SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ R9/1222-480/19 Włocławek oferta pracy AM-FOR ARKADIUSZ FORTUNA


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ R9/1222-480/19

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: poszukiwanie nowych klientów (wytwarzanie konstrukcji stalowych), obsługa pozyskanych kontraktów handlowych

Data publikacji: 2019-04-01

Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: AM-FOR ARKADIUSZ FORTUNA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Kazimierza Wielkiego 5, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
poszukiwanie nowych klientów (wytwarzanie konstrukcji stalowych), obsługa pozyskanych kontraktów handlowych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + prowizja

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ R9/1222-480/19

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw sprzedaży

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.04.2019

Data zakończenia pracy: 01.07.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość pakietu MS Office

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat.B

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programów CAD

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Specjalista do spraw sprzedaży

wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły

wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_1:
niemiecki, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, biegła znajomość w mowie i piśmie języka angielskiego lub niemieckiego, wymagana znajomość słownictwa technicznego, prawo jazdy kat. B, umiejętność obsługi programów: CAD, MS Office

Nazwa pracodawcy: AM-FOR ARKADIUSZ FORTUNA

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku

Adres pracodawcy:
Kazimierza Wielkiego 5, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Włocławek

Gmina pracodawcy: Włocławek

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Włocławek

Ulica pracodawcy: Kazimierza Wielkiego

Numer budynku pracodawcy: 5

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży

Data dodania oferty pracy: 01.04.2019

Oferta pracy ważna do: 01.05.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 01.04.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 01.04.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 2 500 PLN

Wymagane wykształcenie wyższe, prawo jazdy kat. B. Pracownik powinien posiadać też wiedzę z zakresu ochrony przeciwpożarowej, znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska, umiejętność pracy w systemie ISO, umiejętność opracowywania dokumentacji BHP, znajomość przepisów prawa pracy i BHP. Powinien również cechować się m.in.: rozwiniętymi umiejętnościami przywódczymi i negocjacyjnymi, odpowiedzialnością, sumiennością, samodzielnością oraz umiejętnością przekonywania, argumentowania i prowadzenia dyskusji, a także szybkim refleksem, podzielnością uwagi, zdolnością koncentrowania się i łatwością publicznego zabierania głosu, bardzo dobrą organizacją pracy i umiejętnością zarządzania zespołem pracowników. Charakterystyka pracy: Inspektor BHP to osoba, która koordynuje i nadzoruje z upoważnienia pracodawcy, całokształt poczynań związanych ze stanem bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie. Do głównych obowiązków tego pracownika należy: prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP, przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w firmie. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ERGO-TECH SC - 2017-05-16 - Rybnik (śląskie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 5 700 PLN

- obsługa klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila, chatu, - fachowe doradztwo, - udzielanie odpowiedzi na zapytania ofertowe, - obsługa dokumentów związanych ze sprzedażą - realizacja założonych planów sprzedażowych zgodnie z polityką firmy
STARPOOL - 2019-02-25 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTYCZNE USŁUGI OPIEKUŃCZE - od 18 PLN

Praca 3 godziny dziennie od poniedziałku do piątkuNiezbędne wymagania:1. Posiadanie kwalifikacji do wykonywania zawodu: pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki , asystenta osoby niepełnosprawnej , opiekunki środowiskowej , specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej , fizjoterapeuty lub innego zawodu dającego wiedzę i umiejętności pozwalające świadczyć określone specjalistyczne usługi.2. Osoby świadczące specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi muszą posiadać , co najmniej półroczny staż w jednej z następujących jednostek:1) szpitalu psychiatrycznym;2) jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi;3) placówce terapii lub placówce oświatowej , do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym;4) ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym;5) zakładzie rehabilitacji;6) innej jednostce niż wymienione w pkt 1-5 , świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.3. W uzasadnionych przypadkach specjalistyczne usługi mogą być świadczone przez osoby , które zdobywają lub podnoszą wymagane kwalifikacje zawodowe określone wyżej, posiadają co najmniej roczny staż pracy w jednostkach wymienionych w pkt. 2, i mają zapewnioną możliwość konsultacji z osobami świadczącymi specjalistyczne usługi , posiadającymi wymagane kwalifikacje.4. Osoby świadczące specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi muszą posiadać przeszkolenie i doświadczenie w zakresie:- umiejętności kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań;- kształtowanie nawyków celowej aktywności;- prowadzenie treningu zachowań społecznych.5. Obywatelstwo polskie6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na powyższym stanowisku Komplet dokumentów należy złożyć osobiście , przesłać pocztą tradycyjną lub za pośrednictwem kuriera (decyduje data wpływu) do dnia 14 marca 2016r. do godz. 12.00 na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Harasiukach, 37-413 Harasiuki 112a z dopiskiem Specjalistyczne usługi opiekuńcze
Ośrodek Pomocy Społecznej w Harasiukach - 2016-03-02 - Harasiuki (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU TECHNICZNEGO - od 2 000 PLN

