SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ R9/1222-480/19 Włocławek oferta pracy AM-FOR ARKADIUSZ FORTUNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ R9/1222-480/19
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: poszukiwanie nowych klientów (wytwarzanie konstrukcji stalowych), obsługa pozyskanych kontraktów handlowych
Data publikacji: 2019-04-01
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: AM-FOR ARKADIUSZ FORTUNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kazimierza Wielkiego 5, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
poszukiwanie nowych klientów (wytwarzanie konstrukcji stalowych), obsługa pozyskanych kontraktów handlowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + prowizja
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ R9/1222-480/19
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.04.2019
Data zakończenia pracy: 01.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość pakietu MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat.B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programów CAD
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Specjalista do spraw sprzedaży
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_1:
niemiecki, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, biegła znajomość w mowie i piśmie języka angielskiego lub niemieckiego, wymagana znajomość słownictwa technicznego, prawo jazdy kat. B, umiejętność obsługi programów: CAD, MS Office
Nazwa pracodawcy: AM-FOR ARKADIUSZ FORTUNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
Kazimierza Wielkiego 5, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Włocławek
Gmina pracodawcy: Włocławek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Włocławek
Ulica pracodawcy: Kazimierza Wielkiego
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 01.04.2019
Oferta pracy ważna do: 01.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 01.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 01.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wymagane wykształcenie wyższe, prawo jazdy kat. B. Pracownik powinien posiadać też wiedzę z zakresu ochrony przeciwpożarowej, znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska, umiejętność pracy w systemie ISO, umiejętność opracowywania dokumentacji BHP, znajomość przepisów prawa pracy i BHP. Powinien również cechować się m.in.: rozwiniętymi umiejętnościami przywódczymi i negocjacyjnymi, odpowiedzialnością, sumiennością, samodzielnością oraz umiejętnością przekonywania, argumentowania i prowadzenia dyskusji, a także szybkim refleksem, podzielnością uwagi, zdolnością koncentrowania się i łatwością publicznego zabierania głosu, bardzo dobrą organizacją pracy i umiejętnością zarządzania zespołem pracowników. Charakterystyka pracy: Inspektor BHP to osoba, która koordynuje i nadzoruje z upoważnienia pracodawcy, całokształt poczynań związanych ze stanem bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie. Do głównych obowiązków tego pracownika należy: prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP, przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w firmie. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ERGO-TECH SC - 2017-05-16 - Rybnik (śląskie)
- obsługa klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila, chatu, - fachowe doradztwo, - udzielanie odpowiedzi na zapytania ofertowe, - obsługa dokumentów związanych ze sprzedażą - realizacja założonych planów sprzedażowych zgodnie z polityką firmy
STARPOOL - 2019-02-25 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca 3 godziny dziennie od poniedziałku do piątkuNiezbędne wymagania:1. Posiadanie kwalifikacji do wykonywania zawodu: pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki , asystenta osoby niepełnosprawnej , opiekunki środowiskowej , specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej , fizjoterapeuty lub innego zawodu dającego wiedzę i umiejętności pozwalające świadczyć określone specjalistyczne usługi.2. Osoby świadczące specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi muszą posiadać , co najmniej półroczny staż w jednej z następujących jednostek:1) szpitalu psychiatrycznym;2) jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi;3) placówce terapii lub placówce oświatowej , do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym;4) ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym;5) zakładzie rehabilitacji;6) innej jednostce niż wymienione w pkt 1-5 , świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.3. W uzasadnionych przypadkach specjalistyczne usługi mogą być świadczone przez osoby , które zdobywają lub podnoszą wymagane kwalifikacje zawodowe określone wyżej, posiadają co najmniej roczny staż pracy w jednostkach wymienionych w pkt. 2, i mają zapewnioną możliwość konsultacji z osobami świadczącymi specjalistyczne usługi , posiadającymi wymagane kwalifikacje.4. Osoby świadczące specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi muszą posiadać przeszkolenie i doświadczenie w zakresie:- umiejętności kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań;- kształtowanie nawyków celowej aktywności;- prowadzenie treningu zachowań społecznych.5. Obywatelstwo polskie6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na powyższym stanowisku Komplet dokumentów należy złożyć osobiście , przesłać pocztą tradycyjną lub za pośrednictwem kuriera (decyduje data wpływu) do dnia 14 marca 2016r. do godz. 12.00 na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Harasiukach, 37-413 Harasiuki 112a z dopiskiem Specjalistyczne usługi opiekuńcze
Ośrodek Pomocy Społecznej w Harasiukach - 2016-03-02 - Harasiuki (podkarpackie)
opracowywanie ofert, pozyskiwanie nowych klientów, opracowywanie dokumentacji technicznej
AG-POL Zakład Usługowo Produkcyjno Handlowy Dariusz Kruszyński - 2016-01-13 - Starachowice (świętokrzyskie)
m.in.:prowadzenie akt osobowych, postepowań administracyjnych w sprawach osobowych, ewidencji etatowej i kadrowej (sporządzanie raportów), prowadzenie ewidencji urlopów i zwolnień i inne.
KOMENDA POLICJI - 2015-12-18 - Łęczna (lubelskie)
odpowiadanie na zapytania klientów (e-mail, telefon,czat,skype), pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientami i firmami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2015-11-13 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa klientów i spraw administarcyjnych, kontakt osobisty z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Częstochowa (śląskie)
Aktywne dobieranie i pozyskiwanie klientów indywidualnych i biznesowych, sprzedaż produktów ubezpieczeniowych. Realizacja zakładanych planów sprzedażowych, dopasowywanie ofert do potrzeb klientów, budowanie długofalowych relacji z klientami.
