICTWA I AGROBIZNESU "APRA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Bażancia 1, 86-031 Myślęcinek, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Zainteresowanych prosimy o przesłanie aplikacji drogą elektroniczną na adres: rekrutacja (at) apra.pl.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Apra Sp. z o.o.z siedzibą w Myślęcinku."
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: bydgoski
Gmina pracodawcy: Osielsko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Myślęcinek
Ulica pracodawcy: Bażancia
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 11.09.2019
Data dodania oferty pracy: 11.09.2019
Oferta pracy ważna do: 11.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 11.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?eb63db1f93e27cf81fd17987fcf8711f
Podobne oferty pracy
prowadzenie rozmów biznesowo-handlowych, rozwijanie sprzedaży perfum i kosmetyków oraz odzieży i obuwia na terenie Ukrainy, Polski i Unii Europejskiej
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Przemyśl (podkarpackie)
- księgowanie wydatków według planukont i klasyfikacji budżetowej,- rozliczanie VAT
kontakt przez PUP - 2017-11-20 - Wielbark (warmińsko-mazurskie)
Kontakt i współpraca z partnerami logistycznymi, firmami spedycyjnymi, dostawcami produktów, organizacja transportu, realizacja, monitoring i awizacja dostaw, nadzór nad przepływem dokumentacji i terminowością zadań, monitoring jakości usług transportowych, komunikacja i współpraca z innymi działami.
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Gdańsk (pomorskie)
fakturowanie sprzedaży, kontakt z kilentem, przyjmowanie zamówień, przyjmowanie dokumentacji wysyłkjowej , obsługa reklamacji , współpraca z działem sprzedaży, magazynem i księgowością
P.P.H.U GRAFF S.C. JACEK ANTONOWICZ , MIROSŁAW DOLECKI - 2016-10-05 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Świadczenie usług opiekuńczych osobom starszym i niepełnosprawnym na terenie miasta Gostynina.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gostyninie - 2019-05-10 - Gostynin (mazowieckie)
obsługa sprzedaży - wsparcie klientów oraz motywowanie do ciągłości ilojalności zakupowej - koordynacja realizacji zleceń przy współpracy zdziałem planowania produkcji
PROTEC Budowa Prototypów i technika wytłaczania Sp z o.o. - 2019-04-17 - Chróścice (opolskie)
jw.
DR IR WARSZAWA spółka z o.o. - 2018-02-23 - Warszawa (mazowieckie)
realizacja bieżących zadań administracyjno-finansowych wynikających z bieżących potrzeb biura
Feniks sp.zo.o. - 2019-11-05 - Chocianów (dolnośląskie)
1. księgowanie wpłat podatków: rolnego, od nieruchomości, leśnego, od środków transportowych, (osób fizycznych i prawnych); 2. rozliczanie wpływów za dany miesiąc wg klasyfikacji budżetowej i uzgadnianie z księgowością budżetową 3. prowadzenie egzekucji administracyjnej zaległości podatkowych ww. podatków 4. prowadzenie postępowań podatkowych w związku ze złożonymi wnioskami w sprawie: - umorzenia zaległości oraz odroczenia terminów płatności lub rozłożenia na raty podatków od środków transportowych - umorzenia odsetek od zaległości podatkowych5. prowadzenie postępowań podatkowych w sprawie określenia wysokości zobowiązania w podatku od środków transportowych6. przygotowywanie danych do sprawozdań kwartalnych z wykonania budżetu gminy w części dotyczącej należności, salda końcowe - wg klasyfikacji budżetowej oraz skutków obniżenia górnych stawek podatkowych, umorzeń, odroczenia terminów płatności i rozłożenia na raty w podatku od środków transportowych i opłaty od posiadania psów
URZĄD MIASTA I GMINY ŚCINAWA - 2016-08-02 - Ścinawa (dolnośląskie)
jw
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie - 2016-09-29 - Warszawa (mazowieckie)
UTRZYMYWANIE KONTAKTÓW ZE STAŁYMI PARTNERAMI HANDLOWYMI, POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW, OBSŁUGA KLIENTA
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Koło (wielkopolskie)
- obsługa procesów reklamacyjnych i przyjmowanie zgłoszeń- wprowadzanie do systemu zgłoszeń reklamacyjnych i ich rozpatrywanie- współpraca z innymi działami w zakresie zgłoszeń reklamacyjnych oraz zwrotów- organizowanie wysyłek przedmiotów oraz części reklamacyjnych wynikających ze zgłoszenia
Mirosław Gockowiak - 2018-01-05 - Ciele (kujawsko-pomorskie)
obsługa i pozyskiwanie klientów, realizacja celów w zakresie sprzedaży produktów tekstylnych
INVEST-LINE Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Pabianice (łódzkie)
obsługa klientów, sprzedaż materiałów hutniczych, sporządzanie wycen i ofert
P.U.H. Stal Alicja Onsowicz - 2017-05-19 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Prowadzenie bieżącej dokumentacji biura i rekrutacji pracowników do pracy
WORKPROFIT Magdalena Świątek - 2017-02-14 - Wieluń (łódzkie)
Wprowadzanie nowych produktów firm do paneli administracyjnych sklepów internetowych, analiza i modyfikowanie produktów, import danych, analiza i raport konkurencji, przyjmowanie zamówień telefonicznych.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Częstochowa (śląskie)
Sprzedaż biletów wstępu i usług edukacyjnych; profesjonalna obsługa klienta; udzielanie informacji nt. oferty CNE; dbanie o dobry wizerunek CNE; obsługa kasy, wystawianie faktur, paragonów; rozliczanie kasy, sporządzanie raportów kasowych.Równoważny system czasu pracy do 12h/dobę.