opracowywanie ofert, pozyskiwanie nowych klientów, opracowywanie dokumentacji technicznej
AG-POL Zakład Usługowo Produkcyjno Handlowy Dariusz Kruszyński - 2016-01-13 - Starachowice (świętokrzyskie)

SPECJALISTA JEDNOOSOBOWEGO STANOWISKA DO SPRAW KADR I SZKOLENIA - od 1 850 PLN

m.in.:prowadzenie akt osobowych, postepowań administracyjnych w sprawach osobowych, ewidencji etatowej i kadrowej (sporządzanie raportów), prowadzenie ewidencji urlopów i zwolnień i inne.
KOMENDA POLICJI - 2015-12-18 - Łęczna (lubelskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM I CHIŃSKIM - 2 000 - 3 000 PLN

odpowiadanie na zapytania klientów (e-mail, telefon,czat,skype), pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientami i firmami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2015-11-13 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTARCJI - od 2 500 PLN

Obsługa klientów i spraw administarcyjnych, kontakt osobisty z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 3 493,2 PLN

Aktywne dobieranie i pozyskiwanie klientów indywidualnych i biznesowych, sprzedaż produktów ubezpieczeniowych. Realizacja zakładanych planów sprzedażowych, dopasowywanie ofert do potrzeb klientów, budowanie długofalowych relacji z klientami.
F.H.U. Avant Ewa Obrycka - 2017-08-03 - Łomża (podlaskie)

SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA PROCESAMI - od 4 700 PLN

Mapowanie procesów i ich analiza.Monitorowanie rezultatów wdrożeń i wprowadzonych rozwiązań.Tworzenie dokumentacji projektowej i procesowej.Audyty procesów.Udział w działaniach związanych z ciągłym doskonaleniem procesowym.Definiowanie i analiza miar procesów (KPIs: procesowych, biznesowych, dot. jakości danych itp. i wskazywanie obszarów do zmiany).Przeprowadzanie przeglądów procesów.Projektowanie rozwiązań i wymagań do rozwoju nowych lub modyfikacji istniejących procesów.Samodzielne prowadzenie inicjatyw i projektów od fazy analizy do wdrożenia.Monitorowanie projektów, tworzenie harmonogramów i dokumentacji projektowej.Prowadzenie warsztatów i spotkań projektowych.
Wealth Voice Sp. z o.o. - 2017-05-26 - Wrocław (dolnośląskie)

PARKIECIARZ - od 2 000 PLN

Umiejetność układania parkietu, parkietu taflowego, cyklinowanie, lakierowanie, posługiwanie się narzędziami stolarskimi i parkierciarskimi. Zakwaterowanie w pracy w delegacji.
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Dzikowiec (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. E-COMMERCE - od 2 600 PLN

Współtworzenie i egzekucja strategii obecności firmy Motores w internecie oraz zarządzenie całym procesem sprzedaży online Odpowiedzialność za rozwój działań e-commerce w obszarze: sprzedaży na Allegro, SEO, SEM, zarządzania treścią strony internetowej i profilem marki na FacebookuTworzenie kontentu kampanii mailingowych, monitorowanie oraz analiza wyników kampanii, utrzymywanie relacji z klientami, aktywizowanie nieaktywnych klientów, kreowanie akcji cross-sellAnaliza wskaźników sprzedaży internetowej oraz jej rentowności .
MOTORES DANUTA RZESZUTEK - 2015-12-18 - Rzeszów (podkarpackie)