F.H.U. Avant Ewa Obrycka - 2017-08-03 - Łomża (podlaskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Warszawa (mazowieckie)
Mapowanie procesów i ich analiza.Monitorowanie rezultatów wdrożeń i wprowadzonych rozwiązań.Tworzenie dokumentacji projektowej i procesowej.Audyty procesów.Udział w działaniach związanych z ciągłym doskonaleniem procesowym.Definiowanie i analiza miar procesów (KPIs: procesowych, biznesowych, dot. jakości danych itp. i wskazywanie obszarów do zmiany).Przeprowadzanie przeglądów procesów.Projektowanie rozwiązań i wymagań do rozwoju nowych lub modyfikacji istniejących procesów.Samodzielne prowadzenie inicjatyw i projektów od fazy analizy do wdrożenia.Monitorowanie projektów, tworzenie harmonogramów i dokumentacji projektowej.Prowadzenie warsztatów i spotkań projektowych.
Wealth Voice Sp. z o.o. - 2017-05-26 - Wrocław (dolnośląskie)
Umiejetność układania parkietu, parkietu taflowego, cyklinowanie, lakierowanie, posługiwanie się narzędziami stolarskimi i parkierciarskimi. Zakwaterowanie w pracy w delegacji.
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Dzikowiec (podkarpackie)
Współtworzenie i egzekucja strategii obecności firmy Motores w internecie oraz zarządzenie całym procesem sprzedaży online Odpowiedzialność za rozwój działań e-commerce w obszarze: sprzedaży na Allegro, SEO, SEM, zarządzania treścią strony internetowej i profilem marki na FacebookuTworzenie kontentu kampanii mailingowych, monitorowanie oraz analiza wyników kampanii, utrzymywanie relacji z klientami, aktywizowanie nieaktywnych klientów, kreowanie akcji cross-sellAnaliza wskaźników sprzedaży internetowej oraz jej rentowności .
MOTORES DANUTA RZESZUTEK - 2015-12-18 - Rzeszów (podkarpackie)
- przygotowanie i wysyłanie korespondencji, - dołączanie korespondencji do akt ksiąg wieczystych- układanie akt ksiąg wieczystych w archiwum, donoszenie akt ksiąg wieczystych z archiwum do załatwienia- porządkowanie i zszywanie akt ksiąg wieczystych
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Kartuzy (pomorskie)
PROWADZENIE DOŚWIADCZEŃ ODMIANOWYCH, PROWADZENIE DOKUMENTACJI DOŚWIADCZEŃ, ZAKŁADANIE DOŚWIADCZEŃ, POMOC W CZĘŚCI PRODUKCYJNEJWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE ROLNICZE, STARANNOŚĆ, ZGODNA WSPÓŁPRACA, PRAWO JAZDY KAT. B, ZNAJOMOŚĆ J. NIEMIECKIEGO I ANGIELSKIEGOPRACA W GODZINACH: 07:00-15:00MIEJSCE PRACY: ul. KISIELICE DUŻE 28, 78-200 Białogard, tel.: 602702099W SEZONIE PRACA W WOLNE DNI- ZBIORY I SIEW
STACJA DOŚWIADCZALNA OCENY ODMIAN W SZCZECINIE DĄBIU - 2018-07-20 - Białogard (zachodniopomorskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-02-11 - Warszawa (mazowieckie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-03-21 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie terapii uzależnień.
Wojewódzki Ośrodek Lecznictwa Odwykowego i Z-ad Opiek.-Leczniczy - 2016-04-28 - Gorzyce (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji biura, działania promocyjne organizacji, nawiązywanie współpracy.
Stowarzyszenie "Euro-Country" - 2016-10-12 - Polska Cerekiew (opolskie)
Obsługa klientów w sklepie odzieżowym HOUSE.
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych w godzinach rannych. Docelowo umowa o pracę.
AMARO Spółka Jawna Błaszczyk - 2017-02-23 - Zabrze (śląskie)
pomoc przy drobnych pracach ślusarskich służb obchodowych, kontrola punktów smarnych maszyn i urządzeń, uzupełnianie punktów smarnych wg wytycznych.
PFEIFER & LANGEN S.A. - 2017-08-22 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
Planowanie działań marketingowych, wdrażanie i nadzór nad akcjami marketingowymi, koordynowanie działań wspierających rozwój sklepu internetowego. Cv proszę wysyłać na adres: marzena.madela (at) pollenaewa.com.pl
FABRYKA KOSMETYKÓW ,,POLLENA -EWA" S.A. - 2016-03-18 - Zelów (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
Prace pomocnicze w księgowości, sprawy związane z przesunięciem towarów wewnątrz firmy i gospodarką obrotu materiałami (cv na adres e-mail: sekretariat (at) badura.pl)
Badura Studio Sp. z o. o. - 2016-04-15 - Wadowice (małopolskie)
Ślusarzprace ślusarskie
kontakt przez PUP - 2019-02-27 - Roźwienica (podkarpackie)
wykonywanie poleceń służbowych, redakcja pism przedprocesowych, oraz w toku procesu
kontakt przez PUP - 2017-12-19 - Toruń (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-11-28 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-18 - Warszawa (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów nepalskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Nepalu
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej, zgodnie z aktualnymi przepisami prawa pracy oraz procedurami obowiązującymi w Organizacji;- prowadzenie ewidencji czasu pracy;- monitorowanie terminów badań lekarskich i szkoleń BHP pracowników;- kompleksowa obsługa płacowa pracowników oraz zleceniobiorców;- sporządzanie analiz i raportów płacowych.Praca od pon. do pt. od 7:00 do 15:00
SYSTEM-BAROSZ GWIEMT SP. Z O.O. - 2019-02-22 - Wodzisław Śląski (śląskie)