CENTRUM NAUKI EXPERYMENT W GDYNI - 2017-01-24 - Gdynia (pomorskie)
Rozmowy handlowe, ofertowanie i utrzymanie dobrych relacji zpartnerami B2B, rozbudowa bazy kontrahentów. Praca w godzianch 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2017-06-12 - Opole (opolskie)
telefoniczne i/lub mailowe wsparcie użytkowników sprzętu elektronicznego (pomoc techniczna/kierowanie do serwisów/wysyłanie instrukcji obsługi itp.), telefoniczne i/lub mailowe wsparcie użytkowników witryny aukcyjnej, odpowiedzi na zapytania klientów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-06-16 - Warszawa (mazowieckie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
poszukiwanie nowych rynków zbytu na produkty Grupy Sipma sporzadzanie dokumentacji sprzedażowej
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Lublin (lubelskie)
współtworzenie strategii komunikacji Banku Żywności w Olsztynie, promocja marki i misji banku, tworzenie materiałów promocyjnych i raportów dla partnerów, darczynców, mediów; tworzenie i aktualizacja strony www , komunikacja w mediach społecznościowych , współpraca z partnerami medialnymi, udział w projektach i akcjach specjalnych np zbiórki żywności, światowy dzień żywności inne zgodne z misją
Bank Żywności w Olsztynie - 2017-08-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
kompleksowa obsługa klienta banku, sprzedaż usług bankowych , kart kredytowych, obsługa komputera
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - 2016-04-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Sprzątanie biur, mieszkań na terenie Sulęcina z użyciem specjalistycznych maszyn: szorowarki, maszyny myjącej, pranie wykładzin, czyszczenie dużych powierzchni myjką ciśnieniową. Wymagane: wykształcenie min. podstawowe, umiejętność obsługi szorowarki, odkurzacza piorącego i myjki ciśnieniowej, wiedza na temat tkanin i środków czyszczących oraz powierzchni płaskich czyszczonych szorowarką, min. roczne doświadczenia w zawodzie.Tel. 511 225 133 Adam Piotrowski
Piotrowski Adam Agencja Reklamy PROGRESS - 2018-09-26 - Sulęcin (lubuskie)
Organizowanie wysyłek, kontakt z klientami
BADER Polska Spółka z o.o. - 2017-07-27 - Bolesławiec (dolnośląskie)
sprzedaż ubezpieczeń , obsługa po sprzedażowa
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Puck (pomorskie)
stworzenie zintegrowanego systemu kontroli finansów w Spółce LUMEL S.A, zapewnianie skuteczności i efektywnośći działania Spółki, wiarygodności zasad sprawozdawczości finansowej , przestrzegania zasad zarządzania ryzykiem oraz zgodności działania Spółki z przepisami prawa, analizowanie zadań wykonywanych przez poszczególne działy Spółki, analiza procedur obowiązujących w Spółce, kontrola poprawności działania wdrożonego systemu.
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Zielona Góra (lubuskie)
sprzątanie biur, stołówki i pomieszczeń socjalnych, sprzątanie kabin samochodów ciężarowych (tir)
Usługi Transportowe Zbigniew Czaja - 2019-02-21 - Lębork (pomorskie)
tworzenie, obsługa stron internetowych
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Sprzedaż ubezpieczeń oraz pomoc w prowadzeniu biura
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)