PROTOKOLANT SĄDOWY - 997,4 PLN

- przygotowanie i wysyłanie korespondencji, - dołączanie korespondencji do akt ksiąg wieczystych- układanie akt ksiąg wieczystych w archiwum, donoszenie akt ksiąg wieczystych z archiwum do załatwienia- porządkowanie i zszywanie akt ksiąg wieczystych
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Kartuzy (pomorskie)

SPECJALISTA - 3 000 - 3 800 PLN

PROWADZENIE DOŚWIADCZEŃ ODMIANOWYCH, PROWADZENIE DOKUMENTACJI DOŚWIADCZEŃ, ZAKŁADANIE DOŚWIADCZEŃ, POMOC W CZĘŚCI PRODUKCYJNEJWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE ROLNICZE, STARANNOŚĆ, ZGODNA WSPÓŁPRACA, PRAWO JAZDY KAT. B, ZNAJOMOŚĆ J. NIEMIECKIEGO I ANGIELSKIEGOPRACA W GODZINACH: 07:00-15:00MIEJSCE PRACY: ul. KISIELICE DUŻE 28, 78-200 Białogard, tel.: 602702099W SEZONIE PRACA W WOLNE DNI- ZBIORY I SIEW
STACJA DOŚWIADCZALNA OCENY ODMIAN W SZCZECINIE DĄBIU - 2018-07-20 - Białogard (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. ORGANIZACYJNO-PROMOCYJNYCH I WSPÓŁPRACY - do 2 000 PLN

Prowadzenie dokumentacji biura, działania promocyjne organizacji, nawiązywanie współpracy.
Stowarzyszenie "Euro-Country" - 2016-10-12 - Polska Cerekiew (opolskie)

SPRZEDAWCA-STAŻ - 997,4 PLN

Obsługa klientów w sklepie odzieżowym HOUSE.
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - od 2 000 PLN

Sprzątanie pomieszczeń biurowych w godzinach rannych. Docelowo umowa o pracę.
AMARO Spółka Jawna Błaszczyk - 2017-02-23 - Zabrze (śląskie)

POMOCNIK ŚLUSARZA - od 2 000 PLN

pomoc przy drobnych pracach ślusarskich służb obchodowych, kontrola punktów smarnych maszyn i urządzeń, uzupełnianie punktów smarnych wg wytycznych.
PFEIFER & LANGEN S.A. - 2017-08-22 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 2 100 PLN

Planowanie działań marketingowych, wdrażanie i nadzór nad akcjami marketingowymi, koordynowanie działań wspierających rozwój sklepu internetowego. Cv proszę wysyłać na adres: marzena.madela (at) pollenaewa.com.pl
FABRYKA KOSMETYKÓW ,,POLLENA -EWA" S.A. - 2016-03-18 - Zelów (łódzkie)

SPECJALISTA DS. MAGAZYNOWO - KSIĘGOWYCH - od 2 200 PLN

Prace pomocnicze w księgowości, sprawy związane z przesunięciem towarów wewnątrz firmy i gospodarką obrotu materiałami (cv na adres e-mail: sekretariat (at) badura.pl)
Badura Studio Sp. z o. o. - 2016-04-15 - Wadowice (małopolskie)

ŚLUSARZ - od 2 300 PLN

Ślusarzprace ślusarskie
kontakt przez PUP - 2019-02-27 - Roźwienica (podkarpackie)

SPECJALISTA D/S PRAWNYCH - od 2 100 PLN

wykonywanie poleceń służbowych, redakcja pism przedprocesowych, oraz w toku procesu
kontakt przez PUP - 2017-12-19 - Toruń (lubelskie)

SPECJALISTA DS. RELACJI NEPALSKICH - od 13 PLN

odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów nepalskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Nepalu
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - od 3 500 PLN

- prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej, zgodnie z aktualnymi przepisami prawa pracy oraz procedurami obowiązującymi w Organizacji;- prowadzenie ewidencji czasu pracy;- monitorowanie terminów badań lekarskich i szkoleń BHP pracowników;- kompleksowa obsługa płacowa pracowników oraz zleceniobiorców;- sporządzanie analiz i raportów płacowych.Praca od pon. do pt. od 7:00 do 15:00
SYSTEM-BAROSZ GWIEMT SP. Z O.O. - 2019-02-22 - Wodzisław Śląski (śląskie)


Wybierz powiat